Aikamoinen järkytys, kun aamulla vilkaisin sängyllä maatessani rintojani. Kasa löysää ruttuista nahkaa vaan jäljellä. Taitaa olla myöhäistä tehdä mitään. Olen ihan normaalipainoinen nainen, mutta tissit on tyhjänä. Meinasin kuolla kauhusta ! :(
Järkytyin!
5
307
Vastaukset
- olenjohannatukiainen
silarit ottamaan !
ps. virosta saa tosi halvalla !
t. Johanna Tukiainen - Teeastia
Rinnat kyllä ryhdistyvät jos kasvattaa rintalihaksia/selkälihaksia, itselläkin toimi hyvin. Myös hyvä ryhti vaikuttaa paljon, kun silloin veri pääsee kiertänään hyvin. Jos ryhdinpitäminen tuntuu vaikealle, niin kannattaa miettiä pitääkö ostaa uusi tuoli tai josko vyötärökorsetti tai koristekorsetti auttaisi. Sitten muistappa syödä tarpeeksi proteiinia! rinnat tarttee niitä paljon pysyäkseen täyteläisinä.
Kannattaa kanssa tarkastaa millaisia rintsikoita pidät, tuttuni ovat väittäneet, että tietynlaiset rintaliivit saavat rinnat läsähtämään aikaisemmin kuin niiden kuuluisi. Siitä en tiedä enempää, mutta jos menet ihan oikeaan naisten alusvaatekauppaan niin sinulle varmasti annetaan neuvoja millaisia rintaliivejä juuri sinun pitäisi käyttää, ja miten saada rinnat pienillä elämäntavan muunnoksilla sellaisiksi jotka saa sinut vielä hymyilemään peilin edessä.- rukkasten omistaja
Voi kiitos ohjeista !! Täytyy oikeesti alkaa tekemään jotain. Tuo auttoi kovasti !!
- joopa joo
Normi ilmiö.Varsinkin jos et käytä hormonihoitoa.Voit pärjätä noin tai sitten hankit silarit.
- Silikonihemmo
Silarit
hanki ehdottomasti! 6kpl Kiinasta 71€! Itse olen tyytyväinen, varsinkin kun alla lukee made in china
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797