Aikamoinen järkytys, kun aamulla vilkaisin sängyllä maatessani rintojani. Kasa löysää ruttuista nahkaa vaan jäljellä. Taitaa olla myöhäistä tehdä mitään. Olen ihan normaalipainoinen nainen, mutta tissit on tyhjänä. Meinasin kuolla kauhusta ! :(
Järkytyin!
5
350
Vastaukset
- olenjohannatukiainen
silarit ottamaan !
ps. virosta saa tosi halvalla !
t. Johanna Tukiainen - Teeastia
Rinnat kyllä ryhdistyvät jos kasvattaa rintalihaksia/selkälihaksia, itselläkin toimi hyvin. Myös hyvä ryhti vaikuttaa paljon, kun silloin veri pääsee kiertänään hyvin. Jos ryhdinpitäminen tuntuu vaikealle, niin kannattaa miettiä pitääkö ostaa uusi tuoli tai josko vyötärökorsetti tai koristekorsetti auttaisi. Sitten muistappa syödä tarpeeksi proteiinia! rinnat tarttee niitä paljon pysyäkseen täyteläisinä.
Kannattaa kanssa tarkastaa millaisia rintsikoita pidät, tuttuni ovat väittäneet, että tietynlaiset rintaliivit saavat rinnat läsähtämään aikaisemmin kuin niiden kuuluisi. Siitä en tiedä enempää, mutta jos menet ihan oikeaan naisten alusvaatekauppaan niin sinulle varmasti annetaan neuvoja millaisia rintaliivejä juuri sinun pitäisi käyttää, ja miten saada rinnat pienillä elämäntavan muunnoksilla sellaisiksi jotka saa sinut vielä hymyilemään peilin edessä.- rukkasten omistaja
Voi kiitos ohjeista !! Täytyy oikeesti alkaa tekemään jotain. Tuo auttoi kovasti !!
- joopa joo
Normi ilmiö.Varsinkin jos et käytä hormonihoitoa.Voit pärjätä noin tai sitten hankit silarit.
- Silikonihemmo
Silarit
hanki ehdottomasti! 6kpl Kiinasta 71€! Itse olen tyytyväinen, varsinkin kun alla lukee made in china
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693081Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441889Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311874- 1961817
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261580Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771266Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881206Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2101050Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1791042- 201012