Tekeekö miehen auto vaikutuksen sinuun nainen?

Käkkylä71

Kävin kerran naisen treffeille vanhalla, hienolla ja erittäin suurella avo- Cadillacilla, jonka tuolloin omistin.

Nousin autosta ja herrasmiesmäisesti avasin naiselle apukuskinpuoleisen oven. Heti kättelyssä sanoin, etten yleensä tällaisilla vaunuilla ajele kuin vain turhamaisuuttani tiettyinä erikoispäivinä. Siitä kehittyi pitkä ja hyvä suhde, joka kesti paljon pitempään kuin tuo Cadillac omistuksessani.

Oliko autolla vaikutusta siihen,että treffeille tuli jatkoa?

75

5656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+5

      Mistä minä tiedä oliko autolla tuossa tapauksessa vaikutusta. Sen tiedän että itselleni olisi ollut vaikutusta: olisin päätellyt että olet autoharrastaja eli arvomaailmamme ja kiinnostuksen kohteemme ovat aivan vastakkaiset => treffit olisivat loppuneet lyhyeen.

    • autoileva1

      Totta kai herrasmieskäytöksellä ja upealla autolla on vaikutusta... Kyllä se kieltämättä tunnelmaa latistaa, jos mies tulee hakemaan minua treffeille kolhiintuneella ja ruosteisella rotiskolla.

      • LarvannonIsä

        Kyllä olen itse ainakin naisia skodani kyytiin saanut.


      • Anonyymi

        Siisti auto ja siisti mies, kyllä kelpaa kyyti.


    • 7+12

      No entä toisinpäin, vaikuttaako mieheen millaisella autolla nainen tulee treffeille?

      Itse en koskaan ekoilla treffeillä menisi tuntemattoman miehen autoon, johan sen äitikin opetti, vaan menen sovittuun paikkaan omallani.

      Todellakin, "liian" erikoinen auto vaikuttaa todennäköisesti negatiivisesti. Jopa kallis auto, koska mielestäni auto on huono sijoitus ja tulisi mieleen että taitaa laittaa kaikki rahansa autoihin ja muihin vempeleihin ja nehän on tunnetusti SEN jatkeita.

      • lifemocker

        jos kumpikin ovat autoharrastajia niin sitten. muussa tapauksessahan toinen ei autoista välitä mitään


      • Köyhät itkee aina

        Autot ovat halpoja hyvätuloisille. Köyhälle kaikki on huonoa sijoitusta. Auto on kuin mikä tahansa kulutushyödyke, köyhälla on huono kahvinkeitin, pesukone, hella, jääkaappi ja auto. Normaalituloinen ostaa parasta mitä saa. Meille normaalipalkaisille kulutushyödykkeet ovat elämisen kuluja.


    • lifemocker

      harva nainen mitään autoista ymmärtää

      • jakohihna?

        Taidan olla yksi niistä harvoista.Kyllä mä murusta huolen pidän,sillä on jälleenmyyntiarvoa,mutta ei loppuun kulutetulla äijällä.bisnes is bisnes!Ja tämänhän miehetkin tiesivät,ja naisetkin ovat oivalteneet saman asian.Turvallisuus ennenkaikkea liikenteessä.


      • FiilisBiilis

        Höpö höpö, kyllä ne ymmärtää yllättävänkin paljon.


      • meekmind
        FiilisBiilis kirjoitti:

        Höpö höpö, kyllä ne ymmärtää yllättävänkin paljon.

        Ainakin allekirjoittanut. Auton asentaja ja nainen.
        Autoista jos bemari, kuski on snobi. Jos audi, elvistelijä. Jos mersu, ylimielinen.
        Nämä kolme m.. jatkeita, en koske autoon, enkä kuskiin.


      • 7+8
        meekmind kirjoitti:

        Ainakin allekirjoittanut. Auton asentaja ja nainen.
        Autoista jos bemari, kuski on snobi. Jos audi, elvistelijä. Jos mersu, ylimielinen.
        Nämä kolme m.. jatkeita, en koske autoon, enkä kuskiin.

        Kuvailit juuri naapureitani.


      • Hae apua
        meekmind kirjoitti:

        Ainakin allekirjoittanut. Auton asentaja ja nainen.
        Autoista jos bemari, kuski on snobi. Jos audi, elvistelijä. Jos mersu, ylimielinen.
        Nämä kolme m.. jatkeita, en koske autoon, enkä kuskiin.

        Kateus syö kantajaansa.


      • toitsuhoitsu
        meekmind kirjoitti:

        Ainakin allekirjoittanut. Auton asentaja ja nainen.
        Autoista jos bemari, kuski on snobi. Jos audi, elvistelijä. Jos mersu, ylimielinen.
        Nämä kolme m.. jatkeita, en koske autoon, enkä kuskiin.

        Olen snobi, ylimielinen kusipää, mutta kukaan ei huomaa sitä, kun ajelen Toyotalla.


    • ladaniva_on_paras

      meni treffeille lada nivalla ja heti toimi, eli autolla on merkitystä!

    • herrasautoilijat

      saattoi olla enemmän vaikutusta kohteliaalla käytökselläsi, ja auto oli siinä sitten vielä plussaa päälle :)
      Koska kyllä imartelee ja tulee varmennin toiset treffit jos mies tulee avaamaan sen oven sinulle rämään pikku pösöön, kuin joku pösilö uudella avobemarilla vaan toteaa, että älä sit pamauta sitä ovea tää on kallis auto...

    • ihaudiq70000

      aika pelleilyä tuollainen ja paljonko jouduit maksamaan auton vuokrasta?

    • 1231231312313213

      Ite nähny muutamalla hyvännäköisellä nuorella naisella aivan raatoautoa. Ehkä se vähän latistaa. Mut naiselle se nyt on aivan sama, ei vaikuttane miesten halukkuuteen kunhan on nätti nainen kyseessä? Kauniiden naisten ei tarvii ressaa.

    • Hih 2 !

      Entä kun miehellä ei autoa laikaan, polkee treffeille pokupyörällä ? Eikö olisi hyvä alku, olisi liikunnallinen mies.

      • Ou nou

        Jos treffeillä huomaan, että homma on autosta kiinni, niin se on sitten siinä. Nähdään joskus seuraavassa elämässä.

        Yleensä olen mennyt treffeille jonnekin, mihin molemmat pääsevät ilman autoa. Jos mies tulee sinne autolla eikä suostu kävelemään kuin kassalle ja takaisin autoon, homma on taas ohi. Valitettavaa mutta totta. Jos tahdon sohvaperunan, voin hankkia sellaisen paljon halvemmalla S-marketista.

        Taas jos mies odottaa arvonsa muotoutuva "komean" tai "kalliin" autonsa kautta, ollaan jossain sellaisessa maailmassa, johon en alkuunkaan tahdo. Auto on kulku- ja kuljetusväline. Kun siitä tuleeku llinjatke, mies siellä takana lakkaa näkymästä minulle.


    • tyfkytfk

      Toivoisin että miehellä olisi aika tavallien auto. Nimittäin sellaiset stereotyyppiset bemari- ja audikuskit kammoksuttavat. Sellaiset jotka luulevat olevansa tosi mageita kun niillä on magee auto ja ajavat kovaa muita kiilaten. Ja urheiluautot ei myöskään oikein nappaa, samasta syystä, vaikka ne kuskit eivät yleensä niin kiilailekaan. Sitten sellaiset tuunatut pilluralliautokuskit säälittävät. Muuten ei niin väliä.

      • lifemocker

        näyttihän tuolla olevan aika perkeleesti väliä :D


      • tyfkytfk
        lifemocker kirjoitti:

        näyttihän tuolla olevan aika perkeleesti väliä :D

        MUUTEN ei niin väliä. Opettele ymmärtämään lukemasi.


    • 1414

      Nainen uteli kerran treffeillä minkä merkkisellä autolla liikun...

      • AutoniOnTaxi

        Taksiautolla.


      • luulen ma

        Halusi vaan tietää, että voi tiirailla näkyykö liikenteessä, kun oli kiinnostunut sinusta.


    • Lähisairaanhoitaja

      Näin naisena sanoisin, että auto oli hyvä lisä muuten herrasmiesmäiseen käytökseesi. Varsinkin se auttoi, että kerroit naiselle, että ko.auto on sinulle vain erikoispäivän juttu tyyliin ylioppilaslakki vappuna eikä elämäsi pääasia.

      Näin nainen piti autoa juuri sellaisena kuin olit sen tarkoittanutkin. Treffi-illan turhamaisena kattauskoristeena eikä munanjatkeena. Eli autosta huolimatta olit tullut esittämään itseäsi etkä autoasi.

    • ajan romulla

      Omasta kokemuksesta (olen mies), ei ole mitään väliä. Tai siis vanha rakkinehan on tavallaan symppis ja romanttinen. Liian hienot puitteet muutenkin saavat naiset jännäämään. Käytökselläsi ja ulkonäölläsi on väliä. Hieno cäddy on toki ehkä saanut sinut itsevarmemmaksi mikä varmaan menee jopa noiden aiempien ylitse.

    • jnnvkhgöu

      Kunhan auto on siisti! se on tärkein juttu.. Monelle miehelle auto tuntuu olevan tärkeä juttu. Ymmärrän sen harrastemielessä, mutta ei se liity (minulla) treffien onistumiseen muuten kun toi siisteys-juttu. Auto ei nykypäivänä ole menestyksen mitta. Ja köyhäkin voi "ostaa" kalliin auton. Tuunatut autot on kyllä se nolous-aste, että en voi astua kyytiin. Noniin löytyyhän näitä autokriteerejä kun vähän miettiin.. myönnettäköön että sillä on siis väliä! haha...mutta en ota sitä vakavasti, mieltymyksensä kullakin. Tyhmää ostaa kallis auto. Neutraali on minusta paras.. eikä kukaan työssäkäyvä mitään totaalista kotteroa omista, että en edes ota huomioon mitään amisautoja wunderbaumeineen ja noppineen..

      Ainiin, ja luulen että olen itsekin saanut joskus auto-miinuspisteitä. Olin 18-19v. enkä omistanut autoa mutta treffeille piti päästä. Lainasin veljen noloa vanhaa mazdan räppänää, mutta päätin että so what, nyt ei oo parempaa. Treffikumppani oli vähän takakireä ja ilme oli aika priceles kun näki mun auton :D noh, ei voi mitään...

      • njhdrfsve

        niin ja kirjoittaja oli nainen 28v.


    • elli911

      En autoista mitään ymmärrä, eikä oikeastaan edes kiinnosta, mutta jos mies jollain jumalattoman kalliilla pelillä ajelee, niin kyllä se jotain minusta arvomaailmasta kertoo, tai kyrvästä.

    • nainen, 29

      Itse olen aina ollut autoista kiinnostunut ja alan koulunkin nyt käynyt, joten on sillä autolla väliä. Tärkeintä on että miehellä ylipäätään on auto, ei sen hieno tarvitse olla. Varmakäyttöinen perusauto on pop!

    • Näin täällä

      Kerran tyyppi tuli hakemaan hienolla autolla ja valehteli, että se on oma. Sitten myöhemmin selvisi että onkin kaverilta lainassa. Ei vois vähempää kiinnostaa autot, eikä sillä mulle olisi väliä, onko edes autoa, kaupungissa ei välttämätön. Mutta se valehtelu ja millä tahansa tavalla enemmän esittäminen kuin onkaan. Se ei todellakaan herätä kunnioitusta.

      Myöskin jollain autolla leuhkiminen, vaikka olisi omakin on noloa ja moukkamaista, ne on ihan tietyntyyppiset naiset, jotka siitä innostuu, mutta mikä ettei jos sellaista naista hakeekin. Sen sijaan se oven avaaminen ja herrasmiesmäinen käytös tekee vaikutuksen, oli kottero sitten millainen hyvänsä.

    • PT2013

      Ehkäpä oven avaaminen hänelle oli se suurin tekijä.

    • ajan itse kiitos

      YLeensä bibpomin saa kyytiin hienoilla avo ja noilla amerikkan kaaroilla. itselläni oli 20v sellainen aviomies ja kotiolot oli mitä oli kun kaikki rahat meni siihen autojen pyörittämiseen ja niiden vuokriin eihän niitä ulkona voinut säilyttää.

      Minulle tapahtuu siis voimakas nega ilmiö jos mies poukka paikalle liian hienolla autolla ja muu käytös vaatteet on sitä tavallisen taviksen tyyliä. kertoo heti että tuossa exän tapainen naisten ulkoiluttaja kyseessä. ei kiitos

    • Auto ei tee vaikutusta mutta PRÄTKÄ tekee!

      • jepjep...

        Prätkät ei tee mitään vaikutusta. Hölmön näköisiä Michelin-ukkoja, kun on ajopuvut päällä...


    • näkyvää

      Samoilla linjoilla. Kallis auto ei tee vaikutusta, en halua siihen maailmaan. Kerran menin treffeille, miehellä kallis automerkki, oli lähelle 40 v, ja oli muuttanut takaisin vanhempiensa taloon avoeron jälkeen.

      Ei tarjonnut edes kahvia. Tiesin heti, etten ollut kiinnostunut.

    • juupatijuu..

      Pomo aikoi hommata 380 000 euron auton, kyllä siiä pimuilla sukat vain pyörisi jaloissa jos tietäisi auton hinnan ja tuommoisen omistaisi itse.

    • yksi neitonen

      Minä en juurikaan ole kiinnostunut autoista enkä kiinnitä muuhun kuin auton väriin huomiota. Tai no, jos on toimiva ja ehjä menopeli niin se on hyvä. Mutta kun kaupungissa asuu niin ei ole välttämätön. Minulla itselläni ei ole autoa enkä pitäisi outona jos treffeille tulisi vaikka sillä polkupyörällä. Eli jos joku yrittäisi tehdä hienolla autolla vaikutusta niin se menisi kyllä minun kohdalla hukkaan. Sen sijaan käytöksellä on merkitystä.

    • Auto itsessään voi kyllä tehdä vaikutuksen. Osaan arvostaa harvinaisempia autoja, upeasti muotoillut autot ovat kauniita katsella ja himpun verran kiinnostaa auton teknisetkin ominaisuudet. Jaksan myös keskustella autoista suhteellisen pitkään, vaikken varsinaisesti autojen päälle paljoa ymmärräkään.

      Auto ei kuitenkaan ole millään tavalla merkittävä tekijä siinä, millaisena ihmisenä näen miehen eikä vaikuta siihen, lähtisinkö toisille treffeille vai en. Miehen kanssahan siinä seurusteltaisiin eikä auton.

      Tai no joo... Sen verran autolla on merkitystä, että jos miehen autossa haisee pahalle ja penkit olisivat jonkun oudon mönjän peitossa, niin sen jälkeen treffeille mentäisiin vain minun autolla ;)

    • Oliko vajakki

      Olipa tyhmä ämmä, kun ei osaa itse edes ovea avata.

    • ....................

      Autoharrastus saisi kyllä kiinnostukseni lopahtamaan heti alussa...

    • Lady....,

      Ei tehnyt. Nykyinen mieheni tuli ensitreffeillemme uudella saksalaisella coupemallisella tykillä, oikein näyttikin autoaan treffien lopuksi. Meni monta kk ennen kuin tajusin, että hieno pirssi :)

    • Nainen 29v hki

      Kyllä minä menen mieluiten uuden auton kyytiin jossa on nahat sisällä. Laadukkaat stereotkin tekee autosta kivan. Tykkään myös jos miehen auto on tiittävän tilava luokkaa e-mersu, 5-sarjan bemari. Mukava matkustaa ja jos tummat lasit niin takapenkkiä tai no joo varsinkin takapenkit käännettynä sitä voi käyttää myös muuhun mukavaan toimintaan oikeen hyvin. Tykkään olla auton kyydissä ja ajella ihan huvikseenkin joten autolla on merkitystä. Pienet coupet ja muut pikkuautot ei ole mieleeni. Auton kuten munankin pitää olla riittävän iso:)

      • Lady.......,

        Niin no, kyseessähän oli siis e-mersun coupe kunnon koneella. Nykysin sillä on 500-sarjan bemmi, eikä mikään pikkukoneellinen. Molemmat toki uutena ostettuja, hyvillä varusteilla. Varusteet noihin autoihin maksaa helposti 20k€, Joten auton hinta on äkkiä sen 100k€. Ainoa ongelma noin hienoissa autoissa on degreidaaminen, se vaatii luultavasti kovaa henkistä kasvua ;)


      • Lady......,

        Niin ja tokihan milemmissa autoissa oli nahat, toisessa vaalea ja toisessa tummempi ;)


    • lukio tyttö

      Itseäni ei kiinnosta onko miehellä edes koko autoa, mutta sen sijaan jos mies on kiinnostunut autoista niin se sytyttää pienen liekin sydämmessä.

    • töötöötööötööööt

      Jos on auto niin sitten saa luvan olla toimiva ja hienon näköinen =D
      Ei mitään helvetin ladoja tai ikivanhoja rumia bemareita, tojotoita, volvoja tai muitakaan vastaavia.
      Mikäli kyseessä cadillac, mersu, mustang, jaguaari, ferrari tai muu vastaava niin kelpaa, kunhan kulkee =)

      • Anonyymi

        mitä vikaa ladassa? tommoosille välttäs huonompiki..


    • 1981

      Ehkä olen sen verran "materialisti" että kiinnitän huomion siihen millaisella autolla mies ajelee... Minulla ei korttia ole mutta mielummin sitä audissa matkustaa kuin ladassa. (vaikka onhan siinäkin erilaista fiilistä).

    • saasyys1

      Ei ole autolla merkitystä, miehen käytöstavoilla ihan varmasti:)

    • Ei välttämättä

      Varmasti on, en lähtisi uudestaan treffeille miehen kanssa joka tulisi vahassa Ladassa, tai muuten vain
      vanhassa, ruosteisessa huonosti hoidetussa autossa. Minusta se kertoo kuitenkin jotain miehestä.
      Ei auton tarvitse olla uusinta Mersu-mallia, mutta kuitenkin siisti perusauto. Saa se toki olla luksusauto myös,
      mutta silloin miehen on oltava samaa tasoa kun autonsa. Ei ole naurettavampaa yhdistelmää kun joku pieni hintelä mies tai ruma pullukka on ostanut itsellensä loistoauton, ja kuvittelee silla iskevänsä naisia.
      Tuo avo-Cadilacia, ei olisi minuun vedonnut, koska en pidä vanhoista jenkkiautoista, kuten toinen vastaaja
      kirjoitti, , ”olisin päätellyt että olet autoharrastaja eli arvomaailmamme ja kiinnostuksen kohteemme ovat aivan vastakkaiset => treffit olisivat loppuneet lyhyeen”.

      • Anonyymi

        teidän laisia kalkkunoita kaadetaan puhumalla, paskat siihen mitään autoja tarvitsee.


    • Konnis

      Minulle autolla on merkitystä. En ole vaan satavarma onko parempi niin, että mulla on se hienompi ja tehokkaampi peli vai miehellä. Semmoset corolloilla ja sunnyillä ajeliat on kyllä ehdoton turn off, terkuin autoinssiksi opiskeleva 20v nainen, alla 3.2l V6 coupe

    • että silleen

      Olen ollut treffikuljetettavana uusissa ja vanhoissa mersuissa, audeissa, nissaneissa, toyotoissa, citroëneissa, fordeissa ja opeleissa.

      Kyllä toiset ja kolmannet treffit on päättänyt ihan jokin muu kuin auton merkki ja vuosimalli.

    • ei.

      ei.

    • rgfguilzhted

      Olen ollut huomaavinani että jotkut naiset arvioivat miesten kyvykkyyttä ja arvoasemaa auton kautta. Sillä on vain sellinen corolla... Ihan sivusta seurannut ja täytyy sanoa että nämä tytsit eivät oikein kyllä itseäni olisi kiinnostaneet. Se oma autopuoli muuten kyllä kunnossa mutta jos puheet ovat tuota tasoa niin nousee karvat minulla pystyyn.

    • Noloa

      Jotenkin aina pelottaa miehet, jotka kunnioittaa autoa jotenkin mahtavana juttuna.

      Puunaa ja pesee, kuin jotain aarretta ja olettaa, että muutkin kiinnittää siihen huomiota.

      Jotkut autoharrastajat ehkä välittää, mutta muuten. Auto on käyttötavaraa. Jos se on palvonnan ja ihailun ja kunnioituksen hakemisen kohde...niin EI SYTYTÄ YHTÄÄN.

      Joku muu arvomaalima täytyy ihmisellä olla, kuin MINUN AUTO JA miten ihana se on kaikkien mielestä...

    • greopageroalgmfdolag

      ei oo välii mikä rotisko sil on :D

    • eiriemullarajaa

      Minuun miehen auto tekee vaikutuksen silloin kun se ei ole joku seuraavista: mersu, audi, bmw tai joku muu vastaava elimenjatke. Ja kyllä olen nainen enkä arvosta autoa statussymbolina pätkääkään. Miehet sen sijaan tuntuvat arvostavan. Mulle käy se ihan perusritsa, saa olla ruosteessakin. Sehän vaan kertoo, ettei mies tuhlaa turhia rahoja niinkin huonoon sijoituskohteeseen kuin auto. Liikkuu se perus-Corollakin paikasta a paikkaan b, eikös se ole auton idea?

    • nainen 54 vee

      En osaa arvostaa autoa.

      Isäni on dippainssi ja rehtori ja ajoi aina täällä kylillä äidin "pompannappia" karvalakki silmillä. Meillä ei koskaan kotona ole haluttu näyttää rahaa ja olen oppinut että auto on huonoin mahdollinen rahojen sijotuskohde. Veljeni on lentäjä ja työsuhdeautona on bemari mutta hän ajaa sillä vain työmatkat. Kauppa- ym. kaupunkiajot hän ajaa melkein aina vaimonsa pikkurellulla, jopa tyttärensä mopoautolla.

      Itselläni on muutaman vuoden vanha Focus, toimii sen mitä tarvii. Ajelen sillä Lappiin monta kertaa vuodessa ja 140 km päivässä työmatkaa. 1,6 koneen vaadin, muuta ei tarvi.

      • Anonyymi

        Vanha ketju mutta tuossa perheessä ei ole maalaisjärkeä ollenkaan. Ajellaan Focuksella 140km päivässä työmatkaa kertoo jo sen. Nuukaa sakkia koko perhe, vai että jopa mopoautolla mennään.


      • Anonyymi

        " olen oppinut että auto on huonoin mahdollinen rahojen sijotuskohde. "

        Jos olisivat lykänneet pompannapin kuivaan liiteriin, olisi se tänä päivänä arvokkaampi kuin tuo Focus joka oli muutaman vuoden ikäinen joulukuussa 2013.


    • enetsiketään

      Ei sillä ole mitään vaikutusta.

    • Anonyymi

      Ei ole vaan sillä että käyttäytyy kuin herrasmies. Naiset ymmärtää harvoin autoista muuta kuin värin ja onko kivan näköinen. Naisia joita kiinnostaa taas auto ei kiinnosta mikä mies siihen liittyy ja silloin mies ei ole millään tavalla tärkeä. Nainen ajattelee silloin mallia, kuutioita ja hevosvoimia, tyyppivikoja ja ihan muita asioita ja vertailee mielessään sitä kaikkiin muihin näkemiinsä saman mallin autoihin.

    • Anonyymi

      Ärsyttävää kerrassaan. Ei tulisi mieleenkään analysoida miestä auton perusteella 😖. Ainoastaan pitäisin tyhmänä jos ajaisi ylihintaisella velaksi ostetulla autolla. Tosi mies voi ajaa vanhemmallakin autolla😉 "hän" ei tarvitse jatketta ainakaan minun mielestäni😁

    • Anonyymi

      Miehen autolla ei ole mitään merkitystä. Ei vaikuta positiivisella tavalla jos "esittelee" autoaan.

    • Anonyymi

      ämmät on aina olleet samanlaisia harakoita, kiiltävän perään, pitää olla 3.2 v6, coupe. voi vittu. faija pokas nuorena kottaraisen pitämällä tanssipaikalla pensasytkäriä taskussa, bensanhaju sai tanssitettavan kalkkunan luulemaan että kaiffarilla on auto tai vähintään moottoripyörä. äijä tiesi miten pimppa pokataan.. ;D vittu, samanlaisia hölmöjä nämä fatimat vieläkin.

    • Anonyymi

      Ei. Auto ei tee vaikutusta. Mutta vaikutuksen tekee se, että avataan daamille ovi ja avustetaan kohteliaasti autosta :-). Ihan sama minkälainen romuläjä ois kyseessä :-)

    • Anonyymi

      Olis tehnyt vaikutuksen. ja vielä enemmän jos olisit kertonut itse korjannees tai entisöinees auton. Toki olisin oven avauksestakin yllättynyt mutta tykännyt.

    • Anonyymi

      Ei auto tee vaikutusta, mutta sen siisteys kylläkin ja autonomistajan kohtelias käytös. MIkäli auto on likainen sisältä ja ulkoa niin se herättää epäilyn siitä, että autonomistajalla on vaikeutta muunkin siisteyden suhteen.

    • Anonyymi

      Kyllähän se auto osana muuta kokonaisuutta auttaa hahmottamaan minkälainen mies on kyseessä. Jos auto on uusinta mallia ja mies valittelee auton olevan vaatimaton, kuulostaa se jo epäilyttävältä. Todennäköisesti vaihtaa auton heti kun parempi malli on saatavilla. Todennäköisesti toimii naisen kanssa samoin. Vähän niinkun uudisraivaajasukua nämä. Ei siinä kauaa yhden juurakon kanssa nussita. Uudempaan vaihdossa ei voita nimittäin muut kuin autokauppias.

      Jos mies tulee vanhalla autolla jolla jo kilometrejäkin kertynyt reilusti ja on sitä mieltä että kun hyvän löytää niin miksi vaihtaa? Saattaa olla valmis panostamaan parisuhteeseenkin jos hyvän löytää.

      Järkevintä on suhtautua autoon kulutushyödykkeenä. Jos periaatteena on että ajetaan loppuun ja ostetaan sitten uusi, kun vanha hajoaa, saattaa mies olla muutenkin tarkka taloudenhoitaja. Ei (romu)rautaa saa rakastaa.

    • Anonyymi

      Autoileva herrasmies! Kuulostaa 1970-luvun treffi-ilmoitukselta ;D
      Mietin aina, oliko näissä ideana se, että naisilla ei siihen aikaan itsellään yleensä ollut autoa, joten autoileva herrasmies saattoi helpottaa kulkemista, vai oliko tuo myös vihje siitä, että mies aikoi tulla treffeille ajokunnossa eli selvin päin.

    • Anonyymi

      On autolla merkitystä ensivaikutelmaan. Kun tapasin netissä mieheni ja hän laittoi kuvaa olikohan marjareissustaan ja auton kulmaa näkyi, kyllä heti tarkkasilmäistä mikä auto on kysymyksessä, en kuitenkaan ole kenenkään hyväksikäyttäjä taloudellisissa jutuissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe