Minun ihannenainen pyöreä/ylipainoinen piste. Kriteerit 21-27v Painoltaan 70-110kg riippuen pituudesta ja vähän ristiriitainen mut ei tuplaleukaa koska se ällöttää. Eli pidän läskeistä entä sitten? Ei kiinnosta mitä mieltä muut on ja jääpähä sulle niitä laihoja. Mun mielestä ei ole ihanempaa kuin pussailla isoa tyttöä joka makaa päällä koska pidän siitä koska tällöin olen täysin tytön armoilla enkä pysty ilman voimaa heittää pois siitä kuten jonkun anorektikon. Isot tytöt eivät ole niinkään liikuntahulluja kuin melkein kaikki nykysin että liikuntaa pitää harrastaa se 3h/päivä vaan se 3h menee yhteiseen aikaan.
Ja tietty iso pylly ja isot tissit on parasta!
Tämä oli ihannenainen palsta ja tämä oli mun ihanne.
tykkään isoista tytöistä
18
757
Vastaukset
- hyiiiiii
hyi
- Hyvä ihminen
Noo, makunsa kullakin. Omaan silmääni isoista, mutta ei pullukoista naisiista iskee parhaiten blondit. Isokokoiset blondinaiset, hyvällä pepulla ja pitkiillä hiuksiilla ovat valloittava näky. Nam!
Erästä noin -185cm vastaavaa tulee aina ihasteltua sillä silmällä kaupassa! Todella muodokas nainen, muttei mikään l**ki, vaan sellainen kiinteä ja muodokas neitonen!- Nerdee
Heh.. tää on niin kuvaus minusta. Saanko kysyä missäpäin Suomea tämä on? Ehkä meitä on enemmänkin :D
- lifemocker
minä en
- girl2
Sua varmaa lifemocker kaikki naiset haluu :DD ei varmaa tolla naamalla kannata muita arvostella. IHAN OIKEESTI! uskon et oot katkera kun et saa ketään mut turha purkaa sun pahaa oloa muihin :) hae ammattiapua toho sun katkeruudelles .. Joka naisen UNELMA :D
- X-woman
Sulla on sitten mistä valita....ylipainoisia nuoria naisia on aivan liikaa.
- kuka nyt läskeistä
Aloitus on provo
Olen 45v mies ja tykkään samanlaisista naisista kuin aloittajakin, kunpa vain jostain löytäisin sellaisen itselleni
- uyre23hjjuygrrtu
Itsekin tykkään enemmän 10 kiloa yli- kuin alipainoisista, sääli vaan että suomalaisilla ei paino jakaudu yhtä hyvin kuin latinoilla.
- iso mies....
Ehdottomasti samaa mieltä, ja jos tuo 10kg viel sattuu olemaan pääosin lihasta, niin nam!!!
- jubil2
Isot tytöt on parhaita ja isommat vielä parempia.
- Anonyymi
Mä olen tällanen 30v syntymäsokea ja mäki tykkään isoista mimmeistä. Vaikka en silmillä nääkään niin näytätte ja ootte kauniita. <3 mut kaikki exät on aina jossain vaiheessa jättäny :( enkä siis eti toista sokeeta vaan ihan näkevää :)
- womanlikeaball
Todella isoista tytöistä tykkäävä mies on onnekas. Hän voi paneskella ympäriinsä kuin rokkitähti, jos on vain ok-näköinen ja ok-kuntoinen normaali mies.
- 39M
Sori, yleinen harhaluulo :)
En ole saanut pullukkaa ollenkaan helpolla vaikka olen miehekäs ja yleisen mielipiteen mukaisesti hyvävartaloinen enkä alkuunkaan ylpeä. Ei vain osu kohdalle!
Toivoa en silti menetä :) - ....................
39M kirjoitti:
Sori, yleinen harhaluulo :)
En ole saanut pullukkaa ollenkaan helpolla vaikka olen miehekäs ja yleisen mielipiteen mukaisesti hyvävartaloinen enkä alkuunkaan ylpeä. Ei vain osu kohdalle!
Toivoa en silti menetä :)Näinpä. pullukan itsetunto on niin maahan lyöty (useimmiten, poikkeuksia tietysti löytyy), että jos hyvännäköinen mies lähestyy, eihän sitä ota todesta. Ja tottahan se silloin on, jo toinen haluaakin vain paneskella ympäriinsä, pakithan sellaiselle tulee.
- Reisimies
Iso peppu ja paksut reidet on naisella kaunista.
- xlmuija
Täytyy myöntää,ite olen rehevä xl nainen,vientiä olisi vaikka muille jakaa,käy sekä varatut että sinkut kiinni ja seksi on mitä mainiompaa =)) Kehuja olen saanut muodoista,siis ihan kaikista =)
- asdfghjklöä
tuo aloitus on todennäköisesti jonkun läskin akan tekemä, mutta siltä varalta että on oikeasti jonkun miespolon tosissaan tekemä, niin täytyy vaan lyhyesti todeta, että kaverilla on läskifetissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946