Nyt olis

Olisko jo aika

Jollekin (ATK) asiaa tuntevalle mahdollisuus perustaa kunnon myydään/ostetaan sivusto, tämän Netti(auto) ym. vastaavan tilalle. Sivujen jossa kukatahansa voi myydä millä nimellä tahansa tuotteita. Kukaan ei valvo, ei edes ostajilla ole mahdollisuutta kommentoida myyjiä. Itse menin vipuun auton ostossa. Jotkut kansamme osat käyttävät myyjänimenä "tekaistuja" nimiä. Koska oma sukunimi saattaisi haitata myyntitapahtumia. (Autokaupassa kannattaa tarkastaa ennen kauppaa Trafista omistaja, mitä en itse ko. kaupan tehdessäni tullut tehneeksi).
Ko. sivuilla suurinosa on ihan rehellisiä myyjiä, mutta sekaan mahtuu aina "epämääräisiäkin". Siksi toivoisin Suomeenkin saatavan sivuston, jossa voisi arvostella myyjiä, kuten Ebay. Olen tilannut sieltä muutamankerran tavaraa ja katsonut ostajien arvostelut lävitse ennen tilausta. Aina on tullut hyviä tuotteita hyvin pakattuna.
Josko joku perustaisi Suomeenkin sellaisen sivuston, jossa myyjä joutuisi tunnistautumaan (todellisuudessa) ja tarvittaessa ostaja voisi selvittää myyjän taustan, sekä ostajat voisivat antaa arvion myyjästä.(vaikka tähtiä ) myyjälle. Näin sieltä nopeasti putoisi pois "huijarit", joita nykyään näkyy olevan esim. nettiauto com sivuilla (myyjän nimi mitä vain, ei todellinen, varsinkin prepaid liitymän takana)? Samalla se korostaisi rehtien ( niitäkin löytyy yksityisistä myyjistä) arvoa.

Asiallisia kommennteja pyydän, (oma moka on sisäistetty, myyjä prepaid numeron takana, myyjää ei löytynyt Eniro haulla, omistaja Trafin mukaan eri kuin myyjä, jälkeenpäin tutkien auton historia eri kuin myyjän kertomus, en varmistunut myyjän hekilöllisyydestä ym.).

Lopuksi toivomus, että joku perustaisi sivut, jossa myyjä ei voi puhua "''skaa".
Nytkin myyjä myy vanhaa autoani, ilmoittamalla ajettu alle 400 th, vaikkla mittarissa on yli 400 th ja monta muutakin virheelöistä tietoa ko. autosta.

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
        Tampere
        146
        2912
      2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
        Maailman menoa
        367
        2047
      3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
        Puolanka
        40
        1777
      4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
        Puolanka
        37
        1742
      5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
        Ikävä
        32
        1421
      6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
        Ikävä
        93
        1221
      7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
        Ikävä
        54
        1173
      8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
        Hindulaisuus
        328
        965
      9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
        Ikävä
        110
        948
      10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
        Ikävä
        53
        782
      Aihe