Jollekin (ATK) asiaa tuntevalle mahdollisuus perustaa kunnon myydään/ostetaan sivusto, tämän Netti(auto) ym. vastaavan tilalle. Sivujen jossa kukatahansa voi myydä millä nimellä tahansa tuotteita. Kukaan ei valvo, ei edes ostajilla ole mahdollisuutta kommentoida myyjiä. Itse menin vipuun auton ostossa. Jotkut kansamme osat käyttävät myyjänimenä "tekaistuja" nimiä. Koska oma sukunimi saattaisi haitata myyntitapahtumia. (Autokaupassa kannattaa tarkastaa ennen kauppaa Trafista omistaja, mitä en itse ko. kaupan tehdessäni tullut tehneeksi).
Ko. sivuilla suurinosa on ihan rehellisiä myyjiä, mutta sekaan mahtuu aina "epämääräisiäkin". Siksi toivoisin Suomeenkin saatavan sivuston, jossa voisi arvostella myyjiä, kuten Ebay. Olen tilannut sieltä muutamankerran tavaraa ja katsonut ostajien arvostelut lävitse ennen tilausta. Aina on tullut hyviä tuotteita hyvin pakattuna.
Josko joku perustaisi Suomeenkin sellaisen sivuston, jossa myyjä joutuisi tunnistautumaan (todellisuudessa) ja tarvittaessa ostaja voisi selvittää myyjän taustan, sekä ostajat voisivat antaa arvion myyjästä.(vaikka tähtiä ) myyjälle. Näin sieltä nopeasti putoisi pois "huijarit", joita nykyään näkyy olevan esim. nettiauto com sivuilla (myyjän nimi mitä vain, ei todellinen, varsinkin prepaid liitymän takana)? Samalla se korostaisi rehtien ( niitäkin löytyy yksityisistä myyjistä) arvoa.
Asiallisia kommennteja pyydän, (oma moka on sisäistetty, myyjä prepaid numeron takana, myyjää ei löytynyt Eniro haulla, omistaja Trafin mukaan eri kuin myyjä, jälkeenpäin tutkien auton historia eri kuin myyjän kertomus, en varmistunut myyjän hekilöllisyydestä ym.).
Lopuksi toivomus, että joku perustaisi sivut, jossa myyjä ei voi puhua "''skaa".
Nytkin myyjä myy vanhaa autoani, ilmoittamalla ajettu alle 400 th, vaikkla mittarissa on yli 400 th ja monta muutakin virheelöistä tietoa ko. autosta.
Nyt olis
Olisko jo aika
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984