Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Harkinta-aika?

Caroline G.

Miesystäväni jätti minut karmaisevan riidan päätteeksi viikko sitten. Tämäkin riita, kuten muukin jatkuva kinastelumme on ollut täysin omaa syytäni. Olen hankala ihminen. Olen yrittänyt kaikeni, jotta saisin vielä yhden mahdollisuuden osoittaa pystyväni muuttamaan käytöstäni. Tämä välirikko tuntuu pahalta, koska rakastan tätä ihmistä syvästi.
Nyt hän sanoo haluavansa piiiiiitkän harkinta-ajan. Onko ainoakaan pari palannut yhteen tämmöisen harkinta-ajan jälkeen? En oikein pysty uskomaan siihen, vaikka se nyt onkin ainoa oljenkorteni. Toivonko turhaan? Voiko ihme tapahtua, ja hän tahtoo palata luokseni?

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • indian1978

      voi palata,mutta tee kaikkesi osoittaaksesi,että olet muutoksentiellä oikeasti,et vain puheen tasolla, etkä siksi, että saisit taivuteltua hänet takaisin. itse en palannut, koska puheet olivat vain puhetta.

    • Caroline G.

      Hän on kohta tulossa käymään erään käytännön asian tiimoilta. Pelottaa niin perkeleesti, että en löydä niitä oikeita sanoja, joista kaikki saattaa riippua. Puhelimessa hän oli mua kohtaan todella kylmä ja tyly. Aivan kamalaa!

    • velihopea.

      Jos on riitaa ja kinastelua jatkuvasti niin eihän silloin yhteiselosta mitään tule.

      Kyllähän ihmeitä voi tapahtua ja minulle tapahtuikin.
      Minut jätettiin tylysti ilman riitoja, ja kun aikaa kului monta kuukautta
      niin hänellä olikin valmiudet aloittaa suhde uudestaan, mutta minulla ei.

    • Caroline G.

      Olen tosiaan purkanut pahaa oloani häneen ihan ilman syytä. Uskon vahvasti pystyväni muuttamaan tätä käyttäytymismallia. Siis tällä viittaan ainaiseen riidanhaastamiseeni.
      Olo on vaan just nyt niin huono, että totisesti toivoisin mullakin jo kuluneen monta kuukautta tästä hetkestä ja että pystyisin ajattelemaan asiasta, kuten sinä. Eli että ei enää kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe