mieheni luulee että petän häntä..

ruusu3

Minulla on ongelmana se, että mitä tahansa teenkin, mieheni luulee että minulla on rakastajia joka nurkassa. Totuus on että en ajattele ketään muuta kun miestäni. En tiedä enää jaksanko odottaa että hän lopettaa mustasukkaisuutensa ja alkaa luottamaan minuun lopultakin. Tiedän että hänellä on ollut elämässään vaikeaa, mutta johonkin se raja on vedettävä! Onko muilla kokemuksia ärsyttävän mustasukkaisista miehistä? Huomio on siis se, että en ikinä tule pettämään miestäni!!! Minä jätän jos tulee tiukkaa, en petä..... siis mielelleni soitti kuulema joku joka sanoi hänelle että olin petänyt... :((( auttakaa!!

39

2565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimustiasukkiakiitos

Ette sovi yhteen. Mustasukkaisia ihmisiä ei paranna mikään tai kukaan. Se on omasta halusta kiinni. Usein nuo tapaukset päättyy ikävä kyllä väkivaltaan.

• huomiontarve

"Miehen huomiontarpeen hillintä

- Vellihousu luusereilla on tapana olla mustasukkaisia ja omistushaluisia. Nämä ominaisuut on eliminoitava tai ainakin peitettävä täysin muilta."

lähde

http://pleieri.blogspot.com/2013/05/parisuhteen-yllapito.html

Miehesi ei tätä näköjään osaa valitettavasti tehdä.

• nainen 33

Kokemuksesta sanon, että liian mustasukkaisen kanssa suhdetta ei kannata jatkaa. Se vain pahenee ajan mittaan. Epäilyksen siemen miehesi päässä vain jatkaa kasvamistaan, pahimmassa tapauksessa et saa kohta edes mennä tyttökavereidesi kanssa ulos. Harkitse siis vakavissasi miehen jättämistä. Mustasukkaisuus kun ei ole mikään rakkaudenosoitus toista kohtaan, vaan se on sairautta.

• lopeta suhde

Tuo nyt ongelman pahaa aliarvioimista.

Pahimmassa tapauksessa et enää voi olla edes ruokakaupassa viittä minuuttia "normaalia" pidempään ilman mustasukkaisuuskohtausta (=alistamista).

Ap, ei miehesi rakasta sinua. Hän haluaa omistaa ja alistaa sinut. Kun lopulta olet riittävän alistunut, alkaa hakkaaminen. Ethän siinä vaiheessa enää lähde pois, kun itsetuntosi on nujerrettu.

• njoooooo

Kuulostaa kyllä hälyyttävältä. Itse olin pitkään sairaalloisen mustasukkainen. Kyllä sitä voi karsia itsestään pois, mutta se vaatii kovaa itsekuria ja halua muuttua. Ilman ymmärtämistä, kuinka kiduttavaa se molemmille voi olla, ei muutosta voi tapahtua. Useimmitenhan nämä pahenevat, niinkuin edellinen jo sanoikin. Mustasukkaisuus on sikäli ymmärrettävää, koska pettämistähän sattuu nykyisin hyvinkin paljon. Enemmän painottaisin kuitenkin rehellisyyden merkitystä ja luottamista toiseen. Nämä ovat näitä ikuisuuskysymyksiä :/

• njoojooojatkaavielä

Siinä mielessä epäilemisen voisi ymmärtää, jos olisit antanut syytä tähän.
        Kirjoituksesi perusteella näin ei kuitenkaan ole.
        Jos mustasukkaisuuden lisäksi esiintyy aggressiivisuutta tai väkivaltaa, tilanne kuulostaa kyllä toivottomalta.

• surullista...

juurikin näin. Ja se on sitä rakkautta ja välittämistä, kun haluaa parantua mustasukkaisuudesta. Että ei rajoita toisen elämää millään muotoa. Mutta kun toisella mustasukkaisuus pahenee, niin silloinpa tietää varmuudella, että toinen ei välitä.

• surullista...
        njoojooojatkaavielä kirjoitti:

Siinä mielessä epäilemisen voisi ymmärtää, jos olisit antanut syytä tähän.
        Kirjoituksesi perusteella näin ei kuitenkaan ole.
        Jos mustasukkaisuuden lisäksi esiintyy aggressiivisuutta tai väkivaltaa, tilanne kuulostaa kyllä toivottomalta.

normaalin mustasukkaisuuden ymmärtää, jos toinen on antanut syytä siihen. Mutta sairaalloinen mustasukkaisuus ei ole siinäkään tilanteessa oikein. Joko antaa toiselle anteeksi ja jatkaa matkaa yhdessä tai eroaa. Niin kuin "eimustiasukkia" sanoi, mustasukkaisuus päätyy usein väkivaltaan ja kontrolloimiseen, ja se jos mikään ei ole rakkautta.

• lifemocker

niin sun pitää ensin tiedostaa ja ymmärtää ETTÄ SÄ TEET väärin

• Mikään, mitä teet, ei paranna toisen mustasukkaisuutta, eikä se liioin häviä itsestään. Edellä olet saanut hyviä ohjeita, ota ne ihan tosissaan.

• jaa joo.

Ei sua voi kukaan muu auttaa. Autat vain itse itseäsi jättämällä miehesi jos ei tahti muutu. Mustasukkaisuudesta ei koidu ikinä mitään hyvää.

• mmh.

Se pettää sua itse. Perusmies.

• ........

Hän ite tekee sitä, mistä sinua syyttää...

• Dino Rex

Jos hänelle oli joku soittanut, niin eikö asia kannattaisi selvittää tuon ihmisen kanssa. Eihän se muuten ratkea. Kyllä itsekin epäilisin vahvasti jos mulle joku soittais että tyttöystäväni pettää mua, koska en nyt keksi tuttavapiiristä ketään jolla olisi jotain motiivia tuollaiseen.

• lifemocker

kannattaisi nostaa kytkintä. tuo ei kyllä muutu paremmaksi

yltiömustasukkaiset ihmiset ovat vähän mielisairaita

• ...

Oliko mies yhtä epäluuloinen jo ennen tuota väitettyä soittoa? Sekin voi olla vain testiä, jolla hän katsoo, saako sinut hätkähtämään syyllisyydentuntoisen näköisenä (ja vaikka tunnustamaan).

• en katselisi

Tietysti mies testaa mustasukkaisuuttaan testeillä. Sanopas AP miehelle, että haluat puhua sen ihmisen kanssa, joka väittää maanneensa kanssasi. Yleensä tässä on vain se puoli, että mies syyttää naista siitä, mitä itse tekee. Itse tsekkaisin miehen tekoset. Sieltä paljastuu varmasti jotain. Sitten mies vaan ulos!

• jepjepjepjepjepjepje

Mustasukkaisuudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja sitä sietävät ja siitä nauttivat vain huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset.

• jjojo´+0+0+0+´++0+89

Sulla on tosi hyvä mies. Hoivaa ja huolehtii. Mitä sitten jos se luulee susta jotain mikä ei ole totta. Eihän se ole ennenkään suhteita kaatanut.

• mies3222222222222222

Lapsellinen näkökulma

• sellaista...

Täytyy näin miehenä myöntää, että usein tuo mustasukkaisuus johtuu pettämisestä. Syyttävä osapuoli pettää. Kaverini muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi vaimoaan kohtaan, kun kaverin kakkonen jätti tämän mun kaverin..

• must.suk.miehet.yök

Joudut odottamaan aika kauan miehesi muuttumista, jota ei tule koskaan tapahtumaan, ellei miehesi tiedosta ongelmaansa ja tee asian eteen jotain.

• ei ymmärrä

Mistä te naiset oikein löydätte tällaisia miehiä?!?! Altistatte itsenne vapaaehtoisesti henkiselle pahoinvoinnille.

• Karkuun vaan

On niitä kyllä naisissakin, näitä itkupotkutapanittenijosjätätjapetätmut -luusereita. Persoonallisuushäiriöisiä.

• eimustiasukkiakiitos

Olisi mielenkiintoista kuulla AP:n kommentteja asiasta, saatuaan tällaisia mielipiteitä.

• Mistä on kyse

Jos on varma, että et ole pettänyt, niin kukaan ei ole koskaan soittanut miehellesi tällaisesta asiasta! Silloin miehesi valehteee sinulle tuollaisesta puhelusta. Se on sairasta. Sairaalloisen mustasukkainen ihminen keksii omassa päässään älyttömiä, sairaita valheita ja temppuja, ja antaa niille hyväksynnän"saadakseen kumppaninsa kiinni", koska on ajatuksissan niin vakuuttunut että kumppani pettää. Kyse on mielen sairaudesta, johon sinä itse etä käytökselläsi voi vaikuttaa tai sitä muutttaa . Ota psykologian kirjallisuudesta tai ammatti-ihimiseltä selvää millainen mielen sairaus sairaalloinen mustasukkaisuus on.

Jos tiedät pettäneesi, silloin soitto voisi olla totta. Terve ihminen on mustasukkainen ehkä suhteen alussa kun ei vielää tiedä onko uusi kumppani luotettava, ja myöhemmin jos on aihetta tai todellisia viitteitä uskottomuudesta tulee hänen tietoonsa tai jos kumppani oikeasti käyttäytyy tavalla, joka herättää aiheellisesti epäluulon ja vaiston.

Eli sairraalloinen mustasukkaisuus pitää osata erottaa normaalin ihmisen mustasukkaisuudesta.

• Dino Rex

"Jos on varma, että et ole pettänyt, niin kukaan ei ole koskaan soittanut miehellesi tällaisesta asiasta!"

Kuka sanoo ettei joku ulkopuolinen voi olla sekopää ja "paljastaa tyttöystävän" valheellisesti. Itselläni on sukulaisissakin näitä ihmisiä jotka keksii toisista ihme juttuja vähäisin tai olemattomin perustein ja kertoo ympäri kyliä ja kaikille sukulaisille. Eräänkin kerran lähisukulaisestani levisi juttua että hänellä on paha alkoholiongelma. Tiedän 100% varmuudella että ko. ihminen ei edes koske alkoholiin. Mun mielestä kannattaisi ottaa selvää että mikä se puhelu on, koska jos se on olemassa ja aloittaja ei ole pettänyt, niin poikaystävällä joka tapauksessa hyvä syy epäillä.

• Kokemusta1

Mustasukkaisuus miehelläsi on aika paha. Oletteko olleet minkä aikaa yhdessä? Yleensä pahimmat tapaukset näyttävät melekein suhteen alussa tämän piirteen..koska eivät pysty hillitsemään itseään. Luulen, että hänellä on aikaisemmissa parisuhteissa ollut myös tätä "sairasta epäilyä"? tai sitten häntä on elämän aikana petetty todella pahasti.. tai sitten HÄN itse on tehnyt/tekee juuri sellaisia asioita mistä sinua epäilee! Myöntääkö miehesi tai ymmärtääkö hän kuinka mustasukkainen hän on? Se on hyvä, jos hän itse tajuaa tuon, silloin hän voisi jopa "parantua" tästä ominaisuudesta. Mutta ammatti ihmisen apua kyllä tarvitsee, että tämä piirre "haallistuisi". Olen joskus kuullut, että tämänlaisilla ihmisillä on joko huono itsetunto tai kumppanin menettämisen pelko. Tietenkin on monia muitakin syitä, jotka jopa voivat johtua esim. lapsuudesta. Yleensä psykiatrit kyllä löytävät asiakkaasta tämän syyn, miksi joku käyttäytyy poikkeavalla tavalla, ja sitten tätä asiaa lähdetään perin pohjin kyllä hoitamaan ja hyvillä tuloksilla. Toivottavasti miehesi jaksaa lähteä hoitamaan itseään ja sinä jaksat tukea häntä .

• musta sukka

Tuosta puhelusta.. Siinä on kaksi vaihtoehtoa; mies on itse mielen pimeydessään keksinyt sen ja kun uskoo sinun pettävän, kokeilee, että saako tekaistulla puhelulla sinut tunnustamaan jotain mihin itse kokee sinun syyllistyneen. Toinen vaihtoehto on, että joku on oikeasti soittanut jostain käsittämättömästä syystä miehellesi (en lähde spekuloimaan syitä, mutta meitähän on monenlaisia tallaajia tässä maailmassa). Olipa kummin vaan, olet oikeutettu vaatimaan mieheltä tietää kuka soitti ja selvittämään asian, koska kyseessähän on kunnianloukkaus.

Toinen asia, mistä monet puhuivatkin, oli tuo sairaallollinen mustasukkaisuus. Sitä se on, ja se ei parane itsekseen eikä edes sinun avustuksella. Älä anna mustasukkaisuudelle yhtään periksi. Sinun ei tarvitse tehdä selontekoa jokaisesta liikkeestäsi, jokaisesta puhelustasi, luovuttaa sähköpostin salasanoja jne.. Vanhan sanonnan mukaan jos annat pahalle pikkusormen, se vie koko käden. Älä kuvittele parantavasi toisen mustasukkaisuutta sillä, että teet tiliä kaikesta menemisestäsi ja tulemisestasi. Äläkä suostu tekemään mitään osoittaaksesi rakkautta ja uskollisuutta (ts. jos toinen sanoo, että tee tämä, että tiedän, että olet uskollinen ja rakastat minua). Se on myös ns. loputon suo.

Suosittelen keskustelemaan asiallisesti miehesi kanssa tilanteesta. Selität sen hänelle omasta näkökulmastasi ja katso ymmärtääkö hän ja pystyykö hän ottamaan sinulta palautetta vastaan ja näkemään oman heikkoutensa.

• ikävä kyllä

Itselläni oli samanlainen tilanne ex-mieheni kanssa. Sain myöhemmin tietää, että mies petti minua. Kaikki se mustasukkaisuus kaadettiin päälleni aivan kummallista syistä. Jos olin jutellut hänen ystäviensä kanssa tai tarjonnut kahvia heidän vieraillessa meillä (mies itse oli myös paikalla). Kaikenlaista hullua. Puhelimeen tuli vastata aina kun hän soitti. Jos en vastannut, minua hu*riteltiin...
      Lopulta tajusin, että vuosien taisteleminen suhteemme eteen oli molemmilla vain pelkoa aloittaa alusta toisaalla. En pystynyt eroamaan, koska olin henkisesti niin nujerrettu ja uskottelin aina, että kunhan tämän ja tämän asian yli selvittäisiin, niin tilanne paranisi. Ei se niin koskaan tehnyt. Hetkellisesti kyllä aina.
      Nyt, ilman häntä elämä tuntuu kevyeltä ja elämisen arvoiselta. En kyennyt näkemään muunlaista elämää enää niin pitkän yhdessäolon jälkeen. Onneksi sain voimaa ja rohkeutta repäistä itseni siitä liitosta irti. Älkää luulko mustasukkaisuutta rakkauden teoksi. Satutatte ja nujerratte vain itsenne.

• hmm.

Mies voi pettää itse tai olla epäluotettava(?), jos epäilee aina toista. Mies ei varmaan muutu miksikään, vaan on vainoharhainen lojaalia naista kohtaan.

• mummo03

Kirjoitan tämän kaikella rakkaudella ja kokemuksella niille ihmisille, joilla on mustasukkainen kumppani kotona.

Sairaalloisen mustasukkaisuuden omaava mies/nainen ei ikinä muutu. Tilanne pahenee vuosien saatossa, joiden varrella tulee täysin välinpitämättömyyden aikoja. Tällöin kumppani ajattelee, että aivan sama vaikka pettäisi, antaa mennä ja tulla miten haluaa. Tämän jälkeen mustasukkaisuus pahenee aina asteittain.
      Lopuksi et voi olla töissä, kun sinulla on siellä rakastaja. Et voi lopulta lähteä muualle kuin niihin tuttuihin ja turvallisiin paikkoihin, joista mies/nainen ei suutu. Sinä ajattelet samaan aikaan, että tämä on sinun vikasi, olet antanut jonkin syyn mustasukkaisuudelle. Asia ei kuitenkaan ole näin.
      Kaikkea mitä teet vahditaan ja taas annetaan sitä liikkumatilaa. Sitten mustasukkaisuus taas pahenee asteen.
      Et saa enää pukeutua niin kuin haluat, et saa katsoa tv:tä, et saa käydä kaupassa yksin. Sinusta tuntuu, että sinun pitää ymmärtää, että kyllä se mies joskus muuttuu ja luottaa. Mutta et ymmärrä sitä, että asiassa ei ole kysymys luottamuksesta vaan sairaudesta, joka alistaa ja vie sinunkin voimasi mukanaan.
      Taistelet vastaan kaikin voimin, yrität saada miehen/naisen luottamaan. Mies/nainen muuttuu väkivaltaiseksi. Riidoista tulee aggressiivisia. Sinä ajattelet, että riidat ovat osaksi sinun syytäsi koska huusit takaisin. Annat anteeksi ja ajattelet, että kaiken on joskus muututtava. Olettehan taistelleet niin pitkää jo yhdessä. Nimenomaan taistelleet. Tässä vaiheessa jo uskot sen olevan jonkinlaista kohtaloa, eittehän muuten olisi jaksaneet olla yhdessä näin kauaa. Annat aggressiivisuuden anteeksi, lyönnit, kaiken. Koska sinäkin korotit ääntäsi.
      Tätä samaa rataa elämä kulkee monta vuotta.
      Sitten tulee se onnellinen aika. Mutta sinä et osaakaan olla onnellinen. Sinä haastat riitaa. Sisimässäsi tiedät, että kaikki ei ole oikein. Paljastuu, että miehelläsi on kaiken tämän ajan ollut toinen nainen. Mies sanoo jättävänsä toisen koska "rakastaa" sinua niin paljon. Yhtäkkiä miehen mustasukkaisuudelle on syy. Hän on tehnyt juuri sitä mistä on sinulle kaikki nämä vuodet huutanut. Annat anteeksi ja yrität.
      Muutaman kuukauden jälkeen tämä kirjoittamani teksti alkaa uudelleen. Jonain päivänä vain heräät todellisuuteen ja heität ulos sen miehen joka rakkauden verukkeella on tuhonnut elämäsi ja minuutesi. Olet kadoksissa. Jos etsit sitä, ilman miestä löydät sen uudestaan.

Tässä minun elämääni silloin kun olin 2-3-kymppinen tyttö. Tuosta on aikaa parisen kymmentä vuotta, mutta en ole unohtanut. Olen monesti miettinyt, miten elämä olisi kohdellut minua, jos olisin jäänyt tuohon suhteeseen. Ajattelin aina, että tilanne helpottaa, kun lapset kasvavat ja meille jää enemmän aikaa olla yhdessä, että saan yhteisellä ajalla sen luottamuksen takaisin. Mutta kun näin jälkeenpäin ajattelee, tuskin olisin tässä kirjoittamassa tätä tekstiä. Ilman lapsia, olisin voinut kulkea ja tehdä mitä haluan ja kumppanin mustasukkaisuus olisi varmasti saanut kammottavat mittasuhteet. Minä kuitenkin lähdin, enkä kadu sitä hetkeäkään.

Katselen vieläkin kauhulla teitä ihmisiä, teitä jotka rakkauden verukkeella sallitte itsellenne tehtävän näin. Tosiasiassa kumpikaan ei rakasta sinua, ei mustasukkainen kumppanisi eikä sinä itse kun sallit tämän kaiken tapahtuvan itsellesi! Opi rakastamaan itseäsi.

• 1234.

Hänellä on sairas mustasukkaisuus? Se on vaarallista. Sinun pitäisi saada se soittaja kiinni ja kysyä häneltä asiaa. Miehen pitää luovuttaa se tieto sinulle tai hän valehtelee, testaa. Laskelmoi, ja yrittää saada huonon omantunnon sulle? Että voisi itse tehdä asioita ja sinä vaan hyvittelisit?

Jätä mies, suhde muuttui negatiiviseksi. Oletko turvassa hänen kanssaan? Pettääkö hän itse kun epäilee koko ajan? Yleensä ne pettävät jotka epäilevät koko ajan uskollista kumppania, ei toki aina. Pariterapia? Mies hakee apua ongelmaansa psykologilta? Älä jää suhteeseen, jos et saa pian loppua ongelmalle. Kärsit vaan kun luottamusta ei ole suhteessa, ja se on suhteen kulmakivi. Miehessä on nyt vika, ei sinussa.

Jotain aggressiota on miehellä naisia kohtaan? Ei arvosta? Mistä tuo kaikki miehen negatiivisuus, ennakkoluulo ja epäily kumpuaa. Ei se ihan normaalia ole? Eikö suhteen pitäisi olla positiivinen ja miehen sinuun uskova.

• Dino Rex

"Mistä tuo kaikki miehen negatiivisuus, ennakkoluulo ja epäily kumpuaa."

Kenties siitä että joku oli soittanut hänelle ja kertonut että nainen pettää? Mitäköhän itse tekisit tuossa tilanteessa? Mitenköhän naiset neuvovat toisiaan, kun näin tapahtuu? Esim näin: "jätä se sika, ei ole savua ilman tulta".

Tai voitte miettiä asiaa myös näin: Jos oma veljenne saisi soiton, jossa hänelle kerrottaisiin että nainen pettää häntä, niin mitä sanoisitte veljellenne? Sanoisitteko "Ei se varmaan mitään ollut, joku vaan pilailee" vai "Kannattaa vähän epäillä ja kuulustella naistasi, tuskin kukaan tuollaista ihan huvikseen keksii".

• YksiAjatelma

Hän itse taitaa pettää ja yrittää kääntää asian toisinpäin, sorkke vaan

• sorry vaan

Mies pettää.

• pep pepperooni

Lievä mustasukkaisuus on normaalia, sairaalloinen mustasukkaisuus ei. Suhteessahan mustasukkaisuuden pitäisi lieventyä ajan myötä, kun oppii luottamaan toiseen ja toinen teoillaan osoittaa, että ei ole syytä olla mustasukkainen. Jos käyttäytyy itse normaalisti, mutta kumppanin mustasukkaisuus vain pahenee ajan myötä, niin kannattaa lopettaa suhde suosiolla.

Lehdistä voi lukea aika-ajoin siitä, miten sairaalloinen mustasukkaisuus johtaa vuosikymmenien stalkkauskierteeseen, vihapuheeseen, lähestymiskieltoon ja jatkuvaan piinaamiseen, jopa tappamiseen. Kannattaa lopettaa suhde heti eikä jäädä odottamaan, että suhde menee sairaalle tasolle. Hae tarvittaessa lähestymiskieltoa.

• eimustiasukkiakiitos

Mitähän Ap:lle kuuluu nykyisin? Toivottavasti tilanne ei ole huonontunut ikävämpään suuntaan

• .Eleanora.

Minun mieheni on samanlainen. Mustasukkaisuus on vain pahentunut vuosien saatossa. Luulen miehen pettävän, se johtuu varmasti siitä. Olen miettinyt pääni puhki, mikä hänen mustasukkaisuutensa aiheuttaa...mutta kyllä se lähtee hänestä itsestään? Olen kuvitellut, että rakastamalla toista ja osoittamalla olevani luottamuksen arvoinen, toinen muuttuisi... mutta ei. Pahenee vain. Pettäminen on ainoa syy enää, mikä tulee mieleen. On alkanut mietityttämäänkin että rakastaako hän minua kun on tuollainen... tämän viestiketjun luettuani ymmärsin että ei taida...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      118
      5360
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      141
      2993
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2557
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      448
      2320
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2265
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      179
      1738
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      119
      1382
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1202
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1006
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      83
      975
    Aihe