Järkytyin!

rukkasten omistaja

Aikamoinen järkytys, kun aamulla vilkaisin sängyllä maatessani rintojani. Kasa löysää ruttuista nahkaa vaan jäljellä. Taitaa olla myöhäistä tehdä mitään. Olen ihan normaalipainoinen nainen, mutta tissit on tyhjänä. Meinasin kuolla kauhusta ! :(

5

371

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenjohannatukiainen

silarit ottamaan !
      ps. virosta saa tosi halvalla !

t. Johanna Tukiainen

• Teeastia

Rinnat kyllä ryhdistyvät jos kasvattaa rintalihaksia/selkälihaksia, itselläkin toimi hyvin. Myös hyvä ryhti vaikuttaa paljon, kun silloin veri pääsee kiertänään hyvin. Jos ryhdinpitäminen tuntuu vaikealle, niin kannattaa miettiä pitääkö ostaa uusi tuoli tai josko vyötärökorsetti tai koristekorsetti auttaisi. Sitten muistappa syödä tarpeeksi proteiinia! rinnat tarttee niitä paljon pysyäkseen täyteläisinä.

Kannattaa kanssa tarkastaa millaisia rintsikoita pidät, tuttuni ovat väittäneet, että tietynlaiset rintaliivit saavat rinnat läsähtämään aikaisemmin kuin niiden kuuluisi. Siitä en tiedä enempää, mutta jos menet ihan oikeaan naisten alusvaatekauppaan niin sinulle varmasti annetaan neuvoja millaisia rintaliivejä juuri sinun pitäisi käyttää, ja miten saada rinnat pienillä elämäntavan muunnoksilla sellaisiksi jotka saa sinut vielä hymyilemään peilin edessä.

• rukkasten omistaja

Voi kiitos ohjeista !! Täytyy oikeesti alkaa tekemään jotain. Tuo auttoi kovasti !!

• joopa joo

Normi ilmiö.Varsinkin jos et käytä hormonihoitoa.Voit pärjätä noin tai sitten hankit silarit.

• Silikonihemmo

Silarit
      hanki ehdottomasti! 6kpl Kiinasta 71€! Itse olen tyytyväinen, varsinkin kun alla lukee made in china

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1008
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      876
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      75
      720
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      631
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe