Kannattaako ylläpitää palstaa jos kävijämäärä on näin alhainen ja missä kenelläkään ei tunnu juuri olevan mitään sanottavaa?
Ompa turhanpäiväinen palsta!
19
164
Vastaukset
- lifemocker
nykyään etenkin kun häiriköt poistattelevat ne vähätkin asialliset viestit kirjoittavat häiriköintiviestejä ketjut täyteen
- Pistäkää lisää
No piristetään palstaa vähän:
http://videarn.com/oral-outdoors-blowjobs/1992046-black-girl-gives-her-bbc-boyfriend-a-head-oudoor.html
- alamäkiylämäkiala
Uusien viestien määrä (24h):97 < kaukana ovat yli tonnin paukkuvat päivät :D
adressit.com Pelastakaa Miehen Logiikka. justinbiebertakaisinsuomeen, tuksu yhdyskuntapalveluun eikä vankilaan ja kissojen asemaa parannettava eläinsuojelulaissa ovat saaneet paljon allekirjoittajia. Kyllä ML:kin saisi.
- kyä kyä kyllä!
Yybersson voisi tuli takaisin, niin jos se siittä!
- hox hox hox
Täällä ei saa muut tehdä aloituksia kuin eräs puskista huutelija.
- iiics
Palstoilla on elinkaari. Tämä ei enää selviydy itsenäisesti kotona, vaikka haluaisi vielä jatkaa entisellään.
- Kisumisun kuvia
Miten niin?
Ihan kiva paikka.
Katsokaa miten kivoja kissan kuvia
Siellä oli paljon kivoja, mutta Fanni no: 60 oli liikuttava.
Voisimpa sanoa, "tuttu tunne"
http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/tassuklubi/kuvagalleria/suomen-kiehtovimmat-kissat--katso-kuvagalleria/2013/05/1747981- Yammy jam
Tässä parempia kissakuvia
http://videarn.com/blondes-webcams/1991958-blonde-pump-pussy-squirt.html
Kesäisin palsta on hiljainen ja tylsä. Kaikenlaista touhuamista löytyy sen verran paljon, ei aina viitsi istua nenä kiinni tietsikalla. Hyvällä säällä tekemisen vaihtoehtoja on enemmän.
Oletettavasti meno vilkastuu syksyllä, saapi nähdä sitten.
... ei mulla muuta tällä kertaa.
- Ciao! :)- puskajussit ry
Käy tuolla järki ja tunteet -palstalla, se on mykkyyttä täynnä. Täällä sentään muutama aloitus per päivä.
- Petankki floodattu:.
.
No niin taas on floodattu petankkipalsta täysin piloille viestitulvan takia
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5584
Har!
. - Neiti Näpsä
Petankki floodattu:. kirjoitti:
.
No niin taas on floodattu petankkipalsta täysin piloille viestitulvan takia
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5584
Har!
.Viestien määrä: 98
Uusien viestien määrä (24h): 0
Huligaanit aisoihin! Käsittämätöntä palstatottelemattomuutta. - Me emme selviä:.!1#%
Neiti Näpsä kirjoitti:
Viestien määrä: 98
Uusien viestien määrä (24h): 0
Huligaanit aisoihin! Käsittämätöntä palstatottelemattomuutta..
"Me emme selviä tästä Waltavasta Yli Kuormituksesta"
"Hjälp"
Har!
. - Neiti Näpsä
Me emme selviä:.!1#% kirjoitti:
.
"Me emme selviä tästä Waltavasta Yli Kuormituksesta"
"Hjälp"
Har!
.Härregyyd! Petankki palstalla on täydellinen sekasorto.
- Uusi ominaisuus?
Siis onko joku muu huomannut, että joillekin palstoille on pakollinen kirjautuminen?
Ei kaikille...joten onkohan mun koneessa jokin vika vai temppuileeko S24 sivustot?- jee,
tuohan olisi erinomainen uudistus! Mille palstalle?
No eipä täällä paljo ole ylläpidettävää. Melko kuollut on joo.
- ,.,
järkkää taas Mpw-miitti nii palsta elpyy :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427