Apua makean vähentämiseen?

*-*

Syön tylsyyteen, ja koko ajan on tylsää. Makeaa syön eniten mutta kyllä melkein kaikki ruoka käy minulle. Aina mietin laihis kuureja mutta aina se rapsahtaa ajatteluun että 'jos en syö oikeaa ruokaa niin voin sitten syödä tuon pullapitkon'. Osaisiko joku auttaa siinä miten saisin tätä syömistä pois? Kaipaisin jonkun kunnon "vieroitus" ohjelman tähän. KIITOS jos autat

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pömppis

      harrastan samaa, olemme säälittäviä :D

    • Mun keinot

      Jos aiot syödä sen pullapitkon, on erittäin tärkeää että syöt myös sen oikean ruuan! Juuri sillä pääset eroon tuosta mättämisestä. Eli ensin oikea ruoka, sitten puolen tunnin päästä se pulla pitko jos on pakko. Mutta seuraavaakaan oikeaa ruokaa ei saa jättää väliin missään nimessä! Kun syöt tarpeeksi oikeaa ruokaa, noi mättämiset jäävät pois. Syömisen jälkeen kannattaa odottaa ainakin vartin verran ennen mättämistä, koska joskus olemme hitaita huomaamaan että söimme jo itsemme täyteen ;-).

      Syö 5-6 kertaa päivässä, 3 tunnin välein, 2 lämmintä ateriaa, kunnollinen aamupala (puuro, lasi maitoa, kananmuna, marjoja), välipalalla rahkaa/raejuustoa ja marjoja tai vaikapa ruisleipä munalla tai reilulla kinkkukasalla rehuilla. Lämpimät ruuat: yli puolet lautasesta kasviksia, n. 100 g lihaa/kalaa/kanaa/soijaa, desi-puolitoista pastaa/riisiä/perunaa. 1-2 rkl hyviä öljyjä.

      Jos sulla on tylsää, miksi et tee jotain muuta kuin tylsisty? Pysy liikkeessä. Hanki harrastuksia, urheile, taiteile, kulje luonnossa...

      Kokeile edes päivä. Iltalehdessä oli juttu, jossa kerrottiin herkuista kieltäytyvien olevan onnellisempia kuin herkuttelijoiden. Kun onnistut, huomaat pystyväsi mihin vaan, ja muokkaamaan elämästäsi juuri sellaisen kuin haluat. Parissa viikossa makeanhimot katoavat. Eka viikko on hiukan vaikeampi, sitten helpottaa.

    • määääääääääääääää

      Kokeile ketsuppidiettiä laihdutti minulla noin 6kg viikossa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe