Kolautin jokin aika sitten yhden rakennekynnen, geelari. Aluksi se ei vaivannut lainkaan, mutta kun menin seuraavan kerran huollattaan kynsiä, kynsien tekijä sanoi, että näyttää siltä, kuin kynsi olisi irronnut osittain. Siihen laitettiin uusi geelaus, koska se kuulemma paranee itsestään kun kynsi kasvaa.Mun käskettiin pitämään kynnenalus kuivana ja puhdistamaan sitä säännöllisesti. Olen liottanut sitä etikassa ja suihkuttanut haavapuhdistusainetta. Pelkään, että siihen on kehittynyt sieni. Kynnen väri on vaalea, erottuu selvästi. (mulla on ranskalainen geelaus). Nyt kun huollosta on aikaa kohta neljä viikkoa, kynsi on selvästi noussut pystympään. kynsi on arka ja selvästi vain muutaman millin tyvestään kiinni kynsipedissä. Pystyykö geelikynnen poistamaan itse, esim. tavallisella asetonia sis. kynsilakalla? koitin viilata sitä, mutta pinta on niin kova, ettei se edes naarmuuntunut. Ajattelin kokeilla jotain apteekista saatavaa sienivalmistetta siihen.
Geelikynsi ja oma kynsi irti
tiikeriemo1
2
895
Vastaukset
- kynnet <3
itse kun teen geelikynsiä, irrotan ne aina viilaamalla tai asetoonipitoisella kynsilakan poistoaineella. Toivottavasti kyntesi parantuu pian :)
- 109-4
rakennekynnen viilaukseen tarvitaan hurjasti karheampi viila kuin mitä luonnonkynnelle. mene ostamaan sellainen salongista niin pääset helpommalla sen viilauksen kanssa.asetoni toimii vain kestolakkoihin ja manikyyrigeeleihin, mutta viilallakin ne lähtevät kyllä helposti. kunnon geelirakenne on tiukemmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876