vahvistava/kasvua nopeuttava kynsilakka

kynsienkasvattaja

Aijon kasvattaa kynteni pidemmiksi ja kauniimmiksi, ja minua neuvottiin hankkimaan kynsien kasvua nopeuttavaa ja vahvistavaa kynsilakkaa. Olisiko kellään tietoa, mistä voisi kyseistä kynsilakkaa ostaa?

13

1407

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalkkiakyniin
    • kynnet <3

      Mä oon ostanut itselleni sellasen mavalan pakkauksen, jossa oli kaksi vahvistavaa kynsilakkaa. se toimi ja kynteni ovat todella vahvat ja kauniit. löytyy varmaan anttilasta ja sokoksellakin saattaisi olla :)
      onnea etsinnälle :)

    • kynsienkasvattaja

      Kiitos paljon! :)

    • epäilevä

      Tietääkö kukaan saako lapset käyttää kyseistä kynsilakkaa?

    • suosittelen
    • ensinnäkin...

      Mitkään kynsilakat eivät edistä ja nopeuta kynnen kasvua. Se on vain markkinoijien myynninedistämispuheita. Sama kuin "eläväksi hiukset tekevät" hiustuotteet. Kynsilakka ei ole koskaan mikään hoitotuote, vaan kaunistautumis- ja ulkonäönmuuttamiskeino. Ravitsemuksesta kaikki lähtee sekä kynsien ja kynsinauhojen hoidosta (rasvaaminen, oikeaoppinen kynsien leikkaaminen ja viilaaminen). Kannattaa syödä biotiinia, piihappogeeliä tms. ravintolisää kynsille ja muutenkin syödä monipuolisesti. Jatkuvasti ei kannata kynsiä lakata, se on pahaksi kynsille. Kynsien pitää ehdottomasti antaa hengittää välillä.

      • ---

        Siihen nähden, että kynnet on kuollutta solukkoa, on aika jännä väite, että niiden pitäisi saada hengittää välillä. Ei kuolleet solut paljon hengittele.

        Lakkaaminen vahvistaa kynttä.


      • justjoo....
        --- kirjoitti:

        Siihen nähden, että kynnet on kuollutta solukkoa, on aika jännä väite, että niiden pitäisi saada hengittää välillä. Ei kuolleet solut paljon hengittele.

        Lakkaaminen vahvistaa kynttä.

        Mulla kynsilakat saa aikaan vain sen, että kynnet kuivuu ja liuskoittuu. Samoin kynsinauhat menee ihan rutikuiviksi. Asetonilakanpoistajat varmasti vaikuttaa myös. Kynnet on kuollutta ainetta juu, mutta en tiedä nyt siitä, tekeekö kauheen hyvää usein käyttää jotain vahvoja kemikaaleja kynsille, jotka imeytyy sit elimistöön kynsien alla olevan kynsipedin kautta. Samalla lailla näissä kovettajissa ja kynnenhoitolakoissa on vahvoja kemikaaleja kuin värilakoissa...

        Mun kynnet on kyllä tarpeeksi vahvat, kiitos ei kuulu millekään "vahvistaville" lakoille, vaan hyvälle ravinnolle. Pidän kynteni nättinä mieluummin kiillotusviilan avulla. Ja jos joskus tarvii lakata kynnet esim. juhlia varten, menen ihan suosiolla ekokauppaan hakemaan lakkani ja asetonittomat lakanpoistoaineeni. Ehkei ne kestä niin kauaa kynsissä kuin markettilakat, mutta eivät ole ainakaan niin pahoja kemikaalipommeja. Ja ehkä asetonittomalla lakanpoistoaineella on vähän hankalampi putsata kynnet ihan lakattomiksi, mutta asetoni kans turmelee kynsiä ja kynsinauhoja, joten näen mieluummin ekstravaivaa ja maksan vähän enemmän, että kynnet ja kynsinauhat eivät joutuisi niin kovalle koetukselle kuin halpalakkojen ja -poistoaineiden kanssa...


    • Nailssi

      Oriflamella on pari "tehohoitoainetta" kynsille. Ne levitetään ja hierotaan kynsille. Itse oon käyttäny noita pari kuukautta säännöllisesti, ainakin mun kynnet vahvistuneet ja kasvaneetkin normaalia nopeemmin :)

    • bloondee14

      Ite suosittelen L'Oreal parisin la manicure lakkaa; vahvistaa ja silottaa kynsiä ja hintakin vaan jotain 8€

    • allergeenii

      Trindin nail repair. Onhan se aikamoista myrkkyä, mutta yhdellä pullollisella käyttö-ohjeita noudattaen olen saanut joka kerta kynnet kuntoon ja pitkiksi, sen jälkeen käyttänyt tuota aluslakkana. Moni ei meinaa uskoa, että mulla todella on omat kynnet. Alaa opiskelleet kaveritkin ovat niitä kovin ihmetelleet epäuskoisina.

      Nykyisin vain olen allergisoitunut kynsilakalle ja epäilen että tuo Trindin aine on osasyynä sille. Mutta olenkin sitä vuosia käyttänyt..

    • Älä usko höpöä

      Kynsi on keratiinia kuollutta jotensitä ei voi elvyttää mitenkään. Ainut tapa vahvistaa on suojaaminen jollei kynsilakkariitä niin sitten kynsimuotoilijan puheille. Ei todellakaan tarvi hengittää. Ihmisen hengitys tapahtuu keuhkoista ei kynsien kautta. Kynnet ydin sijaitsee sormenpäässä ei kynsilevyssä tai sen alla. Äläkä usko amatöörien neuvoihin! Sori virheet kirjoituksessa, pienet näppäimet.

    • Leeluk

      Glugosamiini hoitaa niveliä ja kasvattaa samalla tukkaa ja kynsiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe