koska minua ei janota, ei kutita, ei haluta. Jos jotain tekee niin hävettää ja iljettää vain, että olen koskaan ollut moisen petturin kanssa avioliitossa.
Nyxä, aivan turhaa olet mustis,
17
369
Vastaukset
- ei vähääkään
Veit sanat suustani, onneksi tosin emme ole olleet naimisissa. Nyksä kuvittelee että haluan miehen takaisin ja että olen lääpälläni rakastunut. Mies on se joka pitää yhteyttä ja ehdottelee ties mitä. Isovatsainen, kalju, ruma mies. Mitä hemmettiä mä sellaisella tekisin kun se pettää jokaista mennen tullen? Niin ja mullahan on omakin, komea ja luotettava.
- eisemeenytniin
Nyxät ei ole mustiksia, kuten sä, ei se mee niin, ei mee, sun toiveet on ihan turhii, hukkaan heitettyä aikaa. Luovuta jo.
- koettu ei muutu
Eisemeenytniin
On nähty ja koettu toista.- ;))
No ei oo;)
- koettu ei muutu
No, sinä et ehkä ole mutta jätin itse miehen jo kolmekymmentävuotta sitten. meillä on yksi poika joka nyt jo 40v.Meillä on yhteiset lastenlapset. Kummallakin oma jo kymmeniä vuosia kestänyt uusi suhde. Niin kuitenkin on expuolisoni nyk vaimo niin muistis, että ei päästä miestä edes lastenlasten juhliin jos tietää minun tulevan sinne.
Ex sai huoltajuuden pojasta jolle iskostettiin päähän kuinka huono äiti tälllä on. Pienempänä poikaa estettiin tapaamasta minua.
Aikuisena on poika itse alkanut pitämään yhteyttä minuun enämpi ja vihdoinkin saan olla äiti, ja mummo lastenlapsilleni. Hän on kertonut kokemuksiaan ja äitipuolensa ilkeistä puheista.
Kun veljeni, joka oli naimisissa exäni siskon kanssa, muutma vuosi sitten kuoli niin olipa kova tinka siitä miten kukin osallistuu hautajaisiin.
Ihan kaikkea en voi, enkä halua kertoa mutta vuosien aikana on todella tullut yhtäsun toista - eijanota
Koettu ei muutu. et varmaan ole ainoa joka tuon kokee, onneksi lapset kasvaa ja ymmärtää.
Miten veljesi vaimo/leski on sinuun suhtutnut kaikki nämä vuodet?
Lisää kokemuksia aiheesta????- koetaanverkot
Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D
- eijanota
koetaanverkot kirjoitti:
Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D
verkot ovat tyhjät, Joten turhaan minulle nakkelet.
- xvain
Koetaanverkot; miksi ilkeilet.? En tiedä kuka olet, ja mitä ajat takaa? Miksi yrität estää keskustelua aiheesta joka monelle exälle erittäin tuttu?. On tärkeää saada puhua asiasta. Vai onko niin, että aihe sattui omaan nilkkaan?
- kuittaa ohi
miksi et kestä huumoria? Ja jos jonkun mielipide sattuu ohita.
- Mikä tässä
on huumoria
- kuvonen
Jollain on omaa hauskaa eix se oo kivaa? Tiedän muuten exän, naisen, jota janottaa ja hän on one big joke.
- säälittelee
Taas näitä mustasukkaisia nyxiä haukkumassa eksiä joita heidän miehensä yhä jahtaavat.
- hunnnuunngolla
Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---
- älä jaksa enää
hunnnuunngolla kirjoitti:
Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---
On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.
- hepulipupuli
älä jaksa enää kirjoitti:
On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.
No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa
- mielelläni
hepulipupuli kirjoitti:
No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa
En mielelläni petä minuun asetettuja odotoksia, mutta tässä asiassa täytyy pettää nyxän odotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579