Nyxä, aivan turhaa olet mustis,

eijanota

koska minua ei janota, ei kutita, ei haluta. Jos jotain tekee niin hävettää ja iljettää vain, että olen koskaan ollut moisen petturin kanssa avioliitossa.

17

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vähääkään

Veit sanat suustani, onneksi tosin emme ole olleet naimisissa. Nyksä kuvittelee että haluan miehen takaisin ja että olen lääpälläni rakastunut. Mies on se joka pitää yhteyttä ja ehdottelee ties mitä. Isovatsainen, kalju, ruma mies. Mitä hemmettiä mä sellaisella tekisin kun se pettää jokaista mennen tullen? Niin ja mullahan on omakin, komea ja luotettava.

• eisemeenytniin

Nyxät ei ole mustiksia, kuten sä, ei se mee niin, ei mee, sun toiveet on ihan turhii, hukkaan heitettyä aikaa. Luovuta jo.

• koettu ei muutu

Eisemeenytniin
      On nähty ja koettu toista.

• ;))

No ei oo;)

• koettu ei muutu

No, sinä et ehkä ole mutta jätin itse miehen jo kolmekymmentävuotta sitten. meillä on yksi poika joka nyt jo 40v.Meillä on yhteiset lastenlapset. Kummallakin oma jo kymmeniä vuosia kestänyt uusi suhde. Niin kuitenkin on expuolisoni nyk vaimo niin muistis, että ei päästä miestä edes lastenlasten juhliin jos tietää minun tulevan sinne.

Ex sai huoltajuuden pojasta jolle iskostettiin päähän kuinka huono äiti tälllä on. Pienempänä poikaa estettiin tapaamasta minua.
      Aikuisena on poika itse alkanut pitämään yhteyttä minuun enämpi ja vihdoinkin saan olla äiti, ja mummo lastenlapsilleni. Hän on kertonut kokemuksiaan ja äitipuolensa ilkeistä puheista.

Kun veljeni, joka oli naimisissa exäni siskon kanssa, muutma vuosi sitten kuoli niin olipa kova tinka siitä miten kukin osallistuu hautajaisiin.
      Ihan kaikkea en voi, enkä halua kertoa mutta vuosien aikana on todella tullut yhtäsun toista

• eijanota

Koettu ei muutu. et varmaan ole ainoa joka tuon kokee, onneksi lapset kasvaa ja ymmärtää.
      Miten veljesi vaimo/leski on sinuun suhtutnut kaikki nämä vuodet?

Lisää kokemuksia aiheesta????

• koetaanverkot

Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D

• eijanota
        koetaanverkot kirjoitti:

Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D

verkot ovat tyhjät, Joten turhaan minulle nakkelet.

• xvain

Koetaanverkot; miksi ilkeilet.? En tiedä kuka olet, ja mitä ajat takaa? Miksi yrität estää keskustelua aiheesta joka monelle exälle erittäin tuttu?. On tärkeää saada puhua asiasta. Vai onko niin, että aihe sattui omaan nilkkaan?

• kuittaa ohi

miksi et kestä huumoria? Ja jos jonkun mielipide sattuu ohita.

• Mikä tässä

on huumoria

• kuvonen

Jollain on omaa hauskaa eix se oo kivaa? Tiedän muuten exän, naisen, jota janottaa ja hän on one big joke.

• säälittelee

Taas näitä mustasukkaisia nyxiä haukkumassa eksiä joita heidän miehensä yhä jahtaavat.

• hunnnuunngolla

Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---

• älä jaksa enää
        hunnnuunngolla kirjoitti:

Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---

On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.

• hepulipupuli
        älä jaksa enää kirjoitti:

On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.

No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa

• mielelläni
        hepulipupuli kirjoitti:

No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa

En mielelläni petä minuun asetettuja odotoksia, mutta tässä asiassa täytyy pettää nyxän odotukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe