Onko alle 16-vuotiaalla järkeä harrastaa kaukosuhteita?
Vaadin hyviä perusteluja. Jos ei ole mielestänne järkeä, miksi?
Ja jos on niin kertokaa edellytykset sen toimivuudelle.
Entä pitäisikö nuorisolla olla oikeus tapailla nettituttavuutta livenä, vai vaaditaanko tähän mielestänne aikuisen suostumusta?
Itse olen nyt kolmatta kuukautta seurustellut vuotta nuoremman tytön kanssa ja olen kokenut suhteen ainakin tähän mennessä toimivan ilman suuria moitteita ja olisi tässä heinäkuun puolella tarkoitus mennä käymään hänen luonaan.
Välimatka on kuitenkin reilu 800km ja sitä matkaa ei ihan joka viikonloppu/kuukausi pääse toteuttamaan.
Kiitos vastailuista. c:
Nuorten Kaukosuhteet
2
330
Vastaukset
- turppaja
Vuoden oon ite seurustellut ja välimatkaa 300km, 15-vuotiaita. On toiminut loistavasti, eikä reilu neljän tunnin jumatkakaan noin joka kolmas viikko pahalta tunnu. Riippuu ihmisistä. Ehkä se toisille sopii, toisille ei. Täytyy ehdottomasti osata sitoutua jos tuollaiseen ryhtyy, ja aikaa täytyy toiselle riittää päivittäin (tämäkin tietenkin tapauskohtaista).
Kaikki on mahdollista. - 32423423
Toiminut hyvin omalta osalta vaikka välimatka on 500kilometria. Molemmat rakastamme toisiamme tosi kovasti ja skypetämme päivittäin ja juttelemme whatsapissa. Näämme joka kuukausi. Molemmat olemme 17-vuotiaita. Kun lukio päättyy kummankin osalta, yritämme saada opiskelupaikat mahd. läheltä toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594