Nyt olis

Olisko jo aika

Jollekin (ATK) asiaa tuntevalle mahdollisuus perustaa kunnon myydään/ostetaan sivusto, tämän Netti(auto) ym. vastaavan tilalle. Sivujen jossa kukatahansa voi myydä millä nimellä tahansa tuotteita. Kukaan ei valvo, ei edes ostajilla ole mahdollisuutta kommentoida myyjiä. Itse menin vipuun auton ostossa. Jotkut kansamme osat käyttävät myyjänimenä "tekaistuja" nimiä. Koska oma sukunimi saattaisi haitata myyntitapahtumia. (Autokaupassa kannattaa tarkastaa ennen kauppaa Trafista omistaja, mitä en itse ko. kaupan tehdessäni tullut tehneeksi).
Ko. sivuilla suurinosa on ihan rehellisiä myyjiä, mutta sekaan mahtuu aina "epämääräisiäkin". Siksi toivoisin Suomeenkin saatavan sivuston, jossa voisi arvostella myyjiä, kuten Ebay. Olen tilannut sieltä muutamankerran tavaraa ja katsonut ostajien arvostelut lävitse ennen tilausta. Aina on tullut hyviä tuotteita hyvin pakattuna.
Josko joku perustaisi Suomeenkin sellaisen sivuston, jossa myyjä joutuisi tunnistautumaan (todellisuudessa) ja tarvittaessa ostaja voisi selvittää myyjän taustan, sekä ostajat voisivat antaa arvion myyjästä.(vaikka tähtiä ) myyjälle. Näin sieltä nopeasti putoisi pois "huijarit", joita nykyään näkyy olevan esim. nettiauto com sivuilla (myyjän nimi mitä vain, ei todellinen, varsinkin prepaid liitymän takana)? Samalla se korostaisi rehtien ( niitäkin löytyy yksityisistä myyjistä) arvoa.

Asiallisia kommennteja pyydän, (oma moka on sisäistetty, myyjä prepaid numeron takana, myyjää ei löytynyt Eniro haulla, omistaja Trafin mukaan eri kuin myyjä, jälkeenpäin tutkien auton historia eri kuin myyjän kertomus, en varmistunut myyjän hekilöllisyydestä ym.).

Lopuksi toivomus, että joku perustaisi sivut, jossa myyjä ei voi puhua "''skaa".
Nytkin myyjä myy vanhaa autoani, ilmoittamalla ajettu alle 400 th, vaikkla mittarissa on yli 400 th ja monta muutakin virheelöistä tietoa ko. autosta.

0

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        149
        2033
      2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Luterilaisuus
        305
        1737
      3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        93
        1567
      4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        200
        1210
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        78
        1193
      6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1150
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        25
        1061
      8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        48
        1007
      9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        966
      10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
        Ikävä
        45
        947
      Aihe