Azzurro- mallitoimisto...

Onko azzurro models oy- vielä toiminnassa? Sivuilla mainittu puhelinnumero ei toimi. Tietääkö joku jotain muuta luotettavaa mallitoimistoa helsingissä kuin azzurro tai paparazzi? Vai voisiko azzurron toimistolle vain "pistäytyä" Olen lähettänyt mallitoimistolle mallihakemuksen- mutta siihen ei ole vastattu, haluaisin vielä kuitenkin yrittää, sillä uskon mahdollisuuksiini, ja olen ammattilaiselta kuullut samaa.
22296
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Lähetitkö hakemuksesi mukana myös kuvia itsestäsi , vai pelkän sähköisen hakemuksen ?
Jos aiot "pistäytyä" mallitoimistossa,sinun on kyllä varattava aika etukäteen.Jos olet persoonallinen ja muuntautumiskykyinen, niin kyllä hakemuksesi huomioidaan,Koska muuten hakemuksesi lähetit ? Nyt kesäaikaan on toimistoissakin hiljaisempaa, ja hekemusten käsittely saattaa senkin takia hiukan kest'ää...malttia.
Itse otatin ammatilaisella muutaman mallikansiokuvan itsestäni ja varasin ajan toimistoon. Ekan mainoskuvakeikan tosin järjesti se valokuvaaja ,ennekuin olin toimittanut edes kuvia toimistolle.
Tsemppiä sulle

Äänestä

onko siis Azzurro voimassa vielä?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Pikkumallii kirjoitti:

Onko azzurro models oy- vielä toiminnassa? Sivuilla mainittu puhelinnumero ei toimi. Tietääkö joku jotain muuta luotettavaa mallitoimistoa helsingissä kuin azzurro tai paparazzi? Vai voisiko azzurron toimistolle vain "pistäytyä" Olen lähettänyt mallitoimistolle mallihakemuksen- mutta siihen ei ole vastattu, haluaisin vielä kuitenkin yrittää, sillä uskon mahdollisuuksiini, ja olen ammattilaiselta kuullut samaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu