Paska elämä

näin täällä

En voi muuttaa kotoa pois, koska jos muutan, äitin on pakko laittaa talo myyntiin. Se johtuu siitä, että issni kuoli seittemän vuottta sitten, niihin aikoihin kun piti itse muuttaa pois vanhempien luota, mutta nyt se ei ollut ollut mahdollista, koska jos muutan, omakotitalo lähtee rahan puutteen takia.

En välittäisi jos kyseessä olisi joku kuppainen rivitalokaksio, mutta kun vanhempani ihan itse rakensivat talon lainalla ja pystyivät maksamaan lainan pois, ei taloa haluaisi myydä jollekin venäläiselle turistille.

Tämä luonnollisesti estää kaikki kanssakäymiset naisten kanssa ja viikonloput kuluukun viinaan juoden. Asiaa vielä pahentaa äidin uusi mies, joka juo viinaa ja kaljaa 24/7 ja sen lisäksi vittuilee kaiken aikaa. Ainoa tapaa pistää vittuilulle edes väliaikainen stoppi on uhkailla väkivallalla. Se toimii hetken, mutta mikään muu ei tähän juppoon toimi.

Kaverit sentään onneksi pyytävät aika ajopin dokaamaan ym. muuhun tekemiseen, mutta nykyinen tilanteeni estää kaiken vakavan kanssakäysmisen naisten kanssa. Olen jo 27-vuotias ja sama tilanne on jatkunut 7 vuotta. Taidan tänäänkin viimeistellä naamat baarissa.

Haistaakaa vaan kaikki vittu.

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Helpottiko?

    • mies32

      Siis miten ihmeessä äidilläsi ei ole varaa asua velattomassa omakotitalossa ja uusi mieskin mukana?

      Jos tosiaan on siitä kiinni, niin etkö voi muuttaa omaan ja vipata äidillesi satasen tai pari kuukaudessa?

      Ok, myönnän etten tiedä mitään omakotiasumisesta, mutta olen kuvitellut sen olevan siedettävän hintaista velattomassa.

      • Esim. työttömällä on todella tiukkaa asua omakotitalossa vaikka oiski velaton, koska on ruokakulut, sähkökulut (lämmityskulut), vesimaksu, jätehuolto, kiinteistövero, ympäristönhuoltokulut (niin että talo pysyy asutunnäköisenä (leikata nurmikkoa, jne.)), nettimaksut (nykypäivänä pakko olla netti että pystyy laskut maksaan). Että kuluja on aika määrä vaikka ei oiskaan velkaa... toimeentulotukea ei myöskään saa niin kauan kun on omaisuutta, vain jos asuu vuokralla niin sen ne maksavat. Ja lisäksi asumistuessa kela ei katso koko talon kokoa, vaan tietyn neliömäärän mukaan saa tukea.

        Jos on töissä niin sitten on toinen tilanne ja pystyy maksaan kulut.


    • ......

      Kannattaa luopua mieluummin talosta kuin omasta elämästä. Elämä on sarja luopumisia, pitää vain osata priorisoida missä järjestyksessä luopuu mistäkin.

    • Pakolla juurillaan

      Onko äidin talo tärkeämpää kuin oma elämäsi, jonka tahdot tuhota viinalla....koska sua vituttaa elämäntilanne...koska et pääse pois?

      Tottelet äitisi tarvetta rahaan oman henkesi kustannuksella. Siinäpä kiltti poika.

      Jos laitatte talon myyntiin, niin saisiko sillä asunnon, jonka ylläpitoon äipälläsi on varaa? Miten voi elää yli varojensa noin pahasti?

      Aika erikoinen tilanne, että jokin pakottaa sinut pysymään siinä.
      Missä sun onni on? Missä äitisi onni on?

      Juoppo mies ja poika pidetään kotona maksamassa laskuja?

      Ja mä luulin että meidän äippä on julma.
      Sanoin hänelle lähteissä, että "sinä maksat ja hoidat hörskäsi, mä lähden nyt".
      Multa ei voi pummia rahaa, koska elätän juuri ja juuri itseni.
      Hän kysyi voiko hän myydä talonsa, sanoin "tee niinko parhaaksi näet".

    • mies 86

      Älä sinne jää mätänemään hyvä mies! Se on sinun elämäsi.

    • 5+7

      Onko asia nyt niin että itisi ei halua luopua talosta, vai te molemmat? Haaveiletko ehkä joskus itse asuvasi kyseisessä talossa ja haluaisit näin ollen itsekin pitää sen?

      Asuuko tuo mies äitisi kanssa talossa? Maksaako hän asumiskuluja? Voisitko laittaa kovan kovaa vastaan ja sanoa että hoitakaa itse maksunne. Valitkoon mies viinan tai talon. Kaki aikuista ihmistä saisi kyllä itse järjstää asiansa muulla tavoin kuin juomalla viinaa.

    • enkä haista

      Äitisi on jatkanut elämäänsä, sinä et ole. Sinä olet nuori ja kadut vielä hukattua nuoruuttasi. Sinun ei tarvitse uhrata elämääsi, jotta äitisi saa juopotella omakotitalossaan uuden miehensä kanssa. Hänen talonsa ei ole sinun vastuulla.

      Perusta oma elämä, ja toteuta omat unelmasi. Rakenna jonain päivänä oma talosi oman puolisosi kanssa, jos omakotitalo on niin tärkeä.

    • huorantappaja

      Pistä se vanhahuora pellolle isävainajasi talosta. Monenko äijän nussima äitisi on kun nyt uusi kyrpämies kierrossa?

    • ---
    • Joo-o

      Norman Bates.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe