Sanoisitteko että mies on liian varovainen/mustasukkainen/vainoharhainen jos hän vahtii vaimonsa vaatteiden käyttöä? Olemme olleet nyt naimisissa pari vuotta ja olen tänä aikana aloittanut uuden liikuntaharrastuksen, minkä myötä kroppani on kiinteytynyt tosi kivasti. Mies kehuu minua paljon ja huomauttelee jos esimerkiksi kaupassa joku mies tuijottaa minua. Nyt hän on selvästikin alkanut katsomaan mitä minulla on päällä. Esimerkiksi auringonottoon emme voi mennä julkisille paikoille, vaan takapihan on kelvattava. Aavistelen ettei hän halua että muut miehet katsovat minua bikineissä. Nyt vasta hän huomautti urheilutrikoistani, että ovat todella tiukat ja takapuoleni näyttää niissä syntisen hyvältä. Että jo on miehille silmänruokaa... Ei ihme jos katsotaan jne. Rivien välistä (puhetyylistä) aavistan että mies haluaisi minun kulkevan löysemmissä housuissa. Ja nämä kyseiset housut ovat siis ihan tavalliset naisten liikuntahousut... Kerran saimme kunnon riidan aikaiseksi kun olisin laittanut kavereidemme bileisiin lyhytlahkeisen haalariasun, joka korosti sääriä. Omasta mielestäni pukeudun ihan tavallisiin vaatteisiin, en esittele esim. rintojani, vatsaani tai takamustani. Jos 2000-luvulla ei voi jalkojaan näyttää helteellä niin jo on ihme...
Mies vahtii liikaa?
9
557
Vastaukset
- päätän itse vaatteistani
Liian mustasukkainen! Eiköhän jokaisella ole oikeus pukeutua kuten haluaa.
Mies on mustis. Ei pidä siitä, että toiset miehet katsovat hänen omaansa. Haluaa sinun peittävän suloiset kurvisi. Pääsääntönä mielestäni on, että jokainen saa pukea päällensä mitä tahtoo. Tietty tilannetaju vaatetuksen suhteen on toki toivottavaa ja voi häiritsevästä vaatevalinnasta toki sanoakin.
Auttaisiko puhuminen? Kerro että sinusta on kiva käyttää nättejä vaatteita, kun ne nyt paremmin sopivat. Jos joku sinua tuijottaa, niin siinähän kyylää. Ei se lähemmäs pääse! Kuitenkin lopulta sinun miehesi lienee se, joka oikeasti pääsee mm. "syntisen hyvännäköisestä takapuolesta" nauttimaan ;)- ...........
Kyllä ne muutkin miehet runkatessaan pääsevät nauttimaan hänen "syntisen hyvännäköisestä takapuolesta".
- liika on liikaa
Kyllä, miehesi on mustis. Antaisin sen neuvon että älä lähde leikkiin mukaan - minä nuorena vaimona tein sen virheen, että yritin olla mahdollisimman väritön, hajuton ja mauton, etten vaan provosoisi toista epäilemään mitään (kun sanomista ja selkeää paheksuntaa tuli tukan värjäämisestä, uusista vaatteista, laihduttamisesta, tyttöjen baari-illoista tms...).
Erohan siitä tuli (terapian jälkeen), loppujen lopuksi en jaksanut enkä halunnut elää toisen sääntelyn mukaan, henkisesti sellainen käy kovin raskaaksi.Vastareaktio oli muuten aikamoinen vapauden koittaessa... Nykyinen mies ymmärtää tilan ja itsemääräämisen tarpeen, en mahtuisikaan enää sellaiseen laatikkoon mihin ensimmäinen yritti minut asettaa. Kaikkea sitä on viitsinytkin :D
Terapeutin mukaan muuten tällainen ns. patologinen mustasukkaisuus (ei syytä) ei suinkaan ole suhteen alkuvaiheen ongelmia, kuten luulisi, se pahenee ajan myötä. Toivottavasti teillä on kyse jostain muusta. - Naisellinen...
Kuullostaa kyllä aika erikoiselta. Olette ilmeisesti jo ihan aikuisen iässä, joten tuollainen kontrollointi ei ole normaalia. SInua kauniimpia ja parempivartaloisia on puolisoina monella miehellä, eivätkä he kyylää sitä, mitä vaimo päällensä panee. Varmasti tuollainen mustasukkaisuus aluksi imartelee mutta todellisuudessa sillä ei sinun viehättävyytesi kanssa ole mitään tekemistä vaan miehen epävarmuus ja mikä-lie-muu-identiteetti-ongelma on taustalla. Tulet kyllä huomaamaan aikanasi...
- kiltti mies.
Sulla on vääränlaine mies ja tosi mustasukkainen. Et kai aio koko elämääsi tuota miehesi mustasukkaisuutta sietää. Se pelkää et lähdet jonkun muun matkaan ja petät sitä ja siksi määräilee sinua ja pukeutrumistasi. On se nyt perkele kun et saa edes rannalle mennä. Sun pitää oikeesti tehdä asialle jotain heti tai muuten ei hyvä heilu. Miehes on kai jonkinlainen narsisti.
Minusta naisella saa olla omia harrastuksia ja saa pukeutua kuten haluaa ja mennä bileisiin kavereiden kanssa missä vaatteissa haluaa, ja saa mennä rannalle. Miehes ei yksinkertaisesti luota sinuun ja jos ei ole luottamusta niin ei suhde toimi. Olet treenannut kroppaasi joten miehet katselevat sinua ja siksi miehes kontrolloi sun tekemisiä ja pukeutumistasi. - Ppenat
Miten sinun auringonotostasi ja vaatteistasi päättäminen voisi kuulua miehellesi? Ihmeellinen ajatuskin! Puolison toiveita tottakai kuunnellaan ja otetaan huomioonkin, mutta et sinä vaimona ole miehesi käskyvallan alla.
Pitemmän päälle tuo ei tule toimimaan. Jos miehesi itsetunto ei kestä sitä, että hänen vaimoaan katsotaan, niin hänellä pitää olla susiruma vaimo. Aika moni mies on ylpeä siitä, että vaimo on kaunis. - kanelipulla1
Tämä keskustelu mustasukkaisuudesta oli mielenkiintoinen http://keskustelu.suomi24.fi/node/11502586
- Monni
Miesten mielestä seksikästä on se joka ei näy, ja jota ei näytetä. Ja erittäin epäseksikästä se jota yritetään epätoivioisesti 2kk treenin jälkeen näyttää kireissä trikoissa yms.vetimissä. Nainen on siis itse osoittautunt epäseksikkääksi ja huono-itsetuntoiseksi yksilöksi. Tervepäinen mies on havahtunut menneensä yhteen itsesasissa sittenkin turhamaisen heikkoitsetuntoisen typyn kans. Tee siis palvelus miehellesi, ota ero ja kerro että hän ansaitsee parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722