Hei! Olen 23-vuotias reipas tytto joka olisi vailla isantaperhetta. Olen talla hetkella Hollannissa au pairina, mutta isantaperheeni ei kohta enaa tarvitse minua ja tahtoisin jatkaa tata au pair hommaa. Olen myos ollut tyoharjoittelussa paivakodissa. Olen tosi mielikuvitusriks joten keksin lapsien kanssavarmsti kaikkea hauskaa puuhaa. Minulta sujuu myos kevyet kotityot. Olen iloinen sosiaalinen reipas ja ahkeraksikin minua on kehuttu. Mitaan tietty maata minulla ei ole mielessa ota siis rohkeasti yhteytta minuun ja kerro perheestasi!!:) sahkopostini on [email protected]
Vastaukset 4
- au pair
Hei koska lahdet hollannista pois? Olen tulossa piakkoin sinne au pairoimaan! :))
- cosmo2
^ Hei sinä yläpuolella, minäkin olen luultavasti menossa hollantiin elokuussa. Haluaisitko vaihtaa sähköpostiosoitteita? :)
- au pairdj
Okei laitatko osoitteesi nii kirjottelen sulle heti! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4572067- 1631357
- 761222
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871133- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695