nopeita vastauksia kiitos! geelikyksisetistä

kynsihullu

10

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kynsihullu

      eikö kellään ole kokemuksia tästä?

    • Kynsitietäjä

      Haluatko tehdä pitkäkestoiset kynnet vai parin päivän geelaukset? Tuolla paketilla teet ne parin päivän geelaukset, jotka rupevat lähes heti irtoilemaan. Toinen vaihtoehto on tehdä uv- geelikynnet, jotka kestävät oikein tehtynä jopa reilut kaksi kuukautta. Ammattilaiset tekevät juuri noita uv- geelikynsiä. Tässä yksi linkki mistä voit ostaa uv-geelikynsien tarvikkeet.
      http://www.nded.fi/aloitussarjat/uv-geelisetit/nail-eon-uv-geeli-setti.html
      Eli uv-geelikynsissä geeli kovetetaan tuolla uunissa.
      Tuon setin (mitä olit katsonut sokokselta) kynsien tekeminen ei ole vaikeaa kunhan vain luet teko-ohjeet huolella. Uv-kynsien tekeminen on hieman hankalampaa, koska siinä koristellaan kynsi yleensä hileillä ja sun muilla paljeteilla. Netistä löydät huimasti kaikenlaisia erilaisia paketteja ja ohjeita uv-geelikynsien tekoon.
      Tietenkin jos haluat tehdä vain yhdet tai kahdet geelikynnet, kannattaa sinun ostaa tuo katsomasi setti. Jos haluat jatkossakin elämässäsi tehdä paljon geelikynsiä, suosittelen sinulle esim. tuollaista settiä minkä linkkasin sinulle :)
      Tuon paketin lisäksi ei tarvitse ostaa muuta, paitsi jos haluat liimata kynsiliimalla esim. vaikka strasseja kynsiin. Muuten ei.
      Nuo kynnet pysyivät minulla kolme päivää. Jos ihmettelet että niin vähän, syynä on se, että niitä ei koveteta missään vaan ne kuivaa itsestään :(
      Noita ei tarvitse hoitaa millään tavalla. Mutta jossain vaiheessa, jos kynnet alkavat irtoilla, voit laittaa tuota geeliä ja muita aineita mitä tuossa tulee, vielä toisen kerroksen. :)
      Kysele lisää jos on kysyttävää, vastaan mielelläni. Toivottavasti tästä oli jotain apua :)
      Itselläni on siis tuo paketti ja samantyylinen setti myös minkä linkkasin sinulle :)

      • kynsihullu

        Kiitos vastauksestasi, siitä sain paljon tietoa. Oho kylläpä nuo kynnet pysyvät vain vähän aikaa, itse ajattelin että pysyisivät edes viikon. Olen katsonut tuontapaisia settejäkin mitä sinä ehdotit, mutta pelkään ettei kärsivällisyytini riitä niihin tai etten opi tekemään niitä kunnolla. Montako kertaa tuolla minun linkittamällä setillä tekee kynnet? Ja onko siitä mitään apua jos on valmiiksi aika pitkät kynnet?


      • kynsihullu
        kynsihullu kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, siitä sain paljon tietoa. Oho kylläpä nuo kynnet pysyvät vain vähän aikaa, itse ajattelin että pysyisivät edes viikon. Olen katsonut tuontapaisia settejäkin mitä sinä ehdotit, mutta pelkään ettei kärsivällisyytini riitä niihin tai etten opi tekemään niitä kunnolla. Montako kertaa tuolla minun linkittamällä setillä tekee kynnet? Ja onko siitä mitään apua jos on valmiiksi aika pitkät kynnet?

        Unohdin kysyä kauanko aikaa kannattaisi vara noiden kynsien tekemiseen?


    • dadaa_

      http://www.jtcosmetics.fi/mia-secret-tuotteet/mia-secret-aloituspaketit/

    • glitternaili

      Kiitos hei tuosta vinkistä!! Oli ihan pakko käydä ostamassa tuo Mia Secret akryylisetti...IHANA! =)

    • Moi :) teen porissa rakennekynsiä koulutus on , 40€ . Mistäpäin olet? Ei ole vaikea tehdä mutta kyllä sekin homma harjoitusta vaatii :) itse olen 2.5 vuotta tehnyt

      • kynsihullu

        asun n. 300km päässä porista. en viitsisi kynsien takia ajaa niin kaus:)


    • Kynsitietäjä

      Tuosta linkittämästäsi paketista saat tehtyä kahdet kynnet. Toiset kynnet ovat ranskalainen manikyyri ja toinen on normaali kynnen väri. Ja mielestäni aina on etua siitä, jos omat kynnet ovat valmiiksi pidemmät. Ja kynsistäkin tulee siistimmän näköiset. :) Jos tarkoitat tuon linkittämäsi setin kynsien kynsien tekoaikaa, se on noin 15-30 min. Ainakin minulla, mutta sekin aina riippuu kuinka useasti olet tehnyt ja varsinkin liimaillut kynsiä. Ja unohdin mainita, että kynsien pysyminen riippuu todellakin siitä kuinka aktiivinen olet piipertämään kaikenlaista. Itse urheilen ja teen kaikenkaista koko ajan, joten ei ihmekkään, että kynnet ei minulla pysy. Tuossa paketissa myös sanotaan että ilman viilausta, mutta silti suosittelen:

      - ennen kuin liimaat tipin kynnelle, karhenna viilalla varovasti oman kyntesi pintaa. ( vain oman kynnen kiilto pitää saada pois ja viilaa pintaa oman kynnen suuntaisesti.)
      - Kun olet liimannut kynnen, viilaa hieman luonnon kynnen ja tipin rajaa viilalla, jotta tuloksesta tulisi parempi.

      Ja jos sinusta tuntuu, että kärsivällisyytesi ei riitä, kannattaa sinun ostaa tuo sokkarin setti. Tuosta setistä tulee erittäin nättejä ja hienoja kynsiä, vaikka ne eivät ole niin kestävät, kuin uv- geelikynnet. :)

      • kynsihullu

        Kiitos jälleen hyvästä vastauksestasi! Ehkä voisin ostaa sen setin!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe