Aikamoinen järkytys, kun aamulla vilkaisin sängyllä maatessani rintojani. Kasa löysää ruttuista nahkaa vaan jäljellä. Taitaa olla myöhäistä tehdä mitään. Olen ihan normaalipainoinen nainen, mutta tissit on tyhjänä. Meinasin kuolla kauhusta ! :(
Järkytyin!
5
367
Vastaukset
- olenjohannatukiainen
silarit ottamaan !
ps. virosta saa tosi halvalla !
t. Johanna Tukiainen - Teeastia
Rinnat kyllä ryhdistyvät jos kasvattaa rintalihaksia/selkälihaksia, itselläkin toimi hyvin. Myös hyvä ryhti vaikuttaa paljon, kun silloin veri pääsee kiertänään hyvin. Jos ryhdinpitäminen tuntuu vaikealle, niin kannattaa miettiä pitääkö ostaa uusi tuoli tai josko vyötärökorsetti tai koristekorsetti auttaisi. Sitten muistappa syödä tarpeeksi proteiinia! rinnat tarttee niitä paljon pysyäkseen täyteläisinä.
Kannattaa kanssa tarkastaa millaisia rintsikoita pidät, tuttuni ovat väittäneet, että tietynlaiset rintaliivit saavat rinnat läsähtämään aikaisemmin kuin niiden kuuluisi. Siitä en tiedä enempää, mutta jos menet ihan oikeaan naisten alusvaatekauppaan niin sinulle varmasti annetaan neuvoja millaisia rintaliivejä juuri sinun pitäisi käyttää, ja miten saada rinnat pienillä elämäntavan muunnoksilla sellaisiksi jotka saa sinut vielä hymyilemään peilin edessä.- rukkasten omistaja
Voi kiitos ohjeista !! Täytyy oikeesti alkaa tekemään jotain. Tuo auttoi kovasti !!
- joopa joo
Normi ilmiö.Varsinkin jos et käytä hormonihoitoa.Voit pärjätä noin tai sitten hankit silarit.
- Silikonihemmo
Silarit
hanki ehdottomasti! 6kpl Kiinasta 71€! Itse olen tyytyväinen, varsinkin kun alla lukee made in china
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122449Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.852375Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072074Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481554Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261456Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1261200
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136