Paras geelilakka

Tessales

On tullut testattua aikas monia geelilakkoja viimeisten vuosien aikana ja oikeastaan ylivoimaisesti paras lakka on mielestäni ollut Mia Secretin gelux geelilakka...(kestävyys, koostumus, kiilto). Riittoisa n. 17€/plo., ei ole tod. kallis hinta laatuunsa nähden. Asiakkaani ovat kehuneet järjestään. Lakkaa myy vain yksi verkkokauppa Suomessa.

4

9001

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakkajuttuja

Ystävättäreni joka tekee kynsiä vaihtoi CND:n Shellac lakat Mia Secretin Gelux lakkoihin. Kertoi syyksi hinta-laatu suhteen.

Yritin googlettaa noiden shellacien hintoja mutta en löytänyt kuin geluxien http://www.jtcosmetics.fi/mia-secret-tuotteet/uv-geelilakat/

Tietääkö joku paljonko shellac lakkapullo maksaa, taitaa olla niinkin että niitä ei saa ostaa kuin koulutuksen käyneet?

• lakkajuttuja
    • EICOSMETICS

Ja mainostus jatkuu...

• gynnet

^ Tässä lisää mainoksia, varo! ;)
      Allergisoiduin kolmen kuukauden geelilakan käytön jälkeen akryylille, joten sitä sisältäviä geelilakkoja tai geelikynsiä en voi enää käyttää. Ihan tällaiseksi linkissä oleviksi sormeni eivät ehtineet, sillä olin tietoinen geelilakan allergisoivasta mahdollisuudesta, ja poistin lakat heti kun havaitsin sormenpäässä kummallisia oireita geelilakkauksen jälkeen. Toivottavasti kaikki näkevät tämän, ennenkuin alkavat käyttää geelilakkaa tai geelikynsiä, sillä riski on aina olemassa, vaikka vain murto-osa käyttäjistä allergisoituu.
      http://chezmaryahnails.blogspot.fi/2011/12/rakennekynnet-ja-allergia.html

Jenkeissä käydessäni ostin tavallisen Target-marketin hyllystä tämmöistä akryylitöntä geelilakkaa kuin Pink Armor. Linkissä myös käyttäjien arvioita yhdestä viiteen tähteen: http://www.amazon.com/Pink-Armor-Nail-Gel-Seen/dp/B00B8Z2LRQ

Tsekkasin inci-listan pullon kyljestä ainakin viisi kertaa, ennenkuin uskalsin uskoa, että siinä ei todellakaan ole akryyliä. Pullo maksoi 9 dollaria, joten menetys ei olisi ollut suurensuuri, jollei tuo olisi toiminut. Se toimii kuitenkin aivan loistavasti. Tavallisen Uv-lakan kestoon sillä ei pääse, mutta se toimii kuitenkin normilakkoja paremmin. Olen kokeillut lähes kaikkia Trindin, Opin, Sally Hansenin ja muiden suositeltujen merkkien vahvistavia alus- ja päällyslakkoja, ja tuo on selvästi niitä parempi kestoltaan. Ainoa miinus on pinkki väri, joten sitä ei voi käyttää kaikkien värien kanssa päällyslakkana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7760
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4841
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4763
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      74
      3517
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2808
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe