Riippuu tietysti alasta mutta kuinka monta prosenttia enemmän saa yötyöstä palkkaa verrattuna päivätyöhön? Nimenomaan prosentit kiinnostavat, ei eurot.
Meinaan että jos tekisi pelkkää yötä verrattuna pelkkään päivävuoroon. Pitäähän siitä saada kymmeniä prosentteja enemmän?
Paljonko enemmän saa yötyöstä?
13
554
Vastaukset
- saa olla ilman
Ne prossat on sovittu alan työehtosopimuksessa.
Jossain saa 10 prossaa tunnille, jossain 20, jossain ei yhtään mitään.- En usko
Kerro sellainen ala jossa yöllä saa aivan samaa palkkaa kuin päivällä?
- koiravahti...
En usko kirjoitti:
Kerro sellainen ala jossa yöllä saa aivan samaa palkkaa kuin päivällä?
Ainakin merenkulkuala.
- vertaile
Hoitoalalla 30 % samoin Itellassa, paras kuitenkin leipomoalalla jolla työtunnit yöllä arkena 100 % eli kaksinkertaiset
- Rahaa kuin roskaa
Leipomoalalla saa yöllä tuplaliksan!
- Jaana Tupp
Hoitajana saa 40%/h yöltä lisää ja 22-07 eli 9h/yö elikkä n. 60€/yö yölisänä.
Monessa teollisuus alalla saa 8-15% luokkaa eli 1-2€/h 8h/yö
Sitten on aloja joissa ei lisiä makseta..
Myös monet pienet yritykset on hyvä esimerkki, joissa ei lisiä tunneta.- Näin se vain on
Kuka on naurattavalla kahdeksan prosentin lisillä yöllä töissä? Alat joilla ei saa mitään on aivan orjatyötä, mielummin olisin loppuikäni työttömänä kuin sellaiseen menisin.
- 7+1
Näin se vain on kirjoitti:
Kuka on naurattavalla kahdeksan prosentin lisillä yöllä töissä? Alat joilla ei saa mitään on aivan orjatyötä, mielummin olisin loppuikäni työttömänä kuin sellaiseen menisin.
Ne, jotka veroillaan maksavat suomen valtion ja kunnan menot. Ja nyt ei olla kunnalla tai valtiolla töissä.
- manseratti
Näin se vain on kirjoitti:
No ei tuo Itellan 2 euron lisäkään nyt ketään lämmitä.
- lisillä tienaa
Tuntipalkka on aina sama, lisät on sitten eri juttu.
- vartijana yöllä ja päivä
Vartija tienaa 1.85 € h yölisää. Eli siinä 10% paikkeilla se on. Kuukauden työtunneista jos tekee puolet yötyötä nii noin 150€ saa yölisistä. Verotkin tietysti pois!!
- sutku nööri
seksinmyyjät tienaa parhaiten
- toimistotyöläinen
40 % on yötyölisä omassa toimistotyössäni. Mun mielestä liian vähän, 100% olisi sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808