Nyxä, aivan turhaa olet mustis,

eijanota

koska minua ei janota, ei kutita, ei haluta. Jos jotain tekee niin hävettää ja iljettää vain, että olen koskaan ollut moisen petturin kanssa avioliitossa.

17

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vähääkään

Veit sanat suustani, onneksi tosin emme ole olleet naimisissa. Nyksä kuvittelee että haluan miehen takaisin ja että olen lääpälläni rakastunut. Mies on se joka pitää yhteyttä ja ehdottelee ties mitä. Isovatsainen, kalju, ruma mies. Mitä hemmettiä mä sellaisella tekisin kun se pettää jokaista mennen tullen? Niin ja mullahan on omakin, komea ja luotettava.

• eisemeenytniin

Nyxät ei ole mustiksia, kuten sä, ei se mee niin, ei mee, sun toiveet on ihan turhii, hukkaan heitettyä aikaa. Luovuta jo.

• koettu ei muutu

Eisemeenytniin
      On nähty ja koettu toista.

• ;))

No ei oo;)

• koettu ei muutu

No, sinä et ehkä ole mutta jätin itse miehen jo kolmekymmentävuotta sitten. meillä on yksi poika joka nyt jo 40v.Meillä on yhteiset lastenlapset. Kummallakin oma jo kymmeniä vuosia kestänyt uusi suhde. Niin kuitenkin on expuolisoni nyk vaimo niin muistis, että ei päästä miestä edes lastenlasten juhliin jos tietää minun tulevan sinne.

Ex sai huoltajuuden pojasta jolle iskostettiin päähän kuinka huono äiti tälllä on. Pienempänä poikaa estettiin tapaamasta minua.
      Aikuisena on poika itse alkanut pitämään yhteyttä minuun enämpi ja vihdoinkin saan olla äiti, ja mummo lastenlapsilleni. Hän on kertonut kokemuksiaan ja äitipuolensa ilkeistä puheista.

Kun veljeni, joka oli naimisissa exäni siskon kanssa, muutma vuosi sitten kuoli niin olipa kova tinka siitä miten kukin osallistuu hautajaisiin.
      Ihan kaikkea en voi, enkä halua kertoa mutta vuosien aikana on todella tullut yhtäsun toista

• eijanota

Koettu ei muutu. et varmaan ole ainoa joka tuon kokee, onneksi lapset kasvaa ja ymmärtää.
      Miten veljesi vaimo/leski on sinuun suhtutnut kaikki nämä vuodet?

Lisää kokemuksia aiheesta????

• koetaanverkot

Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D

• eijanota
        koetaanverkot kirjoitti:

Vai ei sinua janota HahHaa:D:D:D:D

verkot ovat tyhjät, Joten turhaan minulle nakkelet.

• xvain

Koetaanverkot; miksi ilkeilet.? En tiedä kuka olet, ja mitä ajat takaa? Miksi yrität estää keskustelua aiheesta joka monelle exälle erittäin tuttu?. On tärkeää saada puhua asiasta. Vai onko niin, että aihe sattui omaan nilkkaan?

• kuittaa ohi

miksi et kestä huumoria? Ja jos jonkun mielipide sattuu ohita.

• Mikä tässä

on huumoria

• kuvonen

Jollain on omaa hauskaa eix se oo kivaa? Tiedän muuten exän, naisen, jota janottaa ja hän on one big joke.

• säälittelee

Taas näitä mustasukkaisia nyxiä haukkumassa eksiä joita heidän miehensä yhä jahtaavat.

• hunnnuunngolla

Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---

• älä jaksa enää
        hunnnuunngolla kirjoitti:

Ai onko? Vai niitä exiä jotka odottavat miehen yhteydenottoa--vuosia ja taas vuosia turhaan---

On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.

• hepulipupuli
        älä jaksa enää kirjoitti:

On se vain kumma, että jotkut nyxät ne kaksaa.

No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa

• mielelläni
        hepulipupuli kirjoitti:

No kaksaavat nyxät jaksaa,jopa sotkea kaikkien välit.Onneksi paljasti itsensä. Nyt tiedetään miten seuraaviin ilkeilyihin suhtaudutaan. Provoilkoon rauhassa

En mielelläni petä minuun asetettuja odotoksia, mutta tässä asiassa täytyy pettää nyxän odotukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2326
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe