Geelikynsi ja oma kynsi irti

tiikeriemo1

Kolautin jokin aika sitten yhden rakennekynnen, geelari. Aluksi se ei vaivannut lainkaan, mutta kun menin seuraavan kerran huollattaan kynsiä, kynsien tekijä sanoi, että näyttää siltä, kuin kynsi olisi irronnut osittain. Siihen laitettiin uusi geelaus, koska se kuulemma paranee itsestään kun kynsi kasvaa.Mun käskettiin pitämään kynnenalus kuivana ja puhdistamaan sitä säännöllisesti. Olen liottanut sitä etikassa ja suihkuttanut haavapuhdistusainetta. Pelkään, että siihen on kehittynyt sieni. Kynnen väri on vaalea, erottuu selvästi. (mulla on ranskalainen geelaus). Nyt kun huollosta on aikaa kohta neljä viikkoa, kynsi on selvästi noussut pystympään. kynsi on arka ja selvästi vain muutaman millin tyvestään kiinni kynsipedissä. Pystyykö geelikynnen poistamaan itse, esim. tavallisella asetonia sis. kynsilakalla? koitin viilata sitä, mutta pinta on niin kova, ettei se edes naarmuuntunut. Ajattelin kokeilla jotain apteekista saatavaa sienivalmistetta siihen.

2

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynnet <3

itse kun teen geelikynsiä, irrotan ne aina viilaamalla tai asetoonipitoisella kynsilakan poistoaineella. Toivottavasti kyntesi parantuu pian :)

• 109-4

rakennekynnen viilaukseen tarvitaan hurjasti karheampi viila kuin mitä luonnonkynnelle. mene ostamaan sellainen salongista niin pääset helpommalla sen viilauksen kanssa.asetoni toimii vain kestolakkoihin ja manikyyrigeeleihin, mutta viilallakin ne lähtevät kyllä helposti. kunnon geelirakenne on tiukemmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe