mitä mieltä

känninpiikkiin?

Tuli tyttökaverin kanssa iso riita, kun olimme kavereitten kanssa viettämässä iltaa meillä. Molemmat olimme juopuneita ja riita alkoi tyttöystävän loukkaavasta käytöksestä minua kohtaan. Tästä huomautettuani alkoi kauhea huuto ja karjuminenen tyttöystäväni toimesta. Loukkaukset alkoivat molempien osalta ja kaikki entiset riidanaiheet tulivat esiin. Olen riitatilanteessa tyyni ja osaan ärsyttää liiankin hyvin. Nainen oli hulluuden rajoilla raivosta kiehuen. Molemmat olemme hyvin jääräpäisiä enkä voinut antaa periksi ollenkaan.
Riita yltyi siihen pisteeseen, että tyttökaverini karjui ja löi minua useita kertoja kasvoille ja kehoon, mistä jäi jälkiä jonkun verran. Hän ei ole ikinä ennen käyttäytynyt väkivaltaisesti vaikka äkkipikainen onkin. Sitten hän alkoi valittaa ja itkeä kaikille, kuinka minä olin tönäissyt häntä, naista. Tönäisinkin niin, että vähän horjahti taaksepäin vain suojellakseni itseäni hänen lyönneiltä. Pääosin otin lyönnit vastaan ilmettäkään väräyttämättä, mikä taisi ärsyttää ämmää enemmän. Lyönnit eivät tuntuneet sietämättömiltä, mutta ruhjeita ja mustelmia hän sai aikaan.
Sanoin samana iltana suhteen olevan ohi.

Häiritsee todella paljon, jos joku luulee että olen satuttanut naista. Niin en tekisi missään tapauksessa. Nainen on pari päivää pyydellyt anteeksi ja näyttää siltä ettei eroa ehkä tulekaan. Aikansa ottaa ennen kuin unohdan tapahtuneen. Naisen väkivaltaisuudet eivät mieltäni paina, vaan kaikki muu riitaan liittyvä.

Mikä naisia vaivaa?Luulevat saavansa pahoinpidellä miehiä niin kuin haluavat ja jos mies hiemankin ärähtää niin ihmetellään ja inistään.

3

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------

      Heitä helvettiin tai anna kunnolla takas. Ei kenenkään, miehen tai naisen tarvitse omalta kumppanilta väkivaltaa sietää. Jos annat tyttöystäväsi lyödä sua monta kertaa peräkkäin ottaen vaan iskut vastaan, se tasan tarkkaan tekee samalla tavalla uudestaankin, kun tietää että suhun voi purkaa turhautumista lyömällä, pelkäämättä että annat takaisin.
      Vielä jos syyttää sua tuosta episodista, se kertoo aika paljon. Yrittää vierittää omaa sairasta luonnettaan sun syyksi. Älä alistu. Ei kannata jäädä hakattavaksi vaikkei sulle pahasti kävisikään. Jokainen ansaitsee omassa kodissaan mielenrauhan.

    • känninpiikkiin?

      Muija on osoittanut katumusta ja pyydellyt anteeksi. On myös huolissaan omasta maineen menetyksestään kaveripiirissäni. Ehkä kova morkkis on riittävä rangaistus teoista. Oli minullakin osuutta riidan kärjistymiseen.

      Vähän kaduttaa, että annoin muijan mäiskiä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Uskon ettei hän enää käy väkivaltaiseksi enkä aio asiasta enää muistuttaa. Jos kuitenkin joskus vielä lyö kunnolla lähetän hänet lätkimään tai teen muulla tavalla, tietenkin fyysisesti satuttamatta selväksi ettei minua kohdella niin.

      Tämä juttu on selvä tapaus, mutta muija joskus valittaa, että hän on aina se, joka pyytelee anteeksi ja tekee aloitteen riidan sopimiseksi. Voiko olla niin että naiseni on aina syypää riidan syntymiseen vai enkö vaan huomaa omia virheitäni? Luulen sen kylläkin johtuvan siitä, että itse en suuttuisi niistä asioista mistä naiseni ottaa nokkiin.

    • nasse-täti

      Joitakin asioita voi laittaa kännin piikkiin, mutta ei kaikkea. Harmittomat pikku sähellykset vielä menee, ei väkivalta. Jos naisesi kuuluu siihen porukkaan, jotka eivät hallitse itseään humalassa, pitää oikeasti miettiä että joutuuko hän tekemään sen päätöksen, ettei juo sitten ollenkaan. Niitäkin ihmisiä nimittäin on, joille ei kerta kaikkiaan viina sovi.

      Sitten yhtä oleellinen on se kysymys, että haluaako nainen hallita ja hillitä itseään. Jotkut ovat koukussa kilahteluun ja suorastaan pitävät siitä. He kokevat jotenkin tylsäksi käydä riitaa ihan vaan rauhallisesti keskustellen.

      Oli syytäkin pyytää anteeksi, aika näyttää, että oliko pyyntö vilpitön. Jos asia kääntyy myöhemmin niin päin, että "aina minä pyydän anteeksi", niin sitten on aika häipyä kuvioista.

      Saatoithan sinäkin olla syyllinen itse riitaan (ja todennäköisesi olitkin), mutta nainen oli syypää väkivaltaan ja sitä on hän on pyytänyt anteeksi. Jos alkaa venkoilla anteeksipyyntöään epäreiluksi... No, osaat kyllä päätellä.

      Kuulosti ihan hyvältä suunnitelmalta. Ei ämmillä ole mitään oikeutta käyttää väkivaltaa. Nekin voivat joskus huitaista niin, että toinen osapuoli on Töölössä leikattavana. Väkivalta ja alkoholi = ennen pitkää poliisi- tai sairaala-asia (tai molempia)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe