Hei! Olen 23-vuotias reipas tytto joka olisi vailla isantaperhetta. Olen talla hetkella Hollannissa au pairina, mutta isantaperheeni ei kohta enaa tarvitse minua ja tahtoisin jatkaa tata au pair hommaa. Olen myos ollut tyoharjoittelussa paivakodissa. Olen tosi mielikuvitusriks joten keksin lapsien kanssavarmsti kaikkea hauskaa puuhaa. Minulta sujuu myos kevyet kotityot. Olen iloinen sosiaalinen reipas ja ahkeraksikin minua on kehuttu. Mitaan tietty maata minulla ei ole mielessa ota siis rohkeasti yhteytta minuun ja kerro perheestasi!!:) sahkopostini on [email protected]
Etsin isantaperhetta!
Yazmineeee
4
547
Vastaukset
- au pair
Hei koska lahdet hollannista pois? Olen tulossa piakkoin sinne au pairoimaan! :))
- cosmo2
^ Hei sinä yläpuolella, minäkin olen luultavasti menossa hollantiin elokuussa. Haluaisitko vaihtaa sähköpostiosoitteita? :)
- au pairdj
Okei laitatko osoitteesi nii kirjottelen sulle heti! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805