Ah, Maria Rita

Timppa

Ostin Brasiliasta 4 kk sitten Maria Ritan sairaan siistin CDn nimeltä Maria Rita.
Nyt Latin Grammyn voittaja oli: paras vokalisti Maria Rita, paras biisi Maria Rita, paras CD Maria Rita, kandee hommata.
¡Viva Maria Rita! Sen mutsi oli Elis Regina (vokalisti), faija muusikko/saveltäjä.

11

2709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow mitä musiikkia!

Uskomattomat 40 pistettä (siis kaikilta "tuomariston" jäseniltä 10) Hassua oli se kun kappale loppui, niin eräs arvostelijoista lähes itki tuon kappaleen vaikutuksesta. Video oli hieno ja musiikki täydellistä. Mistähän saisi cd:n suomessa :-/

• samaa

että mistäs sais neitokaisen levy suomessa... netistä ei löytynyt. täytyypi huomenna lähteä levykauppakierroksella. hieno biisi oli cara valente ja ihana nainen. hänessä on sitä jotain.

• jussi
        samaa kirjoitti:

että mistäs sais neitokaisen levy suomessa... netistä ei löytynyt. täytyypi huomenna lähteä levykauppakierroksella. hieno biisi oli cara valente ja ihana nainen. hänessä on sitä jotain.

Minulla sattuu olemaan jo aiemmin tehty tilaus kyseisestä levystä" (hyvä minä!!!) Siis TIETENKIN CDONcomista.

• sii

Free record shopista, varmaan stockkalta jne...Ei pitäs olla vaikee saada, on vaan aika just tullu liikkeisiin, vaikka levy onko jo vuoden vanha.

• Salla

Aivan IHANA IHANA IHANA kappale tuo levyraadissa ollut: PAKKO hankkia lisää... Todellista hyvän fiiliksen musaa!

• jussi
        Salla kirjoitti:

Aivan IHANA IHANA IHANA kappale tuo levyraadissa ollut: PAKKO hankkia lisää... Todellista hyvän fiiliksen musaa!

Siinä on se vanha tuttu kappale, Dos Gardenias. Kertakaikkiaan upea esitys!

• Timppa
        jussi kirjoitti:

Siinä on se vanha tuttu kappale, Dos Gardenias. Kertakaikkiaan upea esitys!

Kiekollaan Maria heittää tavaraa tosta vaan 3 kielellä (Dos Gardenias tietenkin espanjaksi). Eiköhän ranskakin menisi kevyesti ...

• Timppa

Maria Ritan cd näkyy olevan saatavissa myös netin kautta, ainakin amazon.com.

• jussi

Enkä odottanut turhaan! CDON.com nettikaupasta. 20.90 euroa kotiovelle kannettuna.

• Agora so falta...

Maria Ritaa etsiville tiedoksi, että esimerkiksi Anttilan cd-osaltolta kyseinen levy myös löytyy. Itse ostin sen tammikuussa Brasiliasta. Nopeasti se on löytänyt tiensä myös tänne Suomeen...

• Timppa

DVD myos olemassa, söde nainen.
        Elis Regina oli Marian mutsi ja teki myös sairaan siistiä musaa, löytyy CDiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe