On tullut testattua aikas monia geelilakkoja viimeisten vuosien aikana ja oikeastaan ylivoimaisesti paras lakka on mielestäni ollut Mia Secretin gelux geelilakka...(kestävyys, koostumus, kiilto). Riittoisa n. 17€/plo., ei ole tod. kallis hinta laatuunsa nähden. Asiakkaani ovat kehuneet järjestään. Lakkaa myy vain yksi verkkokauppa Suomessa.
Paras geelilakka
4
9976
Vastaukset
- lakkajuttuja
Ystävättäreni joka tekee kynsiä vaihtoi CND:n Shellac lakat Mia Secretin Gelux lakkoihin. Kertoi syyksi hinta-laatu suhteen.
Yritin googlettaa noiden shellacien hintoja mutta en löytänyt kuin geluxien http://www.jtcosmetics.fi/mia-secret-tuotteet/uv-geelilakat/
Tietääkö joku paljonko shellac lakkapullo maksaa, taitaa olla niinkin että niitä ei saa ostaa kuin koulutuksen käyneet? - lakkajuttuja
Löysin siis vain tämän sivuston, tuolla niiden verkkokaupassakaan ei ollut shellacceja myynnissä...http://www.kynnet.com/tuotteet/cnd shellac/
noista geluxien hinnasta saa -20% vielä pois jos on yrittäjä - EICOSMETICS
Ja mainostus jatkuu...
- gynnet
^ Tässä lisää mainoksia, varo! ;)
Allergisoiduin kolmen kuukauden geelilakan käytön jälkeen akryylille, joten sitä sisältäviä geelilakkoja tai geelikynsiä en voi enää käyttää. Ihan tällaiseksi linkissä oleviksi sormeni eivät ehtineet, sillä olin tietoinen geelilakan allergisoivasta mahdollisuudesta, ja poistin lakat heti kun havaitsin sormenpäässä kummallisia oireita geelilakkauksen jälkeen. Toivottavasti kaikki näkevät tämän, ennenkuin alkavat käyttää geelilakkaa tai geelikynsiä, sillä riski on aina olemassa, vaikka vain murto-osa käyttäjistä allergisoituu.
http://chezmaryahnails.blogspot.fi/2011/12/rakennekynnet-ja-allergia.html
Jenkeissä käydessäni ostin tavallisen Target-marketin hyllystä tämmöistä akryylitöntä geelilakkaa kuin Pink Armor. Linkissä myös käyttäjien arvioita yhdestä viiteen tähteen: http://www.amazon.com/Pink-Armor-Nail-Gel-Seen/dp/B00B8Z2LRQ
Tsekkasin inci-listan pullon kyljestä ainakin viisi kertaa, ennenkuin uskalsin uskoa, että siinä ei todellakaan ole akryyliä. Pullo maksoi 9 dollaria, joten menetys ei olisi ollut suurensuuri, jollei tuo olisi toiminut. Se toimii kuitenkin aivan loistavasti. Tavallisen Uv-lakan kestoon sillä ei pääse, mutta se toimii kuitenkin normilakkoja paremmin. Olen kokeillut lähes kaikkia Trindin, Opin, Sally Hansenin ja muiden suositeltujen merkkien vahvistavia alus- ja päällyslakkoja, ja tuo on selvästi niitä parempi kestoltaan. Ainoa miinus on pinkki väri, joten sitä ei voi käyttää kaikkien värien kanssa päällyslakkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466