poikaystävän isän käytös kummastuttaa

tyttönen~~

Eli siis, ollaan oltu yhdessä jo päälle puoli vuotta ja käyn poikaystäväni luona monta kertaa viikossa. Useimmiten hänen vanhempansa ovat kotona, eli heitäkin on tullut paljon nähtyä. Äiti on aivan ihana ja ystävällinen persoona, mutta isä ei ole puhunut minulle kertaakaan koko puolen vuoden aikana, ei edes ohimennen moikannut. Kerran käski siirtämään mopon sivuun kun oli tiellä, eikä silloinkaan edes katsonut päin. Kysynkin teiltä mielipiteitä että miltä tämä kuulostaa. Onko isällä jotain minua vastaan vai onko vain hiljaisempi?

7

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhgofoö

      Veikkaan, että hiljaisempi tapaus, joka mieluummin omissa oloissaan, TAI ei halua 'tuppautua' teidän seuraan. Onko poikaystäväsi esitellyt sinut isälleen? Se on ehkä outoa, jos on, eikä silti ole kätellyt ja tervehtinyt. Mutta tuskin mitään vastaan kuitenkaan. Oletko itse tervehtinyt häntä tai yrittänyt jutella?

    • Liina Anniina

      Ei varmaan henk.kohtaisesti ole mitään sinua vastaan.
      Mutta hän ei kai yleisesti pidä poikansa seurustelua tässä vaiheessa (=oletan että olette aika nuoria) hyväksyttävänä tai sellaisena asiana, jota pitäisi noteerata mitenkään.
      Olet hänelle näkymätän "joku tyttö vaan, miss nobody", jolle hän ei ole uhrannut ajatuksen puolikastaan.
      Kehoitan, että mieluummin ÄLÄ mene juttelemaan tai älä yritä edes tervehtiä, jos hän katsoo pois päin.
      Jos hän katsoo sinua kohti, nyökäytä vain päätäsi ja sano hei.
      Aloite juttelemiseen pitää tulla hänen puoleltaan.

    • jennyyfer

      Heippa!

      Kuulostaa todella tutulta, olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta, teinistä asti ollaan seurusteltu, nyt jo naimisissa. Mieheni isä ei puhua pukahda minulle, kaikenkaikkiaan on puhunut minulle ihan vaan muutaman kerran, nekin sellaisia yksisanaisia tokaisuja. Ei katso päin, ei varsinkaan silmiin. Aluksi loukkaannuin tällaisesta, oma perheeni on puhelias, mutta ajan kanssa asiaan on tottunut, olkoon sitten yksin, jos ei seura kelpaa.

      Helppohan mun on sanoa, mutta älä välitä. Vika ei varmaankaan ole sinussa, appi vaan on ihme änkyrä. Jos poikaystäväsi on sulle se oikea, niin sen vanhemmilla ei loppujen lopuksi ole merkitystä. Muodostatte ajan kanssa oman perheenne. Siihen kuuluu ne ihmiset, jotka ovat teille tärkeitä. Jos appi ei halua kuulua teille tärkeisiin ihmisiin, niin se on hänen valintansa.

      Asiasta koitin alkuvuosina kysyä anopiltani, joka ilmiselvästi kiusaantui asiasta, hän tokaisi, että ei appi ole tottunut keskustelemaan naisten kanssa. Siihen se keskustelu sitten jäikin. Mieheni on myöhemmin kertonut lapsuudestaan, että niin kauan hän ja veljensä olivat isän mussukoita, kunnes vähän kasvoivat ja alkoi omilla aivoilla ajattelu. Sen jälkeen, jos ei ole ollut 100% samaa mieltä kaikesta isin kanssa, niin rakkauttakaan ei herunut. Isi eristi itsensä perheestä ja elää jonkunlaisessa marttyyrin asemassa.

      Koitahan kestää. :)

    • Itsekin vanhempi m

      Appiukkonne ovat selvästi kiinnotuneista teistä seksuaalisesti. Rehteinä miehinä eivät kuitenkaan tuo sitä esiin ja tälläisessä tilanteessa on helpointa ignoroida koko nuori nainen. Ehkä sitten vaimoa rakastellessa sulkevat silmänsä ja ajattelevat teitä. Mutta sehän on sallittua.

    • hmm..

      Itselläni on tuollainen isä, Ei ole puhunut miehellenikään paljoa yhtään, tervehtii sentään juro tapaus, vähän vanhemmissa miehissä tämmösiä ihmisiä löytyy, isäni on muutenkin sangen hiljainen ihminen, ei itsellenikään paljoa puhu, oletko nähnyt appea perheen tai muiden kanssa? Voi olla niinkuin aiemmin kirjoitettiinkin, että olet isälle vain joku tyttö, joka ei ole niin tärkeä tai vakva juttu, vaivan arvoiseksi.

    • 9+5

      Jotkut ovat omituisia ja vika ei ole sinussa! Oma isäni ei ole kiinnostunut muista ihmisistä, pitää melkein kaikkia tyhminä, tylsinä ja/tai petollisina. En ole ollut häneen missään yhteydessä vuosiin ja nuorena hän ei puhunut koskaan poikaystävilleni saati minulle tai siskolleni (lapset/nuoret eivät ole kiinnostavia, kun niistä ei ole hyötyä).

    • ota rennosti

      Jotkut miehet ovat sosiaalisesti kömpelöitä ja osaamattomia, voi olla ujokin. Ukko ei tiedä, miten nuorelle naiselle puhutaan. Onkohan puhunut kovin paljoa vaimolleenkaan? Älä tuppaa hänen seuraansa, mutta älä karttelekaan. Voit tervehtiä ja puhutella, mutta älä odota vastakaikua. Luulen että hän kuitenkin sisällään noteeraa puhuttelut positiivisesti ja se hiukan keventää ilmapiiriä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe