paras ystävä yrittää pilata suhteen

jula

Eli tässä kerron nyt mun poikaystävästä ja mun "parhaasta kaverista", eli mun paraskaveri yrittää erottaa Mua ja mun poikaystävää puhumalla sille paskaa ja että käyttäisin sitä hyväks!.. En todellakaa ikinä voisi käyttää jätkää hyväks tai ketään muutakaan.. Toi mun paraskaveri tai siis nyt entine,on AINA ruvennu seurustelemaan mun exien kans,mutta niinhän se menee että kun erotaan nii ei pitäisi enää kiinnostaa sen jätkän touhut.. Mutta kertokaa mitä mieltä te olisitte siitä että paraskaveri yrittää pilata sun suhteen ?!..

5

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbdzd

Mä nyt olisin enemmän huolissani siitä onko ystävä todellakin ystävä. Todellinen ystävä ei tuollaisia juttuja toiselle tee.

Pilaa suhdetta ja ala olemaan tämän pojan kanssa.

Olette selvästikin nuoria.

SInuna miettimisin ystävän vaihtoa ja etsisin paremman tilalle

• lifemocker

hankkiutuisin tuollaisesta tyypistä eroon, joka ei ole sun OIKEA ystävä

tottakai sitä voi puhua jos joku asia häiritsee sinua toisen suhteessa (ystävää suojellaksesi) esim kun mun kaveri alkoi suoraan puhumaan perheestä 2kk:n tapailun jälkeen niin kyllä mä YRITIN puhua hänelle järkeä, että mietihhän nyt onko fiksua, mutta ei se mitään erottamista kyllä ollut...

• Samankokenut

Toi ei kyllä oo mikään aito ystävä. Ite oon kokenu saman.. :/ Hankkiutuisin vaan eroon ja kauas siitä tyypistä :)

• mä vaa

Juu mulla sama ongelma mulla oli paras ystävä ja Tykkään yhdestä pojasta ja heti kun paras kaverini sai kuulla et Tykkään siitä pojasta nii meni varmaa kuukaus ku aloin seurustella sen pojankaa ja sitten mun paras kaveri yritti puhuu sille pojalle kaikkee musta ja Sitte jätin sen pojan mut Se on silti mun kaveri mut haluisin mun parhaan kaverin takasi mutta miten , mitä teen , auttakaa

• tähtisadetta200

Jos jäät tuollaiseen ystävyyssuhteeseen, saat uskoa et sinä menet aikuisenakin "lankaan"eli nämä pas...puhujat on yleensä kateellisia narsisteja.Minulle kävi noin ihan aikuisiällä, aikuinen,perheellinen nainen puhui minusta ...-kaa oikein kunnolla ,sitten kun jäi kiinni,meni lirkuttamaan niiin niin nätisti aviomiehelleni että ei hän mitään pahaa ikinä"ystävälle" haluaisi,ei hän ole mitään puhunut.Silloin miehenikin silmät aukesivat ja tajusi mitä täyttä näytelmää tämän naisen koko elämä on.Olisi mitä ilmeisimmin halunnut vaihtaa minun kanssani osia,eli viedä minulta miehen.!! todella kummallista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.Mutta narsistithan ei ole koskaan kasvaneet aikuisiksi(koska heille ei ole kasvanut esim empatian kykyä,eikä he koskaan pyydä mitään anteeksi,koska he eivät tee mielestään mitään virheitä,IKINÄ)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe