Morjesta !
Olen 21 vuotias yli-painoinen miehen alku.
Painoa minulle on kertynyt 112kg ja olen 186cm pitkä.
Tavoitteenani olisi kuitenkin saada paino tuonne 90kg paikkeille, onko tämä mahdollista vuoden loppuun mennessä? (about 5kk aikaa siis)
Miten minun tulisi aloittaa? Ja miten jatkan siitä eteenpäin?
Kiitoksia jo etukäteen avustanne!
Terv; Liikakiloista kärsivä.
Apua!!
1
154
Vastaukset
- okhl
22kg 5kk:n aikana eli noin 20 viikossa on mielestäni nuorelle miehelle mahdollista, mutta vaatii pitkäjänteisyyttä ja keskittymistä asiaan. Laihdutustapoja on monia, toiset laskevat kaloreita ja toiset hiilihydraatteja. Perusterveellinen tapa on vähentää herkkujen syömistä ja lisätä liikuntaa. Sekä jättää alkoholi pois tai ainakin juoda harvoin.
Minusta sinun kannattaisi miettiä millaisesta liikunnasta pidät ja miten sitä voisit lisätä. Voisit vaikka viikon ajan pitää ruokapäiväkirjaa ja tarkastella sen pohjalta mitä epäterveellisiä asioita sieltä löydät ja mitä voisit jättää pois.
Laihdutuksen tueksi kannattaa tutustua esimerkiksi netissä kiloklubiin tai keventäjiin. Henkilökohtaista ohjausta saat terveydenhoitajalta tai vaikkapa kuntosalin personal trainerilta. Tietoa on paljon saatavilla.
Nyt kun olet nuori niin kannatta aloittaa elämäntapojen uudistus. Yleensä nuorella ja varsinkin miehellä putoaa paino aika hyvin, joten voit saada paljon aikaan! Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137