paras ystävä yrittää pilata suhteen

jula

Eli tässä kerron nyt mun poikaystävästä ja mun "parhaasta kaverista", eli mun paraskaveri yrittää erottaa Mua ja mun poikaystävää puhumalla sille paskaa ja että käyttäisin sitä hyväks!.. En todellakaa ikinä voisi käyttää jätkää hyväks tai ketään muutakaan.. Toi mun paraskaveri tai siis nyt entine,on AINA ruvennu seurustelemaan mun exien kans,mutta niinhän se menee että kun erotaan nii ei pitäisi enää kiinnostaa sen jätkän touhut.. Mutta kertokaa mitä mieltä te olisitte siitä että paraskaveri yrittää pilata sun suhteen ?!..

5

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nbdzd

      Mä nyt olisin enemmän huolissani siitä onko ystävä todellakin ystävä. Todellinen ystävä ei tuollaisia juttuja toiselle tee.

      Pilaa suhdetta ja ala olemaan tämän pojan kanssa.

      Olette selvästikin nuoria.

      SInuna miettimisin ystävän vaihtoa ja etsisin paremman tilalle

    • lifemocker

      hankkiutuisin tuollaisesta tyypistä eroon, joka ei ole sun OIKEA ystävä

      tottakai sitä voi puhua jos joku asia häiritsee sinua toisen suhteessa (ystävää suojellaksesi) esim kun mun kaveri alkoi suoraan puhumaan perheestä 2kk:n tapailun jälkeen niin kyllä mä YRITIN puhua hänelle järkeä, että mietihhän nyt onko fiksua, mutta ei se mitään erottamista kyllä ollut...

    • Samankokenut

      Toi ei kyllä oo mikään aito ystävä. Ite oon kokenu saman.. :/ Hankkiutuisin vaan eroon ja kauas siitä tyypistä :)

    • mä vaa

      Juu mulla sama ongelma mulla oli paras ystävä ja Tykkään yhdestä pojasta ja heti kun paras kaverini sai kuulla et Tykkään siitä pojasta nii meni varmaa kuukaus ku aloin seurustella sen pojankaa ja sitten mun paras kaveri yritti puhuu sille pojalle kaikkee musta ja Sitte jätin sen pojan mut Se on silti mun kaveri mut haluisin mun parhaan kaverin takasi mutta miten , mitä teen , auttakaa

    • tähtisadetta200

      Jos jäät tuollaiseen ystävyyssuhteeseen, saat uskoa et sinä menet aikuisenakin "lankaan"eli nämä pas...puhujat on yleensä kateellisia narsisteja.Minulle kävi noin ihan aikuisiällä, aikuinen,perheellinen nainen puhui minusta ...-kaa oikein kunnolla ,sitten kun jäi kiinni,meni lirkuttamaan niiin niin nätisti aviomiehelleni että ei hän mitään pahaa ikinä"ystävälle" haluaisi,ei hän ole mitään puhunut.Silloin miehenikin silmät aukesivat ja tajusi mitä täyttä näytelmää tämän naisen koko elämä on.Olisi mitä ilmeisimmin halunnut vaihtaa minun kanssani osia,eli viedä minulta miehen.!! todella kummallista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.Mutta narsistithan ei ole koskaan kasvaneet aikuisiksi(koska heille ei ole kasvanut esim empatian kykyä,eikä he koskaan pyydä mitään anteeksi,koska he eivät tee mielestään mitään virheitä,IKINÄ)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3060
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3026
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe