Elikkä mulla on tämmöset luonnonkiharat keskipitkät hiukset ja melko tuuheat sellaiset. Niin olen miettinyt tuota chi-suoristusta, että miten ne kasvavat hiukset näkyvät sieltä suoristettujen alta, koska nehän kasvaa kihariksi.. Tää mua on mietityttäny paljo, koska en haluais sitä 150e laittaa hukkaan. Eli saako siellä kampaamossa ravata koko ajan suoristuttamassa hiuksiiaan. Mulla kun on muutenkin tosi nopeasti kasvavat hiukset, ainakin kavereihin nähden. Auttakkaa mua! :D Voitte kertoo ihan yleisestikkin mielipiteitä chi-suoristuksesta, etenkin miehet, jos joku mies on niitä ottanut:)
Miehen hiusten suoristaminen, chi-suoristus
jjjjjjjjjjjjjji
2
341
Vastaukset
- Tietäjä
Suoristus permanentti on pysyvä. Riippuen hiusten kasvu tahdista, sen mukaan joudut käymään suoristamassa sitä juuri osaa. Eli kyllähän siellä saa ravata jonkin verran jos on hirveän kiharat hiukset ja nopeasti kasvavat hiukset.
- jjjjjjjjjii
Nonii siis ei mulla nyt iha hirveesti kiharru mutta jonku verra kuitenki. Mitenköhä selvästi ne uudet hiukset näkyy sieltä alta?:o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821