Eli voiko 500km matka olla liian haastava välimatka tuon ikäisille? Itse asun siis lahdessa ja poika jyväskylän lähellä olemme asiasta keskustelleet puhelimessa ja skypessä että jos se olisi vakavempaa ? Ja olemme myös puhuneet että seksiä harrastaisimme kun olen sinne menossa ensi viikonloppuna ja keskustelisimme meistä jne mutta voiko se vain yksinkertasesti toimia? Hänellä on auto mutta käy töissä ja koulua? Vuoden päästä minä kyllä voin hakea mihin vain opiskelemaan lähemmäksi häntä mutta kannattaako...
15.v ja 18.v kaukosuhteen onnistumis mahdollisuudet ?
rakastunut_97
2
175
Vastaukset
- poika979797
Oon ite kans 15v, eikö se nii mee että jos rakkaus ja tunteet on aitoja ni välimatkalla ei niin hirveä merkitys olekkaan :) uskoa ja toivoa ku riittää ni homma hyppysissä :) tokiha se sillee on erilaista ku ei voi sillee olla kahestaa jossai kaupungilla päivittäi, mutta kyllä se siitä :) en varmaa ollu avuks mutta joo xD
- 123456789e
Meilla oli valimatkaa lahes 4000km. Mina olin 16 ja mies 23. Ja valimatkan takia nahtiin harvoin. Nyt asutaan saman katon alla ja kaukosuhdetta jatkui vahan yli 3v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252134Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921955Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881931MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131623Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241507Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881496Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11484Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491290Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731164Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351159