Näin uteliaisuuttani haluaisin tietää miten suhtautuisitte seuraavanlaiseen tilanteeseen:
Kuvitelkaa että olette nähneet jonkun teille läheisen/tutun inmisen, naisen, (miksei miehenkin) harrastamassa seksiä kyseisen henkilön itse sitä tietämättä.
Miten suhtaudutte tähän henkilöön tämän tapahtuman jälkeen?
Kerrotteko kyseiselle henkilölle että olette sen nähneet?
Jos ette, niin voitteko kunnioittaa itseänne tai naista? Voitteko katsoa häntä silmiin vai vaivannutteko hänen seurassaan ja etäännytte
hänestä?
Jos näin niin miksi?
Voitteko koskaan unohtaa näkemäänne vai liitättekö tapahtuman aina mielikuvaanne kyseisestä henkilöstä?
MIEHET: kuvitelkaa
3
972
Vastaukset
- sanoin
siittä vaan Riitta-Leena, nyt loppui minun ihailuni.
Nyt tiedän mikä olet.
Valehteleva lutka.
Hän nimittäin petti minua. - jukuM
kenen kanssa hän touhuaa, eli mikäli se on hänen oma kumppani, niin silloin se ei vaikuta mitenkään, mutta jos se on ns. vieras, tällöin arvostaus tippuu nollaan.
- ihmisen mieli
Millä tavalla vieras? Tarkoitatko että pettää kumppaniaan?
Entä jos henkilö ei seurustele kenekään kanssa mutta harrastaa seksiä jonkun satunnaisen tuttavan kanssa ja satut tämän näkemään? Tippuuko arvostuksesi tällöin nollaan, ja miksi ihmeessä?
Entä jos näkisit miespuolisen tuttavan peuhaavan jonkun satunnaisen naisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603