koska minua ei janota, ei kutita, ei haluta. Jos jotain tekee niin hävettää ja iljettää vain, että olen koskaan ollut moisen petturin kanssa avioliitossa.
Nyxä, aivan turhaa olet mustis,
17
362
Vastaukset
- ei vähääkään
Veit sanat suustani, onneksi tosin emme ole olleet naimisissa. Nyksä kuvittelee että haluan miehen takaisin ja että olen lääpälläni rakastunut. Mies on se joka pitää yhteyttä ja ehdottelee ties mitä. Isovatsainen, kalju, ruma mies. Mitä hemmettiä mä sellaisella tekisin kun se pettää jokaista mennen tullen? Niin ja mullahan on omakin, komea ja luotettava.
- eisemeenytniin
Nyxät ei ole mustiksia, kuten sä, ei se mee niin, ei mee, sun toiveet on ihan turhii, hukkaan heitettyä aikaa. Luovuta jo.
- koettu ei muutu
Eisemeenytniin
On nähty ja koettu toista.- ;))
No ei oo;)
- koettu ei muutu
No, sinä et ehkä ole mutta jätin itse miehen jo kolmekymmentävuotta sitten. meillä on yksi poika joka nyt jo 40v.Meillä on yhteiset lastenlapset. Kummallakin oma jo kymmeniä vuosia kestänyt uusi suhde. Niin kuitenkin on expuolisoni nyk vaimo niin muistis, että ei päästä miestä edes lastenlasten juhliin jos tietää minun tulevan sinne.
Ex sai huoltajuuden pojasta jolle iskostettiin päähän kuinka huono äiti tälllä on. Pienempänä poikaa estettiin tapaamasta minua.
Aikuisena on poika itse alkanut pitämään yhteyttä minuun enämpi ja vihdoinkin saan olla äiti, ja mummo lastenlapsilleni. Hän on kertonut kokemuksiaan ja äitipuolensa ilkeistä puheista.
Kun veljeni, joka oli naimisissa exäni siskon kanssa, muutma vuosi sitten kuoli niin olipa kova tinka siitä miten kukin osallistuu hautajaisiin.
Ihan kaikkea en voi, enkä halua kertoa mutta vuosien aikana on todella tullut yhtäsun toista - eijanota
Koettu ei muutu. et varmaan ole ainoa joka tuon kokee, onneksi lapset kasvaa ja ymmärtää.
Miten veljesi vaimo/leski on sinuun suhtutnut kaikki nämä vuodet?
Lisää kokemuksia aiheesta????- koetaanverkot
Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D
- eijanota
koetaanverkot kirjoitti:
Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D
verkot ovat tyhjät, Joten turhaan minulle nakkelet.
- xvain
Koetaanverkot; miksi ilkeilet.? En tiedä kuka olet, ja mitä ajat takaa? Miksi yrität estää keskustelua aiheesta joka monelle exälle erittäin tuttu?. On tärkeää saada puhua asiasta. Vai onko niin, että aihe sattui omaan nilkkaan?
- kuittaa ohi
miksi et kestä huumoria? Ja jos jonkun mielipide sattuu ohita.
- Mikä tässä
on huumoria
- kuvonen
Jollain on omaa hauskaa eix se oo kivaa? Tiedän muuten exän, naisen, jota janottaa ja hän on one big joke.
- säälittelee
Taas näitä mustasukkaisia nyxiä haukkumassa eksiä joita heidän miehensä yhä jahtaavat.
- hunnnuunngolla
Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---
- älä jaksa enää
hunnnuunngolla kirjoitti:
Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---
On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.
- hepulipupuli
älä jaksa enää kirjoitti:
On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.
No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa
- mielelläni
hepulipupuli kirjoitti:
No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa
En mielelläni petä minuun asetettuja odotoksia, mutta tässä asiassa täytyy pettää nyxän odotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579