Romuautot, Romurauta ja Metalli

damdamdim

Kuka täällä Outokummun alueella kerää romuautoja ja metallia? Jos tiedätte niin laittakaahan tähän numeroita ylös!

21

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • damdamdim

      Joutas nuo romut nopeasti pois tuolta pihalta lojumasta

      • Anonyymi

        Kaupunki kerää pääkadulle hajonneet autot - se katu tehtiin ihan sitä varten, jotta särkymisiä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunki kerää pääkadulle hajonneet autot - se katu tehtiin ihan sitä varten, jotta särkymisiä tulee.

        Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia. Vanhat bensa dieselit voi jo romuttaa pari vuotta aikaisemmin niin meidän sähköautoilijoiden tarvitsisi kärsiä saasteista kun käymme K-kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia. Vanhat bensa dieselit voi jo romuttaa pari vuotta aikaisemmin niin meidän sähköautoilijoiden tarvitsisi kärsiä saasteista kun käymme K-kaupassa.

        Saat vielä kärsiä dieselin tuoksua ja ajaa pari sähköautoa loppuun ennen kun mun paku menee paaliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat vielä kärsiä dieselin tuoksua ja ajaa pari sähköautoa loppuun ennen kun mun paku menee paaliin.

        Olisko sulla ehjiä raidetangon palloniveliä Renaulttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia. Vanhat bensa dieselit voi jo romuttaa pari vuotta aikaisemmin niin meidän sähköautoilijoiden tarvitsisi kärsiä saasteista kun käymme K-kaupassa.

        "Minulla on ollut sähköauto jo usean vuoden ei ongelmia"

        Millään uudella autolla on mitään ongelmia, käyttövoimasta riippumatta. Mutta katsotaanpa sitä sinun sähköautosi akustoa tässä muutaman vuoden päästä. kun alkaa vaihto tulla eteen.

        Miten "vihreää" se silloin on ja paljonko lompakosta pitää seteleitä kaivaa esille? Kyllä hymy hyytyy....


    • damdamdim

      Kiitoksia paljon! :)

    • Anonyymi

      Jos on joutavia autokajareita niin tarviin

      • Anonyymi

        Ei ole.


    • Anonyymi

      Kelpo kerääjä vie, googleta huvikseen..

    • Anonyymi

      Eivät tunnu mitään maksavan ilmaiseksi pitäisi saada tai sitten sanovat että myöhemmin maksaa mitä ei ikinä kuulu ,vetoavat kuljetusmaksuihin . Yksi kaveri kävi tästä enosta ja maksoi käteisellä se homma toimi en vaan muista nimeä enää.

    • Anonyymi

      Kelpokerääjä vei pari pihalta autonraatoa mennessään ilmaiseksi. Rahaa turhaa odottaa tärkeintä on että pääsee romuista eroon, rumentavat maisemia ja maatuvat pirun hitaasti.

      Googlella löytyy apuja, paikallista kerääjää ei ole tietääkseni pienten markkinoiden vuoksi..

    • Anonyymi

      Lupasivat maksaa metallista mutta eivät ees vastaa enää puhelimeen kun tavara on käyty . Myyn tästä lähtien romuni vain käteisellä ja maksu ennenkuin tavara menee kyytiin.

    • Anonyymi

      Stenan kuskit ostavat katit samalla kun vievät autot stenalle jos ne on irroitettu 👍.

    • Anonyymi

      Osa joensuun romustajista huijaa painoista osa romuista kipataan pois ennen vaakaa näin tehtyjä vuosia.

      • Anonyymi

        Omistajan on perin vaikeaa mennä sinne itse punnitsemaan, kun painot ovat niin suuria. Menee melkein arvioimiseksi kaikki. Joten väittämä saattaa olla tottakin.


    • Anonyymi

      Kalattomantien päässä on oikea romulaani. Ja rehellinen , tosi ystävällinen itte kauppias. Kannatta käydä ennen kuin kaupunki tyhjentää tontin.

    • Anonyymi

      Sekajätteeseen mahtuu yllättävän isot rautaromut kun pilkkoo tarpeen mukaan pienemmiksi.
      Autoa ei pysty hautaamaan sekajätteeseen mutta paljon muuta helpolla purettavaa kyllä, onneksemme on näitä yhteiskeräyspisteitä, molokin kitoja joissa tilaa aina..

    • Anonyymi

      Ai kalattomantien päässä oleva piha on Molokki, saako sinne viedä romunsa kuka vaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe