Olemme olleet kaukosuhteessa vajaan vuoden, asiat ovat sujuneet hyvin.
Vietämme viikonlopun yhdessä n. 2-3 krt/kk. Molemmat ovat viikot töissä, viikonloput vapaat.
Tyttöystävälläni on paljon harrastuksia viikolla, eikä turhaa kotonaoloaikaa jää iltaisin.
Mikä minua on alkanut harmittaa, on se , että hän tavallaan "lakkaa" tarvitsemasta minua sunnuntaiaamuisin ja haluaa palata yksinäiseen arkeensa.
Kun sunnuntaisin heräillään 9-10 ja syödään aamupalat, niin hän alkaa pakkailemaan laukkuaan ja suunnittelemaan ajoreittiä kotiinpäin tai varaamaan junalippuja(3-4h ajo/2,5h junalla).
Tai jos minä olen hänen luonaan, hän ikäänkuin muuttuu passiiviseksi ja alkaa lukemaan tai suunnittelemaan seuraavan viikon puuhia. Siis antaa ymmärtää, että tapaaminen on ohi.
Olen kysynyt häneltä, että miksi niin kiire päättää yhdessäolo, kun harvoin nähdään? Hän selittää asiaa sillä, että pitää tehdä kotihommia ja valmistautua työviikkoon.
Kuitenkin sitten sunnuntai-iltaisin kun ollaan soiteltu ennen nukkumaanmenoa, niin yleensä hän kertoo viettäneensä iltapäivän/alkuillan sohvalla löhöten, torkkuen, TV:ta katsellen.
Itse haluaisin venyttää yhdessäoloa noina harvoina tapaamisina mahdollisimman pitkään, siten, että just ehtisin nukkua 6-7 tuntia ennen töihin heräämistä. Viikolla olisi sitten aikaa pestä pyykit ja maksaa univelat.
tyttöystävän kiire kotiin.
6
371
Vastaukset
- 8 + 4
Stressaajat stressaa ei muuta.
- lifemocker
kaukosuhteet ei vaan toimi, ei siinä pääse kunnolla tutustumaan toiseen, eikä luomaan kunnon tunnesidettä
- SamaaVikaa
Taidan tunnistaa itsessäni samoja piirteitä kuin tyttöystävässäsi. Ehkä tyttöystäväsi kaipaisi vaihtelua yhteisiin viikonloppuihinne? Tekisitte jotain erilaista myös sunnuntaina? Jos hän on innokas harrastaja, luulisi hänen olevan luonteeltaan sellainen, että vapaa-ajallakin on kiva tehdä jotain. Itseä ainakin ahdistaa se ainainen sunnuntaifiilis mukavan yhteisen viikonlopun jälkeen: maataan vaan sohvalla katsomassa telkkaria, kun ei enää viitsi mitään erikoista tehdäkään, kun pitää kohta lähteä omaan kotiin. Ehkä tyttöystävälläsi on yksinkertaisesti tylsää?
Tai sitten hän vain rakastaa olla yksin. Jos tyttöystävälläsi on kiireistä arkena, sunnuntai-illan yksinäiset koti-illat omassa rauhassa ovat luksusta. Vaikka hän rakastaisi sua kuinka paljon tahansa. Jos luonne vaatii omaa rauhaa, niin sitä on saatava ;) - sellainenihminenvaan
Tunnistan itsessäni samaa piirrettä kuin tyttöystävässäsi. Minulla tämä johtuu siitä etten kovin paljoa pidä lähtemisestä joten en halua pitkittää lähtöä. Koko ajan mielessä pyörii että täytyy lähteä jolloin tulee levoton olo ja tuntuu ettei voi keskittyä mihinkään. Lisäksi myös kaipaan myös ihan omaa aikaa viikonloppuna löhöilyyn, jollaista ei viikolla kerkiä toteuttaa.
Suosittelisin nimenomaan tuota keinoa että keksiä myös jotain hauskaa tekemistä myös sunnuntaiksi. Mutta paras vaihtoehto olisi jos mitenkään aikataulut antavat myöten niin saapua perjantaina aikaisemmin. Tämä tietenkin töissä käyvälle ihmiselle on vaikeaa.
Kannattaa puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa siten että yritätätte yhdessä ymmärtää mistä tämä lähtemisen kiire johtuu. Uskoisin ettei syynä ole ettei hän välitä tai mikään muukaan sellaisen. Itsekin vaikka olen parhaalla kaverillani kylässä joka on maailman tärkein niin tämä lähtemisen ongelma ilmenee. Todenäköisesti löydätte sopivan kompromissin kun ymmärrätte että te molemmat olette erilaisia ihmisiä. Jotkut ihmiset kaipaavat enemmän yksinoloa kun taas toiset seuraa. Varsinkin kaukosuhteen tapauksessa tällaisten erilaisten persoonien kompromissin löytäminen on melkoista tasapainoilua mutta jos jaksatte panostaa asiaan niin varmasti saatte suhteen toimimaan.
Toivon että saatte asiat toimimaan :) - Vilwa
Koska hän kaipaa sen rauhallisen, yksinäisen illan, jolla ladata akkunsa. Ymmärrän häntä hyvin.
- Nähty toisinpäin
Samaa arvelen, että tarvitsee hetken yksin. Se ei tarkoita, että sinä olisit hänelle vähemmän tärkeä. Jos alat skitsoilla ja kiellät häneltä oman ajan, asia voi muuttua vähitellen todella isoksi. Yleensä kuvio menee suhteissa toisin päin, ettei nainen ymmärrä miehen tarvetta vain olla itsekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882