"Aja jyrkkä mäki alas sillä vaihteella, jota tarvitsisit saman mäen nousemiseen."
Hyvä neuvo suoraan maastoajon perusteista. Jätin sen kuitenkin huomiotta, ja rullailin penkereen alas huolettomasti nopealla takavedolla. Kun tuli aika lähteä paluumatkalle, ei neliveto suostunutkaan kytkeytymään! Pelkkä takaveto oli aivan avuton, kun nousuprosentti oli enemmän kuin 20, ja alla sorapinta. Voitte uskoa, ettei auto edennyt senttiäkään, vaan kaivoi takapyöriä hiekkaan kivien lennellessä auton perästä kauas.
No, kutsuttiin järeä tosimaasturi Land Cruiser paikalle, solmittiin köysi koukkuun ja eikun menoksi. Onneksi Toyotan tekniikka toimi, ja pääsin autoineni pinteestä. Täytyy muistaa tästedes varmistaa, että nelikko todella kytkeytyy.
Oppirahat maksettu!
Jimnyx
1
359
Vastaukset
- Grand Vitara 2009
Tuota murhetta ei ole isoveli Grand Vitarassa vuosimallista 2006 eteenpäin, sillä isoveljessä on jatkuva neliveto. Tuo jatkuva neliveto on ilmeisesti vanhaa tekniikkaa nykyajan sähköiseen voimanjakoon, mutta kuten uusimmissa testeissäkin kävi ilmi, niin nuo ryökäleen sähköhilavitkuttimet ei aina toimi tuulessa ja tuiskussa, kun pakkasta paljon. Minä olen henkeen ja vereen jatkuvan nelivedon puolesta puhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972