Kolautin jokin aika sitten yhden rakennekynnen, geelari. Aluksi se ei vaivannut lainkaan, mutta kun menin seuraavan kerran huollattaan kynsiä, kynsien tekijä sanoi, että näyttää siltä, kuin kynsi olisi irronnut osittain. Siihen laitettiin uusi geelaus, koska se kuulemma paranee itsestään kun kynsi kasvaa.Mun käskettiin pitämään kynnenalus kuivana ja puhdistamaan sitä säännöllisesti. Olen liottanut sitä etikassa ja suihkuttanut haavapuhdistusainetta. Pelkään, että siihen on kehittynyt sieni. Kynnen väri on vaalea, erottuu selvästi. (mulla on ranskalainen geelaus). Nyt kun huollosta on aikaa kohta neljä viikkoa, kynsi on selvästi noussut pystympään. kynsi on arka ja selvästi vain muutaman millin tyvestään kiinni kynsipedissä. Pystyykö geelikynnen poistamaan itse, esim. tavallisella asetonia sis. kynsilakalla? koitin viilata sitä, mutta pinta on niin kova, ettei se edes naarmuuntunut. Ajattelin kokeilla jotain apteekista saatavaa sienivalmistetta siihen.
Geelikynsi ja oma kynsi irti
tiikeriemo1
2
1084
Vastaukset
- kynnet <3
itse kun teen geelikynsiä, irrotan ne aina viilaamalla tai asetoonipitoisella kynsilakan poistoaineella. Toivottavasti kyntesi parantuu pian :)
- 109-4
rakennekynnen viilaukseen tarvitaan hurjasti karheampi viila kuin mitä luonnonkynnelle. mene ostamaan sellainen salongista niin pääset helpommalla sen viilauksen kanssa.asetoni toimii vain kestolakkoihin ja manikyyrigeeleihin, mutta viilallakin ne lähtevät kyllä helposti. kunnon geelirakenne on tiukemmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup346306Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1004774Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233522- 493045
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1173027Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252835Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322221- 431835
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291702Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.261637