Ah, Maria Rita

Timppa

Ostin Brasiliasta 4 kk sitten Maria Ritan sairaan siistin CDn nimeltä Maria Rita.
Nyt Latin Grammyn voittaja oli: paras vokalisti Maria Rita, paras biisi Maria Rita, paras CD Maria Rita, kandee hommata.
¡Viva Maria Rita! Sen mutsi oli Elis Regina (vokalisti), faija muusikko/saveltäjä.

11

2714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wow mitä musiikkia!

Uskomattomat 40 pistettä (siis kaikilta "tuomariston" jäseniltä 10) Hassua oli se kun kappale loppui, niin eräs arvostelijoista lähes itki tuon kappaleen vaikutuksesta. Video oli hieno ja musiikki täydellistä. Mistähän saisi cd:n suomessa :-/

• samaa

että mistäs sais neitokaisen levy suomessa... netistä ei löytynyt. täytyypi huomenna lähteä levykauppakierroksella. hieno biisi oli cara valente ja ihana nainen. hänessä on sitä jotain.

• jussi
        samaa kirjoitti:

että mistäs sais neitokaisen levy suomessa... netistä ei löytynyt. täytyypi huomenna lähteä levykauppakierroksella. hieno biisi oli cara valente ja ihana nainen. hänessä on sitä jotain.

Minulla sattuu olemaan jo aiemmin tehty tilaus kyseisestä levystä" (hyvä minä!!!) Siis TIETENKIN CDONcomista.

• sii

Free record shopista, varmaan stockkalta jne...Ei pitäs olla vaikee saada, on vaan aika just tullu liikkeisiin, vaikka levy onko jo vuoden vanha.

• Salla

Aivan IHANA IHANA IHANA kappale tuo levyraadissa ollut: PAKKO hankkia lisää... Todellista hyvän fiiliksen musaa!

• jussi
        Salla kirjoitti:

Aivan IHANA IHANA IHANA kappale tuo levyraadissa ollut: PAKKO hankkia lisää... Todellista hyvän fiiliksen musaa!

Siinä on se vanha tuttu kappale, Dos Gardenias. Kertakaikkiaan upea esitys!

• Timppa
        jussi kirjoitti:

Siinä on se vanha tuttu kappale, Dos Gardenias. Kertakaikkiaan upea esitys!

Kiekollaan Maria heittää tavaraa tosta vaan 3 kielellä (Dos Gardenias tietenkin espanjaksi). Eiköhän ranskakin menisi kevyesti ...

• Timppa

Maria Ritan cd näkyy olevan saatavissa myös netin kautta, ainakin amazon.com.

• jussi

Enkä odottanut turhaan! CDON.com nettikaupasta. 20.90 euroa kotiovelle kannettuna.

• Agora so falta...

Maria Ritaa etsiville tiedoksi, että esimerkiksi Anttilan cd-osaltolta kyseinen levy myös löytyy. Itse ostin sen tammikuussa Brasiliasta. Nopeasti se on löytänyt tiensä myös tänne Suomeen...

• Timppa

DVD myos olemassa, söde nainen.
        Elis Regina oli Marian mutsi ja teki myös sairaan siistiä musaa, löytyy CDiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe