Sydämmessä pelkkää tuskaa

RakkautesiOnBrutaalia

Olen noin 2 vuotta ollut etäsuhteessa, välissä on 700km. Vietimme alussa melkein, jokaikinen viikonloppu yhdessä kaupungissa, jossa tavattiin, jossa minulla on mökki ja sukulaiset ja hän opiskeli siellä. Menin välillä kotiin sen 700km autolla/junalla kuukaudeksi tai pariksi hoitamaan kouluasioitani. Hän matkusti luokseni korkeintaan kerran kuussa ja siihen on melkein aina liittynyt, joku koulun kautta järjesttey hupireissu, jonka jälkeen hän on krapuloissaan tullut luokseni. Hän ei mikään juoppo ole kun ei muuten juo kuin koulun juhlatilaisuuksissa. Tuntui vain välillä siltä että hänellä piti olla muitakin asioita kun vain minun näkeminen että viitsii junassa kärvistellä (kaksi kärpästä yhdellä iskulla)..

Ei siinä sen kummempaa. Kerron vaikka miehen luonteesta niin ymmärrätte ehkä mikä tässä mättää. Olemme yö ja päivä. Minä avoin ja hän sulkeutunut. Hän on ahkera, kiltti, huomaavainen mutta ei koskaan esittele minua kenellekkään. Kerran olen yhden sukulaisen saanut tavata mutta en ketään kaveria tai muuta. Hän on tavannut koko sukuni, tilanteiden pakosta.. Hän pitää suvustani mutta ei kerro mitään omastaan.

Hän on täysin omistautunut minulle, ongelma ei ole siinä että hän viettäisi mitään kaksoiselämää. Enemmänkin on tilanne vaikuttanut siltä että hän häpeää omaa sukuaan. Tai että heissä olisi joku vikana esim. kylmää, tunteetonta porukkaa. Hän vain ei pysty puhumaan heistä eikä jakamaan elämänsä eri asioita, jotka eivät suoranaisesti liity minuun. En tiedä kuinka tämän lukon voisi murtaa?

Nytten olen sellaisessa tilanteessa että tulin takaisin kaupunkiin, jossa tavattiin. Odotan häntä kuukauden ajan, joka viikonloppu. Olen täysin jättänyt kaikki omat asiani, työni, kaverini, perheeni kaikki vain odottamaan että tulisin takaisin kotiin. Kaikki tämä sen takia että saisin edes viikonloput viettää hänen kanssaan. Hän itse pyysi minua tulemaan ja kuin kerroin että odotan häntä, hän laskeskeli kuinka paljon muuta hänellä on viikonloppuisin. Tunnen itseni petkutetuksi eikä hän osaa pyytää anteeksi. Olen työtäni siirtänyt kuukaudella, joten en saa palkkaa. Mies haukkui minua että en kumminkaan hänen takiaan matkustanu tänne vain sukulaisten takia. Olen yksin mökissä kuukauden ja tämä kaikki otti liian rajusti omaan mielenterveyteeni. Hyvin itsetuhoiset ajatukset tulivat päähäni yhtenä iltana. Minulla ei ole mitään pysyävää, ei mitään suunitelmaa eikä mies suunnittele paria kuukautta pidemmälle. Olen täysin yksin ongelmieni kanssa. Mies ei ole minulle turvana eikä apuna enkä voi jutella hänen kanssaan. En voi enään käsittää miten tässä näin kävi. Mitä teen seuraavaksi.

6

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.Käy.Kateeksi.

Jätä se!

• RakkautesiOnBrutaalia

Hän sanoi tulevansa yhdeksi yöksi tänne ja pyysi anteeksi käytöstään. Enempää kompromissejä ei ole tiedossa. Koen olevani melkein ovimatto. Auttakaa hyvät ihmiset minua, kuinka saan hänen lukkonsa murrettua?

• 3+6

Hänen lukkonsa murrettua? :-o Et mitenkään, lapsikulta! Et sinä pysty häntä muuttamaan, ei kukaan pysty muuttamaan toista ihmistä. Ainoa kysymys, mikä sinun nyt pitäisi esittää on, että kuinka pystyt huolehtimaan itsestäsi. Miksi ihmeessä haluat olla tuollaisessa suhteessa? Pelkäätkö että jos et ole hänen kanssaan niin jäät loppuelämäksi yksin? Itse asiassa sekin olisi parempi vaihtoehto kuin tuo suhde, mutta todennäköisesti sinulla on edessä päin onnellisia ja hyviä ihmissuhteita kunhan ensin eroat tuosta miehestä.

• Luotathan!

Sinun täytyy opetella elämään omaa elämääsi, oli hän siinä tai ei.

Ellei hänestä ole apua sinulle, ei muuta vaihtoehtoa jää -
      kuin Luota itseesi.

• niinpä niin

Miksi jätit kaikein miehen vuoksi?
      Onhan sinulla omakin elämä. Ei parisuhteessa tarvitse tai edes pidä jättä/unohtaa kavereita, töitä ystäviä.....
      Näyttää siltä että sinä annat hänelle kaiken ja hän ottaa... ei tasapainoiselta kuulosta.

• RakkautesiOnBrutaalia

Hän on parempi kuin hyvä mies, hän sopii minulle. Tuntuu siltä että kun lopulta heittäydyin, kukaan ei ottanu vastaan. Hän kävi luonani ja viipyi pari päivää antoi kukkaset ja mutta ei pystynyt avautumaan omasta elämästään. Tiedän että hän kovasti yrittää. Selitti minulle että hän haluaa onnellisen perheen kanssani eikä samanlaista kuin itsellä oli. Ei halua antaa kuin hyvät puolet itsestään. Tiedän että se pidemmän päälle ei onnistu..

Lähdin pois. Taitaa vain aika auttaa oppimaan jakaa elämänsä toisen kanssa jos sekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe