"Aja jyrkkä mäki alas sillä vaihteella, jota tarvitsisit saman mäen nousemiseen."
Hyvä neuvo suoraan maastoajon perusteista. Jätin sen kuitenkin huomiotta, ja rullailin penkereen alas huolettomasti nopealla takavedolla. Kun tuli aika lähteä paluumatkalle, ei neliveto suostunutkaan kytkeytymään! Pelkkä takaveto oli aivan avuton, kun nousuprosentti oli enemmän kuin 20, ja alla sorapinta. Voitte uskoa, ettei auto edennyt senttiäkään, vaan kaivoi takapyöriä hiekkaan kivien lennellessä auton perästä kauas.
No, kutsuttiin järeä tosimaasturi Land Cruiser paikalle, solmittiin köysi koukkuun ja eikun menoksi. Onneksi Toyotan tekniikka toimi, ja pääsin autoineni pinteestä. Täytyy muistaa tästedes varmistaa, että nelikko todella kytkeytyy.
Oppirahat maksettu!
Jimnyx
1
354
Vastaukset
- Grand Vitara 2009
Tuota murhetta ei ole isoveli Grand Vitarassa vuosimallista 2006 eteenpäin, sillä isoveljessä on jatkuva neliveto. Tuo jatkuva neliveto on ilmeisesti vanhaa tekniikkaa nykyajan sähköiseen voimanjakoon, mutta kuten uusimmissa testeissäkin kävi ilmi, niin nuo ryökäleen sähköhilavitkuttimet ei aina toimi tuulessa ja tuiskussa, kun pakkasta paljon. Minä olen henkeen ja vereen jatkuvan nelivedon puolesta puhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358