Vieroitusoireet (Reflat): Rivatril (bentso) Subuxone (opiaatti)

exknark

Annostus: 3x2mg Rivatril n.5v subuxone 2-4 mg n 5v

Reflat oli helvetilliset. fyysiset ja pahimmat psyykkiset kestivät useita kuukausia. Mieliala heittelehti ja sain paniikkikohtauksia vielä puolivuotta lopettamisen jälkeen. Nyt olen ollut 12kk kuivilla ja viimeiset 6kk olen saanut olla jälleen oma itseni. täysin lääkkeetön ja päihteetön.

Lopetin ensin rivatrilin ja sen jälkeen subun. Olin varma että en ikinä selviä refloista, mutta ne loppuvat kyllä aikanaan. kannattaa varautua jopa vuoden pituiseen ahdistukseen, paniikkihäiriöihin, masennukseen sekä sietämättömään ihmispelkoon, käsien tärinään sekä metalinmakuun suussa.

Voi olla, että minulla reflat kestivät tavallista pitempään, mutta on hyvä varautua pitkään ja epämiellyttävään oloon bentsoja tai subua lopettaessa. Kaikki on kuitenkin vaivan arvoista kun vieroitusoireista lopulta selviää.

Pyrin seuraamaan tätä ketjua, jos jollain on kysymyksiä liittyen bentso tai opiaattiien vieroitusoireisiin.

Hyvää kesää ja paljon sisua kaikille vieroitusoireista kärsiville, lopettamis päätöksen tehneille ja sitä harkitseville.

10

5449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei onnistu

Syön 1,5mg rivatriliä

Oon yrittänyt vähentää 1/4 osa pilleriä, mutta ei onnistu.

• Hitaasti ...

Aikanaan lopetin Rivatrilin kokonaan ilman vieroitusoireita. Vähensin tuon 0,25 tabl. (0,125 mg) kerran viikossa vuorokausiannoksestani. Vähennys pitää tehdä todella hitaasti, ei päivittäin. Näin ollen vähentämiseni kesti 1,5 vuotta. Googlaa "Rivatrilin vähennys Suomi24" tai "Rivatrilin lopetus Suomi24", niin löydät aikaisempia kirjoituksia aiheesta.

• exkn

Minkälaisia oireita sulle tulee kun vähennät? Muista, että osa oireista saattaa tulla "vain" sen takia, että uskot niiden tulevan.. Tiedän, että on erittäin hankalaa tiputtaa annosta ja kestää niitä oloja. Luulisin, että sinun kannattaisi keskustella lääkärin kanssa mahdollisuudesta vaihtaa rivatril esim. diapamiin sillä rivatril vieroitusoireet ovat useimmille ihmisille ne kaikkein vaikeimmat.

Itselle annoksen laskemisen ja lopullisen lopettamisen teki mahdolliseksi vakaa päätös ja tieto siitä, että helvetilliset olot menevät kyllä ajan kanssa ohi.

Onnea ja voimaa valitsemallesi polulle.

• ei onnistu

kamala ahdistus, joka ei ole kuviteltua

en voi tehdä töitä

• ukkojoo

Viikon ollu kuivilla n. puol vuotta kestäneestä lähes päivittäisestä pamin käytöstä. Reflat on kauheet: hikoilua ja kylmänhorkkaa, punastumista, tunnetta et on kipee, tuttujenki ihmisten säikkymistä jne. Ja asteittain lopetin. Kuinka kauan pitää kestää, mä en jaksa.

• Xanoristi

Mulla Xanor ja vuorokausiannos hurja, 5-6 mg/vrk. Olen koittanut lopettaa seinään ja myös vähentäen pikkuhiljaa - toistaiseksi huonoin tuloksin. Voi miksi koskaan aloitinkaan ko. lääkkeen käytön...kaduttaa ihan älyttömästi. Elämä olisi varmaan mennyt ihan eri suuntaan, ihmissuhteet jne.
      Tarvitsisin tosi pitkän sairasloman päästäkseni eroon ko. lääkkeestä ja suunnitellun vieroituksen.

• xanor..

Mulla kans.. Ei onnistu elämä ilman xanoria, tulee hirvee olo, semmoset hirveet ja tosi pahat pelkotilat, ahdistukset jne. ei voi nukkua tai muutakaan, on oltava vaikutuksen alaisena, jotta elämä maistuu ja voi olla ''normaalisti'', loppuikä kai xanoria...

• Xanoristi

Niinpä. Viekkarit ovat ihan uskomattomat. Muutaman päivän kun on ilman Xanoria, olo on ihan järkyttävä. Ei saa nukuttua, ahdistaa ja pelottaa, oksettaa, on lihasnykinöitä ja kouristuksia ym. ym. Ihmisten ilmoille ei silloin voi mennä...
        Aloin aikoinaan syödä Xanoria sosiaalisiin pelkoihin ja ahdistuneisuuteen. Mutta sitä silloista ahdistuneisuutta ei kyllä voi verratakaan tähän Xanorin vieroitusoireahdistuneisuuteen.

• loppuuaina

Miten saa loppuiän. Jos on antanut luvan tietojen vaihtoon niin ei saa yksityiseltäkään kuin 1 paketin. On aivan hirveää elää pelossa että joku purkki joskus loppuu ja mitäs sit tekee

• bentsonarkkari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe