Mie kyselen muutaman kyssän huulikorun laitost..
1. Missä ois lähin paikka jos laitettaa huulikoru? Mie ite asun Simos.
2. Sattuuko se? o__O
3. Mite huulikoru ylipäätänsä sillee laitetaa?
Huulikorun laitto
Tyttö-00
1
229
Vastaukset
- MelkeinAikuinen:)
No huulikorun laittto ei minulla ainakaan sattunut. Olen nyt 17 ja otin huulikorun 12 vuotiaana. Kemissä pitäisi olla paikka jossa laitetaan huulikoruja. Minä en itse muista nimeä koska siitä on aikaa kun kävin siellä. Todella pätevä laittaja oli kyllä. Huulikorun laitosta en tiedä mutta sano vanhemmillesi että haluat huulikorun ja katsokaa netistä onko Kemissä mitään laitattamoa. Minä asun Kemissä ja lähellä sitä paikkaa jossa minä kävin laittamassa huulikorun. Mene vain rohkeasti laittamaan huulikoru itsellesi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564