Löysin alkuperäisen vuoden 1975 pääsylipun led zeppelinin keikalta (Jan 31. 1975 olympia stadium ) ... Mahtaako joku tietää onko tuollaisella mitään arvoa keräilijöiden keskuudessa?
Led zeppelin lippu 1975
Zeppelin444
5
184
Vastaukset
- googlailtua
Keikkapaikka näyttää olleen Olympia Stadium, Detroit, Michican, USA. Liput maksoivat $7,50. Kaikki 16 500 kpl menivät kaupaksi neljässä tunnissa.
Montako on yhä jäljellä? Luulen, että Led Zeppelin -keräilijä voisi maksaa lipusta 10 - 20 euroa. - ledipää!
Terve! Ebayssa noita myyty 250$/kpl! Suomessa en ole nähnyt myynnissä, joten mieti tarkkaan millä myyt!
- googlailtua
Onko kyseessä myynti- vai pyyntihinta?
- ledipää
Myynti! Olen kyllä nähnyt halvimmillaan 145$, kunto oli kyllä huono!
- pagejimmy
kyllähän siitä aika mukavasti maksetaan (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512