Kolautin jokin aika sitten yhden rakennekynnen, geelari. Aluksi se ei vaivannut lainkaan, mutta kun menin seuraavan kerran huollattaan kynsiä, kynsien tekijä sanoi, että näyttää siltä, kuin kynsi olisi irronnut osittain. Siihen laitettiin uusi geelaus, koska se kuulemma paranee itsestään kun kynsi kasvaa.Mun käskettiin pitämään kynnenalus kuivana ja puhdistamaan sitä säännöllisesti. Olen liottanut sitä etikassa ja suihkuttanut haavapuhdistusainetta. Pelkään, että siihen on kehittynyt sieni. Kynnen väri on vaalea, erottuu selvästi. (mulla on ranskalainen geelaus). Nyt kun huollosta on aikaa kohta neljä viikkoa, kynsi on selvästi noussut pystympään. kynsi on arka ja selvästi vain muutaman millin tyvestään kiinni kynsipedissä. Pystyykö geelikynnen poistamaan itse, esim. tavallisella asetonia sis. kynsilakalla? koitin viilata sitä, mutta pinta on niin kova, ettei se edes naarmuuntunut. Ajattelin kokeilla jotain apteekista saatavaa sienivalmistetta siihen.
Geelikynsi ja oma kynsi irti
tiikeriemo1
2
980
Vastaukset
- kynnet <3
itse kun teen geelikynsiä, irrotan ne aina viilaamalla tai asetoonipitoisella kynsilakan poistoaineella. Toivottavasti kyntesi parantuu pian :)
- 109-4
rakennekynnen viilaukseen tarvitaan hurjasti karheampi viila kuin mitä luonnonkynnelle. mene ostamaan sellainen salongista niin pääset helpommalla sen viilauksen kanssa.asetoni toimii vain kestolakkoihin ja manikyyrigeeleihin, mutta viilallakin ne lähtevät kyllä helposti. kunnon geelirakenne on tiukemmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823