Ompa turhanpäiväinen palsta!

älä liity

Kannattaako ylläpitää palstaa jos kävijämäärä on näin alhainen ja missä kenelläkään ei tunnu juuri olevan mitään sanottavaa?

19

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      nykyään etenkin kun häiriköt poistattelevat ne vähätkin asialliset viestit kirjoittavat häiriköintiviestejä ketjut täyteen

    • alamäkiylämäkiala

      Uusien viestien määrä (24h):97 < kaukana ovat yli tonnin paukkuvat päivät :D

    • adressit.com Pelastakaa Miehen Logiikka. justinbiebertakaisinsuomeen, tuksu yhdyskuntapalveluun eikä vankilaan ja kissojen asemaa parannettava eläinsuojelulaissa ovat saaneet paljon allekirjoittajia. Kyllä ML:kin saisi.

    • kyä kyä kyllä!

      Yybersson voisi tuli takaisin, niin jos se siittä!

    • hox hox hox

      Täällä ei saa muut tehdä aloituksia kuin eräs puskista huutelija.

    • iiics

      Palstoilla on elinkaari. Tämä ei enää selviydy itsenäisesti kotona, vaikka haluaisi vielä jatkaa entisellään.

    • Kisumisun kuvia

      Miten niin?
      Ihan kiva paikka.

      Katsokaa miten kivoja kissan kuvia
      Siellä oli paljon kivoja, mutta Fanni no: 60 oli liikuttava.
      Voisimpa sanoa, "tuttu tunne"
      http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/tassuklubi/kuvagalleria/suomen-kiehtovimmat-kissat--katso-kuvagalleria/2013/05/1747981

      • Yammy jam

    • Kesäisin palsta on hiljainen ja tylsä. Kaikenlaista touhuamista löytyy sen verran paljon, ei aina viitsi istua nenä kiinni tietsikalla. Hyvällä säällä tekemisen vaihtoehtoja on enemmän.

      Oletettavasti meno vilkastuu syksyllä, saapi nähdä sitten.

      ... ei mulla muuta tällä kertaa.
      - Ciao! :)

    • puskajussit ry

      Käy tuolla järki ja tunteet -palstalla, se on mykkyyttä täynnä. Täällä sentään muutama aloitus per päivä.

      • Petankki floodattu:.

      • Neiti Näpsä
        Petankki floodattu:. kirjoitti:

        .

        No niin taas on floodattu petankkipalsta täysin piloille viestitulvan takia

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5584

        Har!

        .

        Viestien määrä: 98
        Uusien viestien määrä (24h): 0

        Huligaanit aisoihin! Käsittämätöntä palstatottelemattomuutta.


      • Me emme selviä:.!1#%
        Neiti Näpsä kirjoitti:

        Viestien määrä: 98
        Uusien viestien määrä (24h): 0

        Huligaanit aisoihin! Käsittämätöntä palstatottelemattomuutta.

        .

        "Me emme selviä tästä Waltavasta Yli Kuormituksesta"

        "Hjälp"

        Har!

        .


      • Neiti Näpsä
        Me emme selviä:.!1#% kirjoitti:

        .

        "Me emme selviä tästä Waltavasta Yli Kuormituksesta"

        "Hjälp"

        Har!

        .

        Härregyyd! Petankki palstalla on täydellinen sekasorto.


    • Uusi ominaisuus?

      Siis onko joku muu huomannut, että joillekin palstoille on pakollinen kirjautuminen?

      Ei kaikille...joten onkohan mun koneessa jokin vika vai temppuileeko S24 sivustot?

      • jee,

        tuohan olisi erinomainen uudistus! Mille palstalle?


    • No eipä täällä paljo ole ylläpidettävää. Melko kuollut on joo.

      • ,.,

        järkkää taas Mpw-miitti nii palsta elpyy :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe