Suomi24 treffipalvelu surkea

miehen kannalta

Miehen taitaa olla turha laittaa ilmoitusta Suomi24 treffipalveluun, koska naiset ei siellä vastaa miesten ilmoituksiin. Olen saanut selvän kuvan tuosta treffipalvelusta jo lyhyellä käytöllä ja se on pelkkää kyräilyä naisten taholta. Naiset kyllä tuntuu lukevan ilmoituksia, mutta eivät niihin vastaa. Omaakin ilmoitusta on katsottu yli 60 kertaa, mutta ei vaivauduttu vastaamaan.

Tuon palstan idea on huono miehen kannalta, koska vastaaminen vaatii rekisteröitymisen. Siten kaikilla sieltä seuraa hakevilla on omakin ilmoitus, joten kun naiset saavat itse kymmenittäin ilmoituksia, niin miksi he vastailisivat enää miesten ilmoituksiin. Ne naiset jotka ei saa kymmenittäin vastauksia sitten katselevat huvikseen miesten ilmoituksia. Ihan selvähän tuo on kun katsoo ketkä ovat omaa ilmoitusta vilkaisseet.

Onko kellään miehellä hyviä kokemuksia kyseisestä tfeffipalstasta, vai kannattaako sieltä poistaa ilmoitus ja siirtyä muille treffipalstoille. Olen kuitenkin aina saanut useita vastauksia ilmoituksiini muualla eli en usko että ilmoituksissani on vikaa. Tuon palstan idea vaan ei toimi kuin naisten kannalta.

64

24068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeva

      Olen pari kertaa käynyt katsomassa miesten ilmoituksia treffipalstalta, ja jopa harkinnut vastaamista MUTTA se on tyssännyt jo tuohon rekisteröitymiseen. En ole halunnut tehdä itselleni profiilia. Jos sinulla on siis profiili, tuleeko siitä automaattisesti seuran haku ilmoitus? Ja voit siis tarkistaa ketkä (rekisteröityneet profiilit) ovat ilmoituksesi lukeneet? Voin kertoa,, että ilmoitus, jossa mies kertoo itsestään jotain henkilökohtaista (ei tarvitsse olla mitään syviä salaisuuksia) eli on vaivautunut kirjoittamaanjotain ajatuksella ja pilke silmässä, tuntuu heti mukavammalta kuin "olen tavallinen suomalainen mies". Minä en edes tiedä millainen on "tavallinen suomalainen mies", eiköhän meitä taviksiakin ole aika moneen lähtöön. Tsemppiä! Olet ainakin ollut rohkeampi kuin minä! Muuten, en tiedä miten tulkita ilmoitukset, joissa haetaan seikkailuseuraa. Sehän voi olla positiivista häröilyä tai sitten nykypäivän vastike päiväkahveille. Jotenkin tuo tarvitsisi selvittää sitten vaikka tekstissä.

      • Deittailija

        Profiileja voi katsoa vaikkei olekaan rekisteröitynyt järjestelmään, mutta viestittii voi vain jos on jo tehnyt profiilin. Vaihtoehtoisesti voit yrittää piilottaa profiilin ja lähettää viestin, jolloin vastapuoli saa tietää vaan että joku jolla on profiili piilossa on vieraillut hänen sivulla.
        Suomi24.fi on muuten poikkeuksellisen toimiva treffijärjestelmä. Rekisteröintipakko korottaa kynnystä, mikä karsii pois pilluhaukkoja ja kusettajia, mutta toki heitäkin mahtuu joukkoon.
        Sitä minäkin olen miettinyt miksi naiset selvästi katsovat profiilia, muttei vastaa siihen. Alkuperäiskirjoittajan 60 vierailua muttei yhtään viestiä vaikuttaa jo vähän merkilliseltä.
        Hyviä treffihetkiä, ja muista olla varovainen!!


      • miehen kannalta
        Deittailija kirjoitti:

        Profiileja voi katsoa vaikkei olekaan rekisteröitynyt järjestelmään, mutta viestittii voi vain jos on jo tehnyt profiilin. Vaihtoehtoisesti voit yrittää piilottaa profiilin ja lähettää viestin, jolloin vastapuoli saa tietää vaan että joku jolla on profiili piilossa on vieraillut hänen sivulla.
        Suomi24.fi on muuten poikkeuksellisen toimiva treffijärjestelmä. Rekisteröintipakko korottaa kynnystä, mikä karsii pois pilluhaukkoja ja kusettajia, mutta toki heitäkin mahtuu joukkoon.
        Sitä minäkin olen miettinyt miksi naiset selvästi katsovat profiilia, muttei vastaa siihen. Alkuperäiskirjoittajan 60 vierailua muttei yhtään viestiä vaikuttaa jo vähän merkilliseltä.
        Hyviä treffihetkiä, ja muista olla varovainen!!

        "Alkuperäiskirjoittajan 60 vierailua muttei yhtään viestiä vaikuttaa jo vähän merkilliseltä."

        Aina vaan merkillisemmäksi menee. Nyt jo 107 vierailua, muttei yhtään viestiä ekan kirjoitukseni jälkeen. Tuolla alempana jo mainitsinkin, että sain 2 vastausta välittömästi, kun julkaisin profiilini. Silloinhan se on kaikkien nähtävillä muutaman tunnin, kun uusimmat profiilit näkyy sivun oikeassa laidassa. En kuitenkaan laske niitä, koska eivät edes vaivautuneet lukemaan profiilini naistoivomuksia ja molemmat olivat noin 1000 km päästä, kun haen seuraa tositarkoituksella. Olivat vain jotain yksinäisiä viestittelyseuraa kaipaavia, minua huomattavasti vanhempia monen lapsen yksinhuoltajia jonka ryhmän selvästi rajasin toiveissani pois.


      • Ilmaistalounastaeiole

        Täytyyhän palvelun jollain vakuuttaa rahoittajille, että sillä on käyttäjiä. Siksi on rekisteröidyttävä saadakseen kaikki palvelut toimimaan edes perustasolla. Ja siksi profiileja voi hakea ja selata ilman rekisteröitymistä, että alkaisi kiinnostaa.

        Itse käytin Suomi24:n treffejä viimeksi kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen "palvelua on parannettu" niin monesti, etten varmaan olisi jaksanut enää taistella sen kanssa. Onneksi silloin tärppäsi ja pääsimme molemmat irti näistä piireistä lopullisesti. Joskus pitää käydä katsomassa, mitä täällä kirjoitellaan.

        Kyllä nettitreffit ovat kuitenkin tehokas ja kohtalaisen hyvä tapa etsiä kumppania. Pitää osata kertoa, mitä etsii ja mitä voi tarjota. Miehenä saa vähemmän vastauksia, naisena kuulemma voi valita... Mitä väliä, kun yksi hyvä osuma riittää.


    • sinkkutyttö

      Katsoinkohan mäkin äsken sun ilmoitustasi? :-) En ole aikaisemmin tota palvelua kokeillut, mutta nyt kun selailin noita miesten ilmoja, niin homma tuntui vähän hankalalta. Siis oli jotenkin hidasta käydä niitä läpi. Ja saatan olla väärässä, mutta jäi myös mielikuva, että esimerkiksi deittinetin ilmotuksissa on siinä otsikkorivillä enemmän tietoa, jotta lukija pystyy vähän haarukoimaan niitä viestejä, jotka lopulta lukee.

      Anyway, jos 60 ihmistä on katsonut sun ilmoasi, niin voihan olla, että ne katsojat ovat sellaisia, jotka eivät esimerkiksi täytä sun asettamiasi kriteerejä. Vai eikö sulla ollut mitään? Tai sitten omissa ominaisuuksissasi oli jotain sellasta, minkä takia katsojat eivät halunneet vastata. Musta 60 on kuitenkin aika vähän. Luultavasti jossain deittinetissä yhdellä ilmoituksella on satoja lukijoita. Siitä joukosta jo joku saattaa vastatakin.

      Tsemppiä sulle treffipuuhiin. Muakin v-tuttaa olla yksin. En vaan enää jaksa noita nettijuttuja, kun olen niin monta kertaa kokeillut eikä sieltä ole lopulta mitään löytynyt. Deittinetissäkin pyörii varmaan koko ajan se yks ja sama vakivastaajaporukka.

      • yks nainen vaan

        Voin kertoa nelikymppisenä naisena, että minunkin ilmoitustani oli katsonut sata ihmistä, joista vain yksi häirikkö vastasi. Itse kirjoitin kahdelle miehelle, joista kumpikaan ei vastannut, joten poistin koko deitti-ilmoitukseni. Syynä vähiin vastauksiin oli ehkä liian persoonallinen ilmoitus tai sitten se, etten juo alkoholia ollenkaan. Olen koulutettu, työssäkäyvä, hoikka, ihan kivannäköinen nainen.


      • Nuori mies
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Voin kertoa nelikymppisenä naisena, että minunkin ilmoitustani oli katsonut sata ihmistä, joista vain yksi häirikkö vastasi. Itse kirjoitin kahdelle miehelle, joista kumpikaan ei vastannut, joten poistin koko deitti-ilmoitukseni. Syynä vähiin vastauksiin oli ehkä liian persoonallinen ilmoitus tai sitten se, etten juo alkoholia ollenkaan. Olen koulutettu, työssäkäyvä, hoikka, ihan kivannäköinen nainen.

        Heh. En teidä vanhemmasta polvesta, mutta itse olisin varmaan vastannut, kun en alkoholia käytä (aivan, etsin sellaista joka ei käytä). Tosin vain jos olisit ollut parikymmentä vuotta nuorempi. =)


      • raitis
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Voin kertoa nelikymppisenä naisena, että minunkin ilmoitustani oli katsonut sata ihmistä, joista vain yksi häirikkö vastasi. Itse kirjoitin kahdelle miehelle, joista kumpikaan ei vastannut, joten poistin koko deitti-ilmoitukseni. Syynä vähiin vastauksiin oli ehkä liian persoonallinen ilmoitus tai sitten se, etten juo alkoholia ollenkaan. Olen koulutettu, työssäkäyvä, hoikka, ihan kivannäköinen nainen.

        No mullekaan ei vastattu. Ja useita kymmeniä kertoja oli ilmotukseni katottu. Alkoholia en käytä, jonka ilmotin myös ilmotuksessani.
        Itse olen 34-v, ja 40-vuotias nainen ei välttämättä olisi ollenkaan liian vanha mulle...


      • sivistynnyt
        yks nainen vaan kirjoitti:

        Voin kertoa nelikymppisenä naisena, että minunkin ilmoitustani oli katsonut sata ihmistä, joista vain yksi häirikkö vastasi. Itse kirjoitin kahdelle miehelle, joista kumpikaan ei vastannut, joten poistin koko deitti-ilmoitukseni. Syynä vähiin vastauksiin oli ehkä liian persoonallinen ilmoitus tai sitten se, etten juo alkoholia ollenkaan. Olen koulutettu, työssäkäyvä, hoikka, ihan kivannäköinen nainen.

        Kukas sut on kouluttannu?


      • 5vuotta jakanu

        Niin suurin osa naisista ollut täällä jo!!


    • jukka

      Minulla oli ilmoitus Sinkut.netissä ja sain 4 - 8 vastausta viikossa, mikä on miehelle hyvä määrä. Yritä siellä, rekisteröintiä ei tarvita!

      Välillä ilmoitus oli pois, koska treffeillä käynti ruuhkautui. Baariin ei kannata lähteä tupakansavuun ja humalaisten sekaan. Sinkkusivuilta löytyy myös laatua. Löysin todella upean naisen ahkeran etsimisen jälkeen.

      • eräs nainen

        Hyviä kokemuksia myöskin sinkut.net'istä.

        Suomi24.sen treffipalsta jotenkin tosi monimutkainen käyttää!?,
        olen joskus katsellut sitä.


      • jukkis 35
        eräs nainen kirjoitti:

        Hyviä kokemuksia myöskin sinkut.net'istä.

        Suomi24.sen treffipalsta jotenkin tosi monimutkainen käyttää!?,
        olen joskus katsellut sitä.

        itsellä myös hyviä kokemuksia sinkut netistä
        kun seurannut sitä reilut pari vuotta ja se on
        paras kaikista (24,jippii, city, msn...) Useampia tavannut muttei vielä sitä sopivaa, vaikka ei ole mitenkään mahdottomat toivomukset.


      • Joku vaan

        Joo, sinkut toimii...ainakin paremmin kuin tämä Suomitreffit


    • EeK

      oikeasti seuraa hakevilta.
      Entinen mies piti ja pitää edelleen ilmoitusta
      treffipalstalla.
      Unelmatyyppi: rakastaa lapsia,koiria ja ei juo ja
      on ihan mukavan näköinenkin.MUTTA pyörittää
      useata naista yhtäaikaa ja soittelee ja käy
      treffeillä . . .ja petti minua ja varmaan nykyistäkin puolisoaan surutta.
      Sääliksi käy nuo toiset naiset,jotka polttavat
      siipensä ja eivät sitten uskalla lähteä
      tapaamaan ketään.

      • nainen

        No mutta, noinhan nuo "zättimiehetkin" tekevät.
        *sitoutumiskammoisiako* muka? EI, vaan ikuisia valloittajia.


      • karkki unelma

        itse olen joutunut kahteen kertaan nenästä vedetyksi!miehet esittivät olevansa raittiita ja yms:mutta kas kummaa ilmenikin että oli alkoholistit kyseessä,ja vielä asunnon tarpeessa.rahattomia jne:kun tuli asiat selville en kelvannutkaan enää!taisi löytyä uudet elättäjät.näitä tyyppejä riittää täällä pilvin pimein,kannattaa olla varovainen.parempi katsoa kuin katua.voimia sinulle ystävä.


      • acv
        karkki unelma kirjoitti:

        itse olen joutunut kahteen kertaan nenästä vedetyksi!miehet esittivät olevansa raittiita ja yms:mutta kas kummaa ilmenikin että oli alkoholistit kyseessä,ja vielä asunnon tarpeessa.rahattomia jne:kun tuli asiat selville en kelvannutkaan enää!taisi löytyä uudet elättäjät.näitä tyyppejä riittää täällä pilvin pimein,kannattaa olla varovainen.parempi katsoa kuin katua.voimia sinulle ystävä.

        Haistappa siä iso vittu!!!


    • tarjacaisa

      Ei naiset vastaa jos ei ole valokuvaa!!

      • Ujo Haaveilija

        Itselläni oli profiilissani lauseke, missä lupasin lähettää valokuvan, mikäli saan vastavuoroisesti toisen osapuolen kuvan. Jos ja kun viestittelyn alkuun päästiin, niin ehdotukseni sivuutettiin sujuvasti tai ilmoitettiin, että valokuvani kyllä kelpaa, mutta vastapuolen valokuvaa en tule saamaan !!!
        Ymmärrän kyllä, että digitaalitiedoston aikaansaaminen vaatii hivenen vaivaa, mikäli ei omista omaa digikameraa.
        On varmaan totta että kuvallisella ilmoituksella olisi parempi "mainosarvo", mutta koska itseäni kuvaa sana "tavis" niin olen päättänyt toimia kuvaamallani tavalla.


    • miehen kannalta

      Tähän astisista vastauksista käy hyvin ilmi ettei suomi24-treffipalvelua osata käyttää ja kukaan ei ole vielä maininnut löytäneensä sieltä seuraa. Sekin on tullut mainittua että ilman kuvaa ei miehille siellä vastata. Omasta mielestäni kyseinen treffipalsta on surkein mihin olen törmännyt, mutta olkoon nyt ilmoitus siellä ihan vaan kiusaksi, vaikkei siihen kukaan vastaa. Tosiaan huvittavaa huomata että ekana päivänä kun ilmoitus oli uusi, niin sitä katsoi lähes 50 ja sen jälkeen sitä on katsonut noin 5 naista päivässä. Aika selväksi siis on tullut ettei kyseinen treffipalsta ole miesten ilmoituksia varten. Miehen on tuolla palstalla pakko itse vastailla noille palstan passiivisille naisille ja naisten ilmoituksiin vastailu taas on jonotusnumeron anomista, johon olen aika kyllästynyt. Milloinhan treffipalstoille saadaan tasa-arvo, kun vielä nykyäänkin niissä tuntuu olevan 10 kertaa enemmän miehiä.

      • -nainen-

        Naisena sanoisin tähän, että kyllä nuo miehetkin on laiskoja vastaamaan. Profiiliani on vilkuiltu noin 400 kertaa ja pari vastausta tuli ja niihin molempiin vastasin, mutta siihen se hiipui tuo "treffailu" ja tarve tutustua. Joskus olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, että ystäväpiiri saisi uutta eloa, mutta kun ei.. niin ei sitten.


      • jukka
        -nainen- kirjoitti:

        Naisena sanoisin tähän, että kyllä nuo miehetkin on laiskoja vastaamaan. Profiiliani on vilkuiltu noin 400 kertaa ja pari vastausta tuli ja niihin molempiin vastasin, mutta siihen se hiipui tuo "treffailu" ja tarve tutustua. Joskus olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, että ystäväpiiri saisi uutta eloa, mutta kun ei.. niin ei sitten.

        Edellä kuvatut kokemukset ovat minullekin tuttuja, mutta ei pidä odottaa helppo ratkaisua. Heti ollaan sanomassa, että ei löydy netin kautta. Silti sama henkilö viitsii luuhata toistakymmentä vuotta baarissa eikä kyseenalaista tätä menetelmää.


      • -nainen-
        jukka kirjoitti:

        Edellä kuvatut kokemukset ovat minullekin tuttuja, mutta ei pidä odottaa helppo ratkaisua. Heti ollaan sanomassa, että ei löydy netin kautta. Silti sama henkilö viitsii luuhata toistakymmentä vuotta baarissa eikä kyseenalaista tätä menetelmää.

        Tuon mainitsemasi menetelmän kyseenalaistin jo vuosia sitten, koska tämä on terveellisempi menetelmä, kuin tuo tiskillä *notkuminen*..


    • treffaaja

      Vuosia netin deittihässäköissä pyörineenä voin sanoa että suomi24:n treffipalvelu on kirkkaasti paras.

      Jos ilmoitustasi on katsottu 60 kertaa on se surkean vähän. Jos joku katsoo profiilia se ei tarkoita että hän olisi kovasti kiinnostunut sinusta, joku vain syystä tai toisesta sattui klikkaamaan nimeäsi.

      Miespuoliselle tilanne palvelussa on toki erittäin kilpailullinen mutta sitä paremmin se palvelee naispuoleisia. Heillä on todellakin mistä valita.

      Kuvia saisi olla enemmän ihmisillä. Neittideittaus on hyödytöntä ilman kuvia...

      • miehen kannalta

        Olenpa minäkin pyörinyt deittihässäköissä jo jonkin aikaa ja olen yleensä omaan ilmoitukseeni saanut 10 - 15 vastausta, mikä on mieheksi poikkeuksellisen paljon. Pitkä, tumma, urheilullinen ja hyvännäköinen mies saa naisilta vastauksia, jos vaan osaa laatia kiinnostavan ilmoituksen ja kuvaani en laita ikinä ilmoitukseen. Suomi24-palsta ei vaan tunnu toimivan.

        Kaipa sen vaikeakäyttöisyys karkottaa vastaajat. Tosin eipä auttanut, vaikka lisäsin ilmoitukseen näkyviin sähköpostiosoitteenkin. Yli 90 kertaa on ilmoitus jo katsottu rekisteröityneiden joukosta, joista tosin moni on katsonut ilmoitusta useampaan kertaan. Sitten tietysti moni on sen nähnyt rekisteröitymättäkin, mutta niitähän ei näe.

        Suomi24-palsta on kirkkaasti surkein nettipalsta miehen kannalta. Naisellehan on ihan sama mistä palstalta seuraa hakee, kun tasa-arvo ei netissä näissä asioissa vallitse. Jotain palstasta kertoo kuitenkin sekin, että naisetkin valittaa ettei sieltä saa vastauksia. Varmaan moni muukin mies on siis palstaan kyllästynyt ja siirtynyt muualle, mutta tulipahan tuokin deittipalsta nähtyä.


      • noniinpä
        miehen kannalta kirjoitti:

        Olenpa minäkin pyörinyt deittihässäköissä jo jonkin aikaa ja olen yleensä omaan ilmoitukseeni saanut 10 - 15 vastausta, mikä on mieheksi poikkeuksellisen paljon. Pitkä, tumma, urheilullinen ja hyvännäköinen mies saa naisilta vastauksia, jos vaan osaa laatia kiinnostavan ilmoituksen ja kuvaani en laita ikinä ilmoitukseen. Suomi24-palsta ei vaan tunnu toimivan.

        Kaipa sen vaikeakäyttöisyys karkottaa vastaajat. Tosin eipä auttanut, vaikka lisäsin ilmoitukseen näkyviin sähköpostiosoitteenkin. Yli 90 kertaa on ilmoitus jo katsottu rekisteröityneiden joukosta, joista tosin moni on katsonut ilmoitusta useampaan kertaan. Sitten tietysti moni on sen nähnyt rekisteröitymättäkin, mutta niitähän ei näe.

        Suomi24-palsta on kirkkaasti surkein nettipalsta miehen kannalta. Naisellehan on ihan sama mistä palstalta seuraa hakee, kun tasa-arvo ei netissä näissä asioissa vallitse. Jotain palstasta kertoo kuitenkin sekin, että naisetkin valittaa ettei sieltä saa vastauksia. Varmaan moni muukin mies on siis palstaan kyllästynyt ja siirtynyt muualle, mutta tulipahan tuokin deittipalsta nähtyä.

        No kulleppa kummaa, miksi et itse vastaa naisten ilmoituksiin? Miksi haluat saada paljon vastauksia naisilta? Miksi kiukkuat kun et saa? Oletko mielestäsi henkilö jonka pitää saada vastauksia pelkästään siksi, että laitat ilmoon tumma, komea, urheilullinen? Eihän sellaisiin kukaan vastaa kun kaikki tietää, että asettajana on todellisuudessa useimmiten, pulska, pälvipulinen alkoholisti.

        Tei kokeen aikani kuluksi ja livautin mainoksen sinne itsestäni. Kokeen kesto oli 2 tuntia aamulla ja sain kaksi vastausta. Lopetin kokeen eikä se mitään todista mutta tulihan sekin testattua vaikken seuraa kaipaakkaan.


      • miehen kannalta
        noniinpä kirjoitti:

        No kulleppa kummaa, miksi et itse vastaa naisten ilmoituksiin? Miksi haluat saada paljon vastauksia naisilta? Miksi kiukkuat kun et saa? Oletko mielestäsi henkilö jonka pitää saada vastauksia pelkästään siksi, että laitat ilmoon tumma, komea, urheilullinen? Eihän sellaisiin kukaan vastaa kun kaikki tietää, että asettajana on todellisuudessa useimmiten, pulska, pälvipulinen alkoholisti.

        Tei kokeen aikani kuluksi ja livautin mainoksen sinne itsestäni. Kokeen kesto oli 2 tuntia aamulla ja sain kaksi vastausta. Lopetin kokeen eikä se mitään todista mutta tulihan sekin testattua vaikken seuraa kaipaakkaan.

        Lueppa tarkemmin mitä kirjoitin eli sanatarkka siteeraus itseltäni: "Pitkä, tumma, urheilullinen ja hyvännäköinen mies saa naisilta vastauksia, jos vaan osaa laatia kiinnostavan ilmoituksen."

        Ei tuossa ollut ulkonäkö pääasiana, on se kumma miten heti herättää närää, jos mainitsee ulkonäön olevan kunnossa. En ole todellakaan kuvaamasi kaltainen pulska, palvipuli alkoholisti. Sinulla on joku kumma stereotypia nettipalstoilla ilmoittelevista miehistä. Kuulutko kenties tuohon pulska, pälvikalju alkoholisti joukkoon itsekin?

        Suomi24-palsta ei vaan toimi miehen ilmoituksen kannalta. En ole kommentoinut sitä asiaa mitenkään, että mies vastailee naisten ilmoituksiin. Niin muuten sain minäkin heti kun olin ilmoitukseni laittanut ne 2 vastausta. En viitsi kyseisiä vastauksia laskea, koska eivät vaivautuneet edes lukemaan ilmoitustani ja toivelistaani, koska yksikään kohta toivelistallani ei heidän kohdallaan toteutunut. Tiedä vaikka samat epätoivoiset naiset olisi sinunkin mainokseesi vastanneet.


      • no niinpä tietysti
        miehen kannalta kirjoitti:

        Lueppa tarkemmin mitä kirjoitin eli sanatarkka siteeraus itseltäni: "Pitkä, tumma, urheilullinen ja hyvännäköinen mies saa naisilta vastauksia, jos vaan osaa laatia kiinnostavan ilmoituksen."

        Ei tuossa ollut ulkonäkö pääasiana, on se kumma miten heti herättää närää, jos mainitsee ulkonäön olevan kunnossa. En ole todellakaan kuvaamasi kaltainen pulska, palvipuli alkoholisti. Sinulla on joku kumma stereotypia nettipalstoilla ilmoittelevista miehistä. Kuulutko kenties tuohon pulska, pälvikalju alkoholisti joukkoon itsekin?

        Suomi24-palsta ei vaan toimi miehen ilmoituksen kannalta. En ole kommentoinut sitä asiaa mitenkään, että mies vastailee naisten ilmoituksiin. Niin muuten sain minäkin heti kun olin ilmoitukseni laittanut ne 2 vastausta. En viitsi kyseisiä vastauksia laskea, koska eivät vaivautuneet edes lukemaan ilmoitustani ja toivelistaani, koska yksikään kohta toivelistallani ei heidän kohdallaan toteutunut. Tiedä vaikka samat epätoivoiset naiset olisi sinunkin mainokseesi vastanneet.

        Jos laitat toive/vaatimuslistaan sanan hoikka niin sitten et voi saada vastauksia, koska siellä ei ole kuin tukevia ja todella tukevia naisia. Muutama hoikempikin lienee mutta ovat vielä teinityttösiä.

        Jos kelpuutat riskimmän naisen jolle alkoholi maittaa ja olet halukas kustantamaan hänen juhlimistaan niin uskon sinun saavan hirveän määrän vastauksia.


      • hoikka
        no niinpä tietysti kirjoitti:

        Jos laitat toive/vaatimuslistaan sanan hoikka niin sitten et voi saada vastauksia, koska siellä ei ole kuin tukevia ja todella tukevia naisia. Muutama hoikempikin lienee mutta ovat vielä teinityttösiä.

        Jos kelpuutat riskimmän naisen jolle alkoholi maittaa ja olet halukas kustantamaan hänen juhlimistaan niin uskon sinun saavan hirveän määrän vastauksia.

        ..säännön. Eli kyllä niitä hoikkiakin joukossa on. En ole laittanut mihinkään deittipalstoille omaa ilmoitusta, vastannut olen muutamaan. Sopivaa ei löytynyt. Mutta jutun pointtihan oli, että kyllä niitä niin sanottuja katseen ja kosketuksen kestäviä naisia täältä löytyy.


      • Ei pidä vaipua epätoivoon!
        miehen kannalta kirjoitti:

        Olenpa minäkin pyörinyt deittihässäköissä jo jonkin aikaa ja olen yleensä omaan ilmoitukseeni saanut 10 - 15 vastausta, mikä on mieheksi poikkeuksellisen paljon. Pitkä, tumma, urheilullinen ja hyvännäköinen mies saa naisilta vastauksia, jos vaan osaa laatia kiinnostavan ilmoituksen ja kuvaani en laita ikinä ilmoitukseen. Suomi24-palsta ei vaan tunnu toimivan.

        Kaipa sen vaikeakäyttöisyys karkottaa vastaajat. Tosin eipä auttanut, vaikka lisäsin ilmoitukseen näkyviin sähköpostiosoitteenkin. Yli 90 kertaa on ilmoitus jo katsottu rekisteröityneiden joukosta, joista tosin moni on katsonut ilmoitusta useampaan kertaan. Sitten tietysti moni on sen nähnyt rekisteröitymättäkin, mutta niitähän ei näe.

        Suomi24-palsta on kirkkaasti surkein nettipalsta miehen kannalta. Naisellehan on ihan sama mistä palstalta seuraa hakee, kun tasa-arvo ei netissä näissä asioissa vallitse. Jotain palstasta kertoo kuitenkin sekin, että naisetkin valittaa ettei sieltä saa vastauksia. Varmaan moni muukin mies on siis palstaan kyllästynyt ja siirtynyt muualle, mutta tulipahan tuokin deittipalsta nähtyä.

        Mielestäni ei voi vaatia, että kaikki profiilisivulleni eksyneet vastaavat ilmoitukseeni. Suurimpana rajoitteena on sijainti Suomen kartalla. En ainakaan itse ole valmis kovin paljon matkustelemaan treffien vuoksi.Ensinnäkin siksi, ettei minulla ole ajokorttia, toiseksi siksi, että monesti ensitreffit ovat samalla viimeiset. Tästä on kokemusta.

        Jos ilmoitukseesi ei vastata, niin olet varmaankin laittanut liian tiukat kriteerit. Toisaalta on turhaa antaa toiselle kuva, että on kiinnostunut, jos joku asia(/asiat) ei oikein sovi itselle. Vahvana esimerkkinä tästä on, että moni nainen ilmoittaa polttavansa, mutta miehistä suuri osa ei halua käryttelevää leidiä.
        Itse poltan ja tajuan myös sen ,kuinka kiusallista se voi joillekin olla, joten ei tulisi mieleenikään pakottaa ketään taipumaan tavoilleni.

        Monesti tulee myös minimaalisella tekstillä varustettuja vastauksia. Ota siinä sitten selvää toisesta, jos hän ei osaa tuoda itseään julki. Treffipalsta perustuu selkeästi kirjallisille taidoille, joten kannattaa harjoitella, mitä toisesta haluaa tietää ja mitkä asiat hänessä kiinnostavat. On hyvä ottaa huomioon myös toisen persoona ja erityisesti se, mitä olet jo saanut hänestä irti = mitä profiili kertoo. Toki on niitäkin, jotka kovasti haluaisivat seuraa, mutta eivät uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta. Rohkeasti vaan, sanon minä! Pari ensimmäistä myttyyn mennyttä treffausta sai minunkin mieleni matalaksi, mutta sisulla ja sydämellä siitä selvittiin. Ei pidä loukkaantua, jos toinen on sitä mieltä, ettei tästä taida mitään tulla. Nokka kohti uusia haasteita!

        Siitä kyllä sopii loukkaantua, kun ensimmäisessä viestissä haukutaan kaikki naiset maan rakoon ja haetaan säälinsekaista myötämielisyyttä. Sääli ei pitkälle suhteessa kanna, joten ryhtiä ja suoraselkäisyyttä minä ainakin peräänkuulutan. En ole itsekään vielä löytänyt sitä parisuhteeseen sopivaa henkilöä, kun selväsanaisesti etsin vain tositarkoitusella.
        Yhden upean ystävän olen kyllä saanut!

        Onnea kaikille treffaajille, pitäkää hymy huulilla ja mieli positiivisena vastoinkäymisistä huolimatta. Mikään ei latista tunnelmaa niin tehokkaasti, kuin torjuva ja murjottava treffikumppani. Kohtelias voi olla siitä huolimatta, vaikkei persoonat kolahda. Ei sitä ensitreffeillä avioon mennä.


    • kyllä toimii

      minä olen saanut vastauksia ihan hyvin. Voisiko olla joku ilmoitustekstissäsi jota pitää viilata? Tämä on kohderyhmämarkkinointia.

    • Suomi24läinen

      Ethän sinä hyvä mies voi vaatia, että kun olet profiilisi sinne sivulle rustannut, niin sitten naisien täytyy tehdä se varsinainen työ, eli löytää sivusi, ja viesteillä sinulle. Oma velvollisuutesi on olla aktiivinen lähettämään viestejä,jos kiinnostavia profiileita löydät. Minun sivuilla on käyty n 1000 kertaa, itse olen vieraillut monilla monilla sivuilla ja jos viesti tulee niin aina vastaan tai jos löytyy oikein hyvä persoonallinen profiili, annan palautetta, vaikka tyyppi ei olisikaan muuten, esim.iältään sopiva minulle itselleni. Noista tuhannesta sivuillakävijästä on yksi löytynyt josta on seurannut hyvää...viesteilimme parin kuukauden verran, kerran olemme tavanneet ja uskon, että jatkoakin syntyy. Eli älä masennu 60 kävijästä jos vielä ei ole tärpännyt, "työ" on vasta alullaan

      • miehen kannalta

        En laittanut ilmoitustani sitä varten, että koko ajan itse hakisin kiinnostavia profiileja. Yhtä hyvin voin sitten piilottaa koko profiilin ja alkaa pelkästään itse haeskella seuraa. Tässä tulee samalla hyvä tutkimustulos tuon palstan toimimisesta miehen ilmoituksen kannalta. Koska olen aina saanut noin 10-15 vastausta muualta, niin voin hyvin sanoa että turha palsta miesten ilmoituksille, koska kukaan nainen ei vastaa. Tällä hetkellä 120 on nähnyt profiilini.

        On tässä sekin puoli, että olen koko sen ajan kun ilmoitukseni on ollut Suomi24-palstalla kirjoitellut mielenkiintoisen naisen kanssa, joka löytyi toiselta deittipalstalta, joten aivan sama minulle vastaako ilmoitukseeni kukaan. Haen seuraa vastedes hyväksi havaituilta muilta deittipalstoilta, kun en kerran herätä kiinnostusta Suomi24-palstan passiivisissa naisissa.


      • n23
        miehen kannalta kirjoitti:

        En laittanut ilmoitustani sitä varten, että koko ajan itse hakisin kiinnostavia profiileja. Yhtä hyvin voin sitten piilottaa koko profiilin ja alkaa pelkästään itse haeskella seuraa. Tässä tulee samalla hyvä tutkimustulos tuon palstan toimimisesta miehen ilmoituksen kannalta. Koska olen aina saanut noin 10-15 vastausta muualta, niin voin hyvin sanoa että turha palsta miesten ilmoituksille, koska kukaan nainen ei vastaa. Tällä hetkellä 120 on nähnyt profiilini.

        On tässä sekin puoli, että olen koko sen ajan kun ilmoitukseni on ollut Suomi24-palstalla kirjoitellut mielenkiintoisen naisen kanssa, joka löytyi toiselta deittipalstalta, joten aivan sama minulle vastaako ilmoitukseeni kukaan. Haen seuraa vastedes hyväksi havaituilta muilta deittipalstoilta, kun en kerran herätä kiinnostusta Suomi24-palstan passiivisissa naisissa.

        itselläni on sitten käynyt hyvä säkä.profiilia käytiin katsomassa n.400 kertaa vastauksia tuli yli kymmenen.noin puoleen vastasin.jokaiseen ilmoitukseen en viitsinyt vastata kun ilmoitukset ei vakuuttanut.eli oli sellaisia päiväkahviseuran hakijoita.ja osa oli vaan niin kaukaa.osan kanssa pari viestiä tuli kirjoiteltua.yhden viestin itse laitoin miehelle.mutta vastausta en saanut.ilmoitus tuli poistettua joku aika sitten.kun sieltä yksi hyvä mies ehdokas löytyi.mitä olen tapaillut jonkin aikaa.


      • kirsikka
        miehen kannalta kirjoitti:

        En laittanut ilmoitustani sitä varten, että koko ajan itse hakisin kiinnostavia profiileja. Yhtä hyvin voin sitten piilottaa koko profiilin ja alkaa pelkästään itse haeskella seuraa. Tässä tulee samalla hyvä tutkimustulos tuon palstan toimimisesta miehen ilmoituksen kannalta. Koska olen aina saanut noin 10-15 vastausta muualta, niin voin hyvin sanoa että turha palsta miesten ilmoituksille, koska kukaan nainen ei vastaa. Tällä hetkellä 120 on nähnyt profiilini.

        On tässä sekin puoli, että olen koko sen ajan kun ilmoitukseni on ollut Suomi24-palstalla kirjoitellut mielenkiintoisen naisen kanssa, joka löytyi toiselta deittipalstalta, joten aivan sama minulle vastaako ilmoitukseeni kukaan. Haen seuraa vastedes hyväksi havaituilta muilta deittipalstoilta, kun en kerran herätä kiinnostusta Suomi24-palstan passiivisissa naisissa.

        ...jos kaikki ajattelisivat samoin kuin sinä. Luuletko, että kukaan kohtaisi ketään tuon treffipalstan kautta, jos kaikki vain odottaisivat viestejä sen sijaan, että itse olisivat aloitteellisia? Totta hemmetissä kannattaa olla itsekin aktiivinen ja lueskella muiden jättämiä ilmoituksia. Kun naiset näkevät, että olet käynyt katsomassa heidän profiiliaan, he saattavat vastaavasti kurkistaa sinun profiiliasi. Ja jos se on tarpeeksi kiinnostava, niin jättävät sitten viestiä. Minun profiiliani on katsottu reilut pari sataa kertaa, mutta kyllä minä myös vastaavasti tutkin muiden profiileja. Viestejä ei tosin minullekaan ole tullut kuin ehkä viisi. Ja silkkaa sälää nekin ovat olleet...


    • naisen näkökulma

      Niinpä niin. Tulee luettua noita ilmoituksia usein.
      Mutta tiedättekö mitä, miksi en sitten vastaa, jos sopiva osuisi kohdalle.

      Syy vastaamattomuuteen:

      Jos mies ei ole laittanut ilmoonsa, että mistä päin Suomea on. On turha vastata jollekin Lapista kirjoittelevalle, kun tietää, ettei tapaamismahdollisuuksia juuri ole. Mihinkään pelkkään kirjeystävyyteen en viitsi tuhlata aikaa.

      Olkaapa siis tarkkana miehet ja naisetkin, että laitatte tietoihinne, että mistä olette!

      • Tähtisumu

        Minä en pidä siitä, että näytetään nimet, jotka ovat käyneet profiilia katsomassa. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sen vois mun mielestä poistaa ainakin mun osalta. En halua tietää, että ketkä ovat lukeneet viestini.

        Olen sen verran uusi täällä, että en ole käynyt lukemassa miesten viestejä. Täytyykin ryhdistäytyä...


    • Rational

      Olen käyttänyt sekä deitti.net että Suomi24 profiilia. Deitti.net ilmoituksiin tulee ilmoituksia 1-3:ta per ilmoitus, mutta Suomi24 etsii suhteita koko ajan. Minulla on käynyt profiilissa 246 kertaa nainen katsomassa, olen saanut 16 yhteydenottoa. Olen lähettänyt itse yhteydenoton noin 6 kertaa. Päivitän profiiliani aina silloin tällöin, aina päivityksen jälkeen katselijoita tulee enemmän.

      Olen ollut tyytyväinen yhteydenottajien laatuun. Muutaman kanssa olen saanut hyvää juttua aikaan kirjeenvaihdon merkeissä, yhden olen tavannut kahvilla ja aloitimme siitä tuttavuussuhteen. Olen ollut tyytyväinen ja mielestäni vastausprosentti on ollut ihan hyvä.

      Ilmoituksesi tulee erottua edukseen, eli jos sinun teksti vastaa toisten tarpeita saat myös kontakteja helpommin.

    • Selaillut

      Itse olen uteliaana tutkinut minkälaisia naisia on suomi24 palvelussa ja verrannut niitä miesten ilmoituksiin. Olen huomannut, että naiset kertovat yleensä selvästi enemmän itsestään kuin miehet. Minusta miehet voisivat kysyä itseltään miten suuri kiinnostus heräisi, jos nainen vain sanoisi "joo, mä oon kova bilettämään ja oon ollu joskus töissäkin ja mun lemppariväri on sininen". Mitä tämän perusteella sitten oikeasti toisesta ihmisestä tietäisit? Vastaus: Et mitään. Kyllä naisetkin sortuu ihan tyhjänpäiväisyyksiin, mutta erityisesti miehet tuntuvat odottavan, että nainen ymmärtäisi parin tyhmän lauseen perusteella minkälainen ihminen on kyseessä. Jos tekee ilmoituksen siten, että ajattelee kaksi minuuttia ja kirjoittaa minuutin, niin ei tarvitse ihmetellä, jos ei ketään kiinnosta.

    • uukko

      Joo just näin se menee,ja vaikka itse otat yhteyttä johonkin naiseen niin mitään vastausta et saa ikinä.Kokemusta on,varmaan 50 naisen ilmoitukseen olen vastannut mutta ikinä ei ole tullut mitään vastausta.Etää sillälailla,ja sitten ne haukkuu niitä miehiä jotka kyllästyy näihin hienohelmoihin ja lähtee Thaimaahan etsiin oikeaa naista.

      • Avukas

        Thaimaassa on vähän erikoisempaa tawaraa tarjolla. Niillä on tissit ja kikkeli;D


    • toini.p

      hei. saman sanon naisena. olen kaksi päivää laittanut miehille viestejä, enkä ole saanut ensimmäistäkään. idea ei toimi .

    • kultaa vai multaa

      Tjaah. Itselläni on ollut kolme päivää (kuvaton) profiili. Olen nainen, 37-vuotias, ja tiedän että profiilini varmasti myös ärsyttää monia suorasukaisuudellaan. Mutta en halua kosiskella ketään huvin vuoksi, vaan osoittaa tarkkaan, minkä henkinen olen ja mistä luonteenpiirteistä en pidä. Aivan sama tulisiko miljoona vai yksi vastaus, jos se yksi on hyvä. Ja en osaa sanoa, montako ihmistä on katsonut profiiliani, kun siinä näkyvät aina vain ehkä kolme viimeisintä, mutta noin 40 eri nimimerkkiä siinä kai on pyörähtänyt, ja viestejä olen saanut noin 20 eri henkilöltä (tai ainakin eri nimimerkiltä :D).

      Itselleni nettitreffailu ei ole mikään pakkorako, olen ensi kertaa saiteilla, ja baareissa tunkua on vähän liiaksikin, mutta siellä lähestytäänkin vain ulkomuodon takia. Joten eipä tämä ota jos ei annakaan. Lähetän kuvan vain miehelle, jonka kanssa olen päässyt jo vähän "Moi" -kommentteja pidemmälle, koska en halua että minua pällistellään ja pisteytetään jonkun yhden foton perusteella ylipäätään julkisesti. Jos joku ei usko, etten ole tippaakaan ylipainoinen tmv. niin omapahan on murheensa. Rehellinen ihminen uskoo muidenkin olevan rehellisiä.

      Have a nice day ja tsemppiä kaikille joka tapauksessa.

      • naamasta se on kii

        Nainen saa aina vastauksia mut kun vähänkin rumempi mies vastaa naiselle niin ei tule vastausta takas.


      • neuvo

        "Ja en osaa sanoa, montako ihmistä on katsonut profiiliani"

        Tuon tiedon näkee oman profiilinsa kohdasta salaiset kansiot.


      • kultaa vai multaa
        neuvo kirjoitti:

        "Ja en osaa sanoa, montako ihmistä on katsonut profiiliani"

        Tuon tiedon näkee oman profiilinsa kohdasta salaiset kansiot.

        Ja jos ei näe, niin varmaan tarvitsee jonkun maksullisen tositarkoituksella-paketin? Juu ei kiitos.


      • Punainen tupajumi
        naamasta se on kii kirjoitti:

        Nainen saa aina vastauksia mut kun vähänkin rumempi mies vastaa naiselle niin ei tule vastausta takas.

        En osaa sanoa kaikkien naisten puolesta. Minä olen 30 -nainen, ja kukaan ei ole koskaan rumaksi naiseksi sanonut, joten saan varmaan vastauksia siksi, mikä on tavallaan vähän surullistakin, koska olen panostanut siihen mitä ajattelen ja millainen olen luonteeltani.

        Minä kirjoittelen mielestäni komeille miehille ja vastaan mielestäni komeille miehille, mutta minun mielipiteeni ei ole yleinen mielipide, siinähän se.
        Anyway, jokainen hakekoon tasoistaan seuraa, ja niin varmaan mielestään tekeekin, mutta oma käsitys omasta tasosta lie usealla yläkanttiin ilman perusteita (esim. kanssaihmisten palaute)...


    • kuvatonnainen

      Itse vastaan yleensä jokaiselle yhteyttä ottaneelle miehelle, ellei viestin taso ole luokkaa "pannaax ;)" tai "mitäkuuluu?" .
      En myöskään vastaa miehelle, jos hänen ihannekumppanitoivomuksensa ovat jotain ihan muuta kuin mitä itse olen.

      Kenelle sitten vastaan? Asiallisille miehille, joiden viesteistä huomaa, että he ovat lukeneet profiilini.

    • tähtitarhan tamma

      Miehetkin voisivat joskus miettiä, millä tavalla kommunikoivat.
      Vastasin taannoin, vastoin tapojani, miehelle jolla oli kuva. En kiinnittänyt kuvaan sen suurempaa huomiota, ihan normaali heppu, mutta profiiliteksti oli naseva ja vaikutti fiksun ihmisen kirjoittamalta. Viestitin miehelle, että olen kiinnostunut, vaikka olen 2 vuotta hänen ikähaitarinsa ulkopuolella ja yleensä kunnioitan ihmisten antamia kriteerejä.

      Mies vastaa aamuyöllä, tyyliin "morot mun nro on xxx xxxxxx ja maili tässä ja laitax fotos ja stoorii tuleen???". Meni hivenen maku. Ei sillä, että kuvaa kysytään, omaani en ainakaan häpeä, mutta ihan kuin paluuviesti olisi jonkun muun laittama. Ja kuka soittaa samantien ventovieraalle tyypille?
      Kehotin miestä tutustumaan aluksi omaan profiiliini ja palaavan sitten jonkun sanottavankin kanssa asiaan, jos niikseen tulee...

    • mies1283531

      Paljon samaa mieltä, muutaman viestin jälkeen yleensä ote löpsähtää, ja huomaa kuinka deitti hakee ja hakee vain uutta kohdetta. Olen poistamassa vakaan harkinnan jälkeen asiallista ilmoitusta kuvaa, nämä naisethan vain leikkivät!

    • Onnistunut mies

      Mulla on ihan hyviä kokemuksia. Profiili ehti olla muistaakseni alle kuukauden, kunnes jouti poistoon. Tuskin olisin naiseni livenä tavannut tai olisimme toisistamme baarissa kiinnostuneet. Emme vastanneet toistemme ulkonäköihanteita, mutta aikamme keskusteltuamme huomasimme, että sovimme todella hyvin toisillemme ja viihdymme mielettömän hyvin yhdessä.

      Muutenkin tapasin aivan mielenkiintoisia ja varteenotettavia naisia, mutta tämä yksi oli ylitse muiden. Eihän se ollut jalat alta rakastuminen kumminkaan päin, mutta rakkaus kasvoi ajan saatossa. Näemme nyt toisemme aivan toisin silmin. Vähän omituistahan netissä tutustuminen on verrattuna livetapaamisiin.

      Vielä sen verran voisin mainita, että emme vastanneet täysin toistemme ihannekumppaneita numeroiden valossa, mutta profiilitekstini vetosi naiseen niin paljon, että unohti kriteerinsä ja otti yhteyttä.

    • Paras puhua

      --- Vähän omituistahan netissä tutustuminen on verrattuna livetapaamisiin. ---

      Minusta on hienoa tutustua ensin toisen ajatuksiin ja arvoihin. Silmät kiinni kuulee paremmin. Kirjoitellessa pitää vain molemmin puolin muistaa jättää flirttailematta, ettei tule puhuttua lempeä ilmaan ennen aikojaan.

    • vihainen881

      rahan pyytäjiä sielä vaan on ei mtn muuta.
      jos kysyy että haluatko nähä niin tulee vähintää että laita bensarahaa tilille.
      arvaa vaan että laitanko feikki sivustot.

    • huijareita

      Huijareita

    • Turhaan

      Turhaa on naisena etsiä vapaata, vakavampaan seurusteluun haluavaa yhden naisen miestä. Suomi24 on täynnä varattuja miehiä, jotka etsivät seksiseuraa tai nuoria puuman metsästäjiä...joopa joo...

    • herääpahvi_

      Usein miehet aloittavat lähettää viestiä,joka ovat sitä luokaa,että kukaan normi nainen ei vastaa. Tai sitten mies kiejoittaa koko elämän stoorin heti kättelyssä,joka taas herättää jo epäilysiä,sillä ei kukaan normi kirjoita ummet ja lammet heti muutaman viestin jälkeen.

    • OnLineDeittiMies

      Surkea palveluhan tuo jo on. Tai en tiedä palvelusta. Ihan ok palvelu mutta naiset on vähän...no turhan jähmeitä edes juttelemaan. Olen löytänyt ihan kivankin naisen joskus Suomi24 deitistä, yhden 3v suhteen ja yhden vuoden suhteen. Mutta en tiedä eikö suomalaiset naiset osaa keskustella netissä vai mikä on?

      Eräällekin ihan kasuaalisti vaan kommentoisin "Aikas rajut halloween meikit :)" Ei vastausta. Normaali ihminen vastaisi "Kiitos :)"

      Suominainen ei vastaa. Pelkää varmaan että olen joku ihme hiippariraiskari. Kyllä siellä on ihan järkeäviäkin tapauksia mutta...eräskin nainen valitti minulle kun en juttele kunnolla. Kirjoitin hänelle suurinpiirtein tämän pituisia tekstejä kuin tähän asti olen kirjoittanut.

      Nainen vastaa yhdellä lauseella: " Ai vai semmosta:)"

      Ja minä olin se huono juttelija? Selvä. Normaali ihminen olisi ehkäpä tarttunut johonkin tai keksinyt jotain omaa jutunaihetta siihen perään.

      TODELLA. TODELLA. Harva osaa oikeasti keskustella tuolla. Minua ainakin masentaa se suunnattomasti kun ei osata keskustella edes netissä. Vastataan juuri yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella eikä itse keksitä ikinä jutun aihetta.

      Sitten haetaan sitä spontaania ja jännittävää miestä ja itse ollaan niin sosiaalisia ja niin avoimia. Joo.

      Turhantärkeitä akkoja koko suomi24 täys. Muutamaa fiksu yksilö poislukien.

      • huomattu.on

        Aivan samamlaisia "örvertilöitä" on miehissäkin.
        Ja vielä sen lisäksi suhteessa olevat kumppanit vonkavat seksiä.
        Joten ei taida olla ainoastaan naisten ongelma!


    • kullanarvoinenkyssä

      No kun kerran s24 on surkea, ja tiedätte parempia, miksi ette käytä vain niitä?

      • mikääneimuutu

        Koska muutkin ovat samanlaisia ja yhdet samat ovat sielläkin.


      • kullanarvoinenkyssä
        mikääneimuutu kirjoitti:

        Koska muutkin ovat samanlaisia ja yhdet samat ovat sielläkin.

        Tässä siis sanottiin että muualla on parempia. Miksi siinä tapauksessa käyttää huonoa palvelua?


    • tuhatväärääpalikkaa

      Palvelu on teknisesti ihan toimiva, tai varmaan olisi plusmaksu maksamalla?
      Siitähän palveluntarjoaja ei voi olla vastuussa, jos suuri(n) osa käyttäjistä on vilpillisiä luusereita, sarjadeittaajia tai avohoitopotilaita?

    • Mitäpä, jos SINÄ olisit kerrankin se joka tekee aloitteen. Olet vasta rekisteröitynyt. Sinun pitää odottaa aikasi. Kyllä se joku kerta tärppää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe