Yksi asia ärsyttää mielestäni muutoen suht toimivassa suomalaisessa liikennekulttuurissa:
Punaisia päin ajavat huom! En väistä yhtäkään joka tulee risteyksessä vastaan vanhoilla vihreillä vaan tööttään suoraan päälle. En välitä omasta kotterosta niin paljoa etteikö sen keulaa voisi vähän remontoida.
Vittu mä oon niin kova jätkä että en varmalla väistä. Mä vaikka ajan teidän kylkeen ja tapan vieressäsi istuvan tai vaikka otan senkin riskin että ite istun loppuelämän pyörätuolissa ennemmin kuin joustan liikenteessä. Vittu mä oon niin kova jätkä.
Vanhan vihreän urpot
4
527
Vastaukset
- sä sit
toooosi kova...hui!
- Seppo
Kyllä ne kovatkin jätkät pehmenee kun ne pannaan kuoppaan ja pari metriä soraa päälle.
- ???
Tää on tätä samaa porukka millaista Suomesta löytyy. Samaa uhoamista hän on paras ja aina oikeassa.
En tiedä millainen kasvatus noilla tyypeillä on pitäisi nähdä tuonkin tyypin vanhemmat että näkisi millaisen hylkiön ne on kasvattaneet.
Mutta eiköhän se ole niin että samanlaisia ne on nekin, kun jälkeläiset ovat mitä on.
Oisi mukava rutata rekalla tuonkin äijän yli niin johan loppuisi siihenkin yhden tyhmän Suomalaisen uho. Alkaa tosiaan vi##ttaa nää samat Suomalais juoppojen lässytykset.
Ei muutako Suomalais miehet Siperian pakkaseen luonnetta kasvattamaan niin loppuisi tuo ainainen uho.
Toivottavasti tämä liikenne ei jatku samanlaisena täällä Suomessa. On täällä niin paskamaista ajaa verrattuna ulkomaihin. Juuri Suomalais ukot joutaisi lähes kaikki pois liikeenteestä.- Uhooja
Onneks itse tajusit ottaa iisisti ja olla uhoomatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564426Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal834115- 703578
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963500Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102527- 352368
- 372252
- 242249
- 382229
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232114