Oletko kohdannut sellaisia? Olin kerran eräällä leirillä ja kohtasin siellä 17-vuotiaan teininaisen. Ensimmäisen kohtaaminen oli, kun katsoimme toisiamme laiturilla ja hän hymyili. Silloin sain hyvän vaikutelman.
Kuitenkin ajan kuluessa hän alkoi vaikuttamaan omituisemmalta, jotenkin poissaolevalta ja vähän hitaalta myös. Sen lisäksi hänellä oli kännykän soittoäänenä vauvan itkua. Kysyin erään teinimiehen (15-16v) mielipidettä tuosta tytöstä, eikä hänkään sitten oikein lämmennyt.
Pelottavat naiset
5
206
Vastaukset
- öiusvöisuhsäho
Tyypillistä miehen puhetta. Kun nainen ei ole heti haarat auki, eikä muutenkaan ole naama jatkuvasti pieremässä, ollaan heti, että onpa omituinen.
- Mies1985
Yksikään nainen ei ole 'heti haarat auki'. En silti sano niistä samaa.
Kyllähän se on myönnyttävä että oikein mustan puhuvasti meikattu ja tuimalla ilmeellä olevat naiset saavat mut ainaki hieman varpaalleen... ei sillai että pelästyisin, mutta pieni paniikki nappula iskee päälle ja saa hyvin varovaiseksi.
- en ole pelokas mut
No tiedän yhden naisen, joka maalaa naamansa hammastahnalla ja pukeutuu tosi erikoisesti ja katsoo tosi vihaisesti. Se on pikkasen pelottava, mut en usko et tekis kuitenkaan mitään.
No jotkut narkkarinaiset on väkivaltaisia ja tosi mustasukkaisia. Mun ex meni naimisiin yhden narkkinaisen kans ja se nainen puukotti sitä päähän. Ottakaas huomioon, että monet itsestään epävarmat nuoret naiset voivat peitellä tuota arkuuttaan tekeytymällä ulkoisesti koviksiksi. Minkään yleisen v-mäisyyden, saati sitten huumeidenkäytön kanssa tuolla ei todellakaan ole mitään tekemistä, vaan paremmin tutustuessa nainen voi paljastua oikein herttaiseksi.
Itsekin olin ennen vähän tuollainen tapaus, vasta nyt kolmenkympin jälkeen alkaa tuo ulkokuori vähitellen rakoilemaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912