Ei ole vaikeaa tehdä nainen onnelliseksi... Muista lukea loppuun asti!
Miehen tarvitsee vain olla:
1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksuologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti
Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)
eli;
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.
Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
1. ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
2. tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
3. antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
4. pukeutuisi siististi, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.
On tärkeää olla unohtamatta hänen:
1. syntymäpäivïään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.
Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä ja
2. ruokaa
Pääosa naisista kokee nämä miesten liialliset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.
Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
miesten kohtuuttomat vaatimukset
58
3353
Vastaukset
- sdgssgsgsdg
Kannattaa heittää tämä troll...siis prov...siis asiallinen viesti vielä tuonne sinkut-palstalle, jossa se varmasti saa myös huomiota.
- feministiakkanen
Olipas paska provo. Miehillä oikeasti ON liialliset vaatimukset. Naisen pitää olla:
-hoikka (mieluiten ei yli 50 kg)
-pitkähiuksinen
-hoitoalalla tai ei ainakaan mikään siivooja!!!
-korkeasti koulutettu
-seksiä tihkuva (isot tissit vaikka painais 40 kg)
-aktiivinen sängyssä (ratsastaa munalla joka kerta ja myöskin ehdottomasti ottaa suihin)
-tehdä aina niin kuin mies haluaa- bitchismi on in?
kuinka yllättävää, että feministin suusta ulostaa tuollaista roskaa
- ---
"-hoikka (mieluiten ei yli 50 kg)"
Tämä on kyllä kauhea vääryys. Naiset kun hyväksyvät helposti alle 50 kiloisen miehen niin onhan se vain reilua että miehetkin hyväksyvät yli 50 kg naisen.
"-pitkähiuksinen"
Huima vaatimus.
"-hoitoalalla tai ei ainakaan mikään siivooja!!!"
Hä?
"-korkeasti koulutettu"
Häää???
"-aktiivinen sängyssä (ratsastaa munalla joka kerta ja myöskin ehdottomasti ottaa suihin)"
Naiset vihaavat seksiä joten miestenkin pitäisi. Olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi. - melkein oikein
Miehet eivät kyllä etsi korkeakoulutettuja naisia.
Mut eiköhän toi lista muuten ihan mennyt oikein... - 13+20
Älä unohda ikää: nainen ei saa koskaan vanhentua vaan viisikymppisellä miehelläkin on oikeus max 25-vuotiaaseen tyttöystävään.
- 20+14
--- kirjoitti:
"-hoikka (mieluiten ei yli 50 kg)"
Tämä on kyllä kauhea vääryys. Naiset kun hyväksyvät helposti alle 50 kiloisen miehen niin onhan se vain reilua että miehetkin hyväksyvät yli 50 kg naisen.
"-pitkähiuksinen"
Huima vaatimus.
"-hoitoalalla tai ei ainakaan mikään siivooja!!!"
Hä?
"-korkeasti koulutettu"
Häää???
"-aktiivinen sängyssä (ratsastaa munalla joka kerta ja myöskin ehdottomasti ottaa suihin)"
Naiset vihaavat seksiä joten miestenkin pitäisi. Olen ihan samaa mieltä sinun kanssasi.""-pitkähiuksinen"
Huima vaatimus."
Ei sen huimempi kuin vaatimus, että miehellä on tuuheat hiukset. Katsos kun ne naistenkin hiukset riippuvat geeniperimästä. Jos on ohuet hiukset ja niitä on määrältään vähän niin ei niistä saa hyvännäköistä pitkää tukkaa. Ja jos on vielä perinyt hiusten lyhyen elinkaaren niin että ne uusiutuvat ennen kuin ehtivät kasvaa pitkiksi niin kasvattaminen on mahdotonta.
Naisten kannattaakin ehdottomasti hankkia lapsia vain tuuheatukkaisten miesten kanssa, jos haluavat että tulevalla tyttärellä on kauniit hiukset. - ---
20+14 kirjoitti:
""-pitkähiuksinen"
Huima vaatimus."
Ei sen huimempi kuin vaatimus, että miehellä on tuuheat hiukset. Katsos kun ne naistenkin hiukset riippuvat geeniperimästä. Jos on ohuet hiukset ja niitä on määrältään vähän niin ei niistä saa hyvännäköistä pitkää tukkaa. Ja jos on vielä perinyt hiusten lyhyen elinkaaren niin että ne uusiutuvat ennen kuin ehtivät kasvaa pitkiksi niin kasvattaminen on mahdotonta.
Naisten kannattaakin ehdottomasti hankkia lapsia vain tuuheatukkaisten miesten kanssa, jos haluavat että tulevalla tyttärellä on kauniit hiukset.Hiuspidennykset?
Naisissa ei kyllä ole mitään aitoa. - ---
13+20 kirjoitti:
Älä unohda ikää: nainen ei saa koskaan vanhentua vaan viisikymppisellä miehelläkin on oikeus max 25-vuotiaaseen tyttöystävään.
Naisetkin haluavat vanhemman miehen joten mikä on ongelma.
- daiju
Ainoa kohta joka meni oikein on
"Aktiivinen sängyssä"
Mutta sehän jo mainittiin alkuperäisessä listassa kohtuuttomana vaatimuksena - ,,,........
Jos et halua olla naisellinen nainen niin se ei ole miesten vika. Vaan se on sinun oma vikasi. Mies luonnostaan valitsee kauniimman naisen koska naisen luonnollisen kaunis ulkonäkö kertoo hyvästä terveydestä ja hedelmällisyydestä.
Feministinainen on useimpien miesten mielestä vain inhottava häirikkö ei mitään muuta.
http://www.youtube.com/watch?v=M03-DQ5zCbY
http://www.youtube.com/watch?v=4DpzFoTvxC8 - yyyyyy77
13+20 kirjoitti:
poh, max 22 v
- Oyutta
Yösyöminen on epäterveellistä. Lisäksi siitä seuraa vaikutuksia seksuaaliterveyteen (lihominen -> haluttavuus). Tämän seuraussuhteen totesi jopa joku naisseksologi muutama vuosi sitten jossain suomalaisessa arvostussa naistenlehdessä!
- 3rqfesdcx
Minua ei naisessa kiinnosta kuin se että hän on kaunis enkä nyt tarkoita mitään mallia vaan kaunis minun silmissäni ja että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa minulle tilaa harrastuksilleni ja teen saman hänelle. Koulutuksella ei ole mitään merkitystä tai tavoitteilla. Pää asia että tulemme yhdessä toimeen ja pidämme toisistamme. That's it.
- sdgsdgdg
- Ei painolla sinänsä ole väliä, mutta kunhan ei mikään todella lihava olisi, sillä sellainen ei ole tervettä. Kertoo fyysisestä tai henkisestä sairaudesta muodottomaksi itsensä lihottaminen. Toki jos nainen haluaa ja yrittää laihtua, sitten on ookoo!
- Ei väliä hiusten pituudella, mutta ei mielellään kalju. Aikoinaan styylailin pystytukkaisen tytön kanssa ja hyvin ne sopisi hänelle.
- ammatilla tai koulutuksella ei ole ainakaan mulle hirveästi väliä.
- A-kupin rinnat ovat jo oikein nätit
- Okei, seksin täytyy toimia! Ei tarvitse kyllä ratsastaa, mutta kunhan ylipäätään nainen haluaa harrastaa seksiä.
- Omakin tahto on hyvä olla olemassa. - Onnellinen yksin
Minulla on ongelma. Olen onnellinen. Ilman kumppania.
Jos alan tutustumaan johonkin mieheen, ahdistun heti. Joskus, todellakin vain joskus olisi kiva kun olisi joku siinä lähellä, juttelemassa, harrastamassa, sekstaamassa, olemassa kumppani. Mutta nykyajan miehistä ei ole enää mihinkään, pelkkiä kitiseviä ja kiukuttelevia neitejä.
Siispä olen taas yksin. Ja onnellinen.
(Silti ihan vähän salaa uskon, että jossain on vielä minullekin sopiva aikuinen ja vastuullinen mies...)- vanahanaakka
Täällä toinen onnellinen yksin. Kumppania ei edes löydy kun en välitä seksistä, siispä en edes etsi. Onneksi tuota ikääkin jo sen verran että suht rauhassa saa olla :)
- naurava puliukko
Naiset etsii itselleen sitä alfa-urosta. Eläinmaailmassakin on se alfa-uros jolle sitten riittää niitä naaraita vaikka kuinka, kun taas ne "tavis-urokset" jää kokonaan ilman, vaikka haluaisivat vaan "tavis-naaraan". Eli naiset käyttäytyvät kuin eläimet.
Jos nainen uskoo polveutuvansa apinasta, niin hänhän vaan seuraa "lähi-sukulaistensa" hyväksi havaittuja käytäntöjä. Itse tajusin tässä joku päivä, mistä johtuu, että tyttöystäväni ostaa usein banaaneja...onhan se luonnollista hänelle. Ja ymmärsin myös mistä hänen monet ongelmansa johtuvat...hänellä on identiteettikriisi.
Itse en usko, että olen apinasta polveutunut(mutta se nyt taas on ihan eri aihe miksi näin). - femakkokokoko
Kato perkele. Mä oon kyllä nainen ja olen se miesten vihaama feministikin. Mutta silti mä rakastan seksiä. Panisin vaikka 24/7 jos ois joku jota panna. Mutta minua ei haluta. Koska
- minulla ei ole Loreal Paris- mainoksen hiuksia
- en ole hoitoalalla enkä muullakaan "naisen pitää olla naisellisella alalla "-alalla
- painan yli sen maagisen painorajan minkä jälkeen nainen on läski (50 kg)
- en alistu nyrkin ja hellan väliin vaan haluan elää omaakin elämääni
- olen tehnyt elämässäni virheitä enkä ole elänyt "näin naisen kuuluu elää" - kaavan mukaan, vaan kulkenut lähinnä omia polkujani
Ja kyllä. olen hetero. nainen. Ja Rakastan seksiä :)- pussintyhjentäjä
Ei noi luettelmasi asiat haittaa mutta sussa on jotain muuta vikaa. Esimerkiksi olet kauhen katkera ja kiukkunen ämmä. Äkäpussi kesytetään antamalla sille seksiä niin paljon että kiukkupussi on tyhjä. :D
- Viisas Genchui
Sulla on kyllä nyt vähän vääristynyt maailmankatsomus.
Ekanakin hiuksista. Ei hiusten tarttee olla 100cm että näyttää naiselliselta, riittää että käytät jotain naisellista kampausta, hei-olen-lesbo-miesvihaaja irokeesin sijasta.
Naisten ideaalipaino määräytyy rintojen koon mukaan. Jos on isot tissit, niin sit näyttää just hyvältä jos ei ole mikään heinätikku (esim. Krystal de Boor = 65kg). Jos taas omaa pienet tissit, niin sit käy hyvin sellanen hoikka/sporttinen kroppa.
Jos se oma paino on ongelma, niin painon pudotus ei vaadi mitään muuta kun terveellisen ruokavalion (elä mässää suklaata/sipsejä 24/7), ja vaikka reippaan 60 minsan kävelylenkin per päivä. Ei se painon pudotus vaadi edes mitään erikoisia ponnisteluja.
Miehillä ei ole niin helppoa, koska naiset ovat niin staanan homogeenisiä, kaikki naiset etsii vain samanlaista miestä (ura raha sos. status blablabla), ja tämän miehen *vaadittu* paino on 75-85 kg täyttä lihasta vitosen rasvaprosentilla.
Painon nostaminen (lihaksella) sen sijaan vaatii vitusti aikaa, rahaa ja ponnisteluja.
btw - sos. terveys-ala = kämättävät vittuimaiset itsestään liikaa kuvittelevat pissikset ja muuten vaan vammaset nartut
kauneus-ala = aivottomat pilalle hemmotellut bimbot - Viisas Genchui
Viisas Genchui kirjoitti:
Sulla on kyllä nyt vähän vääristynyt maailmankatsomus.
Ekanakin hiuksista. Ei hiusten tarttee olla 100cm että näyttää naiselliselta, riittää että käytät jotain naisellista kampausta, hei-olen-lesbo-miesvihaaja irokeesin sijasta.
Naisten ideaalipaino määräytyy rintojen koon mukaan. Jos on isot tissit, niin sit näyttää just hyvältä jos ei ole mikään heinätikku (esim. Krystal de Boor = 65kg). Jos taas omaa pienet tissit, niin sit käy hyvin sellanen hoikka/sporttinen kroppa.
Jos se oma paino on ongelma, niin painon pudotus ei vaadi mitään muuta kun terveellisen ruokavalion (elä mässää suklaata/sipsejä 24/7), ja vaikka reippaan 60 minsan kävelylenkin per päivä. Ei se painon pudotus vaadi edes mitään erikoisia ponnisteluja.
Miehillä ei ole niin helppoa, koska naiset ovat niin staanan homogeenisiä, kaikki naiset etsii vain samanlaista miestä (ura raha sos. status blablabla), ja tämän miehen *vaadittu* paino on 75-85 kg täyttä lihasta vitosen rasvaprosentilla.
Painon nostaminen (lihaksella) sen sijaan vaatii vitusti aikaa, rahaa ja ponnisteluja.
btw - sos. terveys-ala = kämättävät vittuimaiset itsestään liikaa kuvittelevat pissikset ja muuten vaan vammaset nartut
kauneus-ala = aivottomat pilalle hemmotellut bimbotLisäyksenä vielä että mieheen voi tehdä vaikutuksen jo pelkästään sillä että kohtelet miestä kunnioittavasti (olematta kuitenkaan täysi ovimatto), koska nyky-yhteiskunnan miehet ovat tottuneet siihen että naiset kohtelee meitä kuin lehmiä teurastamolla.
- älä soita mulle
Naisen eka vaatimus on et pitää olla komea ja toinen vaatimus on et pitää olla rahaa ja paljon.
- Pitää....
Paikkaansa. Mm. Noiden em. Syiden vuoksi olem päättänyt pitäytyä sinkkuna. Ei se pillunsaanti niin tärkeää ole että sen vuoksi kannattaisi mihin tahansa ryhtyä. Fleshlightkin on keksitty ja antaa paremmat orkut kuin useampi nainen.
- oppia ikä kaikki
Fleshlight? Vanhan liiton mies ei ehkä ymmärrä hienouksien päälle (mikähän lieneekin) vaan nuinkohan tuo oisi parempaa kuin aito naisen värkki ja sellaiusen naisen jonka värkin mukana tulee kokonaisen naisen aito lämpö :D
- uudempi tuotemalli
Nykynaiset on helvetin kylmiä, ei niissä kuulu varustukseen tuota kokonaisen naisen aitoa lämpöä.
- Onnellinen mies.
Mikä on ongelma? Käykää kerran kuussa Virossa hotellissa, viettäkää "lauantairomanssi" ja sen jälkeen baarikierrokselle. Sunnuntaina tulomatkalla matkalaukku täyteen tuliaisia satamasta.
Ei tarvitse vongata, kuunnella suunsoittoa ja sietää temppuilua. Otatte vain sen ainoan mitä naisella on arvokasta annettavaa ja voitte viette dokata loppuillan rauhassa. Kun tuotte tuliaisia tarpeeksi, säästätte jo seuraavaa matkaa varten kun ei tarvitse maksaa ylihinta etyylialkoholista kotimaassa.- oguyf
Olen ihan samaa mieltä vaikka nainen olenkin, kyllä niin paljon alkaa v-ttamaan jo tuo jatkuva vinkuminen suomalaisten naisten huonoudesta kun sitten kuitenkin seuraavassa lauseessa vingutaan kun ei saada suomalaista naista.
- Yliopiston_akat
oguyf kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä vaikka nainen olenkin, kyllä niin paljon alkaa v-ttamaan jo tuo jatkuva vinkuminen suomalaisten naisten huonoudesta kun sitten kuitenkin seuraavassa lauseessa vingutaan kun ei saada suomalaista naista.
Kyösti Pöystin sanoin: Naisten Helppous-laatusuhde on kamala.
- jopopipo
On se kumma kun tuo fleslight on täällä joka ketjussa, mikä se semmonen oikein on. Onko parisuhde sama kuin fleslight, vai korvaako fleslight sinulle parisuhteen?
- 08.jpg
Oletko kuullut sellaisesta käänteentekevästä keksinnöstä kuin "Google"?
Enivei, Fleshlight on kauniisti sanottuna tekonaisensukupuolielin. Se tarjoaa miellyttävämmän kokemuksen kuin "pelkkä" masturbointi, etenkin kun sen upottaa lämpimään veteen hetkeksi aikaa ennen aktia.
Jep, minullakin on sellainen.
Jotta idiootin kirjoittaman viesti olisi täydellisen idioottimainen, niin tokihan siinä täytyy mainita, että fleshlight "korvaisi" parisuhteen. Ei, arvon idiootti, se ei korvaa parisuhdetta. Katsos jouhakaiseni, me yksinäiset miehet EMME SAA PARISUHDETTA. Me kun EMME KELPAA YHDELLEKÄÄN NAISELLE. Capiche? Joten fleshlight ei KORVAA parisuhdetta, se ON parisuhteemme! - harvoin flesutteleva
08.jpg kirjoitti:
Oletko kuullut sellaisesta käänteentekevästä keksinnöstä kuin "Google"?
Enivei, Fleshlight on kauniisti sanottuna tekonaisensukupuolielin. Se tarjoaa miellyttävämmän kokemuksen kuin "pelkkä" masturbointi, etenkin kun sen upottaa lämpimään veteen hetkeksi aikaa ennen aktia.
Jep, minullakin on sellainen.
Jotta idiootin kirjoittaman viesti olisi täydellisen idioottimainen, niin tokihan siinä täytyy mainita, että fleshlight "korvaisi" parisuhteen. Ei, arvon idiootti, se ei korvaa parisuhdetta. Katsos jouhakaiseni, me yksinäiset miehet EMME SAA PARISUHDETTA. Me kun EMME KELPAA YHDELLEKÄÄN NAISELLE. Capiche? Joten fleshlight ei KORVAA parisuhdetta, se ON parisuhteemme!Itellänikin on Fleshlight, mutta sen käyttö yleensä lähinnä vítuttaa. Ihan vaan sen takia, että tulee sellainen itsesäälinen olo kun ei aitoa pímpsaa saa. Ennemmin runkkailen ihan normityylillä ja muutaman kerran vuodessa tuo Fleshlight tuo sellaista vaihtelua.
- 08.jpg
harvoin flesutteleva kirjoitti:
Itellänikin on Fleshlight, mutta sen käyttö yleensä lähinnä vítuttaa. Ihan vaan sen takia, että tulee sellainen itsesäälinen olo kun ei aitoa pímpsaa saa. Ennemmin runkkailen ihan normityylillä ja muutaman kerran vuodessa tuo Fleshlight tuo sellaista vaihtelua.
Tietysti, onhan meillä tässä ihanassa miehiä sortavassa yhteiskunnassamme meemi siitä, miten seksileluja käyttävä MIES on säälittävä surkimus, mutta seksileluja käyttävä NAINEN on rohkea ja moderni. Naisillahan kyse ei olekaan siitä, ettei "aitoa" saisi, kun taas miehelle, kuten itsekin toteat, "aitoa" ilman jääminen syö sitä vähäistäkin itsetuntoa, minkä on saanut rakennettua jatkuvien torjuntojen ristitulessa.
Masturbaatio on ennen kaikkea lääke tylsyyteen. Keskiajalta on säilynyt tarinoita siitä, miten miehet masturboivat ratsastaessaan pitkin silloisia moottoriteitä. Ei siksi, että ratsasminen olisi ollut erityisen kiihottavaa, vaan siksi, että se oli kuolettavan tylsää. Veikkaanpa, että yksinäiset miehet masturboivat paljon "valtaväestöä" enemmän juuri siksi, että meillä on, samoin kuin ajan takaisilla sukulaissieluillamme, kuolettavan tylsää.
Tästä (voi) seurata se ongelma, ettei nk. paikat kestä. Rikkinäinen iho "siellä" on kovin kivulias kokemus. Siihen vaivaan auttaa Fleshlight, joka sallii masturboinnin tasan siinä tahdissa kuin mitä lisäkivekset pystyvät iloisia häntäheikkejä tuottamaan. - Idioootti
08.jpg kirjoitti:
Tietysti, onhan meillä tässä ihanassa miehiä sortavassa yhteiskunnassamme meemi siitä, miten seksileluja käyttävä MIES on säälittävä surkimus, mutta seksileluja käyttävä NAINEN on rohkea ja moderni. Naisillahan kyse ei olekaan siitä, ettei "aitoa" saisi, kun taas miehelle, kuten itsekin toteat, "aitoa" ilman jääminen syö sitä vähäistäkin itsetuntoa, minkä on saanut rakennettua jatkuvien torjuntojen ristitulessa.
Masturbaatio on ennen kaikkea lääke tylsyyteen. Keskiajalta on säilynyt tarinoita siitä, miten miehet masturboivat ratsastaessaan pitkin silloisia moottoriteitä. Ei siksi, että ratsasminen olisi ollut erityisen kiihottavaa, vaan siksi, että se oli kuolettavan tylsää. Veikkaanpa, että yksinäiset miehet masturboivat paljon "valtaväestöä" enemmän juuri siksi, että meillä on, samoin kuin ajan takaisilla sukulaissieluillamme, kuolettavan tylsää.
Tästä (voi) seurata se ongelma, ettei nk. paikat kestä. Rikkinäinen iho "siellä" on kovin kivulias kokemus. Siihen vaivaan auttaa Fleshlight, joka sallii masturboinnin tasan siinä tahdissa kuin mitä lisäkivekset pystyvät iloisia häntäheikkejä tuottamaan.No sä saat runksutella sillä flesullasi niin paljon kun haluat, ole hyvä vaan. Sun elämässä ei tunnu muuta olevankaan.
- onko näin, vai?
Idioootti kirjoitti:
No sä saat runksutella sillä flesullasi niin paljon kun haluat, ole hyvä vaan. Sun elämässä ei tunnu muuta olevankaan.
Oletko sä nainen? Ajatteletko, että jäät naisena vaille seksiä, sillä miehet hoitavat seksitarpeensa itse?
- 08.jpg
Idioootti kirjoitti:
No sä saat runksutella sillä flesullasi niin paljon kun haluat, ole hyvä vaan. Sun elämässä ei tunnu muuta olevankaan.
Harvemmin näkee noin hyvin valittua nimimerkkiä, kertoo suoraan viestin sisällön ja kirjoittajan aivokapasiteetin.
- miten mahtaa olla..
08.jpg kirjoitti:
Harvemmin näkee noin hyvin valittua nimimerkkiä, kertoo suoraan viestin sisällön ja kirjoittajan aivokapasiteetin.
Haluisin kyllä saada perusteluja tuolta Idiootilta sille, miksei ihminen saisi enää masturboidakaan rauhassa. Onko se sitten parempi, että naista saamattomat miehet kulkevat tuolla pinna kireällä ja jotkut yksilöt saattaisivat päätyä ottamaan vaikka väkisin jos ei masturboidakaan saisi...
- dfaa
Monilla miehillä on huvittava kuvitelma, että vaatimalla mahdollisimman vähän he ovat jotenkin jaloja mahdollisia tulevia kumppaneitaan kohtaan. Jos sinä et tarvitse muuta kuin ruokaa ja seksiä elämässäsi, niin se kertoo kyllä henkisestä köhyydestä. Ei kukaan nainen innostu seksistä taantuneen miehen kanssa, jos tämä ei ole edes komea eikä mitään.
- jeppsisjepulis
Kuinka hemmetin tosikkoja ihmisiä täällä on kun ei ymmärrä huumoria? damn.
- Palstan nimi kertoo
Tosikkous johtaa käytännössä aina sinkkuuteen.
- tavallisuusonpop
Minäpä en etsi rikasta ukkoa. Minäpä en etsi lihaksikasta ukkoa. Minäpä en etsi tietyn pituista, painoista, enkä tietyn värisiä hiuksia. Miehen ei tarvitse (eikä oikeastaan saa) olla lihaksikas, miehen ei tarvitse (eikä oikeastaan saa) olla rikas. Ei tartte olla insinööri (eikä oikeastaan saa olla). Ihan tavallinen mies, jolla ei olisi mitään tarvetta vittuilla naisia maanrakoon (kuten täällä suomi24:ssä on tapana). Tavallinen, keskituloinen, duunarimies, joka arvostaisi naista.
- nört nört
Käviskö sulle työtön nörtti?
Yli 30 vuoden avioliittokokemuksen jälkeen sijoittaisin tuon "maksukykyinen"-epiteetin paljon ylemmäs. Oliko siellä "antelias" ja "hyvähermoinen"? -Taitavat sisältyä useampaankin kohtaan.
Mainio ketju!- kysyjä
mikäs tuo sitten on.
- Sairasta sakkia
Kyllä täällä on :D :D
- Yksi unohtui
Ja miehen pitää olla upporikas!
- kunhansaisi
Kyllä kävisi työtön nörtti, jos se työtön nörtti arvostaisi minua ihmisenä ja kohtelisi minua tasavertaisena. Ei ole mitään väliä, vaikka olisi työtön, kunhan sentään yrittäisi elämässään jotain. Minäkin vakavasti masentunut ruma akkaparka yritän sentään töitä tehdä, vaikka yhtä helvettiä se on joka päivä. Ei oo väliä nörtteydellä, itseasiassa joku hiljainen nörtti saattas ollakin oikee mulle.
- Vain rauha kelpaa
Mitä enemmän vaatimuksia esittää, sen todennäköisemmin haluaa vain olla rauhassa itsekseen.
Minullakin on kovia vaatimuksia eikä aikomustakaan tinkiä niistä. - pekis2
N aisen suurin vika on aloitteellisuuden puute. Turha valittaa kaikesta sillä siellä pääkopassa se vika on. Naama vanhenee ja vartalo jo täys pas---- Siinä makaa liho ja levene rauhassa minä poika katselen jo uutta
- senkus mutta
muista että sinunkin iho rypistyy vuosien saatossa, rumenet, kaljuunnut, harmaannut, tarttet silmälasit ja vatsa kasvaa. Mieskuntosikin saattaa rapistua eikä lerppakulli enää nouse. Yksin jäät valittamaan surkeaa kohtaloasi kun päässäsi ei ollut sen verran älliä rakentaa pysyvää parisuhdetta kenenkään kanssa.
Kauankohan tuon aloitusviestin tekemiseen on kulunut aikaa...
- 08.jpg
Ihan kuin yksinäisellä miehellä olisi muuta kuin aikaa :)
- jyhäpysäys
pyhä jysäys
- haaa3
Omat vaatimukset naiselle on, että vetoaa seksuaalisesti (Ei läski, Omistaa hiukset)
Siedettävä (Ei kehitysvammaisen tasolla)
Jäätävät vaatimukset.- näin o
Mut eiköhän joku nainen noistakin vaatimuksista vedä herneen nenäänsä.
- ---
näin o kirjoitti:
Mut eiköhän joku nainen noistakin vaatimuksista vedä herneen nenäänsä.
Jos vaatimuksia on liian vähän niin sekin on iso synti, niin tässä keskustelussa mainittiin.
- ---
Harva tommosta viittii ääneen sanoa. Kun mää ton telkusta näin niin tykkäsin kun se oli aika hyvin sanottu. Miesjuontaja on vähän nolona ("ööh aijaa emmä ny oikee tajuu") ja haluaa sivuuttaa aiheen ja nainen jostain syystä huvittuu perin voimakkaasti. Ehkä noista reaktioista voisi jotain johtopäätöksiä vetää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738