Vaaleahiuksisia naisia kiinostaa tyypilisesti vaaleat miehet?

Silmien värit?

Täällä ainakin missä minä asun, niin vaalehiuksisia ja sinisilmäisiä naisia viehättää ja kiinostaa seksuaalisessa mielessä sinisilmäiset ja vaaleahiuksiset miehet ja vihreäsilmäisiä naisia kiinostaa tummahiuksiset ja vihreäsilmäiset miehet. Esim tässä lähellä asuu seurusteleva pari nainen ja mies, niin mies on tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen sekä naisystäväkin on vihreäsilmäinen ja toisella puolella katua on seurusteleva pari, missä mies on sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen sekä seurustelee vaaleahiuksisen ja sinisilmäisen naisen kanssa ja asuvat yhdessä. Onko näissä silmien väri jutuissa paljon eri makuja eri naisilla, vai onko jotain tyypillistä väriä mikä viehättää todella monia naisia joku silmien väri siis miehessä? Vaihteleeko erilaisilla ja eri näköisillä naisilla paljon miesten silmien väri mieltymykset? Voiko esimerkiksi vihreäsilmäistä ja punatukkaista rock tyttöä kiinostaa seksuaalisesti mies kuka on sinisilmäinen ja vaalehiuksinen mikä on päinvastainen ulkonäkö, kun esim lähempänä olisi tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen rock mies? Voiko vihreäsilmäinen nainen kiinostua sinisilmäisestä ja vaalehiuksisesta miehestä? Oletteko analysoineet näitä ulkonäkö asioita?

197

5307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se kiinnostaa

      Pitäisihän sinun tietää, että se kirjoitetaan ''kiinnostaa'', kahdella n-kirjaimella.

      • ei jaksa tolloja

        Se kiinnostaa, voi hitto, nyt kyllä soitat varmaan tämän takia poliisille! Jos ei muulla pysty pätemään, niin ei hyvin mene, hohhohhoijaa...


      • sikapoika2
        ei jaksa tolloja kirjoitti:

        Se kiinnostaa, voi hitto, nyt kyllä soitat varmaan tämän takia poliisille! Jos ei muulla pysty pätemään, niin ei hyvin mene, hohhohhoijaa...

        Omalla vaimollani on vihreät silmät, jotenkin tunnen suurta vetovoimaa sinisiin silmiin. Vaimoni on muuten ihan ok. Intohimo sinisiin silmiin on ajanut minut hakemaan suhteen ulkopuolista petiseuraa sini silmäisistä. Siitä on jo tulossa minulle ongelma, milloin haen seuraa täällä ja milloin treffihaku.net sivustolla. Hyvin kyllä tärppää treffihaku sivustolla. Välillä petän parikin kertaa viikossa. Tiedän, olen sika.


      • onnetarce
        sikapoika2 kirjoitti:

        Omalla vaimollani on vihreät silmät, jotenkin tunnen suurta vetovoimaa sinisiin silmiin. Vaimoni on muuten ihan ok. Intohimo sinisiin silmiin on ajanut minut hakemaan suhteen ulkopuolista petiseuraa sini silmäisistä. Siitä on jo tulossa minulle ongelma, milloin haen seuraa täällä ja milloin treffihaku.net sivustolla. Hyvin kyllä tärppää treffihaku sivustolla. Välillä petän parikin kertaa viikossa. Tiedän, olen sika.

        Kokeilehan ihmeessä myös http://www.jihaa.fi sivustoa :)


      • hllä väliä

        Höh!
        Olipa tuo nyt kahella tai yhellä, eli (kahdella tai yhddellä ) niin se on herttisen yhen
        eli yhden tekevää.

        Isonna pipoa,niin se ei nuin kitistä.


      • sisältö, ei kirjaime
        ei jaksa tolloja kirjoitti:

        Se kiinnostaa, voi hitto, nyt kyllä soitat varmaan tämän takia poliisille! Jos ei muulla pysty pätemään, niin ei hyvin mene, hohhohhoijaa...

        Näin on. Tollo, joka keskustelussa takertuu oikeinkirjoitukseen ja alkaa vielä opettamaan toista. Kaikkea kanssa, varsinainen viisas taas


      • 0pettaja
        sisältö, ei kirjaime kirjoitti:

        Näin on. Tollo, joka keskustelussa takertuu oikeinkirjoitukseen ja alkaa vielä opettamaan toista. Kaikkea kanssa, varsinainen viisas taas

        Pitäisihän sinun tietää, että kirjoitetaan "alkaa opettaa", eikä "alkaa opettamaan".


      • green eyes /

        no en mä nyt tiedä kun ihmiset ovat niin erilaisia... Itse olen heikkona vihreisiin silmiin


      • ei me vitsit
        hllä väliä kirjoitti:

        Höh!
        Olipa tuo nyt kahella tai yhellä, eli (kahdella tai yhddellä ) niin se on herttisen yhen
        eli yhden tekevää.

        Isonna pipoa,niin se ei nuin kitistä.

        teille perille?
        se olisi omastakin mielestäni ainoa kommentti noin tyhjänpäiväiseen ja typerään aloitukseen.

        aloittaja; käytä aikasi ja kapasiteettisi johonkin edes hiukan hyödyllisempään, vaikkapa puutarhan hoitoon?
        itselläni ollut ihastuksia todella monia, tähän ikään mennessä, ja silmänsä milloin mitäkin väriä, harmaata, ruskeaa, sinistä, vihreää.


      • KALLE KELLO
        sikapoika2 kirjoitti:

        Omalla vaimollani on vihreät silmät, jotenkin tunnen suurta vetovoimaa sinisiin silmiin. Vaimoni on muuten ihan ok. Intohimo sinisiin silmiin on ajanut minut hakemaan suhteen ulkopuolista petiseuraa sini silmäisistä. Siitä on jo tulossa minulle ongelma, milloin haen seuraa täällä ja milloin treffihaku.net sivustolla. Hyvin kyllä tärppää treffihaku sivustolla. Välillä petän parikin kertaa viikossa. Tiedän, olen sika.

        sikapoika2. Miksi olet mennyt naimisiin? Vastaa rehellisesti. Sinä et ansaitse vaimoa, kihlattua, tyttöystää etkä edes sitä tyttöYSTÄVÄÄ. Olet nimesi mukainen eli SIKA isoilla kirjaimilla. Sääliksi käy näitä naisia, jotka oikeasti hakevat treffipalstoilta miesystävää tosimielellä ja sitten haksahtavat panopuiksi sinunlaisille miehille. Miksi naiset eivät ymmärrä sitä, että 99,9% miehistä hakee treffipalstoilta vain panopuuta. Olet kuvottava paska.


      • kinostunut
        ei jaksa tolloja kirjoitti:

        Se kiinnostaa, voi hitto, nyt kyllä soitat varmaan tämän takia poliisille! Jos ei muulla pysty pätemään, niin ei hyvin mene, hohhohhoijaa...

        [x] kinostaa
        [ ] ei kinosta


      • toinenOpe
        0pettaja kirjoitti:

        Pitäisihän sinun tietää, että kirjoitetaan "alkaa opettaa", eikä "alkaa opettamaan".

        - nykyään se on sallittua alkaa kirjoittamaan


      • Kitos, ilopilleri
        kinostunut kirjoitti:

        [x] kinostaa
        [ ] ei kinosta

        Näitä lisää! Oikeasti hauska juttu tälle päivälle. :)


      • Syytön syyllinen
        green eyes / kirjoitti:

        no en mä nyt tiedä kun ihmiset ovat niin erilaisia... Itse olen heikkona vihreisiin silmiin

        Olen luullut, että silmän värillä ei ole väliä. Mutta... takana on inhottava muisto vihreistä silmistä. Olin pitkään kiinnostunut eräästä komistuksesta. Erään kerran katsoessani silmiin tätä miestä lävitseni kulki syvä tunneaalto: vihreät silmät - toi on homo. Homo-pelko jäi elämään niin vahvasti, etten päässyt olosta koskaan eroon. Sinänsä viaton ja syytön silmien väri oli käänteentekevän vahva turn off.


      • idi otti
        KALLE KELLO kirjoitti:

        sikapoika2. Miksi olet mennyt naimisiin? Vastaa rehellisesti. Sinä et ansaitse vaimoa, kihlattua, tyttöystää etkä edes sitä tyttöYSTÄVÄÄ. Olet nimesi mukainen eli SIKA isoilla kirjaimilla. Sääliksi käy näitä naisia, jotka oikeasti hakevat treffipalstoilta miesystävää tosimielellä ja sitten haksahtavat panopuiksi sinunlaisille miehille. Miksi naiset eivät ymmärrä sitä, että 99,9% miehistä hakee treffipalstoilta vain panopuuta. Olet kuvottava paska.

        Täysin samaa mieltä. Miksi pitää mennä naimisiin jos ei tunne vetoa vaimoonsa. Ja vieläpä vieraissa eriväristen silmien takia?? Sääliksi käy tosiaan naisparat jotka tuollaiseen sikaan rakastuu, mutta on eräs asia joka on vielä säälittävämpi. Arvatkaas kaksi kertaa kuka.


    • lifemocker

      mulla harvoin on hajua minkä väriset silmät sillä naisella oikein on...

      • Voithan sä siltä

        kumisussultas värjätä silmät tussilla aina mieleiseksi.


      • rillimocker

        tarttisko sun laittaa vahvemmat lissit? :/


      • lifemocker
        rillimocker kirjoitti:

        tarttisko sun laittaa vahvemmat lissit? :/

        jos ette ole huomanneet niin siinä partnerissa on aika paljon muutakin mielenkiintoista katseltavaa ja tutkittavaa kuin ne silmät ;)


    • kyrpä-Kalle

      Oleks pääst naisen päälle pumppaamaan, lifefucker?

      • lifemocker

        ei taida kuulua milläänlailla sinulle


      • Ja tieto voi lisätä tuskaa.


      • just fucker

        tuskin hän on päässy


      • jussi¨"#

        Voiko tuon kommentin kirjoittaneella olla päässään järjen hiventä?


      • naamadraama
        jussi¨"# kirjoitti:

        Voiko tuon kommentin kirjoittaneella olla päässään järjen hiventä?

        Oonpa syrjäsilmällä tehnyt sellaisen havainnon että jos pariskunta on kasvoistaan samannäköinen silmiä myöten, niin he pysyvät yleensäottaen yhdessä varmemmin ja kauemmin kuin muut naamastaan eri näköiset pariskunnat. Ehkäpä tämän ilmiön takana on jonkinlainen psykologinen tuttuuden tunne tai peilikuvamaisuus.


      • lifemocker
        just fucker kirjoitti:

        tuskin hän on päässy

        sä voit arvailla ihan mitä vaan jos se sinun elämääsi tuo lisäsisältöä ;)


      • olen niin ihana
        naamadraama kirjoitti:

        Oonpa syrjäsilmällä tehnyt sellaisen havainnon että jos pariskunta on kasvoistaan samannäköinen silmiä myöten, niin he pysyvät yleensäottaen yhdessä varmemmin ja kauemmin kuin muut naamastaan eri näköiset pariskunnat. Ehkäpä tämän ilmiön takana on jonkinlainen psykologinen tuttuuden tunne tai peilikuvamaisuus.

        kyse on itserakkaudesta


      • lovejoy69
        olen niin ihana kirjoitti:

        kyse on itserakkaudesta

        Jos ihminen ei rakasta itseään niin eipä hän voi muitakaan rakastaa.
        Positiivinen itserakkaus on todella hyvä asia.


      • dark blue eyes
        lovejoy69 kirjoitti:

        Jos ihminen ei rakasta itseään niin eipä hän voi muitakaan rakastaa.
        Positiivinen itserakkaus on todella hyvä asia.

        Ei johdu itserakkaudesta:

        "Vastakkaisen sukupuolen tarjokkaista puoleensavetävimpänä pidetään sitä, joka on eniten oman itsen kaltainen. Kyse ei ole narsismista vaan pyrkimyksestä pitää omassa suvussa menestynyt geeniperimä muuttumattomana. Mutta rajansa on tässäkin: liian läheiset geenit eivät kelpaa."

        http://www.tiede.fi/artikkeli/362/kylla_on_kasvoihin_katsomista

        En nyt muista mistä, mutta jostain muualtakin olen tuosta lukenut. Olen myös käytännössä, omalla kohdallani ja muidenkin osalta huomannut tuon pitävän usein paikkansa. Ei tosin aina. Ja se pätee muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä, siis Ihmiset näyttävät yleisesti pitävän omia kasvojaan muistuttavia kasvoja kauniina.

        Aloitukseen: Minulle on melko yhdentekevää mikä väriset silmät miehellä on. Eniten pidä vihreästä, sinisestä ja hasselista. Ja ruskeista tai (värjätyistä) vaaleista hiuksista. Hiuksissa suomalainen maantien harmaa, punainen tai musta ei innosta, vaikka ei sekään mikään ongelma ole miehessä jos muu on kunnossa, koska hiusten ja silmien väri on lopulta melko yhdenkevä asia.
        Itse olen (värjätty) vaaleahiuksinen, luonnostani (keski)ruskeahiuksinen ja tummansinisilmäinen nainen.

        Ja esim. naispuolinen tummanruksea hiuksinen ja ruskeasilmäinen kaverini oli kerran ihastunut vaalea hiuksiseen ja sinisilmäiseen mieheen. Toisen vihereäsilmäisen, (värjätyn) vaaleahiuksisen naispuoleisen kaverini exä oli tummanruskeahiuksinen, ruskea silmäinen, nykyinen on keskiruskeahiuksinen ja sinisilmäinen.

        Ja minusta on pitäneet kaikenlaiset miehet, en ole huomannut että minkään tietyn hius- tai silmienvärin omaavat miehet erityisesti pitäisivät tai eivät pitäisi minusta.

        Jostain kyllä muistan lukeneeni, että sinisilmäiset miehet suosivat sinisilmäisiä naisia, ja muille naisen silmien väri olisi yleisesti ihan sama, mutta mistään muusta oman silmien ja hiusten värin yhteydestä omiin mieltymyksiin, en muista lukeneeni. Toki monilla, jollei useimmilla on jokin tietty mieltymys vastakkaisen (tai saman) sukupuolen hiusten tai silmienvärin suhteen, mutta mitään tilastollista korrelaatiota verrattuna omiin väreihin, ei varmaan saataisi aikaan.


    • iiics

      Enpä ole pitkälle analysoinut asiaa. Itse pidän sini-, harmaa- ja vihreäsilmäisistä miehistä. Tummanruskeat nappisilmät ei ole tähän mennessä kiinnostuneet, kun nyt oikein tätäkin piti alkaa miettiä. Mutta "ruskeissa" silmissä on valtavasti eroja. Joillakin on lähes keltaiset silmät, ei niitä voi oikeastaan ruskeiksi sanoa.

      • hazel eyes

        lähes keltaiset silmät eivät ole ruskeat vaan ns. "hazel eyes"it.


      • kanksteri.putkonen

        mula on mustat silmät ku kävin vähän snägärillä jonottamassa. milanen nainen tykää mustitsa silmistä?


      • I am the truth
        hazel eyes kirjoitti:

        lähes keltaiset silmät eivät ole ruskeat vaan ns. "hazel eyes"it.

        In fact, they are called "amber eyes" = "meripihkasilmät"

        "Hazel eyes" tarkoittaa vihertävänruskeita tai vaaleanruskeankirjavia silmiä.


    • Blue Eyes M

      Minkäväriset silmät sinulla itse on iiics nimimerkki? Siis jos saan kysyä.

      • iiics

        Siniset.


    • rupinen kurppa

      Varmaan siellä missä sinä asut (missä ikinä se onkaan) on joku kirjoittamaton sääntö, että pareilla pitää olla samanväriset silmät ja hiukset...

      Mä olen itse sini/virheä/harmaasilmäinen ja feikkiruskeat hiukset (siis värjätty). Mulla on joku "fetissi" punertavahiuksisiin sinisilmäisiin miehiin.

      • mies32

        Millaisista miehistä tykkäsit ennen kuin värjäsit tukkasi?


      • rupinen kurppa
        mies32 kirjoitti:

        Millaisista miehistä tykkäsit ennen kuin värjäsit tukkasi?

        Mulla on ollut elämäni aikana monta eri väriä hiuksissa mutta se ei ole kyllä vaikuttanut makuuni miesten suhteen...Sitä en muista missä vaiheessa tuo viehtymys punertavahiuksisiin (ja sinisilmäisiin) miehiin tuli. On mulla itselläkin kyllä jossain lapsuuskuvassa punertavat hiukset ja punapigmenttiä löytyy. Mutta kyllä enemmän katseeni on aina hakeutunut tummiin hiuksiin (ja sinisiin/vihreisiin silmiin).


      • seikkinsoikkin
        mies32 kirjoitti:

        Millaisista miehistä tykkäsit ennen kuin värjäsit tukkasi?

        Tykkäsin tummista aina. Mutta tapaisn kerran kesällä vaalean miehen. Tai ehkä hän ei ollut vaalea vaan aurinko vaalensi hänen tukkansa. Minkä värinen olet?


    • Blue Eyes M

      Juuh:).

    • Silmien värit?

      Ja tiedän myös tapauksia, missä naiset on tummahiuksisia sekä punatukkaisia ja vihreä sekä tummasilmäisiä ja silti kiinostuvat vaaleahiuksisista ja sinisilmäisistä miehistä,. joten eri ryhmien naisten maut on todella vaihtelevia asian suhteen. Naisilla on älyttömästi erilaisia ulkonäkö mieltymyksiä miesten ulkonäön,tyylin,silmien värin suhteen. Onhan miehilläkin runsaasti erilaisia mieltymyksiä naisten kasvojen ja ulkonäön suhteen. Mutta, jos haluaa tavata sekä löytää sen niinsanotun oikean, niin uskon, että jokainen sitä toivova varmasti sellaisen tapaisi, jos pitäisi niinsanotusti silmät auki täällä maapallolla:).

    • Eikös tutkimuskin?

      Eikös näistä silmien väri maku miletymyksistä naisten ja miesten kohdalla ollut tehty joku tutkimuskin yliopistossa tms? Että, mikä silmien väri viehittää ketäkin naista tai miestä ja minkänäköistä naista viehättää minkänäköinen mies ja päinvastoin.

    • gtrhtr

      no itselläni on siniset silmät ja ruskeat hiukset (vaaleat sellaiset) ja pidän miehistä joilla on tummat hiukset ja ihanat ruskeat silmät joten eipä tuolla saman värisyydellä ole oikein merkitystä;)

    • silmiin ei katsota

      Onnea matkaan.

      • öö-öö

        Mihin matkaan? ;D


    • piiku2

      Jaa-a. Täällä vihreäsilmäinen vaaleahiuksinen nainen ja aina tykänny vaaleahiuksisista sini tai vihreäsilmäisistä vaaleista miehistä. Kuinka ollakkaan useamman vaalean viikingin jälkeen olen päätynyt yhteen ruskeasilmäisen ja todella tummahiuksisen (joskin todella vaaleaihoisen) miehen kanssa. Ulkonäkö fyysisiltä ominaisuuksilta tosin muuten vastaa sitä mikä aiemminkin miehessä viehättänyt. Mutta ilmeisesti sillä ei sitten olekaan merkitystä kun tärkeämmät asiat ottaa ja kolahtaa. Pakko tosin sanoa että en minä edelleenkään muiden ruskeista hiuksista tai silmistä innostu, kyllä ne on ne jotenkin muuten poikkeuksellisen upeat vaaleat miehet joihin näiden vaaleanpunaisten lasien takaa joskus saattaa huomio kiinnittyä.

    • 6+18

      Minulla on tummanruskeat silmät, ruskeat hiukset ja vaalea iho. Olen huomannut, että yleensä ihastun ihan vaaleisiin miehiin, sellaisiin joilla on harmaat silmät. Ne on mulle sellainen polvia notkahduttava juttu. Seurustelen nyt vaaleansinisilmäisen/ristiverisen miehen kanssa. Vastakohta varmaan viehättää, en ole koskaan ihastunut ruskeasilmäiseen mieheen.

      • Minä myös

        Olen ruskeasilmäinen ja harmaat/vaaleat silmät saavat sukat pyörimään jaloissa. Niissä on jotain sellaista mitä itsellä ei ole.


      • KALLE KELLO
        Minä myös kirjoitti:

        Olen ruskeasilmäinen ja harmaat/vaaleat silmät saavat sukat pyörimään jaloissa. Niissä on jotain sellaista mitä itsellä ei ole.

        Ajattele. Isket (kuvittelen, että olet mies), ihanan naisen jolla on harmaat silmät, saat sen matkaasi ja ihanan yön jälkeen aukaiset silmäsi. Mitä siinä vieressä köllöttää? Harmaat piilarit (värilliset) on litkuissaan likoamassa ja ihanuudella onkin ruskeat silmät, ihanan pitkät hiukset roikkuu tuolin selkämyksellä ja lyhyt tukka sojottaa sinne tänne, ihanan pitkät ripset on pitkin lakanoita ja rajaukset levineet ympäri naamaa, ja tihrusilmät turvonneiden luomien takaa tihrustaa, missä sitä ollaan, pushupit on lattialla...


    • NAINEN.

      paskaapaskaapaskaa. Äly hoi ihmiset.......... ei kukaan ihmistä silmien värin perusteella ota!!!

      • raitis make

        Juopunein sieltä baarista haetaan.


    • tampereelta4

      Olen sinisilmäinen nainen. Minua kiinnostavat vihreäsilmäiset ja sinisilmäiset. Miksei harmaa ja ruskeakin käy, jos osuu täysin muuten sopiva mies. Sitten voi olla silmiä joissa on sekaisin värejä tai erikokoisia pupilleja.
      Persoona, kokonaisuus ja luonne ratkaisevat kuitenkin. Vältän joitakin vaaleahiuksisia miehiä, en kaikkia todellakaan. Onhan tummissakin muita ominaisuuksia esim. hankala luonne joita välttää. Punahiuksinen mies, riippuu varmaan luonteesta, en etsi punahiuksista.

      • tampereelta4

        Hiuksissa top listani on 1. Tummahko 2. Keskiruskea 3. Vaalea 4. Musta 5. Punainen. Siis kumppania hakiessa. Yleensä suomalaisilla on kuitenkin keskiruskeaa paljon, vaaleaa ja harmaata.


    • Girliee84

      itse olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen enkä koskaan ole ollut kiinnostunut vaaleahiuksisista miehistä, en siis koskaan. En tiedä onko se sitten ollut vain sattumaa vai mitä..

      • blondish1

        Sama täällä, minulla on tummansiniset silmät ja vaaleat hiukset, enkä todellakaan pidä vaaleista miehistä. Vaaleilta miehiltä puuttuu joku särmä, mutta hei en pidä myöskään tummista miehistä, joilla on ruskeat silmät...............liian makeeta ja liian söpöä. MIES, joka on tumma..................tummat hiukset, tumma parransänki ja syvänsiniset silmät on...........seksikäs..............mutta, hei minulla on jo sellainen.


      • Blondeee
        blondish1 kirjoitti:

        Sama täällä, minulla on tummansiniset silmät ja vaaleat hiukset, enkä todellakaan pidä vaaleista miehistä. Vaaleilta miehiltä puuttuu joku särmä, mutta hei en pidä myöskään tummista miehistä, joilla on ruskeat silmät...............liian makeeta ja liian söpöä. MIES, joka on tumma..................tummat hiukset, tumma parransänki ja syvänsiniset silmät on...........seksikäs..............mutta, hei minulla on jo sellainen.

        Sama täällä, tumma mies vie ehdottomasti voiton! Itse olen myös vaalea ja sinisilmäinen, eikä nuo samat piirteet omaavat miehet ole koskaan herättäneet huomiotani. Ruskeat silmät ja tummanruskeat/mustat hiukset vetävät huomioni oitis.


      • Blondikans

        Mulla kylläkin vihreet silmät ja vaaleet hiukset. Enkä myöskään ole koskaan oikeen ollut kiinnostunut vaaleista miehistä. Tumma viehättää paljon enemmän, ainakin vihreen-ruskeet silmät tai sitten ihan ruskeet. Ja ehottomasti ruskeet hiukset. Siinä vaan on sitä jotakin ;)


    • Vaikka tässä taidettiin naisten mielipiteitä kysyäkin, niin vastaan kiusallanikin. Silmien värillä ei ole niinkään väliä kuin sillä, että ne on kirkkaat. Eli siis joko siniset, vihreät tai ruskeat. Useimmilla, kuten itsellänikin on jotain siltä väliltä.

    • naisiavoivainvihata

      Paras väri on punainen. Sen jälkeen kun olen tintannut horoa turpaan.

    • hglighliuhiöhiö

      Ruskeat silmät aina in

    • jaa, eipä tuolla ole mitään väliä ollut, koskaan ees aatellu asiaa,,,se on vaan väri ja mistä sen tietää kenellä on vaikka väriliset piilo linssit...??

    • jumbak

      Olen vaalea ja vihreäsilmäinen elämänkumppanina ruskeahiuksinen mutta kyllä vihreäsilmäinen :)

    • flowereyes

      Silmät on sielun peili. Kun ihastun ihmiseen, katson ensin silmiä. Olen punatukkainen moniväriset silmät omaava nainen ja aina kuulen miehiltä, että silmien takia he minuun huomion kiinnittävät. Itse pidän harmaansinisistä ja vihertävistä silmistä; niissä on rauhallisuutta ja syvyyyttä, koska itse olen räiskyvä luonne :)

    • Mitä viel???

      Juupa juu.....mä ainakin valitsen puolison silmien värin mukaan:D Vitsi mitä basaa joku jaksaakin vääntää!!!!

    • pask.nruskeat

      Silmät ku silmät, kunhan on samaa paria ;) Ei sillä värillä oo väliä ku piilaritkin on keksitty.

    • kauniit silmät

      Silmien väri on täysin yhden tekevä asia!! Ei kai kukaan oikeasti valitse ketään SILMIEN VÄRIN PERUSTEELLA?? Silmät voivat olla kauniit olipa ne ihan minkä väriset tahansa. Kauneus riippuu oikeasti millainen ihmisen katse on.. lämmin, kiinnostunut, säteilevä katse vetoaa kaikkiin ihmisiin.

      Minulla on itselläni erikoisen väriset silmät.. Uloin reuna on tumman sininen, seuraavaksi on vihreä ja sitten ruskeaa. Silmäni näyttää enimmäkseen syvän vihreiltä, mutta kun olen hyvin levännyt, niin silmien kaikki värit erottuva. Jos minulla on ruskea paita, niin silmiäni on erehdytty luulemaan ruskeiksi. Silmiäni on sanottu erittäin kauniiksi.. katseeni on syvä ja intensiivinen. Olen hyvin herkkä aistimaan asioita ihmisistä. Minä näen usein ihmisten läpi, jonka vuoksi katseeni syvyys ja suoruus saattaa ahdistaa ihmisiä, jotka haluavat salailla jotain itsestään.

      • silmät on joo

        juu sama homma.. vähän niinkun halkastu kiiwi olisi, mitä nyt pupilli sielä keskellä ja se tummansin. kuori.

        olen huono näköinen, mutta otan paljon katsekontaktia. siksi itsellänikin intensiivinen katse..


      • silmät on joo
        silmät on joo kirjoitti:

        juu sama homma.. vähän niinkun halkastu kiiwi olisi, mitä nyt pupilli sielä keskellä ja se tummansin. kuori.

        olen huono näköinen, mutta otan paljon katsekontaktia. siksi itsellänikin intensiivinen katse..

        itse kysymykseen, värillä ei väliä. silmät ovat melkein poikkeuksetta aina kauniita..
        olen huomannut kuitenkin että siniset kiinnittävät huomioni. erityisesti mitä enemmän sävyjä niin sen kiehtovammat.


      • Blondyyysh

        Nimim. "kauniit silmät", eihän tässä hemmetti ollutkaan kyse siitä että valitseeko joku kumppanin SILMIEN VÄRIN PERUSTEELLA, vaan siitä, mitkä KIINNITTÄVÄT HUOMION.

        Ite en myöskään ole koskaan ollut kiinnostunut vaaleista miehistä, jotka omaavat siniset/vihreät silmät. Ruskeasilmäiset vievät huomioni oitis.


    • ErikaAnnica

      Mua ainakin kiinnostaa sinisilmäiset vaaleat miehet jolla on pilke silmäkulmassa :). Itse oon vaalee sinisilmäinen..

    • siis sinisiinsilmiin

      siniset silmät ja naurava suu, niihin ihastuu,

    • olen.miettinyt

      Olen brunette nainen ja minulla on vihreä-ruskeat silmät, mutta olen aina ihastellut vaaleansinisiä silmiä. Hiusten värissä mieluiten valitsisin varmaankin tummemman... Mutta loppujen lopuksi parinvalinnassa taitaa olla tärkeämpiäkin tekijöitä kuin hiusten tai silmien väri :).

    • Itsellä on tummat hiukset ja siniset silmät. Kerran seukkasin miehen kanssa jolla oli vaaleet hiukset. Yleensä oon tykännyt tummahiuksisista miehistä. Yhdellä oli sini vihreet silmät ja muuten on sattunut sinis silmiä. Tosin ei se hiuste ja silmien väri silleen ole tärkeä. Mutta, tumma lettiset miehet vetää puoleensa. Ei kuitenkaan liian hoikka eikä isomahainen ja kokoinen.. Makunsa kullakin..

    • fergt

      oiskohan mitään tekemistä suvun jatkamisen eli ns. geeniperimän kanssa? geenejä on tarkoitus jatkaa eteenpäin ja useimmiten se samankaltainen viehättää eniten, koska ne geenit ovat samankaltaiset. jotenkin näin se menee, mitä nyt ysiluokan bilsantunneista muistan 16 vuoden takaa...
      siniset on se yleisin silmienväri, eli geeni on itseasiassa tavanomaisuudessaan heikohko , muunväriset ovat sitten taas niitä muunnoksia eli vähän kuin geenivirhe, mutta silti niitä vahvempia, kahden sinisilmäisen lapsella on 50%mahd. siniset silmät, 25%ruskeat ja 25% vihreät, sini-ja rusekasilmäisen lapsi on 50%mahd. sini-ja 50%mahd. ruskeasilmäinen jne.... samoin hiusten kanssa. pohjoismaisen vaaleat hiukset ovat yleisempää geeniperimää kuin ruskeat tai punaiset.

      minä olen esim. perheen ainoa jolla on vihreät silmät, muilla on siniset, samoin kannan punatukkaisen geeniä joka tulee isänpuolen suvusta, lähes kaikilla tyttöserkuillani on samoin, mutta esim. isälläni ja hänen sisaruksillaan kuitenkin on ruskeat hiukset, eli geeni tulee jostain kauempaa.

      Aika hassua sinänsä, että valitsin miehen muiden joukosta nimenomaan punaisen parran takia :) se teki säväyksen, mitä ei osaa sen paremmin selittää. Hänkin on vauvana ollut punatukkainen, nykyään tuommoinen keskivaalea, punatukkaisen geeniperimästä kertoo vain parta. meidän lapset siis tulevat mitä suuremmalla todennäköisyydellä olemaan punatukkaisia, ja pojat punapartaisia, koska molemmilla meillä on sama punatukkaisuusgeeniperimä :)

      • afterlife78...

        Äiti ja mummo (isäni puolelta) punatukkaisia, sedillä punainen parta, ei tullut minusta punatukkaista vaikka odotettiin, hiukseni ovat kullanhohtoisen punertavan ruskeat. Ihmettelen, että sinun ja minun tekstini ovat kummatkin saaneet miinuksia, pitävät punatukkaisia kai noitina? Kysehän on ihan harmittomista makuasioista.


      • ._.

    • suomi tytöt ihania

      ihan sama minkä väriset silmät tai hiukset kunhahan muuten ok ihminen eikä ainakaan tatuointeja

    • MustatSilmät

      Ketä ihan oikeesti kiinnostaa ei stana sentään :((

      • takanappi

        Suakin kiinnosti niin paljon että tulit vastaamaan! ;D Buhahahahaa!


    • Kameliontti1

      Itsellä voimakkaan vihreät silmät...jotka kyllä muuttaa väriä...välillä enenmän keltaista sekottuu joukkoon, joskus havaittavissa jopa ruskeankin sävyjä. Mutta jos saisin valita...taipuisin ehdottomasti ruskeisiin silmiin. Mutta ole ilmeisesti niin vaikea selkoinen ihminen jo silmien värinkin perusteela, että olen yksin :)

      • jeesuskristu

        Vihreät silmät ja punainen/punertava tukka on ollut minun ihanteitani, vaikka olen tämmöinen Suomessa tavallinen harmaasilmäinen, jonka täysvaaleatukka on muuttunut munaa kasvattaessa maantien väriseksi


    • näsä, matti näsä

      Tekstisi analyysin perusteella lintsasit koulussa äidinkielen tunnilta pohtiaksesi joutavia, esim. että voiko ruskeasilmäinen rockpoika nussia vihreäsilmäisen bimbon kanssa ja näin mm. yhdyssanaoppi jäi sinulta kokonaan väliin.

    • afterlife78...

      Minulla on punertavan ruskea tukka, hieman kullalle heijastuva, pitkä ja lainehtii, silmät ovat vihreat, ehdoton suosikki miesten silmissä on sininen ja aviomiehen taivaansiniset silmät ovat juuri sellaiset, kuin jos olisin osannut toivoa, niin sellaiset olisin toivonut, vaarini silmät olivat orvokin siniset, mummo oli hulluna niihin, minustakin hienot, mummolla kirkkaan vihreät silmät ja punaiset hiukset (ei ne tavallisen voimakkaan punaiset vaan vaaleammat). Aviomieheni hiukset ovat samaan aikaan vaaleat, harmahtavan ruskeat ja punertavat ,kiharat, sellainen vaan on mielestäni se paras mahdollinen, blondit ja punertava tukkaiset ovat parhaita miehissä, pidän myös harmahtavan ruskeista hiuksista. Tummatukka ei innosta, musta parempi, muttei innostava, ruskeat silmät ovat tylsät. En todellakaan usko, että eroan, mutta jos minusta tulee leski, niin en kyllä paljon mistään väreistä piittaa, haluan vain seksikkään näköisen miehen, kaikissa väreissä niitä löytyy. Ja rahatilanne tai ammatti täysin yhdentekevä.

    • ruskeasilmä_n

      Mulle miehen silmien ja hiusten värillä ei ole mitään väliä. Kasvojen piirteet ja käytös merkitsee ehkä eniten.

    • Itse olen varmaankin aina sattumoisin "valinnut" miehiä, jotka sopivat ulkonäöllisestikin itselleni jotenkin. Minulla on tummanruskeat hiukset ja
      myönnän kyllä, että en näe vaaleahiuksista miestä itselleni sopivaksi eikä se
      myöskään kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Silmien värillä ei ole minulle väliä vaikkakin ruskeat silmät sytyttävät eniten.

    • tummat silmät

      Minulla on vihreät silmät ja omaan punertavat hiukset. Minua kiinnosataa vain ruskea silmäiset miehet... ei hiuksillä väliä, mutta kyllä ne tuppaa ruskea silmäisellä olevan melkein aina tummat.

      • tummien aika ohi

        Minulla on vihreät silmät, jotka ajoittaun kimaltelevät turkoosin sävyä. Tukkani on (nuoruuden muutamia vuosia lukuunottamatta) keskiruskea, jossa kullanpunaisia sävyjä. Miehet, joiden kanssa olen ollut sitoutuneessa ja vuosia kestäneessä suhteessa, ovat jokainen hyvin tummatukkaisia ja silmien sävy on jokaisella ollut sama, kaunis tumma kastanjanruskea!!
        . Tuntuu oudolta todeta, mutta näin vain on ollut! Olen aina pitänyt tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä miehiä vetävinä. Tai siis että jossain syvällä matelijan aivoissani sytyn tietyn värityksen omaavan miehen nähdessäni.

        Outoa on, että vaikka vaaleat (ja kaikenväriset) miehet ovat komeita, en syty heistä. (Nyt puhun siis vaistonvaraisesta reaktiosta miehen ulkoiseen olemukseen.) Kuten joku tuolla kirjoitti, vasleat miehet ovat jotenkin pliisuja. Poikkeuksena Steve MacQueen, joka oli so hot!
        Nyt en tiedä, että onko ikä muuttanut tarpeita ja viettejä (kysymys ei enää lisääntymisestä), niin olen ihastunut mieheen, jolla on aivan saman väriset silmät kuin minulla. Nimenomaan hänen silmiensä katse on saanut aikaan ihmeellistä taikaa. Hiustensa värityksestä en tarkkaa osaa sanoa, koska hän on harmaantuva. (Kuten useim tummatukkaisille tapahtuu.) Tosin en tiedä ovatko hiuksensa olleet jotain keskisävyä, ehkä niin.
        Niin, johtuuko tämä säteily välillämme silmiemme samankaltaisuudesta? Voi hyvin olla. Ikävä kyllä olen jo siinä iässä, ettei lapsi ole ajankohtainen. Kiinnostavaa on se, että johtuuko kipinä välillämme geeneistä, eikä siinä ole edellytyksiä sen enempää? Vai johtuuko kipinä sielujen sympatiasta? Aika antanee vastauksen.


      • afterlife78...
        tummien aika ohi kirjoitti:

        Minulla on vihreät silmät, jotka ajoittaun kimaltelevät turkoosin sävyä. Tukkani on (nuoruuden muutamia vuosia lukuunottamatta) keskiruskea, jossa kullanpunaisia sävyjä. Miehet, joiden kanssa olen ollut sitoutuneessa ja vuosia kestäneessä suhteessa, ovat jokainen hyvin tummatukkaisia ja silmien sävy on jokaisella ollut sama, kaunis tumma kastanjanruskea!!
        . Tuntuu oudolta todeta, mutta näin vain on ollut! Olen aina pitänyt tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä miehiä vetävinä. Tai siis että jossain syvällä matelijan aivoissani sytyn tietyn värityksen omaavan miehen nähdessäni.

        Outoa on, että vaikka vaaleat (ja kaikenväriset) miehet ovat komeita, en syty heistä. (Nyt puhun siis vaistonvaraisesta reaktiosta miehen ulkoiseen olemukseen.) Kuten joku tuolla kirjoitti, vasleat miehet ovat jotenkin pliisuja. Poikkeuksena Steve MacQueen, joka oli so hot!
        Nyt en tiedä, että onko ikä muuttanut tarpeita ja viettejä (kysymys ei enää lisääntymisestä), niin olen ihastunut mieheen, jolla on aivan saman väriset silmät kuin minulla. Nimenomaan hänen silmiensä katse on saanut aikaan ihmeellistä taikaa. Hiustensa värityksestä en tarkkaa osaa sanoa, koska hän on harmaantuva. (Kuten useim tummatukkaisille tapahtuu.) Tosin en tiedä ovatko hiuksensa olleet jotain keskisävyä, ehkä niin.
        Niin, johtuuko tämä säteily välillämme silmiemme samankaltaisuudesta? Voi hyvin olla. Ikävä kyllä olen jo siinä iässä, ettei lapsi ole ajankohtainen. Kiinnostavaa on se, että johtuuko kipinä välillämme geeneistä, eikä siinä ole edellytyksiä sen enempää? Vai johtuuko kipinä sielujen sympatiasta? Aika antanee vastauksen.

        Minulla sama väritys kuin sinulla ja jos ei ole jostain erityisen seksikkäästä miehestä kyse, tumma tukka ja ruskeat silmät on minulle turn off. Tapasin yhden kalifornialaisen jätkän, joka oli ihan hiton seksikäs, silmien väriä en katsonut, epäilen, ettei olleet ruskeat ja sillä oli sellainen tumma lyhyt tukka ja se tukkakin oli hiton seksikäs, kun mies oli. Aviomieheni lapsuuden kaveri oli rakastunut minuun (yritti pokaakkin) ja sillä oli samanlainen tukka, hän on ok näkönen, ei mitenkään erityisen komea, sanotaan komeahko ja minusta hänen hiuksensa olivat aina ihan kammottavat. Sen jenkkijätkän hiusten kasvusuunnat ym. oli vaan seksikkään näköiset.


    • azzurri itsekin

      Siniset silmät ovat suosikkini, sellaiset tosi siniset, mutta ei se mitenkään tärkeää miehen valinnassa ole. Kunhan löytyisi ihana turvallinen mies, pikkujutut ei merkitse mitään.

    • rituli2

      Olen ruskeasilmäinen ja hiukseni ovat myös ruskeat. Miehelläni on mustat hiukset ja siniset silmät, kuten hänen vanhemmillaankin.Minulla oli vaalea sinisilmäinen isä ja mustahiuksinen ruskeasilmäinen äiti. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut vaaleista tai punahiuksisista miehistä,vain tummista.Kun olen joskus ajatellut asiaa tulee mieleen että muukin karvoitus on yleensä samanväristä,kuin hiuksetkin ja silloin valintani on vain tumma mies.

      • Tumma

        Minäkin olen tummatukkainen ja lähes mustasilmäinen. Mieheni on myös tumma, enkä ole koskaan seurustellut vaaleahiuksisten kanssa. Miehen silmien värillä ei niin väliä (kunhan ei ihan hailakat), mutta vaaleahiuksisia miehiä en pidä laikaan miehekkäinä.

        Eniten pidän latinotyyppisistä miehistä, johtunee siitä että itsekin olen etelä-eurooppalaisen näköinen.


      • jännä juttu
        Tumma kirjoitti:

        Minäkin olen tummatukkainen ja lähes mustasilmäinen. Mieheni on myös tumma, enkä ole koskaan seurustellut vaaleahiuksisten kanssa. Miehen silmien värillä ei niin väliä (kunhan ei ihan hailakat), mutta vaaleahiuksisia miehiä en pidä laikaan miehekkäinä.

        Eniten pidän latinotyyppisistä miehistä, johtunee siitä että itsekin olen etelä-eurooppalaisen näköinen.

        Wau. Olisi hienoa nähdä mustat silmät. Itsellä on pupilli ainoa joka tekee mustuuden, muuten reunalla sinistä. Onko se mustuus tummaa sinistä vai tummaa ruskeaa?


      • kokomustat
        jännä juttu kirjoitti:

        Wau. Olisi hienoa nähdä mustat silmät. Itsellä on pupilli ainoa joka tekee mustuuden, muuten reunalla sinistä. Onko se mustuus tummaa sinistä vai tummaa ruskeaa?

        ai tälläset vai

        http://www.designtutorials.info/images/demon-eye.jpg


      • kokomustat
        jännä juttu kirjoitti:

        Wau. Olisi hienoa nähdä mustat silmät. Itsellä on pupilli ainoa joka tekee mustuuden, muuten reunalla sinistä. Onko se mustuus tummaa sinistä vai tummaa ruskeaa?

        ai tälläset vai

        http://www.designtutorials.info/images/demon-eye.jpg


    • tutkittua tietoa

      Tutkimusten mukaan ihmiset rakastuvat yleensä itsensä näköisiin ihmisiin. Tai eivät ainakaan ihastu kovin paljon itseään komeampiin / rumempiin. En muista syitä, jotain psykologista kuitenkin.

      • KALLE KELLO

        "tutkittua tietoa". Olen kuullut myös tuon tai sitten valitsee äidin/isän näköisen puolison. Lisäksi ihmiset joilla on koira, muistuttavat toisiaan eli ihminen ottaa omannäköisen koiran.


      • EN USKO PASKAA!!!
        KALLE KELLO kirjoitti:

        "tutkittua tietoa". Olen kuullut myös tuon tai sitten valitsee äidin/isän näköisen puolison. Lisäksi ihmiset joilla on koira, muistuttavat toisiaan eli ihminen ottaa omannäköisen koiran.

        Tuo on taas tuota samaa paskaa, kaikki "psykologiset testit" ovat suurimmaksi osaksi huuhaata. Totta kai jos tytar tullut esim. aitiinsa niin toki myos on todennakoista etta miesmakukin "periytyy", tykkaa vahan samantyylisista miehista, sama pojalla jos on tullut isaansa voi naismaku todennakoisesti olla samantyyppinen. Nuo testit ovat joka tapauksessataytta huuhaata, suurimmalla osalla seka miehista etta naisista kumppani ei muistuta patkaakaan sita toista vanhempaa, eika mikaan ihme! Yleensa lahes jokainen haluaa erilaisen, siis erinakoisen ainakin, siis sellaisen jolla mahdollisimman erilainen geeniperima, vastakohdat ne toisiaan vetavat puoleensa ja taydentavat toisiaan!! Ja kiinnostavat ja vetoavat. Kukaan ei tietenkaan halua mitaan taysin samanlaista, olisi allottavaa tunne etta olisi kuin sisarukset, eika pari!! Ihminen karttaa luonnostaan liian samanlais eika tunne vetoa sellasiin koska samanlaunen ei koskaan TAYDENNA SAMANLAISTA, enka nyt tarkota pelkastaan mitaan varia vaan kaikkea muuta!! On tutkittu juttu etta vastakohdat vetoaa niin luonteessa kuin ulkonaossa, eika sita ees tutkia rarvitse, se nakyy jo ihan katukuvassa! Lisaksi on ihmiselle taysin luonnollista kiinnostua erilaisesta, tama on meihin sisaanrajennettu suoja insestia ym. vittumaisuutta vastaan!! Ja lisaks suojelee monimuotoisuutta!!!!! Totta kai saa tykata mista tykkaa ihan samanvarisestaki jos tykkaa ja sillon kuuluuki tykata jos tykkaa!!! Paitsi et tass on nyt huomattava se et jotku NAISET ETSII ISAHAHMOA JA VALITSEE S I K S ISANSA TYYLISEN EI MISTAAN MUUSTA SYYSTA!!!!!!!! SAMA SIT POJILLA VOI ETTIA AITIHAHMOA. Mutta KUKA NYT OIKEASTI HALUAA MIEHEN SAMANTYYLISEN KU OMA ISA!?!?! KUULOSTAA IHAN SAIRAALTA JA PIMEELTA EIKA MITENKAAN JAREVALTA EDES, TOIHAN KUULOSTAA SILTA ETTA OLET RAKASTUNUT OMAAN ISAAS HYI VITTU HELVETTI..!!!!!!! ENNEMMIN ON LOOGISTA ET HALUAT JUST ERILAISEN ETKA MITAAN SELLASTA JOLLA S A M O J A G E E N E J A JU SULLA HHH Y I V I T T U !!!!!!!!!!!!!! HHHHYI VITTU ITE HALUAN AINAKI MAHDOLLISIMMAN ERILAISEN... KOSKA MINA JA MUN ISA OLLAA LIIAN SAMANNAKOSII EN NYT TIETENKAA MITAA FAIJA KAKKOSTA HALUA!!!!!!!!!!!! LISAKS TIEDAN YHEN MIEHEN TAS LAHELLA, MUISTUTTAA IHAN PELOTTAVAN PALJO KUN FAIJAA KOKO OLEMUKSELTA JA SAIKAHDAN AINA YLI KOVAA KU NAAN SEN!!!! KU MITEN KUKAAN VOIKAAN OLLA NIIN SAMANNAKONEN!?!?!?!?!!?!??? SIIS EN KAI MA NYT VITTU ALA SIITA KIINNOSTUMAAN, EI KUULKAA TULIS MIELEENKAAN!!!!!!! TUNTUS SAMALTA KU OISIT OMASTA ISASTAS KIINNOSTUNU!!!!!!!!!!!! ELI NAIN SILLON JOS OOT SAMANNAKONEN KU FAIJAS, MUT JOS OOT I H A ERINAKONE JA TYYLINE KUFAIJAS NII VOIT TYKATA VAHA SAMANTYYLISIST MIEHISTA... MUT SIIS HIITEEN KAIKKI VITUN TYHMAT ARSYTTAVAT KUSIPAATEORIAT!!!!!!!! JOTKA EI KERRO TODELLISUUDESTA EDES PASKAAKAAN!!!!!!!!!!!!


    • foryoueyes

      Olen vaalea vihreäsilmäinen nainen. Suurimmat rakkauteni ovat olleet ruskeahiuksisia ja sinisilmäisiä. Vaaleisiin miehiin en vain osaa ihastua enkä punatukkaisiin vaikka yhden kanssa seurustelinkin, hänellä oli kuitenkin voimakkaan punaiset hiukset, itse asiassa aika upean väriset..

      Silmät voivat ola miehellä siniset, vihreät tai harmaat mutta ei ruskeat. Silmät ovat ihmisen sielun peili, mutta ruskeat silmät ovat kuin tuijottaisi pimeään kaivoon, jonka pohjaa ei näy. Muun väriset silmät kertovat enemmän kuin sanat, ne eivät valehtele koskaan.

    • Suklaa silmät versus harmaa silmäiset

    • hupsheijaa

      Ihan oikeesti, mitä väliä on silmien värissä, tärkeämpää minulle on siinä mitä sen henkilön päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään.

      Huolensa kullakin, jos ei ole muuta...
      Sama pätee hiuksiin.

      • afterlife78...

        Pitää olla seksikäs ja hyväsydämminen, äly on myös hyvä, muu on yhdentekevää. Jos jätkä ei ole seksikäs, olen kyllä mieluummin kaveri. Se nyt sitten mikä on paras väritys on hyvin pieni tekijä. Aviomiehellä on tuo kaikki, väritys ja nuo puolet.


    • Vihreäsilmäinen222

      Ruskeasilmäset on kakan puhujia

      • Haisoo

        Ruskeat silmät näyttävätkin kakkapökäleiltä.


      • EI VITTU MIKA HOLMO
        Haisoo kirjoitti:

        Ruskeat silmät näyttävätkin kakkapökäleiltä.

        KUUNTELE!!!! KUN SUN SILNAT NE NAYTTAA IHAN TYHMILTA AMMTTAVILTA KAMMOTTAVILTA MITAANSANOMATTOMILTA TYHJILTA KALPEILTA SAALITTAVILTA PISSASILTA KALANSILMILTA!!!!!!! HOMEISILTA JA SYOPASILTA!!!!!!!!!!!!!!

        ITSE OLET VAIN SAALITTAVASTI IHAN HEMMETIN KATEELLINEN RUSKEASILMAISILLE JA VIELA YKSINKERTAINEN JA TYHMAKIN OLET JA HUONOLLA ITSETUNNOLLA VARUSTETTU TOOPE HOOPO!!!!!!!! SINUA JA KALTAISIASI PISSAPAITA HALVEJSITAAN KAIKKIALLA!!!!!!!!!! SUU AUKEAA MINKA KERKEAA MUTTA P A S K A A SUOLLAT VAIN ULOS, EI SIKSI MIKAAN IHMEETTA NAAT SITA MUUALLAKIN; SILLA SITA OMAA PASKAA PASKAAS SE KUULE ON!!!!!!!!! ET KUULE VITTU NOI SUN SAALITTAVAN KATEELLISET KOMMENTIT EI KERRO MITAAN RUSKEASILMAISISTA VAAN PALJASTAA AINOASTAAN KATALAN TOTUUDEN SINUSTA ITSESTASI!!!!!!!

        OLET AARIMMAISEN SAALITTAVA, SAMOIN TUO KULUNUTKOMMENTTISI!!!!!!!!! ET SITTEN MITAAN OMAPERAISEMPAA KEKSINYT!?!!???!!????? TUO ON TUO SAMA VANHA IANIKUINEN KATEELLISTEN SINISILMAISTEN SAALITTAVA VETO KUN EI MITAAN KUNNOLLISTA ASIAA KEKSITA JA OLLAAN KATEELLISIA HA HALUTAAN TULLA HAASTAMAAN RIITAA!!!

        JOS SINULLA ON NOIN SAALITTAVAN SURKEA MIELIKUVITUS JA OLET NOIN YKSINKERTAINEN JA ONNETON,, NIINN HUHHUH PAINU VITTUUN TAALTA!!

        RU SKEA ON TYYLIKKAIMPIA NAYTTAVIMPIA VAREJA MITA ON, KAIKKI HALUAVAT SITA TUMMAA TYYLIKASTA PUUTA KOTEIHINSA EIKA MITAAN KELTAISTA!! ETTA YHTA HYVIN KUULE SUSSTA VII SANOA ET OOT KUSIPAA, VITUN TYHMA ALYKAAPIO!!!!!!!!

        MINULLAPA ON SYVAN TUMMAN RUSKEAT HYVIN KAUNIIT JA ALYKKAAT JA SIELUKKAAT JA MIELENKIINTOISET SILMAT - - JA NIITA ON KUULE AINA IHAN HEMNETISTI KEHUTTU!! J


    • EI OLE!!!!!!!!!!!!!!

      EI OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • henniina2

      Minä olen vihreäsilmäinen blondi tyttö, aina olen ihastunut sinisilmäisiin vaaleanhiuksisiin miehiin melkeinpä ilman poikkauksia. Nykyinen poikaystäväni on kuitenkin tummaihoinen, mustatukkainen ja ruskeasilmäinen. Eli ei todellakaan minulla ainakaan ole mitään vaikuttanut :)

    • ***

      Eiköhän naiset ole ainoita joilla on mahdollisuuksia miettiä tällaisia typeryyksiä. Aika harvalla miehellä on niin paljon valinnanvaraa että voi alkaa valikoimaan jotain värejä. Masentaa tällainen pinnallisuus...

    • henniina3

      Olen mustasilmäinen tyttö jolla on mustat hiuksetkin, siis TOSI hyvännäköinen oikein laaserkatseen omaava.Tykkään miehistä joilla on myös mustat/punaiset hiukset ja punaisen silmät mielellään myös mustat käy, hih :) Mutta miestä valittaessa huomioidaan myös violetin,pinkin tai keltaisen silmävärin omaava mies, mielellään en ottaisi mitään vihreä,sininen tai ruskea silmäistä SIIS ne on niin normaaleja!!Kuvia silmistänsä voi lähettää [email protected]

    • siniharmaat silmät

      molemmat vanhempani olivat vaaleita ja minusta tuli niin kaunis vaaleaverikkö:)

    • 2+5

      Kyllä tuossa voi olla perää, ainakin omalla kohdalla. Silmien väri on ollut useilla ihastukseni kohteilla sama, kuin itselläni. Se on jotenkin luontevaa. Silmillä on muutenkin iso merkitys itselleni.

    • SilmäPeliäVaan

      Itsellä oliivinvihreän ja ruskehtavan sekoitus kotkan katseessa. Ei juuri synkkaa minkään vastapuolen kanssa, mutta hieno luomus silti :)

    • 50%arjalainen

      Pöh. Mie olen seurustellut aina mustahiuksisten kaa, joiden oma väri tosin on ollut vaalea ja tumma. Silmien väri nyt sattuu täällä olemana yleisesti sininen, niin ei ole paljon valinnan varaa, mutta vihreät tai ruskeasilmäiset kiinnostavat eniten.
      Minun oma luontainen hiustenvärini on todella vaalea, mutta silmäni ovat vihreät. Blonditeivätole koskaan kiinnostaneet, joitain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

      • Mies32

        Eli väripurkki on ihastuksen syynä. Syvällistä.

        Suomessakin muuten sinisilmät ovat vähemmistö.


      • tiivi & taavi
        Mies32 kirjoitti:

        Eli väripurkki on ihastuksen syynä. Syvällistä.

        Suomessakin muuten sinisilmät ovat vähemmistö.

        "Eli väripurkki on ihastuksen syynä. Syvällistä.

        Suomessakin muuten sinisilmät ovat vähemmistö. "


        jep. todella deeppi shittii.


      • seikkinsoikkin
        Mies32 kirjoitti:

        Eli väripurkki on ihastuksen syynä. Syvällistä.

        Suomessakin muuten sinisilmät ovat vähemmistö.

        Niin minullakin on tummat hiukset ja siniset silmät :)


    • ÖöögA

      sellaiset punaiset silmät, kuin särjellä, ne on hienot !. ei myöskään mustat silmät ole pahasta, ne vaativat kyllä jo yritystä. useimmiten nokkapokkaa jonkun kanssa.

      toisaalta, sellaiset kuin kaksi riisinjyvää päässä ei ole hullummat, mutta sellaisia ei näe usein muulloin kuin krapula aamuina ja nekin omassa päässä kun katsoo peiliin.

      • EL.ak:IM

        ÖöögA

        Juu. Noi rakkaat hetket on vähän sellaisia, et yksi kattoo. Toinen kattoo, että, mitä vit-tua se kattoo. Been there...


    • katse-lee

      Luonnon brunette ruskeilla silmillä,olen onnenpekka kun vaimo on nam!toisessa polvessa on brassia.

    • EL.ak:IM

      Silmien värit?

      Mua kiinnostaa enemmän, mitä silmistä näen. Olen tosin juossut seinään useasti, haluavani nähdä jotain, mitä ei ole. Eli keskittynyt ulkokuoreen näkemäni sijasta. Siitä taudista olen jo kyllä parantunut. Pas-kapuhe filtteri on jo asennettu. Enkä näe harhoja asioista, mitä ei ole. Mutta on tätä harjoiteltukkin. Naama ihan ruvella kaikista juoksuista seinään :)

    • Ritma

      Mielenkintosta pohdintaa. Katsoin yksi ilta Kuubasta jutun. Siellähän seksuaalisuus ja rakkaus ovat kaiken A ja O. Ohjelman kaikki hampaattomatkin olivat haluttavia ja seksikkäitä. Ei ulkonäöllä ollut mitään merkitystä sillä kaikki toimi vaiston varaisesti sain sen kuvan filmistä Ollaankohan me liian pinnallisia ihmiiä kun suuntamme valintamme ulkonäön mukaan. Komea pitää olla tietty väri hiuksissa, vartalo kuosissa ja elintaso kohdallaan. Kaiken tämän valinnan jälkeen unohdamme ihmisyyden ihmisen sisimmän.

    • Värisokea

      Tämä on pelkkää skeidaa! joskus olen ihastunut, enkä ole edes kunnolla kartoittanut sen toisen silmänväriä vielä..täytyy aika läheltä katsella, ett näkee onko pähkinää, vihreää vai tummaa harmaata esimerkiksi.. Väittääkö jengi, että ne kiinnittää het huomioo silmänväriin? Minä en muista edes sukulaisteni silmien värejä. Hyvä jos olen omastani perillä, jotain tummahkoa höttöä.

    • sinisilmäinen n

      Olen teinikiäisestä asti aina langennut niihin vaaleisiin siniset silmät omaaviin poikiin.. :) Mutta mielestäni silmien värillä ei silti ole väliä ? :D

    • Ei tiedettä

      Tosiasiassa harva edes tarkkaan tietää uuden kumppaninsa silmien väriä ja alkoholi ei ainakaan ole ollut helpottamassa asiaa. Ystävällenikin selvisi vasta pari vuotta sitten erikoinen silmieni väri, missä on suurin osa vihreää ja keskellä ruskeaa. Istuin keittiön ikkunan lähellä ja katsoi auringon suuntaan ja vasta silloin hälle selvisi värini ja ollaan tunnettu vähintään 15v ja katsotaan aina silmiin puhuessamme.

      Voihan noissa väreissä olla perää tiedostettuna tai tiedostamattomana, mutta kuulostaaa luokaltaan Iltalehden "tieteellsiltä tutkimuksilta" hullusta maailmasta.
      Itselle käy kaikki sinisestä harmaan ja tietty vihreät. Enemmänki kyse on suhteesta hiusten väriin ja onko hiusten väri oma vai jokin maantie harmaa (yök!).
      Itse olen säärimies, joten kiinnostaa miten nainen seisoo ja kävelee ja ilmehtii jaloillaan miljoona kertaa enemmän kuin kuppikoko tai onko hyvä peppu.
      Ruskeat silmät eivät vain miellytä silmää ja en ymmärrä, miten niihin voi muka sulaa, ei vaan nappaa kuten 99,999999% aasialais naisista.

      Itse pidän lähestulkoon geenivirheenä aitoa blondia, jolla on tumman ruskeat silmät. Niitä ei esiinny kuin Saksan leveyspiireillä ja nekin sekoittuessaan turkkilaiseen geeniperimään löyhän moraalin takia.
      Vaikea uskoa saamelaistenkaan olevan samaa geeniperimää rantaruotsalaisten kanssa, ovat niin tummatukkaisia, ruskeasilmäisiä, monella kierot silmät ja harvat hampaat ja pienikokoisia kuten Antti Tuisku, ihan lapinäijä jo nyt.

      • KALLE KELLO

        "Ei tiedettä". Kerroit, että olet tuntenut ystäväsi 15 vuotta, ja nyt vasta ystävällesi selvisi silmiesi väri. Eikö tuossa nyt tullut selväksi se tärkein, EI silmien väri vaan se "sisältö" siellä takana? Ystävyys, rakkaus, ei niihin riitä silmien väri.
        "Geenivirhe" on taas aika kova sana, esim sinisilmäisille vanhemmilla voi olla ruskeasilmäinen lapsi vaikka kummankin äiti, isä, sisarukset ovat sinisilmäisiä eikä ihan lähipiirissä olisi ruskeasilmäisiä. Tämä saattaa periytyä vähän kauempaakin. Ruskeasilmäinen voi olla oikeasti blondi, mutta pääsääntöisesti ovat purkista tulleita. Harva nainen (pääsääntöisesti) on oman värisensä, useilla on silmissään värilliset piilolinssit, kaikilla ei ole oikeasti pitkiä hiuksia vaan hiustenpidennykset, ripset tekoripsiä, tissit silikoonia... Tänä päivänä ei naisista oikeasti tiedä, minkä näköisiä ovat oikeasti, ennen kun kuoriutuvat ylimääräisistä tarvikkeista pois.


    • kaveri

      Onhan suklaanväriset silmät ihanat, mutta kun rakastuu niin ei se ole silmistä kiinni vaan persoonasta. Kyllä minä pidän ruskeista silmistäkin, mutta se on mielipide kysymys joku tykkää vaaleista toiset tummista.

    • jemina....

      Olen blondi. (nainen)
      En itse ole laisinkaan kiinnostunut vaaleahiuksisista miehistä,
      enkä myöskään ruskeista silmistä. (millä hiuksilla tahansa)
      Eli tummat hiukset ja siniset silmät AH NAMM dream man !

    • 8+2

      Tyypillistä naisen pohdiskelua. En ole kuullut kenenkään miehen sanovan mitään naisen silmien väristä, tietääköhän kukaan mies vaimonsa/tyttöystävänsä silmien väriä?

    • Janinaaa..

      Olen aina pitänyt miehillä tummanvihreitä/vihreänruskeita silmiä todella seksikkäänä. Kaikilla kolmella miehelläni on ollut samanlainen väritys silmissä, ja kaikki ovat muutenkin olleet ristiverisiä. Sanotaanko näin, että silmistä puuttuu sen verran pigmenttiä, että ne näyttävät sielukkaalta, mutta ovat kuitenkin riittävän salaperäiset ollakseen sairaan seksikkäät

    • mmn5

      Minulla punaist hiukset, toinen silmä on vihreä ja toinen sininen.
      mutta kyllä mieheni ruskeat silmät pisti omaan silmiini. tumma hän on =D

    • enuskoettäkaavaaolisi

      olen itse miettinyt, että ainakin suomessa naisista suutin osa haaveilee tummatukkaisesta ja suklaasilmäisestä? Toki jossain etelämmässä vaaleat ja sinisilmäiset sitten tuntuu eksoottisemmilta ja kiehtovammilta siksi... Itse olen sinisilmäinen vaaleatukkainen nainen ja aina ollut eniten juuri tummatukkaisten ruskeasilmäisten perään, jos ulkonäön antaa vaikuttaa. Joskus nään kyllä vetävän näköisiä blondeja miehiäkin. Uskon että jokaisella on omat mieltymyksensä kehittynyt elämän varrella riippumatta omista geeneistä joku viehättää enemmän kuin toinen. Jotkut ei muita katselekaan kuin pikimustaihoisia nigerialaisia miehiä, itseä pudistuttaisi.

      Ehkä kotikasvatus ka ymåyrät missä pyörii, vaikuttaa mieltymyksiin, jopa median luomat mielikuvat yms vaikuttaa myös hieman..

    • Ruskea on mutaatio

      Kunhan eivät ole ruskeat, joka vaikuttaa kehityshäiriöltä. Varsinkin kelertävänruskeat, jolloin näyttää siltä kuin olisi vakavasti sairas.

    • surusydän

      Tummat silmät ruskea tukka kerran niihin langeta sain, syrjällään on nyt sydän rukka kaipaan niin häntä vaan. Niinpä kuten laulussakin sanotaan kaipaan niin sitä tummasilmäistä ensirakkauttani vuosien takaa. Hänellä oli ihanan tummanruskeat silmät ja ihana luonne, mutta kohtalo puuttui peliin rakas ensirakkauteni menehtyi syöpään niin kovin nuorena jäin kaipaamaan häntä.

    • Pigmentti

      Olipa jotenkin hauska avaus. Täytyisköhän tästä lähteä jollekin mieluisalla tanssilavalle tekemään silmätutkimusta. Tosin eihän ne tytöt uskalla aina edes silmiin katsoa, vaan vilkuilevat aivan muualle ja kun on hämärääkin. Nykyinen kun on vihreäsilmäinen, niin mahdollinen seuraava olisi varmaan vaikka ruskeasilmäinen. Sinisilmäisiä kun on jo muutenkin niin paljon. Värillä on siis väliä.

      • porssu vinkkelsson

        Natural selection :-----D tehdään selväksi että tietynväriset silmät eivät häviä maailmasta joten tehdään tietynlaisia jälkikasvuja.


    • HÄN on

      ihastukseni vaalea mut silmät - ? varpaat - ?

    • mies31v

      Kokonaisuus ratkaisee. Ja vaikea joskus luetella ne kaikki asiat joihin ihmisessä ihastuu. Itselläni tärkeimmät asiat on pituus ja vartalon malli jos puhutaan ulkonäköasioista. Sitten kasvot, hiukset/hiustenväri jne. Silmienväriä en ole koskaan miettinyt tai tarkastellut. Itse olen ristiverinen ja sinisilmäinen. Samoin tyttöystäväni. Sattumas että noin on.

    • heipähei

      Hei,no itse olen ruskeasilmäinen nainen.Nuorempana eli aika teininä tykkäsin ruskesilmäisistä ja tummatukkaisista (ja tietenkin komeista heh) miehistä ja sellaisen sainkin ja seurusteltiin aikamme ;) Nykyään en niin hirveästi tunne vetoa just ruskeasilmäisiin ,vaan esim sinisilmäiset miehet kiehtoo :). Mut tosiaan loppupeleissä niillä silmien värillä ei paljon väliä ole :). Seurustelen nyt miehen kans millä jotkut siniharmaat silmät! En edes tarkkaan muista hänen silmien värien mut jotkin ton väriset muistaakseni on ,hahha.

    • Johnny Green

      Ruskeat silmät ei yleensä vetoa minuun, muuten ei kait niin väliä.
      Tosin jos silmät on "reilusti" sitä omaa väriään, niin se kyllä herättää mun huomion. Kirkkaansiniset/syvän vihreät on jotenkin vain kauniimmat, kuin hailun siniset/vihreät. Tosin harmaat silmät on todella erikoiset mielestäni, ne kiinnittää aina mun huomion.
      Mut tosiaan, ei nyt mikään maailman isoin asia mulle. Hymy ja miten katsoo/ottaa katsekontaktia on mulle silmienväriä tärkeämpi asia.
      Oma silmienväri on vihreän ja harmaan sekoitus(vihreää kyl enempi). Saan niistä kyllä itse aina positiivista palautetta aika pitkälti värityksen vuoksi. Jostain syystä vetoaa naisväkeen.

    • Donadonadona

      Ei tärkeintä, minkä väriset silmät on, vaan mitä niistä näkyy; tunteita, lämpöä, hyvä sydän, kauniita ajatuksia...

      • heipähei

        Toi on kyllä totta!


    • geenipuoli

      Osaapas porukka kauniisti luonnehtia ulkonäköään. On kullanhohtoista hiusta ja turkoosiin vivahtavaa silmää.
      Hitsi, kun oma tukkani on vaan yksivärinen ja silmät epämääräisen vihertävän harmaat.

    • oon nähny Helga..

      neidin kylvyssä.....
      Mitä väliä sillä on, minkäväriset ne silmät on, kyllä se "silmäpeli" on joka ratkaisee onko toinen kiinnostunut ja mitä se sit tarkoittaakaan.
      Vuodeverran olen kaupassa nähny ihan tuntemattoman vaalean 50 naisen, hyllyjä täyttämässä, silmät siniharmaat katsoo mua ja hymyilee aina, siis vanhaa sinkkuäijää , tietysti vastaan samallatavoin ja tuntuu että kaikki muu unohtuu hetkeksi.

    • Nappisilmät rulaa

      Ihan höpö höpö juttuja. :)
      Itselläni on tummanvihreät/metsänvihreät silmät ja miehelläni siniharmaat.

    • Itselläni on ruskeat silmät ja inhoan niitä. Siksi miehessäkin enempi viehättää siniset tai vihreät silmät, muttei ruskeat.

    • ei arjalaista

      Itselläni on sinivihreet silmät ja vaaleenruskee tukka. Oon aina tykänny enemmän tummista, eli ruskeet silmät on parhaat ja myös vihreet ja sekalaisen väriset (hazel?) on ihan kivat. En tykkää jos silmät on sellaset hailakan sini-harmaat tai liian siniset, usein sillon myös kulmakarvat on niin vaaleet että tuskin edes erottuu. Vaaleisiin ripsiin tekis melkeinpä mieli laittaa miehellekin vähän ripsiväriä.. Silmissä ei myöskään saa olla vihaista ilmettä, vaan ne ois parhaimmillaan semmoset kiltin näköset. Hiusten värillä ei oo niin väliä, mutta mieluummin nekin ois jotkut tummemmat kun ihan pellavapää.

    • lolfail1

      Ei todellakaan pidä paikkansa. Ihmiset ihastuvat samanhenkisiin (täten ehkä blondit bimbot blondeihin kundeihin jotka välittävät ulkonäöstä jne.), minulla ei ole ainakaan mitään väliä minkä värinen on, kunhan on sielukas katse ja kiinnostavaa sanottavaa tai samoja kiinnostuksia. THAT'S IT.

      • lolfail1

        Ja jos pitää niin on hiieeman liian ulkonäkökeskeinen.


    • näin täällä

      Olen vihreäsilmäinen ja ruskeatukkainen nainen. Jostain kun löytäisi vaalean, vihreäsilmäisen ja isokokoisen miehen niin jopa olisin taivaassa! :D

    • Neiti 21v.

      Ulkonäköasioissa lienee kaikilla omat henkilökohtaiset preferenssit.

      Minulla on enimmäkseen vihreät silmät (vivahtavat siniseen tietyssä valossa) ja vaaleat, punertavat hiukset (tosin värjään tummanpunaisiksi) ja olen ns. rock-tyttö. Avomiehelläni on myös vihreät silmät ja vaaleat hiukset, vaikka aiemmin pidin tummista hiuksista. Ei se kiinnostus ainakaan hiustenväriin kaatunut. Ja mieheni pukeutuu perusjamppa-tyyliin, mutta kuuntelee pelkkää death metalia. :)

      En tiedä miksi, mutta en vain voi sietää ruskeita silmiä. Etenkin tummanruskeat ovat inhokki nro yksi. Ne nappisilmät. Hyi.

      Eli en ikinä todennäköisesti tule olemaan ruskeasilmäisen miehen kanssa. Koska ei kiinnosta seksuaalisesti tai muutenkaan. Muut menee.

      My loss. :D

    • Kiasman penkillä

      Mä näin kerran romanikerjäläisnaisella kellertävänruskeat eli ripulinväriset silmät. Yökötti.

      • Rumaa ruskeaa

        Näyttää kuin pää olisi ripulia täynnä.


    • darling2

      Luulin aina että haluan tumma hiuksisen ja ruskea taikka vihreä silmäisen miehen. Jostain syystä kaikki mieheni ovatkin lopulta olleet vaaleita sinisilmiä. Terveisin: vihreä silmäinen rock-henkinen punapää ;)

    • ARPPÅ

      SINISET

    • Sini80_

      Tummahiuksinen etelänmies (Italia, Portugali jne.) sinisillä silmillä ja multa lähtee jalat alta! Onneksi sellaisiakin on!

    • mlmlm

      Itselläni on vaaleansiniset silmät ja tummanruskeat hiukset ja minulle ei hiusten tai silmien värillä ole minkäänlaista väliä. :)

    • OIivia

      Olen sinisilmäinen nuori nainen ja olen kuumana vihreäsilmäisiin pitkiin miehiin koska ne ovat mieleeni, onko se väärin?

    • lottamari<3

      Nuorena tyttönä kuvitteli, että miehellä pitää olla tummat silmät ja ruskea tai musta tukka, niin sellainen on joka naisen unelma mies. Käsitykset tuosta pelkästä silmien ja hiusten väristä on sittemmin laajentunut käsittämään, että miehessä merkkaa enemmän miten hän niitä silmiään käyttää ja millainen päänmuoto ja hiustyyli hänellä on, eikä sillä värillä tosiaan väliä ole.

      teemukin on vähätukkaisena oikein komea ja kiihottava :D Silmien väristä en tiedä, mutta varmasti osaa käyttää niitä lumoavalla tavalla :))

    • I dont no

      Minulla on siniset silmät ja vaaleat hiukset.minua kiinnostaa ruskeahiuksiset ja ruskea silmäiset miehet.(olen siis nainen)

    • Sitäsaamitätilaa

      "Tummat silmät ,ruskea tukka"...
      Joo,tummat miehet kiinnostaa,ja sellaisen olen saanutkin ;-))

    • Teija!

      Itse olen punatukkainen, vihreä silmäinen, rock tyylinen nainen ja huomioni kiinnittyy vaaleisiin sinisilmäisiin miehiin. Eli geenin toisessa ja päinvastaisessa päässä on omat ihannemieheni. Lähempänä olisi rock henkinen sekä vihreä silmäinen ja tummahiuksinen mies omaan geeniini verrattuna mutta silti kiinostaa vaaleahiuksiset sinisilmäiset miehet. Maut on todellakin erilaisia meillä naisilla.

    • oksettaa

      Eikö kenenkään mielestä ruskeat silmät ole oksettavat?

      Ihan sama vaikka olisi kuinka täydellinen nainen, mutta jos on ruskeat silmät, niin sellaista en ota.

      • etooko

        Hei sinä oksettaa..
        Sinullakin on ruskeasilmä ...siellä jossain...yöäk!


      • voi se olla
        etooko kirjoitti:

        Hei sinä oksettaa..
        Sinullakin on ruskeasilmä ...siellä jossain...yöäk!

        sinertäväkin, jos on pukamia. Sellanen vasta ihana onkin.... nami nami!


      • Sekundaa pukkaa

        Ruskeasilmäiset ovat rumia. Heillä on kehokin aina jotenkin epäkunnossa.


    • Masa vaan:)

      Onpas suosittu keskustelu ketju:). On nämä kyllä loppujen lopuksi aika mielenkiintoisia asioita nämä silmienvärit, joten ei mikään ihme:)

      • Muistelen :)

        Minä tiedän tummahiuksisia ja vihreä sekä tumma silmäisiä naisia, ketkä ovat juosseet tuolla lukiossa aikoinaan monta vuotta sitten kun aloin muistelemaan, niin alusta pitäen vaaleitten sinisilmien perässä jatkuvasti:).


      • Entäs avaruus?
        Muistelen :) kirjoitti:

        Minä tiedän tummahiuksisia ja vihreä sekä tumma silmäisiä naisia, ketkä ovat juosseet tuolla lukiossa aikoinaan monta vuotta sitten kun aloin muistelemaan, niin alusta pitäen vaaleitten sinisilmien perässä jatkuvasti:).

        Minkähän värisiä silmien värejä olisi avaruudessa jos siellä asuisi ihmisiä?:)


    • Meillä ihastutaan hyvävan vartalon omaaviin silmiin.

    • Onko sinisilmät?

      Eikös sinisilmäiset ole yleisimpiä silmien värejä täällä Suomessa?

      • Entäs ulkomailla?

        Eräs tuttavapiirini muutama mieshenkilö oli käynyt Ulkomailla mm Los Angelesissa niin oli ihmetelty sinisiä silmiä ja kummasteltu.


    • wuubwubwub

      Noh, vaikka aihe onkin taas mukamas ''maailman kiinnostavin asia'' nii mennään leikkiin mukaan.
      Se kuules riippuu ihan vain ihmisestä. Itselläni on vihreät/ruskeat silmät, jotka tietenkin istuu kuin nyrkki silmään ruskean fledan kanssa. Ja ihmiset ovat sanonneet, että siniset voisivat olla upean näköiset tässä päässä. Mun vastaus, paskakin on kiinnostavampi asia, ku tää.
      Asiahan on niin, että silmien väriähän ei voi yksinkertaisesti muuttaa (paitsi oli jtn juttua n. vuos sitten, että ruskeasilmäiselle tehtiin leikkaus ja silmät vaihtu siniseksi).
      Mutta erilaiset seikat vaikuttavat toki. Jos miehellä olisi vaaleat hiukset ja ruskeat silmät, olisin myyty. Harvoin sellaista ihmistä kuitenkaan näkee.

    • Brune95

      Itelläni on ruskeet silmät ja hiukset. Eniten ehkä kiinnostun miehistä joilla on vihreet tai siniset silmät ja mustat tai tummanruskeet hiukset. Ne on vetovoimasimpia joilla on viel sellai badass asenne. :D

    • simmut3

      Tää on aika mielenkiintoinen keskustelunaihe.
      Itse olen vaaleahiuksinen sini-harmaa silmäinen nainen. Miun eksälläni oli taivaansiniset silmät ja ruskeat hiukset.

      Minä pidän vihreä ja ruskea sekä sinisilmäisistä miehistä. Hiusvärillä ei ole merkitystä,mutta kiinnitän enemmän huomioni tumma hiuksisiin tai kaljuihin tai oranssi hiuksisiin miehiin.

      • simmu3

        pisamat


    • rapulassa

      rapulan punoittamat ovat kauniita

    • etsemmosta

      Vihreät silmät naisella on pirun seksikkäät ja lumoavat, niitä vain harvemmin näkee

      • moi aussi

        Jacquelin Bisset, ranskalainen näyttelijätär, vihreät silmät, kaunis keskiruskea tukka. Etsi hänestä kuva, oli kai 3kymppinen 70-luvulla.


    • silmät, punaiset

      punaiset silmät on kaikista paras. sellaiset jotka punertavat poskista asti! en yhtään tykkää muista väreistä.

      ruskeat ovat liian yleiset. asuin afrikassa 20 vuotta sitten ja minulla iski kyllästyminen. siniset ovat liian haalet ja liian "rehelliset". vihreä on ruma väri ja sitä en voi vain sietää.

      paras väri silmille on punainen, kirkkaan punainen joita näkee albiinoilla hyvin usein.

      se on vain seksikäs väri, rakastan ja kiihotun siitä väristä. kirkkaan punainen rulaa

      • sexy sexysexysexy

        täältä myös ääni punaisille.

        albiino punaiset ovat parhaat :)

        NAM! seksikästä!


      • janikaahh..91
        sexy sexysexysexy kirjoitti:

        täältä myös ääni punaisille.

        albiino punaiset ovat parhaat :)

        NAM! seksikästä!

        Kyllä. Punaiset silmät ovat aivan ylivoimaiset. Siitä ei ole minkäänlaista epäselvyyttä!!!


    • yrjö mooses

      onpahan huuhaata taas kerran.

      • ontuvaJaPulskaEx-bea

        Ihmiset kirjoittavat, ettei ulkonäköön rakastuta, vaan ihmiseen. Totta, mutta pointti on se, että ehkä tiedostamatta valitsemme rakastua tietyn värityksen omaaviin ihmisiin. Jos nykyisellä kumppanillasi olisi aivan toisenlainen väritys, ihastumista ja rakastumista ei ehkä olisi tapahtunut. Minäkin tajuan että olisin säästynyt yhdeltä tyypiltä, jos hänellä ei olisi niin ihana väritys.
        En minä nykyään enää ihastu kehenkään ulkonäön perusteella, tai hyvän vartalon tms. So what? Nykyään haen jotain henkistä. Mutta silmät ovat sielun peili.

        Me 60-luvulla syntyneet olemme katsoneet elokuvia, joissa näyttelijöinä Tauno Palo, Gregory Peck ja Gary Grant. Katsokaa you tubesta haastatteluja joskus 80- ja 90-luvuilla Peckistä! Sillä miehellä on niin kauniit kasvot JA SILMÄT, ettei kenelläkään maailmassa. Gary Grant on myös superkaunis. Eli ovatko nämä kuvat vaikuttaneet käsityksiimme komeista miehistä?

        Kauniilla ulkonäöllä pääsee pitkälle. Vrt filmitähtiä. Suurin osa heistä on missä on, ulkonäkönsä takia. Mutta ei kauneus ihmisestä onnellista tee. Rikkaaksi voi tehdä, mutta ei sekään avaa taivaan portteja. Michael Jacksonilla oli niin ihanat kasvot, kunnes hän lähti muuntelemaan niitä.. Well..


    • mitä värejä on
    • muu ei vai toimi

      Minulla on tummanruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Suhteeni sinisilmäiseen mieheen lopahti silmien värin takia, vaikka sovimme hyvin yhteen. En vain voisi katsoa loppuikääni sinisiä simiä, ystävllä ne ovat ok, mutta ei suurella tai pienemmällä rakkaudellani.

    • cvbhgjghjhj

      Mulla on siniset silmät ja ruskeat hiukset ja kiinnostaa vaaleat pitkähiuksiset miehet joilla on siniset silmät.
      Yhteen päädyin miehen kanssa jolla on myös siniset silmät ja ruskeat hiukset. Ulkonäkö on kuitenkin ihan komee joten en oo pahana tuota väärän väristä hiusta pitänytkään. Toivon tosin että antais edes vähän kasvaa ja näin kesällä miehellä muutenkin hiukset vaalenee.. Vaaleet vaan sytyttäis paremmin onneksi en oo yksin ajatukseni kanssa mies myös syttyisi vaaleammista helpommin.
      Onneksi parisuhde on muutakin ja luonteet ym. pelaa yhteen. Kerran kokeiltiin vaalentamista yhdessä. miehestä tuli blondi ja musta punatukkainen. me kun ollaan niin käytännöllisiä että ei se vaalentaminen muutenkaan oo meidän juttu. Lapsethan meillä kumminkin on vaaleet kun ollaan molemmat pienenä blondeja olleet. ja sinisilmäisiä tietysti.
      Mites muuten jos ne sun naapurit vaan käyttää samoja väripurnukoita?

    • jasatsatsat

      punaiset silmät on parhaat

    • Ihastuin mieheeni

      ihan hänen hyvien ominaisuuksien takia ,sitten jossakin vaiheessa huomasin,hänellä olikin tumman siniset silmät.

    • ........

      Vaaleahiuksisia naisia kiinnostaa tyypillisesti vaaleat miehet ?
      No ei varmaan kiinnosta edes valkoihoiset miehet saati sitten vaaleatukkaiset !

      Vaaleahiuksisia naisia kiinnostaa mustat miehet yleisimmin gambiasta tai senegalista.
      Niissä on värit kohdallaan suomalaisen blondin makuun.

    • Eikä kiinnosta,kun

      musta muna

    • ....................
    • kammarissa on hämärä

      Onhan se hyvä että on jonkinväriset silmät mutta kyllä tissit ja sitten se pimpsa merkitsevät silmiä enemmän..

    • kijöoi

      Ruskeat silmät, kunhan ovat suomalaisen miehen päässä.

    • Bobby:)

      Kyllä minä, kun aloin muistelemaan lapsuuttani ja hiekkalaatikolla lapsena leikkimistä niin kyllä ne vaaleat tytöt aina oli leikkimässä niitten vaaleitten poikien kanssa sekä seurassa tekemässä hiekkakkuja:). Tytöthän ja naiset on sillon kiinostuneet aina jostain miehestä tai pojat jos hakeutuvat jollain tavalla pojan tai miehen lähelle :).

      • Bobby:)

        Pitäs soittaa vanhalle peruskoulun opettajalle sekä kysyä, puhuttiinko näistä asioista koulussa esimerkiksi ala-asteella biologian tunneilla :).


    • go greeeeeeeeeeen

      vastataampa.

      1. vihreät silmät ja tummat tai vaaleat hiukset miehellä ovat vain niin kuumat.

      2. hyvänä kakkosena vaaleahiuksiset miehet, joilla siniset silmät.

      3. sinisilmäiset tummilla hiuksilla

      ruskeat silmät eivät sytytä, mutta jos luonne on hyvä, niin kyllä silmien väri unohtuu hetkessä ;) mutta, makuasioista ei saa kiistellä.

    • heipodeiergft

      Olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen nainen, ja minulle kelpaa minkävärinen mies tahansa, kunhan sisimmästä mies on minulle se kaikkein parhain, ja sitä en tiedä millainen mies on mulle se parhain, mutta pointti oli se että ulkonäöllä ei ole niin hirveästi väliä.

    • Vihreäsilmäinen N

      Olen vihreäsilmäinen sekä vaaleahiuksinen nainen ja ihastun/rakastun lähes aina sinisilmäisiin ja vaaleahiuksisiin miehiin/poikiin, jos puhutaan ihastumisessa/rakastumisessa vain ja ainoastaan pelkästään miehen ulkonäköä:)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32877
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21212
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10755
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5420
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4755
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1527
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1459
    Aihe