Miten saan hänet tulemaan takaisin?

Caroline G.

Nyt, siskot, ovat hyvät neuvot tarpeen.
Aiheutin välirikon suhteessani olemalla mustasukkainen ja haastamalla riitaa. Miesystäväni on ottanut kuukauden harkinta-ajan katsoakseen pystyykö vielä jatkamaan kanssani. Rakastan ja kunnioitan tätä ihmistä syvästi.
Aloitin terapian, jossa työstän ko. ongelmiani ja pyrin kaikin tavoin muuttamaan käytöstäni. Miesystäväni ei kuitenkaan pohjimmaltaan pysty uskomaan, että kykenisin muuttumaan. Eilen sanoi rakastavansa minua edelleen ja kaipaavansa luokseni, mutta kun uskoa parempaan tulevaisuuteemme ei ole niin pysyy poissa, ainakin toistaiseksi.
Mitä voin tehdä? Olen yrittänyt kaikkeni. Miten saan hänet tulemaan takaisin?

10

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+20

      Tuossa vaiheessa et voi oikein muuta kuin työstää itseäsi ihmisenä ja antaa miehelle aikaa. Muista, että vaikka mies ei lopulta tulisikaan takaisin voit aina hyödyntää oppimaasi tulevaisuudessa :)

    • lifemocker

      tiedoksesi vain: rakkaus ei ole toisen kahlitsemista

      olisiko psykiatri mitään?

      • luehan taas tarkemmi

        Lifemocker: aloittaja kirjoittaa : "Aloitin terapian, jossa työstän ko. ongelmiani ja pyrin kaikin tavoin muuttamaan käytöstäni. "


    • Caroline G.

      Juu terapiassa käyn ja tunnen saaneeni uutta perspektiiviä käyttäytymiseeni. Muuten tilanne on siinä pisteessa, että harkitsen luovuttamista. Olen todellakin kaiken sanonut jo moneen kertaan ilman sen suurempaa vaikutusta. Kiusaan siis vain itseäni ylläpitämällä turhaa toivoa ja miettimällä aamusta iltaan uusia strategioita tahi korulauseita, joita voisin käyttää.
      Meneillään on kesäloman viimeinen viikko. Paska loma.

      • lifemocker

        käyttäytymisensä muutos ei ole mikään pikkujuttu. jos luovutat niin palaat takaisin aiempaan, etkä saa kunnon parisuhdetta koskaan


    • 2+19

      Käyn tälllä hetkellä läpi saman... tai meillä on asumusero... tämän aikana olenkin huomannut että onkohan tämä nyt kuitenkaan sitä mitä haluan? Jos wi miws kuitenkaan pidä minusta swllaisesta kun olen niin onko kaikki tämän arvoista? Haluanko enää yrittää? En tiedä. Meilläkun oli oikeesti uskottomuutta 3kk ajan eli miehelläni oli suhde toiseen ja nyt hän eei käsitä miksi epäilen koko ajan... niin

      • ihmettelijä13

        Millä tavoin on sama... Jos sun suhteessa mies on pettänyt sua 3kk ja ap taas on omalla skitsoilullaan aiheuttanut ongelmansa?!


      • ei vain jääny kiinni
        ihmettelijä13 kirjoitti:

        Millä tavoin on sama... Jos sun suhteessa mies on pettänyt sua 3kk ja ap taas on omalla skitsoilullaan aiheuttanut ongelmansa?!

        eihän sitä tiedä mistä se mustasukkaisuus kumpuaa jos vaikka onkin toinen....


    • ei se muutu!

      Minun parhaalla ystävälläni (mies)oli kihlattu, joka oli niin mustasukkainen, että meidän 25 vuotta kestänyt ystävyytemme joutui katkolle sen vuoksi viideksi vuodeksi! Olen siis itse nainen.

      Tilanne oli hyvin ikävä, koska olimme tottuneet soittelemaan toisillemme pari kertaa kuussa kuulumisien vaihtamiseksi. No,eipä siinä mitään, pakkohan minun oli suoda tämä tauko ystävälleni, koska halusin hänen olevan onnellinen.

      Ystäväni tosin soitteli minulle naiselta salaa muutaman kuukauden välein, että tiesin suurin piirtein missä mennään. Epäilinkin ,ettei se suhde tule kestämään, mutta pidinpä sen omana tietonani.

      Lämä nainen lupasi ja lupasi muuttua, mutta palasi aina samaan vanhaan paskaan. Lopulta ystäväni ei voinut edes käydä kaupassa yksin! Voitteko kuvitella! Ja missään ei saanut jutella kenenkään vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, ei edes kaupan kassan kanssa, eikä vilkaistakaan ketään ohimennenkään. Nainen tuli myös väkivaltaiseksi lopulta.
      Ystäväni muutti salaa yhteisestä asunnosta pois kun nainen oli töissä, eikä ole palannut, vaikka nainen on sanonut käyvänsä psykiatrilla hoitamassa itseään. Ovat olleet erossa jo vuoden ja nainen jaksaa aina välillä painostaa ystävääni takaisin. Mutta hän ei mene, koska meni rikki tästä suhteesta. Ja hyvä, ettei palannutkaan, koska ymmärtää itsekin, ettei toinen kuitenkaan muutu, ei ainakaan vuodessa.

      No, kaikenlaista sitä elämässä sattuu, mutta ystävyys onneksi säilyi kaikesta huolimatta meidän kahden välillä :)

    • älä oo hölmö

      Mitäs tuosta, mutta älä kerjää miestä takaisin vain koska nyt kuvittelet että yhtäkkiä SÄ olet syypää kaikkeen. Kuuntele itseäsi. Mieti oliko mies rakastunut sinuun vai mistä epätyytyväisyys ja mustasukkaisuus kumpusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe