Hieno juttu jos olette löytäneet täältä toisenne mutta miten te voitte luottaa tähän kumppaniin ettei sama show jatku täällä?
Jääkö ne jotka ovat löytäneet toisensa niin jääkö he vielä palstoille roikkumaan?
Itse ajattelisin että jos elämänkumppanin löytää niin ei tarvitse eikä yleensä kiinnosta suomi24 piirun vertaa?
Onko kaikki sittenkään kunnossa jos täytyy täällä oleskella ja etsiä kysymyksiin vastauksia etc?
Luotatteko tapaamaanne?
3
275
Vastaukset
- kustretaan silmään
Tämä menee asian vierestä, mutta luottamusta on kyllä koeteltu. Tapasin miehen nettitreffeillä, juteltiin pitkään puhelimessa, tavattiin, istuttiin yksi ilta kahvilassa juttelemassa tärkeitä asioita läpi. Yksi asia mieheltä jäi kertomatta: hän oli naimisissa.
- plösö.
Se oli varmaan komea ulkonäöltään ja siksi tapasit sen. Jos se olis ollut tavis niin et olis tavannut.
- Ihmiskuvakysymys
Luottamuksen voi menettää vain kerran.
Minä luotan ihmiseen, kunnes hän osoittaa ettei olisi kannattanut. Tämä suhtautuminen on toiminut koko elämäni ajan enkä ole pettynyt juuri koskaan. Tutustuessa pitää luonnollisesti olla vähän ainakin varuillaan aina. Kyllä se kuitenkin jossain vaiheessa tulee esiin jos toinen yirttää olla jotain mitä ei ole.
Yhdessä illassa ei tutustu niin että voisi päättää elämänsä lopusta ajasta. Nettitreffien hyvä puoli on että voi viestitellä kunnes on varma että tahtoo tavata. Tapaamisessa vasta näkee, onko toinen edes vähän sellainen että kannattaa jatkaa. Siitä vasta alkaa oikea tutustuminen.
Kiireellä ei tule kuin... noh, sehän tiedetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779