Paljonko enemmän saa yötyöstä?

Kuka tietää

Riippuu tietysti alasta mutta kuinka monta prosenttia enemmän saa yötyöstä palkkaa verrattuna päivätyöhön? Nimenomaan prosentit kiinnostavat, ei eurot.

Meinaan että jos tekisi pelkkää yötä verrattuna pelkkään päivävuoroon. Pitäähän siitä saada kymmeniä prosentteja enemmän?

13

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa olla ilman

Ne prossat on sovittu alan työehtosopimuksessa.

Jossain saa 10 prossaa tunnille, jossain 20, jossain ei yhtään mitään.

• En usko

Kerro sellainen ala jossa yöllä saa aivan samaa palkkaa kuin päivällä?

• koiravahti...
        En usko kirjoitti:

Kerro sellainen ala jossa yöllä saa aivan samaa palkkaa kuin päivällä?

Ainakin merenkulkuala.

• vertaile

Hoitoalalla 30 % samoin Itellassa, paras kuitenkin leipomoalalla jolla työtunnit yöllä arkena 100 % eli kaksinkertaiset

• Rahaa kuin roskaa

Leipomoalalla saa yöllä tuplaliksan!

• Jaana Tupp

Hoitajana saa 40%/h yöltä lisää ja 22-07 eli 9h/yö elikkä n. 60€/yö yölisänä.

Monessa teollisuus alalla saa 8-15% luokkaa eli 1-2€/h 8h/yö

Sitten on aloja joissa ei lisiä makseta..
      Myös monet pienet yritykset on hyvä esimerkki, joissa ei lisiä tunneta.

• Näin se vain on

Kuka on naurattavalla kahdeksan prosentin lisillä yöllä töissä? Alat joilla ei saa mitään on aivan orjatyötä, mielummin olisin loppuikäni työttömänä kuin sellaiseen menisin.

• 7+1
        Näin se vain on kirjoitti:

Kuka on naurattavalla kahdeksan prosentin lisillä yöllä töissä? Alat joilla ei saa mitään on aivan orjatyötä, mielummin olisin loppuikäni työttömänä kuin sellaiseen menisin.

Ne, jotka veroillaan maksavat suomen valtion ja kunnan menot. Ja nyt ei olla kunnalla tai valtiolla töissä.

• manseratti
        Näin se vain on kirjoitti:

No ei tuo Itellan 2 euron lisäkään nyt ketään lämmitä.

• lisillä tienaa

Tuntipalkka on aina sama, lisät on sitten eri juttu.

• vartijana yöllä ja päivä

Vartija tienaa 1.85 € h yölisää. Eli siinä 10% paikkeilla se on. Kuukauden työtunneista jos tekee puolet yötyötä nii noin 150€ saa yölisistä. Verotkin tietysti pois!!

• sutku nööri

seksinmyyjät tienaa parhaiten

• toimistotyöläinen

40 % on yötyölisä omassa toimistotyössäni. Mun mielestä liian vähän, 100% olisi sopiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1459
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1245
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1214
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      811
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe