Eikö tää rakkaus kuole koskaan.
Oot valehdellut
oot leikkinyt mun tunteilla
oot satuttanut sanoilla ja teoilla.
Ja mun raja on tullut vastaan
En jaksa enää
Mun on pakko uskoo
että sä vaan tuhoot kaiken
kaiken hyvän ja kauniin
Et arvosta ihmistä joka rakastaa sua jokaisella solullaan
Mitä muuta mä voin kuin luovuttaa.
Ois pitänyt luovuttaa
jo paljon aikaisemmin.
Oon ihan rikki.
Mutta en mä silti pysty vihaamaan sua.
Ehkä pitäis, mutta en mä voi.
Kaikesta huolimatta
mun rakkaus ei oo kuollut.
Eikä se kuole.
Niin kauan kuin mä elän
sulla on paikka mun sydämessä.
Kun rakastaa ihmistä joka satuttaa
25
380
Vastaukset
- mankelimimmi
Hyvä runo. Its over. Tarkoitan sitä myös.
- Juuri tuo naisten
kyvyttömyys lakata rakastamasta paskaa, tekee naisista heikkoja.
- its over
Mut mä en enää ole sen tunteen vietävissä, mun on alettava rakastamaan myös itseäni, etten enää anna tehdä p.askaa itelleni. Ei enää koskaan, kiitos.
- Tässä sulle
heittomerkki. Käytä sitä.
'- it`s over
Thanks! :)
- Tässä sulle
it`s over kirjoitti:
Thanks! :)
heittomerkki. Löytyy samasta näppäimestä tähden * kanssa. ;)
Pikkujuttu toki, mutta näkyvä. ' muttei ` eikä edes ´
- lottamari<3
Minusta paremminkin kirje tai viesti kuin runo. Mutta...
mutta, älä hylkää itseäsi rakas,
älä itseäsi unohda,
olet sisältä vahvempi
kuin tuo heikko tunne,
jonka kuluttava tuli
sinut leimaa
särkyväksi heikoksi
saviastiaksi.
Sinun voimasi on
heikkoudessasi,
omassa lujassa
luonteessasi,
sitä ei voi mikään,
eikä kukaan
muu voittaa kuin
sinä omalla
vahvalla pelollasi
arkuudellasi
Ota kasvoiltasi
siis tuo pelon
huntu ja mielestäsi
pois peittämästä
tuo pelon harso,
siellä olen sinua
vastassa,
tukemassa,
auttamassa,
sen hetken matkaa, että
jaksat taas uskoa itseesi
ja jatkaa yksin, mutta
et yksinäsi, vaan
mukanasi on nyt
uutta voimaa,
oikeaa rakkautta, jota
en sinulta ole ottanut
pois. - **¨¨
Ihan hyvä runo.. Voisi kuvailla minunkin elämää..
Mut itse päätin viime yönä et vetäydyn taas kuoreeni, täydellisesti. En päästä enää ketään lähellenikään, koskaan. Sulkeudun neljän seinän sisälle enkä käy muualla kuin pakollisissa paikoissa. Elin sellaista elämää pitkän aikaa.. Useamman vuoden. Minua ei ollut olemassakaan.. Ja nyt on aika palata siihen samaan. Lakkaan taas olemasta, tästä päivästä lähtien. Toivon etten elä pitkään, ihan oikeasti.
t. eräs sinkkunainen- **¨¨
Enkä eläkään kun se minusta on kiinni. Olen valmis lähtemään täältä vaikka heti..
- **¨¨
**¨¨ kirjoitti:
Enkä eläkään kun se minusta on kiinni. Olen valmis lähtemään täältä vaikka heti..
Äsken juuri kun heräsin päiväunilta (koko yö tuli valvottua..) mietin vain et toivottavasti isä osaa antaa anteeksi sen mitä olen tekemässä. Kun kyllähän se niin on et elämäni päättyy hyvin pian.. Tiesin sen jo kauan aikaa sitten etten tule elämään kovin pitkään. En voi sille mitään mut tapahtuneet asiat ovat vaikuttaneet minuun sen verran pahasti ja pysyvästi. Enkä voi elää vain sen takia et joku haluaisi minun elävän.
Onneksi isä ei tiedä tämänhetkisiä ajatuksiani.. Niin kuin ei kukaan muukaan. Enkä aio kertoakaan. Kyllä se heille valkenee jonain päivänä. Viikonloppu oli ihan kamala .. Ja ihminen johon olin ihastunut, kohteli minua todella tylysti. Oikeastaan sen huonommin ei voisi toista edes kohdella. No parasta siinä on se ettei me nähdä enää koskaan. Siitä aion pitää huolen. - **¨¨
**¨¨ kirjoitti:
Äsken juuri kun heräsin päiväunilta (koko yö tuli valvottua..) mietin vain et toivottavasti isä osaa antaa anteeksi sen mitä olen tekemässä. Kun kyllähän se niin on et elämäni päättyy hyvin pian.. Tiesin sen jo kauan aikaa sitten etten tule elämään kovin pitkään. En voi sille mitään mut tapahtuneet asiat ovat vaikuttaneet minuun sen verran pahasti ja pysyvästi. Enkä voi elää vain sen takia et joku haluaisi minun elävän.
Onneksi isä ei tiedä tämänhetkisiä ajatuksiani.. Niin kuin ei kukaan muukaan. Enkä aio kertoakaan. Kyllä se heille valkenee jonain päivänä. Viikonloppu oli ihan kamala .. Ja ihminen johon olin ihastunut, kohteli minua todella tylysti. Oikeastaan sen huonommin ei voisi toista edes kohdella. No parasta siinä on se ettei me nähdä enää koskaan. Siitä aion pitää huolen.Ja ihan rehellisyyden nimissä.. Tein tänä aamuna suunnitelman kahden viikon ajalle ja kirjoitin jäähyväiskirjeen isälle. Suunnitelman mukaan ensi viikko menee asioiden hoitamisessa sun muussa ja kahden viikon päästä kaikki päättyy. Ajattelin et on hyvä lähteä nopealla aikataululla. Ei jää turhia miettimään ja muutenkin.. Tätä elämää ei ole minulle tarkoitettu.. Niin se vain on.
- valon pisaroita
**¨¨ kirjoitti:
Ja ihan rehellisyyden nimissä.. Tein tänä aamuna suunnitelman kahden viikon ajalle ja kirjoitin jäähyväiskirjeen isälle. Suunnitelman mukaan ensi viikko menee asioiden hoitamisessa sun muussa ja kahden viikon päästä kaikki päättyy. Ajattelin et on hyvä lähteä nopealla aikataululla. Ei jää turhia miettimään ja muutenkin.. Tätä elämää ei ole minulle tarkoitettu.. Niin se vain on.
Hei, älä kenenkään kuspään takia päätä päiviäs.
Olen itsekin ollut "pimeässä tunnelissa" ja on tuntunut että ei tästä selviä mitenkään. Mut ota rauhallisesti ja anna ajan kulua, jos vaan voit niin käy juttelemassa jollekin (esim. kriisikeskus tms) asioista. Se helpottaa.
Kukaan meistä ei ole täällä turhaan. - **¨¨
valon pisaroita kirjoitti:
Hei, älä kenenkään kuspään takia päätä päiviäs.
Olen itsekin ollut "pimeässä tunnelissa" ja on tuntunut että ei tästä selviä mitenkään. Mut ota rauhallisesti ja anna ajan kulua, jos vaan voit niin käy juttelemassa jollekin (esim. kriisikeskus tms) asioista. Se helpottaa.
Kukaan meistä ei ole täällä turhaan.En tiedä.. Olen nyt kuitenkin hyvin saanut suunnitelmia tehtyä ja haluaisin niiden mukaan toimia. Itselle kun uskollinen olen.
Tämä on ollut tällaista tässä kaupungissa oikeastaan ihan siitä lähtien kun tänne takaisin tulin. Se kiusaaminen, minun seurailu ja kaikki.. No ei minunkaan 'säkki pohjaton sit ollut'. Kenelläpä olisi.. En tiedä.. En minä taida haluta sitä nyt enkä mitään muutakaan.
Niin minäkin uskoin aiemmin.. Vaan en enää, kaiken sen jälkeen. Elämä muuttui kamalaksi kaiken myötä ja sitä se on edelleenkin. Ja tulisi olemaan jatkossakin, epäilemättä. - Mankelimimmi
**¨¨ kirjoitti:
En tiedä.. Olen nyt kuitenkin hyvin saanut suunnitelmia tehtyä ja haluaisin niiden mukaan toimia. Itselle kun uskollinen olen.
Tämä on ollut tällaista tässä kaupungissa oikeastaan ihan siitä lähtien kun tänne takaisin tulin. Se kiusaaminen, minun seurailu ja kaikki.. No ei minunkaan 'säkki pohjaton sit ollut'. Kenelläpä olisi.. En tiedä.. En minä taida haluta sitä nyt enkä mitään muutakaan.
Niin minäkin uskoin aiemmin.. Vaan en enää, kaiken sen jälkeen. Elämä muuttui kamalaksi kaiken myötä ja sitä se on edelleenkin. Ja tulisi olemaan jatkossakin, epäilemättä.En ole rakastunut vuosiin enkä rakastanut. Olisi kyllä mukavaa.
- valon pisaroita
**¨¨ kirjoitti:
En tiedä.. Olen nyt kuitenkin hyvin saanut suunnitelmia tehtyä ja haluaisin niiden mukaan toimia. Itselle kun uskollinen olen.
Niin minäkin uskoin aiemmin.. Vaan en enää, kaiken sen jälkeen. Elämä muuttui kamalaksi kaiken myötä ja sitä se on edelleenkin. Ja tulisi olemaan jatkossakin, epäilemättä.Entäs jos muuttaisit muualle/lähtisit reissuun tms.
Tai sit voit mennä seurakuntaan ja turvautua Jumalaan.
Kun itse olin tuossa "pimeässä tunnelissa" niin tein myös kaikki suunnitelmat ja hyvästelykierroksenkin rakkaimpien luona. En tietenkään puhunut heille mitään aikeistani. Mutta sitten tulikin apu yllättäen erään kaukaisen sukulaisen muodossa, joka tuli yllättäen käymään ja jäi asumaan kaveriksi joksikin aikaa.
Hän välitti ja auttoi ihan läsnäolollaan.
Ja pikkuhiljaa alkoi taas valo loistaa minun pimeyteeni. - **¨¨
Mankelimimmi kirjoitti:
En ole rakastunut vuosiin enkä rakastanut. Olisi kyllä mukavaa.
No en kai minäkään ihan rakastua ehtinyt.. Mut ihastua ihan täysillä. Ja toinen piti vain pellenä minua. No sekin loppui lyhyeen.. Emme me enää näe ihastuksen kanssa ikinä. Ja tietty kahdessa viikossa enää ehdi monia muitakaan nähdä. Mut tärkeimmät läheiset tietenkin hyvästelen.. Jotenkin se tuntuu tärkeältä.
- csiii
**¨¨ kirjoitti:
No en kai minäkään ihan rakastua ehtinyt.. Mut ihastua ihan täysillä. Ja toinen piti vain pellenä minua. No sekin loppui lyhyeen.. Emme me enää näe ihastuksen kanssa ikinä. Ja tietty kahdessa viikossa enää ehdi monia muitakaan nähdä. Mut tärkeimmät läheiset tietenkin hyvästelen.. Jotenkin se tuntuu tärkeältä.
Älä nyt kenenkään miehen takia itsellesi mitään tee. Elämässä on paljon muutakin kun joku idiootti jorma.
- **¨¨
csiii kirjoitti:
Älä nyt kenenkään miehen takia itsellesi mitään tee. Elämässä on paljon muutakin kun joku idiootti jorma.
No eihän se ollut kuin pieni lisä enää sen kaiken muun päälle.. Mut aika ratkaiseva sellainen. Ja joku Tomi se kylläkin taisi olla.. Vaikket tuolla nyt ketään mainitsemasi nimistä tarkoitakaan.
- Jaksa toivoa
**¨¨ kirjoitti:
No eihän se ollut kuin pieni lisä enää sen kaiken muun päälle.. Mut aika ratkaiseva sellainen. Ja joku Tomi se kylläkin taisi olla.. Vaikket tuolla nyt ketään mainitsemasi nimistä tarkoitakaan.
Ja koska sä teet päätökset elämässäsi, niin päätä myös ettei miehet enää pääse loukkaamaan sua.
Jatka elämää ja tee siitä niin mieleinen kuin mahdollista.
Ilo ja toivo. Iloakin pitää harjoitella. Se tarkoittaa sitä, että sillä on väliä millaisia ihmisiä pidät lähelläsi.
Jep, miehet huijaa. Se on valitettavaa ja siksi suosittelen pitämään taukoa treffailusta jos et ole siihen riittävän vahva. Ajattele suhteilua palapelinä: jos olet rikki jostain, saatat houkutella paikalle niitä jotka ovat itsekkin rikki samasta kohdasta ja/ tai käyttää sitä hyväkseen.
Olet jo toinen tänään jolle suosittelen "mun sydämellä on kypärä" -ajatusta. Se on sun, se on tärkeä ja sinä suojaat sen. Ne sydäntenmurkaajat eivät tule pyytämään anteeksi. Näytä missä kulkee raja ja pidä puolesi.
Suru on sallittua, mutta muista jossain vaiheessa päästää siitä irti. Elämä jatkuu. Tee siitä itsellesi hyvä. - **¨¨
Jaksa toivoa kirjoitti:
Ja koska sä teet päätökset elämässäsi, niin päätä myös ettei miehet enää pääse loukkaamaan sua.
Jatka elämää ja tee siitä niin mieleinen kuin mahdollista.
Ilo ja toivo. Iloakin pitää harjoitella. Se tarkoittaa sitä, että sillä on väliä millaisia ihmisiä pidät lähelläsi.
Jep, miehet huijaa. Se on valitettavaa ja siksi suosittelen pitämään taukoa treffailusta jos et ole siihen riittävän vahva. Ajattele suhteilua palapelinä: jos olet rikki jostain, saatat houkutella paikalle niitä jotka ovat itsekkin rikki samasta kohdasta ja/ tai käyttää sitä hyväkseen.
Olet jo toinen tänään jolle suosittelen "mun sydämellä on kypärä" -ajatusta. Se on sun, se on tärkeä ja sinä suojaat sen. Ne sydäntenmurkaajat eivät tule pyytämään anteeksi. Näytä missä kulkee raja ja pidä puolesi.
Suru on sallittua, mutta muista jossain vaiheessa päästää siitä irti. Elämä jatkuu. Tee siitä itsellesi hyvä.Niin.. En ole treffaillut miehiä ollenkaan vuosiin.. Mut tuo sinun teoria voi pitää paikkaansa.. Minulla on ollut tunne aika monesti et minun päältä kävellään, ihan kirjaimellisesti. Ei mitään väliä sillä miltä minusta itsestä tuntuu.. Viimeisin oli se perjantainen. Ei minulla ole mitään halua käydä koko liikkeessä (jossa ihastus työskentelee) enää ikinä.
Ei varmasti niin.. Sen minäkin voin kuvitella.. Koska vaikuttaa siltä et toinen ei edes ajattele käyttäytymistään eikä paljon mitään muutakaan. Tuota kai pitäisi kokeilla.. Saattaisihan se toimiakin.
Niin.. Sitä on ollut vain aika paljon elämässäni.. Aina kun olen yhdestä selvinnyt, on tullut uusia lisää kuten esim. läheisen kuolema tämän vuoden alussa. Jotenkin noin kai pitäisi yrittää ajatella.. Tällä hetkellä jotenkin kirvelee se perjantainen (miten ihastus käyttäytyi ja miten asiat meni.. ja mitä olen saanut tämän viikonlopun aikana lueskella täältäkin). Mut kai se tästä.. Minä yritän..
Kiitos sinulle noista sanoista..
- toivo & koti
Runo voisi olla minun.
Mies oli patologinen valehtelija, tunteeton laskelmoija. Jotenkin vain välitin hänestä valtavasti. Ehkä se oli pelkoa tulevaisuudesta yksin. En uskaltanut päästää irti, vaikka ei suhde paljon antanut, vaikka sitä tyhjyyttäkään en silloin huomannut. Suhteen onnellisin hetki oli, kun tämä huijari jätti minut ja lähti etsimään uutta uhria. Kauhistuttaa ajatella, että suhde olisi voinut jatkua pitkään, jos hän ei olisi sitä lopettanut. Nyt en käsitä, miten saatoin olla hänen kanssaan. Rakastuminen ja kiintyminen voivat olla vaarallisia ansoja, elämän tuhoajia. Kaikki eivät noihin ansoihin mene. Niihin menevät juuri ne, jotka eivät näe itseään rakastamisen arvoisina, vaan vähättelevät omia tarpeitaan ja elämäänsä. Elämä on vähän antanut ja tulee antamaan. Siinäpä elämän paradoksia. Mutta suunnan voi kääntää, jos oppii arvostamaan itseään ja näkemään elämänsä ainutkertaisena lahjana, jota täytyy kohdella hyvin. Sellaiseen elämään hyväksikäyttäjät eivät löydä tietä.- mankelimimmi
Niin totta. Kyllä jonain päivänä onni odottaa jokaista joka on siihen valmis.
En tunne moniakaan miehiä oikeasti. Kaikki se on vielä edessä koska suojamuuri on jykevä ollut eikä ilmeisesti ole sitä oikeaa kohti mennyt. - palo sisimmässä
mankelimimmi kirjoitti:
Niin totta. Kyllä jonain päivänä onni odottaa jokaista joka on siihen valmis.
En tunne moniakaan miehiä oikeasti. Kaikki se on vielä edessä koska suojamuuri on jykevä ollut eikä ilmeisesti ole sitä oikeaa kohti mennyt.Muutosta kohti.
- voi vittu
Runoja jyystärikarjulle. Tää olikin uutta.
- Ikisinkku M
Helppoa ja niin totta: Kun ei rakastu ei myöskään satuta itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189