Tonnikalan ja raejuuston maustaminen

Extremisti

Moi, ideaali aamiaiseni koostuu tonnikalaa vedessä ja raejuustosta 0.3 % ravalla. Tuo yhteen sekoitettu mössö maistuu vetiselle sahanpurulle ja uppoaa aivan yhtä hyvin.

Olisiko jollakulla hyviä neuvoja kuinka maustaa mössö tavalla, joka edes etäisesti maistuisi ruualta?

3

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvennä vähän :-)

Miksi syöt tuollaista moskaa? Onko tuo jokin äärimmäinen VHH-dieetti? Ainakaan se ei ole bodydieetin viimeinen tiraus ennen kisoja, muuten et täällä normipalstalla kyselisi.

Jospa et sekoittaisikaan niitä yhteen. Mausta raejuusto mehukeitolla. Tonnikalan sekaan kurkkua, tomaattia ja paprikaa palasina; ei ole niin kuivaa.

Tarpeellisen proteiinin saat jo jommasta kummasta. Mutta missä hiilarit ja rasvat?

• Extremisti

BMI:ni on 33.62 ja punttisalilla kävin viimeksi 9 vuotta sitten. Ikää on 36.

Tuo mössö (yht. 350 g eli 317 kcal) on aamiainen, jonka olen havainnut antavan minulle kylläisen olon muutamaksi tunniksi. Pidemmäksi aikaa mielestäni kuin hiilarisapuskat tyyliin kaurapuuro.

Aamiaisen jälkeen käyn aamulenkillä. Sen jälkeisen ajan aina päivälliseen (klo 17) asti olen syönyt kurkkua ja herneitä yhteensä 530 grammaa (170 kcal). Päivällisellä syön yleensä jonkun valmiin eineksen tai itsetehdyn pöperön. Tänään söin päivällisellä 362 grammaa itse tehtyä siskonmakkarasoppaa (224 kcal). Tämän jälkeen käyn iltalenkillä ja jonka jälkeen syön ehkä noin 200 grammaa mansikoita (93 kcal). Satunnaisissa väleissä olen juonut tänään myös neljä kuppia kahvia rasvattomalla maidolla (4x235 grammaa eli yht 68 kcal) . Joskus tulee vedettyä välipaloina myös tomaattia ja salaattia.

Kaloreita tulee päivän aikaan todennäköisesti 876. Mikä on ollut tässä viimeiset pari viikkoa aika standardi päiväannos. Sitä ennen kolmisen viikkoa vedin päivässä vain noin 600 kilokaloria. Muutamana viikonloppuna tässä välissä olen vetänyt isommissa kemuissa sitten sellaiset reilut 5000 kilokaloria (kolme kertaa).

Ai niin ja jokaisen päivällisen yhteydessä jos pöperössä on liikaa rasvaa olen ottanut Orlistat Sandoz 60 mg laihdutuslääkkeen, joka estää rasvan imeytymistä.

Ennen nukkumaan menoa menee monivitamiinipilleri.

Aamu ja iltalenkki käsittävät reipasta kävelyä 40-45 minuuttia ja nyt tällä viikolla olen myös hieman hölkännyt. Tosin tänään ja eilen poljin kävelylenkkien sijaan yhteensä puolituntia kuntopyörällä ilmeisesti jollain 101-160 W rasituksella.

Normaalisti painoa on lähtenyt noin 3,3 kiloa viikossa poislukien viikot jolloin ollut nuo 5000 kilokalorin illat.

• Extremisti

Lisään sen verran vielä, että kuntopyörän nopeusmittarissa on ollut päivässä kummallakin 15 minuutin "lenkillä" n. 22-23 kmh/h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe