Suomi24 treffit

jsp2

Voinko olla 100% varma että suomi24 treffeillä lähettämäni viestit menee perille. Hieman epäilen.

23

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijänainen

Miksi epäilet?

• jsp2

Viestin vastaanottaja ei käy aina edes katsomassa profiiliani. Ja jos viestittelyssä pääsee alkuun se loppuun kuin seinään ilman mitään järkevää syytä.

• jak987

Oon joskus miettinyt samaa. Ollut satunnaisesti tilanteita, että joku on lähettänyt mulle viestin kun on profiilista tykännyt. Oon ihan asiallisesti kysymyksiin vastaillut ja kuulumisia kertonut ja samalla vähän vastaavanlaisia kysellyt toiselta. Sen jälkeen on viestit loppuneet.

On toki ihan täysin mahdollista että toista ei vaan napannut :) Tuntuu vähän vaan oudolta et muutaman rivin kuulumisten vaihto karkottais jonkun, tai ehkä täytyy alkaa kirjoittamista treenaamaan.

• del del del

Riippuu varmasti vähän viestisisällöstä ja iästä.

Itse deletoin - käymättä profiilissa - viestit kaikilta, jotka
      - ovat pappaikäisiä minuun nähden
      - hakevat seksiseuraa
      - eivät selvät selvästi ole lukenee profiiliani
      - jo viestin perusteella vaikuttavat idiotteilta

• 76576576576

Sama juttu.

Pakko deletoida /estää heti. Ei noista muuten eroon pääse. Mitä sellaisen miehen päässä liikkuu, joka ottaa ilman vastakaikua yhteyttä viisikin kertaa?

Pahinpia alle 170 senttiset yh-isät. Lapsettoma naisena "kiinnostaa" tosi paljon äitipuolen asema jossain pesueessa. Miksi nuo eivät lähesty kaltaisiaan naisia??

• rumamies.

Mä olen ainakin varma. Siitä tietää että naiset ei vastaa takas.

• testikaveri

Eikö tällainen ole helppo kokeilla? Tee toinen profiili ja lähetä omien profiilien välillä viestejä. Tietotekniikassa 100% varmuuteen ei päästä melkein ikinä, mutta tässä tapauksessa testaaminen on varmaan aika simppeliä.

• Viestittelijä katoaa

Kyllä niitä viestejä on hävinnytkin välillä, ainakin siinä entisessä palvelussa. Mutta enemmän on sitä että ei vain vastata. Voit testata lähettämällä saman viestin monta kertaa, ei se montaa kertaa katoa, jos ei ole joku isompi katkos. Sitten jotkut ei lue profiiliaan kovin usein, ja viestit poistuu sieltä kahden viikon kuluttua.

• kysymysylläpidolle

Hei @suomi24 ylläpito, meneekö teidän treffipalvelussa viestit varmasti perille? Oletteko testanneet? Ainakaan haku ei näytä kaikkia profiileja ja onlinetilat on päällä ja pois ihan sattuman varaisesti, Niin paljon on teknisiä puutteita etten ihmettelisi vaikka tämäkin epäilys pitäisi paikkansa.

• Ihmettelijänainen

Ootko varma siitä, että kysymys on todella teknisissä puutteissa? Oon huomannut kanssa, etteivät esimerkiksi uudet profiilit -listaus ja viimeksi kirjautuneiden -listaus todellakaan aina pidä paikkaansa. Uskon, että sillä on syynsä, eikä se ole mikään bugi. Luulen, että esimerkiksi naisten puolella molemmissa noissa hauissa näytetään listan yläpäässä paljon suosikkilistauksia saaneet naiset (ts. kauniit naiset). Siis jos profiililla on paljon suosikkilistauksia, se sijoitetaan viimeksi kirjautuneiden listalla hyvin korkealle, jotta näyttäisi, että palstalla on paljon kauniita, aktiivisia naiskäyttäjiä. Vaikka siis ko. käyttäjät ei olisikaan viime aikoina olleet aktiivisia, niin haku ko. käyttäjät heidät sinne listalle lykkää.

• Menee varmasti perille mutta ne ei näytä menevän sinne täydellisen suominaisen täydellisen kiiltokuvapojumallivaatimuksien jakelukeskukseen.

• Ihmettelijänainen

En usko, että vika olisi tekniikassa, sillä nykytekniikka lienee sen verran varmaa, ettei viestejä noin vaan katoa. Tuo vastaamattomuus voi johtua siitä, että olet kirjoittanut henkilölle, jonka profiili ei enää ole aktiivinen. Treffien käyttäjät ei näytä aina aivan oivaltavan sitä, että tuolla on valtavan paljon "kuolleita sieluja", eli ihmisiä, jotka eivät enää profiiliaan käytä. Syystä tai toisesta se profiili vaan jätetään sinne lojumaan, eikä sitä piiloteta tai poisteta. Tämä tuntuu minusta kummalliselta, varsinkin sellaisten henkilöiden kohdalla, jotka ovat omalla kuvallaan liikkeellä.

Tuohon keskustelun katkeamiseen veikkaisin olevan syynä se, ettei nyt enää vaan huvita kirjoitella tai jostakin on löytynyt kiinnostavampi henkilö. Onhan tuo todella epäkohteliasta käytöstä, mutta välinpitämättömyys ja piittaamattomuus tuntuvat olevan treffipalstoilla hyvin yleisiä. Virtuaalisuus nyt vain tekee tylyydestä niin helppoa.

• jsp2

Ehkä se vaan on sitten niin että toinen vaan jättää vastaamatta. Tuntuu vaan itsestä hölmöltä kun ei tiedä minkä sanan nyt kirjoitti väärään paikkaan.

• strange or what?

Heh, itse myös mietin tätä samaa mahdollisuutta vähän aikaa sitten. Kävi niin, että sain erittäin asiallisen ja profiloidun viestin mukavalta, viehättävältä minun ikäiseltä naiselta. Viestistä näki selvästi, että hän oli lukenut profiilini ajan kanssa ja oli taatusti jossain määrin kiinnostunut (kuten minäkin hänestä). Viestissä oli useita asiallisia kysymyksiä, paljon hymiöitä ja kehui jopa kuviani erittäin hyviksi. Noh, itse sitten laitoin hyvin samankaltaisen, hänen profiilissa ilmoittamiin tietoihin perustuvan, asiallisen ja äärettömän huolella kirjoitetun viestin: hokkus pokkus ja ei kuulunut enää mitään takaisin.

Suomi24 Treffien listauksen perusteella tyttö kirjautui palveluun useita kertoja päivässä, mutta edelleenkään mitään ei kuulunut takaisin.. Suorastaan mystistä, en vain jotenkin voi käsittää, miksi niin asiallisen, fiksun ja oikeasti kiinnostuneen oloinen henkilö lopettaisi viestittelyn kuin seinään, vaikka on itse aikaisemmin laittanut minulle pitkän antaumuksella tehdyn viestin? Itse en todellakaan laittanut mitään härskiä p.askaa takaisin, vaan muotoilin viestin hyvin samankaltaiseksi. Todella, todella hämärää.

• Junnu122

Paska treffi paikka jos ei viestit mene perille. Turha tommosella pitää profiilia:)

• jsp2

Samoja kokemuksia

• -M36-

Ei ne viestit välttämättä aina perille mene. Itsellä oli viime kesänä deittiprofiili, jonka kuitenkin poistin, koska tulos oli surkea. Sain myös sähköpostiin vahvistuksen, että profiili poistettu kokonaan treffipalvelusta. Nyt vuosi siitä ajattelin uteliaisuuttani katsella, että onko paljon tuttujen miesten tekemiä profiileja ja sattumalta löysin oman vanhan profiilini, jonka olin poistanut siis vuosi sitten. En kuitenkaan enää pystynyt kirjautumaan profiiliin, ja katsomaan oliko tullut yhteydenottoja.
      Laitoin tästä palautetta ja kyselyä suomi24, niin sain vastaukseksi: "Osa treffiprofiileista on tullut takaisin näkyville palvelumme uudistuksen jälkeen."
      Tässä ainakin yksi syy vastaamattomiin profiileihin. En usko, että olen ainut kenen profiili on uudistuksen jälkeen palautunut näkyviin, vaikka käyttäjä on sen poistanut.

• JJJ889

Toimi viel heinäkuussa mulla viimeks. Mä oon kokeilin 3 eri profiilini kautta lähettää viestit. Ei minkäänlaista vastausta. Suom24 ylläpidon kannatas tarkastaa tilanne. Aika monella on näköjään sama ongelma.

• eikiinnostalapset

en avaa viesi ROSKIIN MENI

• JJJ889

Heinäkuuta ennen jokaiseen vastattiin ja naiset oli kiinnostuneita..heinäkuun jälkeen ei mitään vastausta. Lähettäny oon varmaan yli 10 henkilölle viestin. Jos on oikeesti että kyseisiä naisia ei kiinnosta niin erikoinen yhteensattuma kun vertaa kun aikasemmin jokaiseen viestiin vastattiin. Mä sanoisin että kannattas tosiaan suomi24:n tarkistaa koko sivusto.

• MIKSI AINA VAIN TULEE,ettÄ OLET PÄIVÄN KIRJOITUKSET JO KÄYTTÄNYT, VAIKKA AN OLE YHTÄÄN AINUTTAKAAN LÄHETTÄNYT. ja siten en saa tärkeää viestiä lähettää. Nyt t<rvitsen sen suomi24treffri-sivun virheebn pois, kosa kiireist asiaa, sillä lähdemme tänään matkustamaan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX x x x cx x x x x x x x x x x Ninimerkki se-elisabet

• Suomi24-treffisivuen pitäjät !!!!! korjatkaa äkkiä virhe ! Ä K K I Ä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxx Miksi V A L E H TE L E T T E ???? , että viestittelyjen kiintiö on täynnä, vaikka ei olisikaan yhtään lähettänyt. JA tänä-päivänä on jo eir päivä xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx se-elisabet

• komppaan

Joidenkin idiootti naisten chattipaikka, jossa tuskin kukaan aloittaa edes nettideittailun. Ja miten voisikaan, kun viestejä näytti singahtelevan kymmenille.
      Jäljellä jotain kälyisiä ihme ikä yms. toiveineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1519
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      967
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      944
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      914
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      79
      868
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      58
      836
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe