Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

yhteydenpito exiin

yksonkertaist

Hyvät lukijat. Jos olette suhteessa, jossa kumppanin täytyy pitää yhteyttä exään vaikkei lapsia niin miettikää kahdesti!! Jos hän ei välitä sinun toiveista ja keskity sinuun ja tulevaisuuteen kanssasi! Itse en tuhlaisi aikaa vaan kätyäisin moisen kumppanin ja etsisin sellaisen, joka haluaa sinut ja olla vain sinun!

9

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miestäältäjostain

      Tässä olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi.

    • 4454t

      Kyllä näin on. Ei ole tarvetta pysyä väleissä jos ei ole lapsia!

    • lifemocker

      enpä näe itsekkään tarvetta pitää exään mitään yhteyttä, vaikka väleissä ollaankin. hankaloittaa vain asioita.

      voihan sitä kuulumiset vaihtaa JOS JOSSAIN näkee, mutta ainakin minusta helpompi kaikille näin, että erikseen ei yhteyttä pidetä.

    • Kun erotaan, ollaan

      Mitään pakkoa pitää yhteyttä exään ei ole , kun ei kerran ole yhteisiä velvoitteita (lapsia). Ja kun lapset on 18v, sen jälkeen ei tarvitse pitää myöskään mitään yhteyttä exään.
      Jos joku muuta väittää (yleensä se exä) , niin sitten halutaan exästä vielä jotain muuta. Nää "ystäviä erosta huolimatta" jutut on kusetusta, silloin ollaan vielä tunnepuolella exässä kiinni. Normi erossa, halutaa se exä mahdollismman kauas.

    • 14+10

      mut jätettiin vuosi sitten, edelleen tulee viestiä 2-.4 vkon välein. joskus viestitellään parikin tuntia ja sit kun exällä (joka siis aina itse laittaa ekana viestiä) muija kotona viestit on lyhkäsiä ja vastaaminen kestäää max.30 min. Mutta nää txt sessiot tapahtuu työaikana ja vastaukset tulee 5 minuutissa,miksi viestittää entiselle niin usein?

    • onnen auer

      Usein eron taustalla on se, että toinen puolisoista ei tunne itseään eikä näin ollen tiedä mitä elämältään haluaa. Kun vastaan kävelee uusi ihminen, vanha parisuhde, joka ei olllut tällaista tyhjäpäätä tehnyt 'onnelliseksi', lopetetaan. Hetken aikaa uuden suhteen huuma vaimentaa oman elämän tyhjyyden tuntemukset. Alkuinnostuksen laannuttua ajatukset rupeavat taas pyörimään vanhaa rataa ja harhautuvat entiseen puolisoon. Jospa syy 'onnettomaan' elämään ei ollutkaan huonolta tuntuvalta ex-puolisossa. Tulee vähän ikäväkin ja sitten alkaa yhteydenpito. Itsellekin on vaikea selittää miksi näin tapahtuu.

    • 10+7

      Joo samalla periaatteella pitää kaikki välit kaikkiin muihinkin ystäviin katkaista samantien, miksi ihmeessä tuhlata aikaa sellaiseen ihmiseen joka ei halua omistautua vain itselleni kokoajan. Ystävät joiden kanssa pidetään yhteyttä samalla tavoin kuin edellisiin eksiin haittaavat ihan samoin keskittymistä yhteiseen tulevaisuuteen ja tavotteisiin!

      Voe nyt hyvää päivää. Sen verran pitää olla itsetuntoa että pystyy sentään kumppaniinsa luottamaan ja olematta mustasukkainen kumppaninsa menneisyydestä ja nykyisistä kaverisuhteista!

      Itse en tuhlaisi aikaa ihmiseen jolla on noin huono itsetunto, vaan etsisin jonkun jolla on itsetuntoa ja itseluottamusta oikeasti terveeseen parisuhteeseen.

    • ami+amie

      Haalea rakkaus lakastuu kaverisuhteeksi. Voimakkaampi ei taivu kaveruudeksi.

    • 357 mag

      Olen täysin samaa mieltä, tällainen jojottaminen ja yhteenpaluu touhu tuntuu olevan yleisempää kuin luulin. älkää joutuko kolmanneksi pyöräksi omassa parisuhteessanne(lue kolmio draama)kuten minulle kävi. seuraaava eksän haikalia saa jatkaa suhdettaan ilman minua, tajuan lähteä ensin. oppia koko ikä, tässäkin asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe