Olet edelleen mulle tärkeä

***

Vaikka aikoinaan tiemme erosivatkin, päätimme pysyä ystävinä, joka merkitsee minulle paljon..

Sen jälkeen löysin uuden kumppanin, jonka kanssa olen ollut jo yli 2 vuotta. Mutta nyt viime viikkoina olen sen tajunnut, että minulla on edelleen sinua kohtaan jotakin tunteita.

Et panostanut silloin suhteesemme kunnolla, se sai minut surulliseksi. Menin eteenpäin elämässäni, ja aloin olemaan toisen kanssa. Kului aikaa, kunnes aloin tajuavani että en pysty ajattelemaan sinua enää pelkästään ystävänä.

Pidän sinusta sellaisena kuin olet, ja tiedän että olet henkisesti kasvanut meidän suhteen loppumisen jälkeen. Haluaisin antaa meille mahdollisuuden vielä.

Eilenkin kun näin sinut, tuntui monta kertaa että tekisi mieli ottaa sinut kainalon väliin ja kertoa että ikävöin sinua usein. Se ei ole helppoa, pelkään että riskeeraan ystävyytemme ja tällä hetkellä kun kumminkin olen jo suhteessa toisen kanssa.

Nykyinen kumppani tietää että olemme edelleen yhteyksissä, ja toisinaan jopa epäilee että minun ja sinun välillä olisi oikeasti jotain. Joudun hänelle hieman valehtelemaan, tää ei vaan ole helppoa tunnustaa..

En olleenkaan tiedä mitä sinä minusta nykyään ajattelet, haluaisin kysyä. Haaveillen mielessäni usein, että tunnustat tykkääväsi minusta edelleen.

Aika sen näyttää kai.... tai sitten ei... :( :)

23

2592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vanhus

      ...kuulostellaaaaaaaaaan...

    • mietteliäs1

      Oliko tää naiselle vai miehelle? Kerro vaikka edes maakunta.

    • ....................

      ..........................................

    • kaipaava mies

      Kyllä kuullosta niin tutulta aloitajan kirjoitus että tulvii muistoja mieleen, tosin oleva aivan varma ettei ap tarkoittanut minua.
      Haluankin sanoa että kannataa unohtaa kaikki ex rakkaan lupaukset koska he eivät useasti pidä sanojaan uuden elämän kuljettaessa venhoa ulapalla.
      Minulle rakkaani sanoi vuonna yx ja kax että pidetään tässä hetki taukoa ja katsotaan samalla missä mennään, mutta sen hän lupasi että ystäviä tulemme olemaan aina koska olen hänelle niin rakas , lupasi pitää yhteyttä...
      olisi pitänyt olla viisas ja unohtaa samantien eikä elätellä toiveita yhteydenotosta.

      • nakkipoksy

        "Haluankin sanoa että kannataa unohtaa kaikki ex rakkaan lupaukset koska he eivät useasti pidä sanojaan uuden elämän kuljettaessa venhoa ulapalla."
        -ehkä sinun kohdallasi.


    • mammyt

      Kerro mistäpäin suomea kirjoitit tämän ?

    • kaipaava mies

      itäsuomesta

    • mammyt

      Siis kirjoittaja on mies ?

    • Sinä vain

      Kuin lukisi omia ajatuksiaan..Muutaman vuoden takainen tuttavuus tuli elämääni uudella tavalla,ja sai muistamaan miten ihania hetkiä vietimme..Vannoo ettei koskaan halua loukata mua ja tykkää musta edelleen mutta siltikin jotain epävarmuutta hänellä on.Pelkoa etten enää tuntisi häntä kohtaan mitään sellaista kun aiemmin vai mitä?Itse taistelen tunteitani vastaan jotka joskus tuntuvat yksipuolisilta mutta kun en tiedä mitä sanoa tai tehdä oikein että saisin tunteeni selville myös tälle miehelle.

    • Nähty ja koettu

      Tuo että muutaman vuoden takainen tuttavuus äkkiä taas lähestyy, tarkoittaa tavallisesti että on tullut jätetyksi nykyisessä suhteessa ja tarttuu ensimmäiseen mahdolliseen hanakkaan ihmiseen joka tulee mieleen menneisyydesä

    • nim2

      Alkaakos kirjoittajan nimi E kirjaimella ? koska kuulostaa nii tutulta...!!!!!

    • Sama vanha tarina

      Aika tossa aloittajan kirjoituksessa täsmää kyllä omaan elämään ja edelliseen varsinaiseen parisuhteeseen... Mutta tuskinpa, taitaa olla mun osalta vaan toiveajattelua.

      Ehkä asia on vaan niin että tälläisten asioiden suhteen ihmiset ajattelee monesti samoin kuin muut. Eipä kai ole ihme kun aiheesta on tehty niin monta laulua, elokuvaa, runoa ja kirjaa.

      Monilla meistä taitaa olla samanlaisia tarinoita menneisyyksissämme.

    • kaitsukaipaa

      Heivää se läski ukkos pihalle, ja ota minut takaisin? en petä sinua enää toista kertaa.. siis luottamusta, kaipaan sua?

    • Tikkua silmään

      alku sopisi hyvin minunkin tarinaani, taitaa olla useita samanlaisia kohtaloita maailmassa. Mietin, miltähän tuntuisi tavata tuo nainen nyt vanhempana, olisinko heti tasaraha ja valmis jättämään kaiken vuoksi naisen vai huomaisinko ettei sitä vetovoimaa enää löydykkään...mietin, mitenhän siinä kävisi kun haaveilemani rakkaani astuisi oikeasti uudelleen elämääni....häntä rakastin paljon

    • ei mene ohi

      Ihan kuin oman eksäni kynästä, mutta ei olla kylläkään nähty ihan juuri.

    • ***

      Hei, täällä tämän viestiketjun alkuperäinen kirjoittaja, joka aloitti tämän viestiketjun viime vuoden kesällä.
      Halusin vain kertoa, että viime viikolla oli "hänen" luonaan taas kylässä, ja niin siinä kävi että molemmat tunnustimme että meil edelleen on jonkinlaisia tunteita toisiamme kohtaan. Hän oli sen minusta jo huomannut pitemmän aikaa. Itse hän ei ollut kehdannut sanoa niistä...
      Se, miten meidän jatko etenee on vielä epäselvää koska tässä on vähän kaikenlaista, olenhan itsekin toisen kanssa vielä parisuhteessa...
      Tiesin aina sydämessäni, että hän tulee tuntemaan samallalailla kuin minäkin :)

      • panija

        Panitteko


      • ***
        panija kirjoitti:

        Panitteko

        No ei nyt sentäs, elämässä on kyllä tärkeämpiäkin asioita. Hänestä välitän ihmisenä, en sillä tavalla että haluaisin vain sitä.


    • mene hirteen

      Voi vittu mikä idiootti sinä olet, roikut menneessä ja olet toisen kanssa. Tiedätkö mitä, tuhlaat sen nykyisen puolisosi "Rakkausaikaa" ja teet hänet katkeraksi omaa itsekkyyttäsi, mitä jos menisit hirteen, ei sua kukaan kaipaa vaikka niin kuvittelet, ansaitsisit kyllä jäädä yksin. Elämä on valintoja ja typerintä mitä tiedän on roikkua menneisyyden fantasioissa, kun on muuten niin kovin kovin pieni elämä......oma suhde tuntuu tylsältä kun sen eteen ei mitään tehdä niin jo kaipaillaan eksiä, vaikka tiet ovat varmasti hyvästä syystä aikanaan päättyneet, vaikket sitä muista. Ääliö.

    • ***

      Hei, ketjun aloittaja täällä taas jälleen.

      Ei minusta ja "hänestä" mitään tullutkaan... hän kyllä välittää, mutta ei pysty ajattelemaan muutakuin ystävänä... Tavallaan ymmärrän, kun hänen elämäntilanne on vähän sellainen, että parempi kun selvittäisi omat asiansa ensin.

      Totuus on vain se, että mulla vaikea ajatella itse pelkästään ystävänä, tai no ehkä se varmaan ajan kanssa, mutta sen tiedän että aina mulla häntä kohtaan tulee olemaan jotain tunteita... En voi sitä valehdellakkaan. Olen kuitenkin nykyisen kumppanini kanssa, ja rakastan häntä. Pitäisi kai mennä elämässä eteenpäin...

    • pta ukko

      Näitä samankaltaisia tarinoita elämästä on varmaan ihan älyttömästi koska hyvin moni stoori oli kuin minulle tarkoitettu muttei kai sitten kuitenkaan ?
      Ymmärrän hyvin että exät eivät halua menneisyyden kantavan tähän päivään eikä täten halua kuulla tai ottaa vastaan jotain kauan sitten kuollutta kun taas ymmärrän senkin hyvin että joku suhde on ollut sille toiselle osapuolelle hyvin tärkeä vaihe elämässä ja että hyvinkin vanhan suhteen toisen osapuolen näkeminen useiden vuosienkin jälkeen saattaa merkitä hyvin paljon ihan toisessa merkityksessä kuin tämä haluttomampi osapuoli kuvittelee.
      Aika muuttaa ihmistä mutta rakkaus pysyy muuttaen muotoaan.
      Olen mies, enkä pistäisi pahakseni jos ex pikakihlattuna ottaisi yhteyttä , ei minulla ole hänestä pahaa sanottavaa vaikka teki mitä teki , tunteeni ovat lähinnä kaverilliset häntä kohtaan vaikken ole hänestä kuullut sitten yli kahteenkymmeneen vuoteen mitään,,
      Moni vaan kokee asiat ahdistavaksi, minä en.

    • ***

      Ketjun aloittaja täällä taas...

      Elämässä on yrittänyt mennä eteenpäin... mutta niin, vaikea on yrittää olla ajattelematta ex:ää pelkästään ystävänä.

      Aina kun näen hänet, aina iho menee kananlihalle ja yritän kaikin keinoin piilottaa sen ajatuksen, että haluaisin ottaa hänet kainalon väliin, ja sanoa välittäväni kovasti edelleen. Viimeksi näin hänet viikonloppuna, ja odotan mielessäni kokoajan sitä hetkeä kun näemme taas.

      Toivon aina mielessäni, että jonain päivänä "hän" kertoisi haluavansa olla mun kanssa oikeasti.... huoh, tuntuu vaan että ei varmaan koskaan.

    • Ei kai taas

      Aloitus ei ollut minulle, mutta olisi voinut olla. Ajattelin, että mene nyt jo eteenpäin, niin minäkin voin mennä. Sääliksi käy sinua ja miestäsi. Keskittyisit siihen, mitä sinulla on. Kultaiset muistot ovat hyviä muistoina, joten annetaan niiden pysyä sellaisina eikä pilata niitä sekoilulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35753
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      274
      22731
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11374
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      85
      9113
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5291
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2162
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      50
      2104
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1657
    Aihe