Heitätkö hanskat tiskiin

sinne menivät

Heitätkö hanskat tiskiin, jos huomaat että kiinnostuksen kohdettasi yrittää muutama muukin? Entä, jos yrittäjä on ystäväsi? Minä tein sen taas. Estradi on vapaa. En jaksa, osaa tai halua taistella, en pysty peittoamaan ihannenaisten ohi. En ole koskaan pärjännyt ohi toisten keimailun, en osaa temppuja. Luovutin. Hävisin ennenkuin aloitinkaan.

60

629

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      En, mutta jos kiinnostuksen kohde antaa selvää vastakaikua jollekin muulle, niin heitän hanskat tiskiin.
      Ja toki heitän hanskat tiskiin siinä tilanteessa eli en tosiaan ala mihinkään kilpakosintasirkukseen, mutta onneksi ihmisten kanssa onnistuu aina järjestämään kahdenkeskistäkin aikaa, ainakin jos molemmat sitä haluavat.

      • sinne menivät

        onko se viisautta vai luovuttamista, ettei halua / pysty tai voi kilpailla. Tunnen itseni satavuotiaaksi, kun huomaan että sellainen tilanne voisi edes tulla. Tulee vastareaktio, etten halua tulla ollenkaan nähdyksi.


      • mies32
        sinne menivät kirjoitti:

        onko se viisautta vai luovuttamista, ettei halua / pysty tai voi kilpailla. Tunnen itseni satavuotiaaksi, kun huomaan että sellainen tilanne voisi edes tulla. Tulee vastareaktio, etten halua tulla ollenkaan nähdyksi.

        Minusta vaan viisautta. En minä ainakaan edes halua naista kilpailemalla voittaa. En ainakaan jos kyse "siitä oikeasta". "Sen oikean" kuuluu ajatella minusta yhtä palavasti kuin minun hänestä jo alusta alkaen, jolloin mikään kisa ei tule kyseeseen, vaan "se oikea" ei anna vastakaikua muille.


      • sinne menivät
        mies32 kirjoitti:

        Minusta vaan viisautta. En minä ainakaan edes halua naista kilpailemalla voittaa. En ainakaan jos kyse "siitä oikeasta". "Sen oikean" kuuluu ajatella minusta yhtä palavasti kuin minun hänestä jo alusta alkaen, jolloin mikään kisa ei tule kyseeseen, vaan "se oikea" ei anna vastakaikua muille.

        romantikkoja.. Kun haluaa silti jossain kyynisyyden takana uskoa edes hiukan muka siihen, että oikeasta ei tarvitsisi taistella ja voisi olla oma itsensä. Silti järjellä ymmärtää, että luovuttamalla häviää aina ja mitään tekemättä mitään ei tapahdu. Toitontahan se on, ja niin lapsellisen romanttista. Silti.
        Toinen asia, voi ajatus suhteesta olla romanttisempaa kuin itse suhde? Eli rakastuuko rakastumisen ajatukseen ja se verrattuna arkiseen suhteeseen tulisi liian merkitseväksi ajatukseksi ja ei osaisi sitten käytännön tasolla edes tajuta, milloin ainekset kunnon suhteeseen olisivat kultalautasella tarjottuna edessä? Mitä ajattelet?


      • mies32
        sinne menivät kirjoitti:

        romantikkoja.. Kun haluaa silti jossain kyynisyyden takana uskoa edes hiukan muka siihen, että oikeasta ei tarvitsisi taistella ja voisi olla oma itsensä. Silti järjellä ymmärtää, että luovuttamalla häviää aina ja mitään tekemättä mitään ei tapahdu. Toitontahan se on, ja niin lapsellisen romanttista. Silti.
        Toinen asia, voi ajatus suhteesta olla romanttisempaa kuin itse suhde? Eli rakastuuko rakastumisen ajatukseen ja se verrattuna arkiseen suhteeseen tulisi liian merkitseväksi ajatukseksi ja ei osaisi sitten käytännön tasolla edes tajuta, milloin ainekset kunnon suhteeseen olisivat kultalautasella tarjottuna edessä? Mitä ajattelet?

        No kyllä se oikea suhde aluksi tuntuu romanttiselta, vaikkakin se tunne voi tulla juuri kovien odotuksiesi vuoksi. Silloin elät haaveitasi todeksi.

        Mutta melkein varmasti se tunne myös laantuu ja suhde arkipäiväistyy. Mutta ei siinä ole mitään pelättävää, sen arkisuhteen ajankin voi muistella niitä alkuaikoja lämmöllä. Aika aikaansa kutakin, ei se pelkkää pinkkiä romanssia ole kenenkään elämä muutenkaan. Toiset sitä jahtaavat sillä lopputuloksella, että joutuvat viimeistään 3v välein aina vaihtamaan kumppaniaan. Ei sekään mielestäni kovin romanttista elämää loppujen lopuksi olisi, kun pappana taaksenpäin katsoisi.

        Ei minun ainakaan ole tarvinnut oikeistani taistella. No ehkä taistelemalla olisin voinut saada enemmän naisia, mutta olisivatko sitten olleet sen arvoisia? Ei kai aina jokaisesta miehestäkään sinun tarvitse taistella? Kai sinä joskus voit tavata miehiä ilmankin kilpakosijoiden pyörimistä ympärillä?

        Arkiseen suhteeseen ei pidä heti alusta mielestäni alistua. Kyllä suhteessa ainakin alussa pitää olla värinää, rakastumista, ihastumista, perhosia jne.. Niiden voimin sitä suhteen arkisempaakin aikaa sitten jaksaa, kun tulee se usko romantiikasta mukaan suhteeseen.


      • sinne menivät
        mies32 kirjoitti:

        No kyllä se oikea suhde aluksi tuntuu romanttiselta, vaikkakin se tunne voi tulla juuri kovien odotuksiesi vuoksi. Silloin elät haaveitasi todeksi.

        Mutta melkein varmasti se tunne myös laantuu ja suhde arkipäiväistyy. Mutta ei siinä ole mitään pelättävää, sen arkisuhteen ajankin voi muistella niitä alkuaikoja lämmöllä. Aika aikaansa kutakin, ei se pelkkää pinkkiä romanssia ole kenenkään elämä muutenkaan. Toiset sitä jahtaavat sillä lopputuloksella, että joutuvat viimeistään 3v välein aina vaihtamaan kumppaniaan. Ei sekään mielestäni kovin romanttista elämää loppujen lopuksi olisi, kun pappana taaksenpäin katsoisi.

        Ei minun ainakaan ole tarvinnut oikeistani taistella. No ehkä taistelemalla olisin voinut saada enemmän naisia, mutta olisivatko sitten olleet sen arvoisia? Ei kai aina jokaisesta miehestäkään sinun tarvitse taistella? Kai sinä joskus voit tavata miehiä ilmankin kilpakosijoiden pyörimistä ympärillä?

        Arkiseen suhteeseen ei pidä heti alusta mielestäni alistua. Kyllä suhteessa ainakin alussa pitää olla värinää, rakastumista, ihastumista, perhosia jne.. Niiden voimin sitä suhteen arkisempaakin aikaa sitten jaksaa, kun tulee se usko romantiikasta mukaan suhteeseen.

        Toisaalta ei pidä alistua arkiseen, siten että elää tylsästi tekemättä mitään suhteen eteen. Toisaalta arkinen tavallinen luottavainen suhde olisi toisaalta myös ihanaa, ihan tavallista onnea, vaikka välillä huumaakin. Huuma on kuluttava tunne, vie energiaa valtavasti, vaikka tuokin sitä. Jostain olen kuullut, että pitkissä suhteissa toista pitää iskeä aina välillä uudelleen. Ja itsekin olla iskettävänä.
        Sekin on huomattu, miten niitä kuvitelmia lataa toiselle paljon, sen kuvittelee, mitä ei tiedä. Sitten itsensä näkee herkästi omissa silmissään huonomapana kuin ehkä onkaan, eli nostaa toista jalustalle ja laskee omaansa ja sitten kokee että ei kohtaa. Tiedostamisen paikka tuokin, että ei yliarvosta toista, vaan toisenkin oma itsenään olo riittää ja että omana itsenään olo ei tarkoita että aliarvostaisi itseään.

        Koen että tarvitsisin aikaa tutustua rauhassa ja se kun ei istu deittailukulttuuriin.


      • mies32
        sinne menivät kirjoitti:

        Toisaalta ei pidä alistua arkiseen, siten että elää tylsästi tekemättä mitään suhteen eteen. Toisaalta arkinen tavallinen luottavainen suhde olisi toisaalta myös ihanaa, ihan tavallista onnea, vaikka välillä huumaakin. Huuma on kuluttava tunne, vie energiaa valtavasti, vaikka tuokin sitä. Jostain olen kuullut, että pitkissä suhteissa toista pitää iskeä aina välillä uudelleen. Ja itsekin olla iskettävänä.
        Sekin on huomattu, miten niitä kuvitelmia lataa toiselle paljon, sen kuvittelee, mitä ei tiedä. Sitten itsensä näkee herkästi omissa silmissään huonomapana kuin ehkä onkaan, eli nostaa toista jalustalle ja laskee omaansa ja sitten kokee että ei kohtaa. Tiedostamisen paikka tuokin, että ei yliarvosta toista, vaan toisenkin oma itsenään olo riittää ja että omana itsenään olo ei tarkoita että aliarvostaisi itseään.

        Koen että tarvitsisin aikaa tutustua rauhassa ja se kun ei istu deittailukulttuuriin.

        Niin, en tiedä voiko se ajan kanssa rauhallisesti tutustuminen jopa vähentää niitä lieskoja? Silloin kohtaaminen ei ole niin maaginen "rakkautta ensisilmäyksellä"-tyylinen, jos sille ei anna lupaakaan.
        Mutta kuten sanoit, siinä "rakkautta ensisilmäyksessä" olettaa toisesta paljon. Täyttää omilla haaveillaan toisen persoonan tuntemattomat kohdat. Mutta ehkä tämä riski kannattaa ainakin joskus ottaa ja luottaa vaistoon, eikä vaan aina varmistella loppuun asti ennenkuin antaa itselleen luvan mennä täysillä eteenpäin?


      • sinne menivät
        mies32 kirjoitti:

        Niin, en tiedä voiko se ajan kanssa rauhallisesti tutustuminen jopa vähentää niitä lieskoja? Silloin kohtaaminen ei ole niin maaginen "rakkautta ensisilmäyksellä"-tyylinen, jos sille ei anna lupaakaan.
        Mutta kuten sanoit, siinä "rakkautta ensisilmäyksessä" olettaa toisesta paljon. Täyttää omilla haaveillaan toisen persoonan tuntemattomat kohdat. Mutta ehkä tämä riski kannattaa ainakin joskus ottaa ja luottaa vaistoon, eikä vaan aina varmistella loppuun asti ennenkuin antaa itselleen luvan mennä täysillä eteenpäin?

        Ei se oikeasti vähennä niitä lieskoja. Mutta vähän vähemmällä pääsee jos antaa niiden kyteä. Tai sanotaanko, että ehkä sitä paloa voisi kuvitella hiukan osaavansa hallita ja peitellä enimmät tunteet, jotta pystyisi keskittymään muuhunkin.
        Ajattelen, että se voi olla rakkautta ensisilmäyksellä, mutta ei ehkä niin dramaattista vaan kytevämpää tai hallitumpaa paloa.
        Vaisto on kipeä asia. Jokaisella on varmaan kokemuksia siitä, että kun antoi mennä vaistollaan täysin, niin silloin kaikki on aivan yhden kortin varassa ja vaakalaudalla ja jos sen kortin tärvää, siitä jää kipeät jäljet. Mutta toisaalta mielikuvissa ajattelen, että vaistolla rakastuu ja sekin ehkä naiivin romanttisesti silti, että kyllä sen oikean oikeasti tietää ja tunnistaa vaikka tuhannen seasta, niin hullua kuin se onkin. Ja toisaalta pohjimmiltani en usko muuhun rakastumiseen, vaikka välillä koitan sitä itselleni uskotella.
        Toisaalta nimenomaan vain vaistolla voi antaa itsensä rakastua täysin. Ja vaisto on ehkä sekin, joka jarruttaa rakastumasta kokonaan väärään vaikka kiinnostusta voisi periaatteessa ollakin, mutta pohjimmiltaan tietäisi, että toinen on virhe.


    • **¨¨

      No tietenkin jos huomaan et ihastukseni on kiinnostunut jostain toisesta enemmän. Mitäpä sitä itseään kiusaamaan.. Tässä tapauksessa kävi niin mut se toinen ei ollut minun ystävä. Mut minkäs sille voi.. Joskus se menee vain niin. Mut elämä jatkuu, toivottavasti.

    • Easy Lover

      Oletko jo kokeillut hiihtolaseja sekä nahkaliivejä?

      Lojaalius on liian harvinaista nykyään miesten keskuudessa ja monelle oman munan hyvinvointi on ystävyyttä tärkeämpi seikka. Buddy-kaksikko auttaa toisiaan iskennässä eikä potkaise toista kalliolta alas. Tutustu oitis wingman-teoriaan.

      Jos ei supliikki ja releetkään auta niin Venäjän mafia kyllä pistää kilpakosijan toisiin aatoksiin.

    • Mies 24

      Eipä ole minustakaan kilpailemaan naisten suosiosta muiden miesten kanssa jos tällainen tilanne tulee eteen. Pelkään niin paljon itseni täydellistä nolaamista.

      • gchchkggch

        Tästä voi vetää pari johtopäätöstä.

        1. Sinä tai nainen iskee ensin.

        2. Kilpakosija tulee paikalle vasta sen jälkeen.

        Kun tilanne on tuo, on päivänselvää että kilpakosija vaikuttaa häikäilemättömältä, eli sellaiselta joka raivaa kaiken tieltään. Jos kilpakosija on jo huomannut sinut, hän on valmistanut väheksymään sinua ja ajamaan sinut pois ja se kertoo siitä että kilpakosija ei pidä sinua uhkana vaan heikompana. Sinä et ole valmistautunut sellaiseen. Sinä olet olettanut että olet vilpittömällä mielellä liikkeellä etkä aio sekaantua mihinkään kolmiodraamaan. Normaalit ihmiset väistävät aina väkivaltaisia ihmisiä, on se sitten fyysistä tai tässä tapauksessa henkistä, tai muuten häikäilemättömiä ääliöitä koska pitävät perusturvallisesta olotilasta.

        90% miehistä väistää kun kilpakosija tulee paikalle koska toisen raivaaminen tieltä on henkistä väkivaltaa ja säikäyttää.

        100% miehistä yrittää tehdä itseään naiselle tykö jos kilpakosija onkin tuntematon ja sellainen joka ei ole huomannut miestä.


    • Bad news

      Kyllä heitän.

      Huomasin erään naistuttavan jonkin aikaa sitten ja minulla alkoi kehittyä fiilis että hän voisi olla kiinnostava sekä hän olisi ehkä ainakin pikkaisen kiinnostunut.

      Ongelma on vain se että hän on tavattoman flirtti (sen huomaa käytöksestä) ja olen myös varma että hänen ulkonäöllään hänen ovelleen on pitkä jono.

      Tällä hetkellä hän nähtävästi tapailee jotakuta vaikka ajattelin pyytää häntä kahville, mutta jos hän olisi vapaa niin on alkanut tuntua siltä että se johtaisi loputtomaan kilpailuun.

      Se mikä hieman ärsyttää on että ajattelin hetken että hän olisi hieman erilainen ihminen kuitenkin.

      Vaikuttaa olevan kuitenkin naispuolinen pelailija joten vaikka hän vapautuisi ja olisi kiinnostunut niin jätän väliin.

      Yksinkertaisesti ei jaksa alkaa vääntämään ja kääntämään naisen kanssa joka vaikuttaa olevan niin monessa mukana miesten osalta.

      • No voi, eihän sitä tiedä, vaikka minä olisin tuo nainen. :D

        Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...).

        Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua.

        Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta.

        Myös tuo naisen "flirtti" käytös voi olla vähän erilailla tulkittavissa eri näkökulmista: miehen mielestä se voi vaikuttaa pelaamiselta, mutta naisen kannalta voi olla vain sitä, että yksinkertaisesti tulee hyvin juttuun miesten kanssa (paitsi että juuri sen kiinnostavan miehen seurassa menee vähän lukkoon...). Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan.

        Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin.


      • Bad news
        stellaria81 kirjoitti:

        No voi, eihän sitä tiedä, vaikka minä olisin tuo nainen. :D

        Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...).

        Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua.

        Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta.

        Myös tuo naisen "flirtti" käytös voi olla vähän erilailla tulkittavissa eri näkökulmista: miehen mielestä se voi vaikuttaa pelaamiselta, mutta naisen kannalta voi olla vain sitä, että yksinkertaisesti tulee hyvin juttuun miesten kanssa (paitsi että juuri sen kiinnostavan miehen seurassa menee vähän lukkoon...). Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan.

        Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin.

        Et voi olla koska ikä ei täsmää (jos tuo 81 on syntymävuotesi) ja toisaalta sain kiertotietä jonkin aikaa sitten tietää että hän tapailee jotakuta. En osaa sanoa kuinka "varattu" hän oikein on, mutta vaisto sanoo että tässä naisessa on jotain mätää. Hän on siis ns. "bad news".

        "Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...). "

        Minulla on ollut naisia myös tuttavina ja toki heistä osalla on ollut paljon miespuolisia tuttuja.

        "Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua. "

        Niinpä, mutta arvaapa olinko minä yllättynyt kun sain tietää että hän tapailee jotakuta. Olin täysin ällikällä lyöty.
        Mielestäni hän on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, flirtannut sekä hänen käytöksensä myös muisten miesten seurassa on hieman omituista "varatulle":

        "Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta. "

        En aikonut muuten kysyä häntä, mutta juuri kun olin aikeissa kysyä niin selvitin asiaa ja sain selville että hän ainakin tuolla hetkellä tapaili jotakuta.

        Tietysti onhan mahdollista että hän on jokatapauksessa kiinnostunut vaikka tapailee jotakuta koska en tiedä tuon toisen suhteen vakavuutta.

        Mutta se lisää vain epäilyjä että hän on peluri.

        ". Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan. "

        Kyse ei ole nyt siitä että epäilisin naisen olevan kevytkenkäinen että hän menisi useiden miesten kanssa sänkyyn. Vaan se että hän pelaa miehillä, flirtaten jokasuuntaan ja osoittaen kiinnostua milloin mitenkin, pilkkien toisin sanoen. Kun hän sitten huomaa jonkun yrittävän näykkäistä hän vetää siiman pois jos joku isompi vonkale on jo kiinni toisessa siimassa.
        Hänen deittailunsa on todennäköisesti sitä että hän roikkuu milloin missäkin eri miesten kanssa eikä kukaan koskaan tiedä ovatko ne oikeat treffit vai eivät.

        "Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin. "

        Sinusta en tiedä, mutta olen satavarma että tuo kyseinen nainen jatkaa sitä omaa perseen heilutustaktiikkaansa lähes kaikkien miesten kanssa tullen erinomaisesti toimeen miesten kanssa osoittaen signaaleja jokasuuntaan.

        Epäilin jo asiaa aiemmin, mutta ajattelin että hieman tutustumalla asia selviää kunnes tosiaan tuon asian saatuani selville että hänellä on joku jo "Kierrossa" että hän on pelkkä pelailija.
        Minulla ei ole aikaa haaskattavana eikä varsinkaan tunteita kohdistettavana moiseen henkilöön.
        Jos hän oli kiinnostunut minusta niin hän mokasi jo asiansa.
        Vaikka hän vapautuisi tuosta suhteesta josta siis en tiedä millainen se on niin hän saa etsiä muita miehiä pyöriteltäväksi ja niitä varmaan riittää.

        Dang. Hetken aikaa kuitenkin kuvittelin minäkin että hänellä olisi hieman sydäntä. Kirpaisee kun tajuaa ettei niin taaskaan ollut.

        Sitä samaahan naisetkin kokevat miespuolisten pelureiden kanssa sillä erotuksella että mies yleensä pääsee naisten kanssa sänkyyn jonka jälkeen koittaa totuus.

        Minä selvisin pelkällä säikähdyksellä vaistoni ja varovaisuuteni ansiosta. Tiedä vaikka hän olisi jopa tapaillessa tuota toista suostunut treffeille ja siitäkös olisi soppa sitten syntynyt.

        Sinulle antaisin sen vihjeen että jos olet aidosti kiinnostunut jostakusta etkä ole peluri vaan vain yksinkertaisesti tulet toimeen miesten kanssa hyvin niin mikset pyydä itse mahdollista kiinnostuksen kohdetta treffeille?

        Ihmettelen suuresti tätä joidenkin naisten mainostamaa itsevarmuutta ja ties mitä, mutta pissat menee housuun heti kun pitäisi tehdä aloite.
        Kai se on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa että ollaan tosi hyviä kamuja miesten kanssa, mutta omaksutaan naisellinen rooli heti kun pitäisi itse tehdä jotain asialle.

        Onneksi tein omaltani kannalta jotakin ja otin selvää naisesta ennen kuin kysyin. Sitä sinunkin kannattaisi tehdä muutakin kuin vain osoitella kiinnostusta.


      • tästä suutun aina!
        Bad news kirjoitti:

        Et voi olla koska ikä ei täsmää (jos tuo 81 on syntymävuotesi) ja toisaalta sain kiertotietä jonkin aikaa sitten tietää että hän tapailee jotakuta. En osaa sanoa kuinka "varattu" hän oikein on, mutta vaisto sanoo että tässä naisessa on jotain mätää. Hän on siis ns. "bad news".

        "Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...). "

        Minulla on ollut naisia myös tuttavina ja toki heistä osalla on ollut paljon miespuolisia tuttuja.

        "Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua. "

        Niinpä, mutta arvaapa olinko minä yllättynyt kun sain tietää että hän tapailee jotakuta. Olin täysin ällikällä lyöty.
        Mielestäni hän on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, flirtannut sekä hänen käytöksensä myös muisten miesten seurassa on hieman omituista "varatulle":

        "Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta. "

        En aikonut muuten kysyä häntä, mutta juuri kun olin aikeissa kysyä niin selvitin asiaa ja sain selville että hän ainakin tuolla hetkellä tapaili jotakuta.

        Tietysti onhan mahdollista että hän on jokatapauksessa kiinnostunut vaikka tapailee jotakuta koska en tiedä tuon toisen suhteen vakavuutta.

        Mutta se lisää vain epäilyjä että hän on peluri.

        ". Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan. "

        Kyse ei ole nyt siitä että epäilisin naisen olevan kevytkenkäinen että hän menisi useiden miesten kanssa sänkyyn. Vaan se että hän pelaa miehillä, flirtaten jokasuuntaan ja osoittaen kiinnostua milloin mitenkin, pilkkien toisin sanoen. Kun hän sitten huomaa jonkun yrittävän näykkäistä hän vetää siiman pois jos joku isompi vonkale on jo kiinni toisessa siimassa.
        Hänen deittailunsa on todennäköisesti sitä että hän roikkuu milloin missäkin eri miesten kanssa eikä kukaan koskaan tiedä ovatko ne oikeat treffit vai eivät.

        "Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin. "

        Sinusta en tiedä, mutta olen satavarma että tuo kyseinen nainen jatkaa sitä omaa perseen heilutustaktiikkaansa lähes kaikkien miesten kanssa tullen erinomaisesti toimeen miesten kanssa osoittaen signaaleja jokasuuntaan.

        Epäilin jo asiaa aiemmin, mutta ajattelin että hieman tutustumalla asia selviää kunnes tosiaan tuon asian saatuani selville että hänellä on joku jo "Kierrossa" että hän on pelkkä pelailija.
        Minulla ei ole aikaa haaskattavana eikä varsinkaan tunteita kohdistettavana moiseen henkilöön.
        Jos hän oli kiinnostunut minusta niin hän mokasi jo asiansa.
        Vaikka hän vapautuisi tuosta suhteesta josta siis en tiedä millainen se on niin hän saa etsiä muita miehiä pyöriteltäväksi ja niitä varmaan riittää.

        Dang. Hetken aikaa kuitenkin kuvittelin minäkin että hänellä olisi hieman sydäntä. Kirpaisee kun tajuaa ettei niin taaskaan ollut.

        Sitä samaahan naisetkin kokevat miespuolisten pelureiden kanssa sillä erotuksella että mies yleensä pääsee naisten kanssa sänkyyn jonka jälkeen koittaa totuus.

        Minä selvisin pelkällä säikähdyksellä vaistoni ja varovaisuuteni ansiosta. Tiedä vaikka hän olisi jopa tapaillessa tuota toista suostunut treffeille ja siitäkös olisi soppa sitten syntynyt.

        Sinulle antaisin sen vihjeen että jos olet aidosti kiinnostunut jostakusta etkä ole peluri vaan vain yksinkertaisesti tulet toimeen miesten kanssa hyvin niin mikset pyydä itse mahdollista kiinnostuksen kohdetta treffeille?

        Ihmettelen suuresti tätä joidenkin naisten mainostamaa itsevarmuutta ja ties mitä, mutta pissat menee housuun heti kun pitäisi tehdä aloite.
        Kai se on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa että ollaan tosi hyviä kamuja miesten kanssa, mutta omaksutaan naisellinen rooli heti kun pitäisi itse tehdä jotain asialle.

        Onneksi tein omaltani kannalta jotakin ja otin selvää naisesta ennen kuin kysyin. Sitä sinunkin kannattaisi tehdä muutakin kuin vain osoitella kiinnostusta.

        saan kohtauksen aina kun kuulen "kiertoteitä" aivan sama mitä asiaa.
        Niin paljon pahaakin sillä saatu aikaan, että se ei ole minkään arvoista, että alkaa mahdollisesti pahantahtoisten, mutta lipevien juoruämmien juttuja kuuntelemaan!
        Pari pahimmista elämäni kurjuuksista ja ihmissuhteiden menetyksistä ovat seurausta perättömistä viattoman oloisista jutuista, joita ei koskaan saatu oikaistua. Jos jotakin voit välttää niin selvitä asiat itse.


      • Bad news
        tästä suutun aina! kirjoitti:

        saan kohtauksen aina kun kuulen "kiertoteitä" aivan sama mitä asiaa.
        Niin paljon pahaakin sillä saatu aikaan, että se ei ole minkään arvoista, että alkaa mahdollisesti pahantahtoisten, mutta lipevien juoruämmien juttuja kuuntelemaan!
        Pari pahimmista elämäni kurjuuksista ja ihmissuhteiden menetyksistä ovat seurausta perättömistä viattoman oloisista jutuista, joita ei koskaan saatu oikaistua. Jos jotakin voit välttää niin selvitä asiat itse.

        Hänen ehkä parhaalta ystävältä on se kiertotie.....


      • ujo nössö

        Otan osaa, oisin voinut kirjoittaa lähes viestin. Mulla oli tässä ihan vähän aikaa sitten täsmälleen samanlainen keissi, eli kaveripiirissä oli nainen joka oli aina tavatessa tosi sosiaalinen, kiva ja flirtti. No itsehän sitten tietty ihastuin, rakentelin vaikka mitä pilvilinnoja ja monet kerrat meinasin pyytää kahville, mutta jänistin. Puolisen vuotta sitten kaikki romahti kun sain tietää hänen tapailevan toista jätkää, vieläkin sattuu ja menee mieli apeaksi kun häneen jossain törmään.

        Tälläkin naisella on tosi paljon miespuolisia kavereita ja jälkikäteen olen huomannut, että samalla tavalla flirtti ja mukava hän on niitä muitakin kohtaan. Tiedä sitten onko se sitten pelailua, hyväksynnän ja huomion hakemista (tällä naisella on vähän huono itsetunto) vai vain hänelle normaalia ystävällisyyttä, mutta aika moni muukin mies hänen kaveripiirissään on täysin pikkurillin ympärillä ja totaalisen ihastunut.


      • Bad news kirjoitti:

        Et voi olla koska ikä ei täsmää (jos tuo 81 on syntymävuotesi) ja toisaalta sain kiertotietä jonkin aikaa sitten tietää että hän tapailee jotakuta. En osaa sanoa kuinka "varattu" hän oikein on, mutta vaisto sanoo että tässä naisessa on jotain mätää. Hän on siis ns. "bad news".

        "Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...). "

        Minulla on ollut naisia myös tuttavina ja toki heistä osalla on ollut paljon miespuolisia tuttuja.

        "Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua. "

        Niinpä, mutta arvaapa olinko minä yllättynyt kun sain tietää että hän tapailee jotakuta. Olin täysin ällikällä lyöty.
        Mielestäni hän on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, flirtannut sekä hänen käytöksensä myös muisten miesten seurassa on hieman omituista "varatulle":

        "Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta. "

        En aikonut muuten kysyä häntä, mutta juuri kun olin aikeissa kysyä niin selvitin asiaa ja sain selville että hän ainakin tuolla hetkellä tapaili jotakuta.

        Tietysti onhan mahdollista että hän on jokatapauksessa kiinnostunut vaikka tapailee jotakuta koska en tiedä tuon toisen suhteen vakavuutta.

        Mutta se lisää vain epäilyjä että hän on peluri.

        ". Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan. "

        Kyse ei ole nyt siitä että epäilisin naisen olevan kevytkenkäinen että hän menisi useiden miesten kanssa sänkyyn. Vaan se että hän pelaa miehillä, flirtaten jokasuuntaan ja osoittaen kiinnostua milloin mitenkin, pilkkien toisin sanoen. Kun hän sitten huomaa jonkun yrittävän näykkäistä hän vetää siiman pois jos joku isompi vonkale on jo kiinni toisessa siimassa.
        Hänen deittailunsa on todennäköisesti sitä että hän roikkuu milloin missäkin eri miesten kanssa eikä kukaan koskaan tiedä ovatko ne oikeat treffit vai eivät.

        "Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin. "

        Sinusta en tiedä, mutta olen satavarma että tuo kyseinen nainen jatkaa sitä omaa perseen heilutustaktiikkaansa lähes kaikkien miesten kanssa tullen erinomaisesti toimeen miesten kanssa osoittaen signaaleja jokasuuntaan.

        Epäilin jo asiaa aiemmin, mutta ajattelin että hieman tutustumalla asia selviää kunnes tosiaan tuon asian saatuani selville että hänellä on joku jo "Kierrossa" että hän on pelkkä pelailija.
        Minulla ei ole aikaa haaskattavana eikä varsinkaan tunteita kohdistettavana moiseen henkilöön.
        Jos hän oli kiinnostunut minusta niin hän mokasi jo asiansa.
        Vaikka hän vapautuisi tuosta suhteesta josta siis en tiedä millainen se on niin hän saa etsiä muita miehiä pyöriteltäväksi ja niitä varmaan riittää.

        Dang. Hetken aikaa kuitenkin kuvittelin minäkin että hänellä olisi hieman sydäntä. Kirpaisee kun tajuaa ettei niin taaskaan ollut.

        Sitä samaahan naisetkin kokevat miespuolisten pelureiden kanssa sillä erotuksella että mies yleensä pääsee naisten kanssa sänkyyn jonka jälkeen koittaa totuus.

        Minä selvisin pelkällä säikähdyksellä vaistoni ja varovaisuuteni ansiosta. Tiedä vaikka hän olisi jopa tapaillessa tuota toista suostunut treffeille ja siitäkös olisi soppa sitten syntynyt.

        Sinulle antaisin sen vihjeen että jos olet aidosti kiinnostunut jostakusta etkä ole peluri vaan vain yksinkertaisesti tulet toimeen miesten kanssa hyvin niin mikset pyydä itse mahdollista kiinnostuksen kohdetta treffeille?

        Ihmettelen suuresti tätä joidenkin naisten mainostamaa itsevarmuutta ja ties mitä, mutta pissat menee housuun heti kun pitäisi tehdä aloite.
        Kai se on sitä rusinat pullasta tasa-arvoa että ollaan tosi hyviä kamuja miesten kanssa, mutta omaksutaan naisellinen rooli heti kun pitäisi itse tehdä jotain asialle.

        Onneksi tein omaltani kannalta jotakin ja otin selvää naisesta ennen kuin kysyin. Sitä sinunkin kannattaisi tehdä muutakin kuin vain osoitella kiinnostusta.

        No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen.

        Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.

        Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. Ja tosiaan, se miesten kanssa hyvin toimeen tuleminenkin loppuu yleensä sillä sekunnilla kun joku oikeasti kiinnostava ilmaantuu näköpiiriin. Syy on tietty ihan sama kuin kaikilla aroilla miehilläkin, eli kun pelissä on liian paljon, niin ei uskalla edes pelata, ettei pilaisi kaikkea. Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla.


      • Bad news kirjoitti:

        Hänen ehkä parhaalta ystävältä on se kiertotie.....

        Hyvä pointti tuokin, että ei kannata ihan mitä tahansa epämääräisiä huhuja uskoa. Jos jollakulla on omia etuja ajettavanaan, niin hän voi laittaa vaikka mitä henkilön maineen pilaavia huhuja liikkeelle.

        Varsinkin nainen on naiselle susi näissä asioissa. Otetaanpas esimerkiksi pieni ajatusleikki: Jos tämän "päähenkilönaisen" paras ystävä olisikin itse ihastunut sinuun, niin hän voisi kertoa sinulle valheita ystävästään, jotta unohtaisit tämän....

        Itse olen juuri tämäntyyppisen mustamaalauuksen uhriksi joutunut, joten siksi haluan varoittaa muitakin tästä mahdollisuudesta.

        Mutta korostan, että en todellakaan tiedä tästä nimenomaisesta keissistä yhtään mitään, joten ei näitä kommenttejani mitenkään asiantuntijaneuvoiksi pidä tulkita. Eikä varsinkaan tuomita tuota parasta ystävää pelkästään tämän perusteella.

        Ihan vain ajattelemisen aiheeksi tässä kirjoittelen, kun jotenkin tuntui kummallisen tutulta tuo asian kuvaus. :D


      • Bad news
        stellaria81 kirjoitti:

        Hyvä pointti tuokin, että ei kannata ihan mitä tahansa epämääräisiä huhuja uskoa. Jos jollakulla on omia etuja ajettavanaan, niin hän voi laittaa vaikka mitä henkilön maineen pilaavia huhuja liikkeelle.

        Varsinkin nainen on naiselle susi näissä asioissa. Otetaanpas esimerkiksi pieni ajatusleikki: Jos tämän "päähenkilönaisen" paras ystävä olisikin itse ihastunut sinuun, niin hän voisi kertoa sinulle valheita ystävästään, jotta unohtaisit tämän....

        Itse olen juuri tämäntyyppisen mustamaalauuksen uhriksi joutunut, joten siksi haluan varoittaa muitakin tästä mahdollisuudesta.

        Mutta korostan, että en todellakaan tiedä tästä nimenomaisesta keissistä yhtään mitään, joten ei näitä kommenttejani mitenkään asiantuntijaneuvoiksi pidä tulkita. Eikä varsinkaan tuomita tuota parasta ystävää pelkästään tämän perusteella.

        Ihan vain ajattelemisen aiheeksi tässä kirjoittelen, kun jotenkin tuntui kummallisen tutulta tuo asian kuvaus. :D

        Onhan se mahdollista. Mutta kun tämä tosiaan on yksi parhaista hänen ystävistään joka on naimisissa ja sain hieman sitä käsitystä jopa että tämä nainen olisi yrittänyt saada meitä jollakin tavalla yhteen niin onhan se vähän pakko luottaa häneen. ;)


      • Bad news
        stellaria81 kirjoitti:

        No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen.

        Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.

        Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. Ja tosiaan, se miesten kanssa hyvin toimeen tuleminenkin loppuu yleensä sillä sekunnilla kun joku oikeasti kiinnostava ilmaantuu näköpiiriin. Syy on tietty ihan sama kuin kaikilla aroilla miehilläkin, eli kun pelissä on liian paljon, niin ei uskalla edes pelata, ettei pilaisi kaikkea. Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla.

        "No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen. "

        Se tosiaan pilaa ja suoraan sanottuna juuri meidän ikäluokassa (olen suurinpiirtein sinun ikäinen) niin on varsin monia naisia jotka pelailevat tai ns. "pitävät hauskaa" samalla kun etsivät sitä herra oikeaa.
        Miehisestä näkökulmasta joka kaipaa enemmän vakautta (eri asia kuin tylsyys ja välitön aloilleen asettautuminen muuten!!) niin on pikkaisen rasittavaa katsoa kun naisilla iso ja pieni piiri pyörii.

        "Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.

        Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. "

        Mielestäni sinun ajattelussasi on paha asennevamma.

        Olet nahjus tekemään aloitteita ja juttelet miehille, mutta kuitenkin pidät miehiä hysteerisenä.

        Oliskohan niin että kuitenkin on miehiä jotka lähestyvät sinuakin ja pidät siitä huomiosta jota saat?

        Minua itseäni ei huvita lähestyä naisia joilla on tietyt käytösmaneerit koska ne kertovat mielestäni aika paljon heidän suhteistaan miehiin tai oikeammin siihen että ne ovat hyvin epämääräistä laatua. Nainen on yleensä kevytkenkäinen tai peluri.
        Kaverina ja tuttavana olo mielestäni naisen osalta ei pitäisi sisältää hurmaantunutta käytöstä ja perseen heilutusta. Sori vain jos kosketti, mutta siinä on sinullekin mietittäväksi kuinka miehet ehkä näkevät sinut.


        " Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. "

        Hevonpaskaa. Tuo on täysi tekosyy ettet tee aloitetta.
        Ne ovat täydellisen harvassa ne miehet jotka pitävät jostain hemmetin saalistuksesta.
        Suurin osa miehistä tykkää naisten aloitteellisuudesta ja siitä että nainen uskaltaa koska sehän osoittaa jonkin asteista kiinnostusta.

        Sellainen passiivinen itsevarmuus yms. "yritäpääs uros saada mut kiinni" antaa niin lemuavan letukan kuvan kun voi olla.
        Siinä on sinulle toinen juttu mietittäväksi.
        Ne saalistajat miehissä ovat yleensä juuri niitä pelureita muuten ja ehkä 5-10% miehistä.
        Suurin osa miehistä arvostaa avoimuuttaa ja reippautta.
        Osa naisista vain sekoittaa sen suoriin seksiehdotuksiin yms. vastaavaan kuraan ajatellen että se on sama asia kuin mm. kahville pyytäminen joka johtaisi huoran maineeseen.

        " Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla. "

        Se ei ollut aloite jos puhut siitä kirjastoketjusta.
        Miehen tai naisen aloite miehelle tai naiselle on se että hän pyytää tätä mm. kahville joka viittaa kiinnostukseen tutustua enemmän.
        Aloite ei ole yhtä kuin juttelun aloitus.

        Jos aloitat juttelun ventovieraan kanssa jostain asiasta ja sitten hän sanoo heit ja poistuu niin se ei ollut aloite sinun puolelta olipa kyseessä nainen tai mies.

        On itsepetosta väittää että olisi.

        Tietysti jos olet niin hemmetin luuseri ja pelkuri ettet osaa tehdä omia aloitteita ja pyytää esimerkiksi nykyistä selkeää kiinnostuksen kohdettasi (siitähän tässä puhutaan eikös juu? ;)) kahville niin omapahan on häpeäsi jos joudut tyytymään johonkin muuhun.

        Itse olisin takuuvarmasti lähtenyt kahville tuon naisen kanssa vaikka minulla oli epäilykseni hänen suhtaan koska koin hänet spesiaaliksi tapaukseksi ja meillä oli jotain yhteistä. Se homma vain kaatui siihen että hän vaikuttaa pelailijalta ja toisekseen hän tapailee jo jotakuta.

        Ei muuta kuin sitten eteenpäin.

        (Älä ota tätä viestiä loukkauksena ja hyökkäyksenä sinua kohtaan vaan ohjeena että elämä on vitun lyhyt. Ei kannata tuhlata sitä ettei tee aloitteita keksimällä tekosyitä.)


      • Bad news
        ujo nössö kirjoitti:

        Otan osaa, oisin voinut kirjoittaa lähes viestin. Mulla oli tässä ihan vähän aikaa sitten täsmälleen samanlainen keissi, eli kaveripiirissä oli nainen joka oli aina tavatessa tosi sosiaalinen, kiva ja flirtti. No itsehän sitten tietty ihastuin, rakentelin vaikka mitä pilvilinnoja ja monet kerrat meinasin pyytää kahville, mutta jänistin. Puolisen vuotta sitten kaikki romahti kun sain tietää hänen tapailevan toista jätkää, vieläkin sattuu ja menee mieli apeaksi kun häneen jossain törmään.

        Tälläkin naisella on tosi paljon miespuolisia kavereita ja jälkikäteen olen huomannut, että samalla tavalla flirtti ja mukava hän on niitä muitakin kohtaan. Tiedä sitten onko se sitten pelailua, hyväksynnän ja huomion hakemista (tällä naisella on vähän huono itsetunto) vai vain hänelle normaalia ystävällisyyttä, mutta aika moni muukin mies hänen kaveripiirissään on täysin pikkurillin ympärillä ja totaalisen ihastunut.

        Todella ikävä tarina.
        Olen ehkä hieman kokeneempi joten en ollut sentään ihastunut. Ei tässä mitään pysyviä vammoja siis tullut.

        Tietysti kiinnostuin hänestä hieman jo aiemmin, mutta en kysynyt ulos koska kuten sanoin oli jo epäilyksiä ja toisekseen en ollut varma hänen kiinnostuksesta.

        Kuitenkin osoitti sitä riittävästi joten päätin ottaa selvää asiasta.

        Jotenkin itsellä kohtaa tuntuu että väistin luodin kun en pyytänyt häntä aiemmin tai hän ei ollutkaan varattu jolloin olisimme päätyneet ehkä treffeille.

        Sikäli sellainen huomio että osa naisista ei edes huomaa tuota omaa käytöstään koska hommahan menee niin että kun he käyttäytyvät tietyllä tavalla niin he saavat positiivista huomiota miehiltä huomaamatta että siinä on puoliseksuaalinen vire jne. Käytös tietysti jatkuu koska se tuntuu hyvältä naisen tajuamatta että hän käytönnössä flirttailee koko huoneen kanssa kerrallaan.

        Tiedä vaikka hän olisi juhlinut jos sai tietää että kyselin hänestä hänen ystävältään eli että olin kiinnostunut. Sai ehkä jonkun henkisen sulan hattuun.

        Minulta on turha odottaa enempää huomiota kylläkään.

        Jatkossa suosittelen sinun olemaan nopeampi toimimaan ja toisaalta hieman tarkkailemaan naisen käytöstä muidenkin seurassa.

        Ihastuminen naiseen ei kannata vasta kuin siinä vaiheessa kun tunnet jo naisen ja hän on ihastunut sinuun. Muuten kaikki päättyy ikävästi koska se ihastuminen tekee sinusta nössön sekä mahdollisesti liian tunteellisen jota naiset yleisesti inhoavat.

        Aina kannattaa olla varuillaan naisten kanssa tietysti ulospäin näyttäen ettet ole moksiskaan.

        Smells fishy.


      • suutun näistä aina!
        Bad news kirjoitti:

        Onhan se mahdollista. Mutta kun tämä tosiaan on yksi parhaista hänen ystävistään joka on naimisissa ja sain hieman sitä käsitystä jopa että tämä nainen olisi yrittänyt saada meitä jollakin tavalla yhteen niin onhan se vähän pakko luottaa häneen. ;)

        Vaikka olisi tai esittäisi sinun silmissäsi "parasta" ystävää tai naimisissa tai ei..
        Nimenomaan sitä enemmän vahinkoa saa aikaan sillä, että tottakai sinä nyt hänen juttuihinsa luotat, varmaan huokaili vielä onnellisena, että kuinka ihanaa on, että hänelläkin on joku. Antaahan hän varmaan sellaisen käsityksen että on yrittänyt saada yhteen yhtä jos toista. Pahimmat sudet ovat juuri noita edessäpäin niin ihania ihmisiä, että oikein toisten puolesta muka yrittävät tehdä asioita ja omaan laskuunsa tekevät hankaluuksia muille.
        Tosin entisiä ystäviä ovat kyllä nykyään sellaiset, joiden sanomisiin ei ole ollut luottamista.


      • kiitos ja anteeksi
        Bad news kirjoitti:

        "No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen. "

        Se tosiaan pilaa ja suoraan sanottuna juuri meidän ikäluokassa (olen suurinpiirtein sinun ikäinen) niin on varsin monia naisia jotka pelailevat tai ns. "pitävät hauskaa" samalla kun etsivät sitä herra oikeaa.
        Miehisestä näkökulmasta joka kaipaa enemmän vakautta (eri asia kuin tylsyys ja välitön aloilleen asettautuminen muuten!!) niin on pikkaisen rasittavaa katsoa kun naisilla iso ja pieni piiri pyörii.

        "Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.

        Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. "

        Mielestäni sinun ajattelussasi on paha asennevamma.

        Olet nahjus tekemään aloitteita ja juttelet miehille, mutta kuitenkin pidät miehiä hysteerisenä.

        Oliskohan niin että kuitenkin on miehiä jotka lähestyvät sinuakin ja pidät siitä huomiosta jota saat?

        Minua itseäni ei huvita lähestyä naisia joilla on tietyt käytösmaneerit koska ne kertovat mielestäni aika paljon heidän suhteistaan miehiin tai oikeammin siihen että ne ovat hyvin epämääräistä laatua. Nainen on yleensä kevytkenkäinen tai peluri.
        Kaverina ja tuttavana olo mielestäni naisen osalta ei pitäisi sisältää hurmaantunutta käytöstä ja perseen heilutusta. Sori vain jos kosketti, mutta siinä on sinullekin mietittäväksi kuinka miehet ehkä näkevät sinut.


        " Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. "

        Hevonpaskaa. Tuo on täysi tekosyy ettet tee aloitetta.
        Ne ovat täydellisen harvassa ne miehet jotka pitävät jostain hemmetin saalistuksesta.
        Suurin osa miehistä tykkää naisten aloitteellisuudesta ja siitä että nainen uskaltaa koska sehän osoittaa jonkin asteista kiinnostusta.

        Sellainen passiivinen itsevarmuus yms. "yritäpääs uros saada mut kiinni" antaa niin lemuavan letukan kuvan kun voi olla.
        Siinä on sinulle toinen juttu mietittäväksi.
        Ne saalistajat miehissä ovat yleensä juuri niitä pelureita muuten ja ehkä 5-10% miehistä.
        Suurin osa miehistä arvostaa avoimuuttaa ja reippautta.
        Osa naisista vain sekoittaa sen suoriin seksiehdotuksiin yms. vastaavaan kuraan ajatellen että se on sama asia kuin mm. kahville pyytäminen joka johtaisi huoran maineeseen.

        " Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla. "

        Se ei ollut aloite jos puhut siitä kirjastoketjusta.
        Miehen tai naisen aloite miehelle tai naiselle on se että hän pyytää tätä mm. kahville joka viittaa kiinnostukseen tutustua enemmän.
        Aloite ei ole yhtä kuin juttelun aloitus.

        Jos aloitat juttelun ventovieraan kanssa jostain asiasta ja sitten hän sanoo heit ja poistuu niin se ei ollut aloite sinun puolelta olipa kyseessä nainen tai mies.

        On itsepetosta väittää että olisi.

        Tietysti jos olet niin hemmetin luuseri ja pelkuri ettet osaa tehdä omia aloitteita ja pyytää esimerkiksi nykyistä selkeää kiinnostuksen kohdettasi (siitähän tässä puhutaan eikös juu? ;)) kahville niin omapahan on häpeäsi jos joudut tyytymään johonkin muuhun.

        Itse olisin takuuvarmasti lähtenyt kahville tuon naisen kanssa vaikka minulla oli epäilykseni hänen suhtaan koska koin hänet spesiaaliksi tapaukseksi ja meillä oli jotain yhteistä. Se homma vain kaatui siihen että hän vaikuttaa pelailijalta ja toisekseen hän tapailee jo jotakuta.

        Ei muuta kuin sitten eteenpäin.

        (Älä ota tätä viestiä loukkauksena ja hyökkäyksenä sinua kohtaan vaan ohjeena että elämä on vitun lyhyt. Ei kannata tuhlata sitä ettei tee aloitteita keksimällä tekosyitä.)

        olet ärsyttävä. Itse väität että toinen vaikuttaa pelailijalta ja tapailee jotakuta. Ihmiset tapaavat toisiaan .Naisten on vaikea olla kohtaamatta miehiä tällä pallolla ja jos itse haluat tulkita sen niin, että sinä haluat olla siksi ylimielinen, niin voit katsoa itse peiliin. Etkä edes tietä tapaako ketään vaan uskot typeriä juoruja! Et edes halua tietää asioita häneltä itseltään. Tykkäät kun saat jostain tekosyyn, jolla itse olla passiivinen ja jopa ilkeä! Ei voi olla niin, että vain jossakin ihmisessä on aina vika ja sinussa ei mitään, jos aloitteenteko on vaikeaa. Kyllä siihen yleensä kaksi ihmistä tarvitaan olemaan vähintään edes läsnä ja paremmalla asenteella!


      • Bad news
        suutun näistä aina! kirjoitti:

        Vaikka olisi tai esittäisi sinun silmissäsi "parasta" ystävää tai naimisissa tai ei..
        Nimenomaan sitä enemmän vahinkoa saa aikaan sillä, että tottakai sinä nyt hänen juttuihinsa luotat, varmaan huokaili vielä onnellisena, että kuinka ihanaa on, että hänelläkin on joku. Antaahan hän varmaan sellaisen käsityksen että on yrittänyt saada yhteen yhtä jos toista. Pahimmat sudet ovat juuri noita edessäpäin niin ihania ihmisiä, että oikein toisten puolesta muka yrittävät tehdä asioita ja omaan laskuunsa tekevät hankaluuksia muille.
        Tosin entisiä ystäviä ovat kyllä nykyään sellaiset, joiden sanomisiin ei ole ollut luottamista.

        Kuulin eräältä kolmannelta ihmiseltä (miespuolinen) tuon jutun siitä että tämä avioliitossa oleva ystävä oli vihjaissut tälle naiselle että hänen kannattaisi kokeilla minua. Se kuulostaa aika luotettavalta.

        Ehkä parempi luottaa siihen että tuo nainen tapailee jotakuta kuin tehdä omituisia salaliittoteorioita tästä naimissa olevasta naisesta.

        Lisäksi tämä nainenhan voi lähestyä minua kun ja jos vapautuu. Tosin mielenkiintoni häntä kohtaan on aikalailla kuollut.


      • Bad news
        kiitos ja anteeksi kirjoitti:

        olet ärsyttävä. Itse väität että toinen vaikuttaa pelailijalta ja tapailee jotakuta. Ihmiset tapaavat toisiaan .Naisten on vaikea olla kohtaamatta miehiä tällä pallolla ja jos itse haluat tulkita sen niin, että sinä haluat olla siksi ylimielinen, niin voit katsoa itse peiliin. Etkä edes tietä tapaako ketään vaan uskot typeriä juoruja! Et edes halua tietää asioita häneltä itseltään. Tykkäät kun saat jostain tekosyyn, jolla itse olla passiivinen ja jopa ilkeä! Ei voi olla niin, että vain jossakin ihmisessä on aina vika ja sinussa ei mitään, jos aloitteenteko on vaikeaa. Kyllä siihen yleensä kaksi ihmistä tarvitaan olemaan vähintään edes läsnä ja paremmalla asenteella!

        "Itse väität että toinen vaikuttaa pelailijalta ja tapailee jotakuta. Ihmiset tapaavat toisiaan .Naisten on vaikea olla kohtaamatta miehiä tällä pallolla ja jos itse haluat tulkita sen niin, että sinä haluat olla siksi ylimielinen, niin voit katsoa itse peiliin."

        Tapaaminen ja tapailu ovat kaksi eri asiaa.

        Se nainen on varattu. Mitä haluat minun tekevän? Mitä se kertoo sinusta että haluat minun lähestyvän varattua ihmistä?
        Yrittävän väkisin päästä treffeille tai pöksyihin vai?
        Samalla tietäen että se nainen on käytöksensä perusteella pelailija?

        " jos itse haluat tulkita sen niin, että sinä haluat olla siksi ylimielinen, niin voit katsoa itse peiliin."

        On helppoa olla jonkun yläpuolella jos toinen on pelailija. Minä en ole.

        " Etkä edes tietä tapaako ketään vaan uskot typeriä juoruja! Et edes halua tietää asioita häneltä itseltään."

        Minulla on suhteellisen luotettava tietolähde.
        Kysyessäni häneltä suoraan ja toisaala tiedä vaikka nytkin hänen ystävänsä on kertonut kiinnostuksestani hänelle niin hän saa ihanaa mannaa kun joku mies taas hänestä on kiinnostunut.

        " Tykkäät kun saat jostain tekosyyn, jolla itse olla passiivinen ja jopa ilkeä!"

        Olen ilkeä?
        Kukakohan se ilkeä on jos joku heiluttaa persettään ja flirttaa ympäriinsä osoittaen kiinnostusta vaikka jo tapailee jotakuta?

        En ollut passiivinen. Otin asiasta selvää. Kiertotietä mutta jokatapauksessa.

        " Ei voi olla niin, että vain jossakin ihmisessä on aina vika ja sinussa ei mitään, jos aloitteenteko on vaikeaa."

        Tästä en ymmärtänyt mitään.
        Kenessäköhän sitä vikaa on jos minä otan selvää ihmisestä että tiedän kannattaako ihmiseen käyttää aikaansa samalla kun saan tietää että kun hän on osoittanut kiinnostusta minusta varsin selvästi mm. minua kohtaan niin hän jo tapailee jotakuta!

        "Kyllä siihen yleensä kaksi ihmistä tarvitaan olemaan vähintään edes läsnä ja paremmalla asenteella! "

        Ongelma on se että hän on liian läsnä. Hän on läsnä kaikille miehille samalla kun hän on jo varattu.

        Se on kuitenkin hänen ongelmansa. Ei minun.
        Minulla ei ole mitään halua moisessa leikissä mukana. En ole enää leikki-iässä, hän vaikuttaa olevan miesten kanssa juuri sitä.


      • sitten selvä
        Bad news kirjoitti:

        Kuulin eräältä kolmannelta ihmiseltä (miespuolinen) tuon jutun siitä että tämä avioliitossa oleva ystävä oli vihjaissut tälle naiselle että hänen kannattaisi kokeilla minua. Se kuulostaa aika luotettavalta.

        Ehkä parempi luottaa siihen että tuo nainen tapailee jotakuta kuin tehdä omituisia salaliittoteorioita tästä naimissa olevasta naisesta.

        Lisäksi tämä nainenhan voi lähestyä minua kun ja jos vapautuu. Tosin mielenkiintoni häntä kohtaan on aikalailla kuollut.

        ahaa. Jos ei kiinnosta, niin ei sitten mitään. Sama se sitten on, ovatko "ystävät" ilkeitä vai eivät. Jokatapauksessa ei kiinnosta. Ja miestä ei kiinnosta totuutta edes tietää. Ei ilmeisesti ole sen arvoista.

        Suututtaa vaan niin maan perusteellisesti, että joillakin on näköjään varaa tehdä ja kertoa ihan mitä vain ja miehethän nielevät, mitä syötetään. Harva asia saa niin suuttumaan kuin epäoikeudenmukaisuus ja tässä hyvä esimerkki siitä.


      • Bad news kirjoitti:

        "No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen. "

        Se tosiaan pilaa ja suoraan sanottuna juuri meidän ikäluokassa (olen suurinpiirtein sinun ikäinen) niin on varsin monia naisia jotka pelailevat tai ns. "pitävät hauskaa" samalla kun etsivät sitä herra oikeaa.
        Miehisestä näkökulmasta joka kaipaa enemmän vakautta (eri asia kuin tylsyys ja välitön aloilleen asettautuminen muuten!!) niin on pikkaisen rasittavaa katsoa kun naisilla iso ja pieni piiri pyörii.

        "Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.

        Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. "

        Mielestäni sinun ajattelussasi on paha asennevamma.

        Olet nahjus tekemään aloitteita ja juttelet miehille, mutta kuitenkin pidät miehiä hysteerisenä.

        Oliskohan niin että kuitenkin on miehiä jotka lähestyvät sinuakin ja pidät siitä huomiosta jota saat?

        Minua itseäni ei huvita lähestyä naisia joilla on tietyt käytösmaneerit koska ne kertovat mielestäni aika paljon heidän suhteistaan miehiin tai oikeammin siihen että ne ovat hyvin epämääräistä laatua. Nainen on yleensä kevytkenkäinen tai peluri.
        Kaverina ja tuttavana olo mielestäni naisen osalta ei pitäisi sisältää hurmaantunutta käytöstä ja perseen heilutusta. Sori vain jos kosketti, mutta siinä on sinullekin mietittäväksi kuinka miehet ehkä näkevät sinut.


        " Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. "

        Hevonpaskaa. Tuo on täysi tekosyy ettet tee aloitetta.
        Ne ovat täydellisen harvassa ne miehet jotka pitävät jostain hemmetin saalistuksesta.
        Suurin osa miehistä tykkää naisten aloitteellisuudesta ja siitä että nainen uskaltaa koska sehän osoittaa jonkin asteista kiinnostusta.

        Sellainen passiivinen itsevarmuus yms. "yritäpääs uros saada mut kiinni" antaa niin lemuavan letukan kuvan kun voi olla.
        Siinä on sinulle toinen juttu mietittäväksi.
        Ne saalistajat miehissä ovat yleensä juuri niitä pelureita muuten ja ehkä 5-10% miehistä.
        Suurin osa miehistä arvostaa avoimuuttaa ja reippautta.
        Osa naisista vain sekoittaa sen suoriin seksiehdotuksiin yms. vastaavaan kuraan ajatellen että se on sama asia kuin mm. kahville pyytäminen joka johtaisi huoran maineeseen.

        " Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla. "

        Se ei ollut aloite jos puhut siitä kirjastoketjusta.
        Miehen tai naisen aloite miehelle tai naiselle on se että hän pyytää tätä mm. kahville joka viittaa kiinnostukseen tutustua enemmän.
        Aloite ei ole yhtä kuin juttelun aloitus.

        Jos aloitat juttelun ventovieraan kanssa jostain asiasta ja sitten hän sanoo heit ja poistuu niin se ei ollut aloite sinun puolelta olipa kyseessä nainen tai mies.

        On itsepetosta väittää että olisi.

        Tietysti jos olet niin hemmetin luuseri ja pelkuri ettet osaa tehdä omia aloitteita ja pyytää esimerkiksi nykyistä selkeää kiinnostuksen kohdettasi (siitähän tässä puhutaan eikös juu? ;)) kahville niin omapahan on häpeäsi jos joudut tyytymään johonkin muuhun.

        Itse olisin takuuvarmasti lähtenyt kahville tuon naisen kanssa vaikka minulla oli epäilykseni hänen suhtaan koska koin hänet spesiaaliksi tapaukseksi ja meillä oli jotain yhteistä. Se homma vain kaatui siihen että hän vaikuttaa pelailijalta ja toisekseen hän tapailee jo jotakuta.

        Ei muuta kuin sitten eteenpäin.

        (Älä ota tätä viestiä loukkauksena ja hyökkäyksenä sinua kohtaan vaan ohjeena että elämä on vitun lyhyt. Ei kannata tuhlata sitä ettei tee aloitteita keksimällä tekosyitä.)

        No, onhan tuossa ajattelemisen aihetta ja hyviä pointteja, ei niihin ole mitään järkeä alkaa tässä vänkäämään vastaan. Jotain on pakko tehdä, ellei satu olemaan niitä onnekkaita naisia, joita miehet lähestyvät ihan vapaaehtoisesti. Muuten saa olla yksin koko loppuelämänsä. Ei teidän miesten nyt ehkä kuitenkaan vielä kannata riemuita siitä, että nyt alkaa niitä naisten aloitteita tulemaan ropisemalla. En todellakaan tiedä kykenenkö aloitteisiin, tai kykenevätkö niihin useimmat muutkaan naiset.

        Kyllähän minä saankin huomiota miehiltä toisinaan, en ole mikään rumilus. Ja tottakai pidän siitä, kuka nainen nyt ei pitäisi. Tarkennan vielä, että se myönteinen huomiointi tarkoittaa minun mielestäni esim. sitä, että mies tulee juttelemaan juuri minun kanssani, ei välttämättä edes mitenkään iskumielessä, vaan ihan muuten vain. Sen sijaan "wow, mikä perse"-kommentti osoittaa minusta lähinnä miehen idiootiksi. En ole tainnut kyllä tällaista kommenttia ikinä edes saada, ei siksi että takapuolessani olisi jotain vikaa, vaan siksi, että en yksinkertaisesti ole pukeutumisen ja yleisen habituksen kannalta sen tyypin naisia, joille tuollaisia huudellaan.

        Mutta en siis todellakaan tiennyt, että tällainen naisille hyvin luonteenomainen tapa olla imarreltu miehiltä saamastaan huomiosta ärsyttää miehiä niin suunnattomasti. Minusta olisi hullua yrittää teeskennellä, että miesten huomio on minulle täysin yhdentekevää, koska se ei sitä ole. Se aidosti ilahduttaa ja (vaikka useimmiten huomiota jakavatkin vain ne ukkomiehet) antaa edes hiukan toivoa siitä, että minäkin joskus jonkun löytäisin.

        Minulla siis on paljonkin miehiä kavereina, mutta ei nyt tietenkään mitenkään läheisinä ystävinä. Ongelmani on se, että kaveriksi tunnun aina jäävänkin, eli seurustelukumppanin miehet nappaavat aina siitä vierestä. Myöskään se, että mies, jonka uskoin olleen minuun edes pikkuisen ihastunut, alkaa seurustella jonkun muun naisen kanssa, ei yleensä ole tuota kaveruutta mitenkään pilannut, vaan kelpaan edelleen harrastusseuraksi ja muuhun menoon melkeinpä paremmin kuin se tyttöystävä. Eli en usko miesten pitävän minua yleisesti idioottina tai kusipäänä, vaan se on sitten joku muu juttu, miksi minua ei haluta suhteeseen.

        Jotenkin vain tuntuu siltä, että se alussa ollut hienoinen kiinnostus aina jotenkin vain vaihtuu kaveruudeksi ja sen jälkeenhän ei taida olla enää mitään tehtävissä.

        Ehkäpä juuri tässä on se syy, miksi olen niin varautunut minua oikeasti kiinnostavien miesten seurassa: En halua heitä kavereikseni, sillä friendzonelta ei enää ole paluuta.


    • Tähän on kyllä sanottava että heitän jos huomaan että joku muukin mies ns. yrittää naista. Ei minusta vaan ole kilpailemaan, koska häviö on varma...

      • Mies32

        Eli ainoa toivosi on nainen, joka ei kelpaa kenellekään muulle.


      • Mies32 kirjoitti:

        Eli ainoa toivosi on nainen, joka ei kelpaa kenellekään muulle.

        Ehkä tai sitten niin että nainen sivuuttaa muut ja keskittyy vain minuun... mut todennäköisyys siihen on mitättömän pieni, kun aina löytyy parempia tyyppejä. Se on kuiteskin vaan tahdon voimasta kiinni että haluaako olla tosissaan.


      • rotunainen888
        itmies kirjoitti:

        Ehkä tai sitten niin että nainen sivuuttaa muut ja keskittyy vain minuun... mut todennäköisyys siihen on mitättömän pieni, kun aina löytyy parempia tyyppejä. Se on kuiteskin vaan tahdon voimasta kiinni että haluaako olla tosissaan.

        "Se on kuiteskin vaan tahdon voimasta kiinni että haluaako olla tosissaan."

        mies, pääsit juuri asian ytimeen. sinun lauseessasi kiteytyy se, mitä nainen odottaa mieheltä.

        jokainen mies, joka luovuttaa, on minulle = se oli pelkän p*mpsan perässä eikä halunnut oikeasti tutustua minuun! haluan enemmän kuin pelkkää pintaa, ja juuri tässä testissä on se avain. naiset pitävät miehistä, jotka ovat miehiä, ja tietävät, mitä haluavat, ja ottavat sen mitä haluavat älyllä ja nokkeluudella, eli ovat muita kandidaatteja fiksumpia ja itsevarmempia. siinä teille palstan pojat salaisuus.


      • kbjbj
        rotunainen888 kirjoitti:

        "Se on kuiteskin vaan tahdon voimasta kiinni että haluaako olla tosissaan."

        mies, pääsit juuri asian ytimeen. sinun lauseessasi kiteytyy se, mitä nainen odottaa mieheltä.

        jokainen mies, joka luovuttaa, on minulle = se oli pelkän p*mpsan perässä eikä halunnut oikeasti tutustua minuun! haluan enemmän kuin pelkkää pintaa, ja juuri tässä testissä on se avain. naiset pitävät miehistä, jotka ovat miehiä, ja tietävät, mitä haluavat, ja ottavat sen mitä haluavat älyllä ja nokkeluudella, eli ovat muita kandidaatteja fiksumpia ja itsevarmempia. siinä teille palstan pojat salaisuus.

        Viisaat ymmärtävät että tyhmän kanssa ei kannata tapella, koska siinä kumpikin häviää.

        Pidä sinä ne öykkärit jos haluat. Varmasti saat heidän kanssa aikaan todella syvällisiä keskusteluja ilman seksin häivääkään.


      • rotunainen888
        kbjbj kirjoitti:

        Viisaat ymmärtävät että tyhmän kanssa ei kannata tapella, koska siinä kumpikin häviää.

        Pidä sinä ne öykkärit jos haluat. Varmasti saat heidän kanssa aikaan todella syvällisiä keskusteluja ilman seksin häivääkään.

        oletkohan ymmärtänyt viestini väärin? en ole missään vaiheessa tarkoittanut, että kuuluisi alkaa tappelemaan. koska siinä todellakin kaikki osapuolet häviää, kuten sanoit. anteeksi jos viestini ei ollut tarpeeksi selkeä. koitan vähän selventää jos osaan; eli tilanteessa, jossa miehellä on kilpailijoita, ei pidä luovuttaa.. miehen tulee tehdä naiselle selväksi, että on varmasti kiinnostunut! luovuttaminen tässä vaiheessa tarkoittaisi selkeää viestiä; "en ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut, jätän sinut muille". ja kuten edellisessä viestissäni mainitsin, että älyllä ja nokkeluudella pärjää, niin se ei mielestäni tarkoita tappelemista naisesta, vaan sitä, että ottaa tilanteen haltuunsa muilla konsteilla; esimerkiksi järjestämällä naiselle mielenkiintoiset treffit kanssaan. ja se, että miehellä on kilpailijoita, tarkoittaa sitä, että nainen on haluttu, jos ei kilpailua kestä niin parempi katsoa niitä kaikkein rumimpia naisia joilla ei vientiä riitä (anteeksi suorasukainen artikulointi, en tarkoita loukata ketään, sanon vain asiat liiankin suoraan kaunistelematta, älkää siis ottako nokkiinne). itse pidän miehistä, jotka ovat voittajia, eivätkä luuserityyppiä, jos luovuttaa helposti, se viestii minulle, että mies on laiska, ja saisin tehdä suhteenkin eteen vain yksikseni töitä, siihen tarvitaan valitettavasti kaksi, en halua mitään sohvalla pönöttävää laiskiaista joka odottaa minun olevan hänen äidinkorvikkeensa, vaan eloisan miehen joka ei pelkää tarttua toimeen. en tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta tämä siis vain oma mielipiteeni.


    • Ikineitsyt mies36v

      Heitin jo 10-vuotiaana. Ketään en yrittänyt, enkä mitään saanut. Nyttemmin yritykset on kaatuneet seurustelukokemuksen puutteeseen.

    • Syvältä

      Heitän hanskat tiskiin jos joku muu tunkee apajille. Tämä johtuu aivan vain siitä että yleensä tuntemani ja tapaamani naiset ovat olleet kiinnostuneita jostakin toisesta. Siksi en siinä tilanteessa jää paikalle vaan haihdun etsimään muita naisia koska tiedän jääväni häviölle.

      Elämässäni ei ole ollut kuin viisi naista jotka ovat antaneet vastakaikua tai itse lähestyneet minua. Pistää hiukan masentamaan kun nykyinen naiseni, joka ei ole tasoltaan kovinkaan korkealla, on hänkin aika haluton, ja kannustuksen, kauniiden sanojen ja muun sellaisen sijasta saan kuunnella nalkuttamista ja kitinää. Tuo ongelma on varmasti useilla miehillä, joten en anna sen häiritä.

      Pahin kuittaus miehisyyttä vastaan oli kun eräälle naispuoliselle työkaverille kerroin vuosientakaisesta minuun ihastuneesta naisesta, ja työkaverini kuittasi sen johtuneen vain siitä että olin ollut naista vanhempi, eikä siis siitä että olisin ollut itsessään kiinnostava. Kuittaus kertoi vain siitä että hän ei pitänyt minua kovin tasokkaana miehenä.

      Sellaiseen että joku minua kiinnostanut nainen onkin ollut kiinnostunut ystävästäni, tai minun lähestyessä jotakin tuntematonta naista, hän onkin alkanut kyselemään jostakin tutustani, olen jo tottunut. Kun nk. wingman ilmiö rantautui tänne joskus kymmenen vuotta sitten, minä sain olla siipimies, koska ystäväni eivät suostuneet siihen minun kohdalla ja kun joka tapauksessa naiset olivat aina kiinnostuneempia ystävistäni.

      • " Pistää hiukan masentamaan kun nykyinen naiseni, joka ei ole tasoltaan kovinkaan korkealla, on hänkin aika haluton, ja kannustuksen, kauniiden sanojen ja muun sellaisen sijasta saan kuunnella nalkuttamista ja kitinää. Tuo ongelma on varmasti useilla miehillä, joten en anna sen häiritä."

        Jaaha, vai tuommoista se seurustelu on. Kumpikaan ei pidä toisesta, mutta silti ollaan yhdessä. Ja varsinkin roikutaan sinkkupalstalla marisemassa asiasta.


      • Syvältä
        stellaria81 kirjoitti:

        " Pistää hiukan masentamaan kun nykyinen naiseni, joka ei ole tasoltaan kovinkaan korkealla, on hänkin aika haluton, ja kannustuksen, kauniiden sanojen ja muun sellaisen sijasta saan kuunnella nalkuttamista ja kitinää. Tuo ongelma on varmasti useilla miehillä, joten en anna sen häiritä."

        Jaaha, vai tuommoista se seurustelu on. Kumpikaan ei pidä toisesta, mutta silti ollaan yhdessä. Ja varsinkin roikutaan sinkkupalstalla marisemassa asiasta.

        Stellaria81 10.7.2013 11:52

        "... älä oleta."

        Kirjoitit noin, vaikka itse luot oletuksia ja lyöt lyötyä. Kertoo todella paljon siitä että naiset eivät välitä sisäisestä kauneudesta, eivätkä ole sisäisesti kauniita vaan pelkän miehen lompakon ja statuksen perässä.

        Mistäs sinä tiedät pidetäänkö toisistamme?

        Minä pidän hänestä, mutta haluaisin häneltä välillä jotain muutakin kuin kitinää.

        Olen sanonut useita kertoja että jos hän ei pidä minusta, niin saa vapaasti lähteä etsimään parempaa, mutta hän ei halua sitä tehdä.

        Huomaatko missä se ero on tuohon oletukseesi verrattuna?

        Oleta nyt vielä että pitäisi viedä roskia enemmän ja siivota ja hieroa jalkoja ja muuta naistenlehtien höpinää.


      • Syvältä kirjoitti:

        Stellaria81 10.7.2013 11:52

        "... älä oleta."

        Kirjoitit noin, vaikka itse luot oletuksia ja lyöt lyötyä. Kertoo todella paljon siitä että naiset eivät välitä sisäisestä kauneudesta, eivätkä ole sisäisesti kauniita vaan pelkän miehen lompakon ja statuksen perässä.

        Mistäs sinä tiedät pidetäänkö toisistamme?

        Minä pidän hänestä, mutta haluaisin häneltä välillä jotain muutakin kuin kitinää.

        Olen sanonut useita kertoja että jos hän ei pidä minusta, niin saa vapaasti lähteä etsimään parempaa, mutta hän ei halua sitä tehdä.

        Huomaatko missä se ero on tuohon oletukseesi verrattuna?

        Oleta nyt vielä että pitäisi viedä roskia enemmän ja siivota ja hieroa jalkoja ja muuta naistenlehtien höpinää.

        No vähän eri asiasta oli tuossa aiemmassa kommentissani kyse, eli siitä, että minun nähdäkseni ikisinkkujen suurin ongelma on juuri tuo, että oletetaan kiinnostuksen kohda varatuksi/ kevytkenkäiseksi/ tms.

        Minusta vaan tuntuu tavattoman pahalta, kun joku sanoo nykyistä seurustelukumppaniaan tasottomaksi. En vain osaa kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, josta ajattelisin noin.

        Pahoittelen, jos nyt jonkun mielestä olen ilkeä, mutta ihmetyttää myös hiukan se, että miksi nainen nalkuttaisi, jos olisi sinuun täysin tyytyväinen. Ehkäpä hän on läheisriippuvainen ja pelkää, ettei löytäisi uutta, jos jättäisi sinut. Tai ettei löytäisi enää yhtä rikasta, sillä sinunhan täytyy oman logiikkasi mukaan olla rikas, koska ylipäätään olet onnistunut naisen saamaan.

        Minä en nyt tietenkään ole mikään parisuhdeguru, että osaisin tässä alkaa muita neuvomaan. Hieman vain alkaa kylmäämään koko ajatus parisuhteesta, jos monellakin seurustelevalla miehellä on samankaltaisia mietteitä.


      • Mies 32
        stellaria81 kirjoitti:

        No vähän eri asiasta oli tuossa aiemmassa kommentissani kyse, eli siitä, että minun nähdäkseni ikisinkkujen suurin ongelma on juuri tuo, että oletetaan kiinnostuksen kohda varatuksi/ kevytkenkäiseksi/ tms.

        Minusta vaan tuntuu tavattoman pahalta, kun joku sanoo nykyistä seurustelukumppaniaan tasottomaksi. En vain osaa kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, josta ajattelisin noin.

        Pahoittelen, jos nyt jonkun mielestä olen ilkeä, mutta ihmetyttää myös hiukan se, että miksi nainen nalkuttaisi, jos olisi sinuun täysin tyytyväinen. Ehkäpä hän on läheisriippuvainen ja pelkää, ettei löytäisi uutta, jos jättäisi sinut. Tai ettei löytäisi enää yhtä rikasta, sillä sinunhan täytyy oman logiikkasi mukaan olla rikas, koska ylipäätään olet onnistunut naisen saamaan.

        Minä en nyt tietenkään ole mikään parisuhdeguru, että osaisin tässä alkaa muita neuvomaan. Hieman vain alkaa kylmäämään koko ajatus parisuhteesta, jos monellakin seurustelevalla miehellä on samankaltaisia mietteitä.

        Ihmiset nyt ylipäätään nakuttavat, ei se välttämättä mitenkään liity puolisoon. Puoliso vaan joutuu sijaiskärsijäksi.


    • Kilpakosijako ?

      Ei tuollaista kilpakosintaa tapahdu missään muualla kuin jossain alemman tason räkälöissä. Sinne nyt ei kukaan täysyjärkinen ei eksy. Ei ainakaan normaalit suomalaiset tyttöystävät.

      Ne, jotka sinne eksyy ovat jo niin pohjalla että on jo toivottavaakin että ne häipyy pois silmistä !!!

      • lkkllln

        Kerro mikä on se korkean tason räkälä jossa sinä käyt, koska A) Kaljakuppiloissa ei kosita, vaan siellä juodaan ja paikallinen 50v. baariruusu antaa kaikille halusit tai et. B) Onnelat ja muut vastaavat ovat samanlaista paskaa kuin kaikki muutkin suomalaiset "yökerhot".

        Suomessa ei ole kuin kourallinen oikeita yökerhoja jonne ei pääse ennenkuin naama on tarpeeksi komea, massia löytyy tarpeeksi ja ikää löytyy vähintään 21v. ja sinä et niissä käy.


    • Mies 24

      Joo, se on kyllä hanurista kun huomaa olevansa se mies jolta naiset kyselee että mihin se sun hyvännäköinen kaveris meni tai naiset antaa jollain muulla tapaa ymmärtää että olet epäkiinnostava mies.

    • 1+5

      Eiköhän keskiverto tavisnaiselle ole aina useampi ottaja. Ainakin hyvällä prosentilla pian naisen kiinnostuksen yllättäen lopahdettua on saanut selville, että kiinnostus loppui, koska alkoi tapailemaan toista miestä.

      Hanskat tosin heitin aktiivisen naisten jahtauksen osalta tiskiin jo jokunen vuosi sitten. Jos joku sopiva tulee joskus vastaan, niin sit tulee. 30w alkaa olla jo vähän vaikea jahdata aktiivisesti, kun sinkkunaisia omassa ikäluokassa niin vähän..

      • äiooäälk

        Tuo se probleema naisten kanssa onkin.

        Fakta on se että suuri osa B luokan miehistä käy ravintoloissa ja suurin osa B luokan tytöistä ei käy ravintoloissa.

        Tuon voi todeta kaikki miehet jotka viettävät vähänkin aikaa ravintoloissa juhlimassa. Siellä loistavat poissaolollaan kaikki ne tutut naiset joita muistat kouluvuosilta.

        Miksi? Siksi että he ovat opiskelemassa, pariutuneet tai viettävät aikansa kotona B luokan naisina.

        Sen sijaan ne miehet jotka muistat aikaisemmilta kouluvuosilta ovat 80% ravintolassakävijöitä siitäkin huolimatta että he olisivat B luokkaa, pariutuneita tai opiskelisivat, koska miehet eivät yleensä siirry opiskelemaan kovin kauaksi kotikonnuiltaan, kun taas naiset häipyvät heti suuriin kaupunkeihin. Voikin sanoa että naisista A luokka on häipynyt kauaksi, kuten myös miehistä osa.

        Jäljelle jää siis keskinkertaisia miehiä ja harvoja keskinkertaisia naisia.

        Yhtä naista varten on kymmenen miestä, jotka yrittävät joko havitella naista, tai nainen valitsee heistä sopivan. Siinä kisassa on siis 90% todennäköisyys että mies jää nuolemaan näppejään katkeran aamuöisen runkun jälkeen.

        Kannattaako?

        Ei todellakaan. Suosittelenkin että kaikki miehet lyövät hanskat tiskiin ja antavat naisten tehdä työt jos miehen haluavat. On turhaa kiusata mieltään nirppanokkien vuoksi.

        Jos kärjistän hieman niin pikadeiteissäkin olisi paljon helpompaa kun miehet ilmoittaisivat vain nykyisen rahamäärän lompakossa, rahat pankissa, autonsa merkin ja vuosimallin, asumismuotonsa ja neliöt, sekä painonsa ja pituutensa.

        Turhaa sinne on mennä itseään esittelemään kun naiset tekevät kuitenkin valintansa noiden edellämainittujen kriteerien pohjalta. Ilmiö on samanlainen kuin miesten juodessa viinaa. Mitä enemmän promilleja, sitä paremmalta kaikki näyttää. Naisilla vastaavasti, mitä isommat tulot miehellä, sitä komeampi hän on.


      • kjkjjfjrsayewaTEW
        äiooäälk kirjoitti:

        Tuo se probleema naisten kanssa onkin.

        Fakta on se että suuri osa B luokan miehistä käy ravintoloissa ja suurin osa B luokan tytöistä ei käy ravintoloissa.

        Tuon voi todeta kaikki miehet jotka viettävät vähänkin aikaa ravintoloissa juhlimassa. Siellä loistavat poissaolollaan kaikki ne tutut naiset joita muistat kouluvuosilta.

        Miksi? Siksi että he ovat opiskelemassa, pariutuneet tai viettävät aikansa kotona B luokan naisina.

        Sen sijaan ne miehet jotka muistat aikaisemmilta kouluvuosilta ovat 80% ravintolassakävijöitä siitäkin huolimatta että he olisivat B luokkaa, pariutuneita tai opiskelisivat, koska miehet eivät yleensä siirry opiskelemaan kovin kauaksi kotikonnuiltaan, kun taas naiset häipyvät heti suuriin kaupunkeihin. Voikin sanoa että naisista A luokka on häipynyt kauaksi, kuten myös miehistä osa.

        Jäljelle jää siis keskinkertaisia miehiä ja harvoja keskinkertaisia naisia.

        Yhtä naista varten on kymmenen miestä, jotka yrittävät joko havitella naista, tai nainen valitsee heistä sopivan. Siinä kisassa on siis 90% todennäköisyys että mies jää nuolemaan näppejään katkeran aamuöisen runkun jälkeen.

        Kannattaako?

        Ei todellakaan. Suosittelenkin että kaikki miehet lyövät hanskat tiskiin ja antavat naisten tehdä työt jos miehen haluavat. On turhaa kiusata mieltään nirppanokkien vuoksi.

        Jos kärjistän hieman niin pikadeiteissäkin olisi paljon helpompaa kun miehet ilmoittaisivat vain nykyisen rahamäärän lompakossa, rahat pankissa, autonsa merkin ja vuosimallin, asumismuotonsa ja neliöt, sekä painonsa ja pituutensa.

        Turhaa sinne on mennä itseään esittelemään kun naiset tekevät kuitenkin valintansa noiden edellämainittujen kriteerien pohjalta. Ilmiö on samanlainen kuin miesten juodessa viinaa. Mitä enemmän promilleja, sitä paremmalta kaikki näyttää. Naisilla vastaavasti, mitä isommat tulot miehellä, sitä komeampi hän on.

        hyi, ällöä. minua on koitettu iskeä kertomalla kukkaron paksuus. totesin siihen, että kun noin mainostat, niin paikkaat rahalla puutteitasi. tosinainen hakee rakkautta ja kunnon rakastajaa, eikä mitään isi maksaa- hahmoa. ellei sitten ole todella tunnevammainen ja typerä ja lapsellinen, toki jotkut naisista niinkuin miehistä on.


      • hcgkghkhg
        kjkjjfjrsayewaTEW kirjoitti:

        hyi, ällöä. minua on koitettu iskeä kertomalla kukkaron paksuus. totesin siihen, että kun noin mainostat, niin paikkaat rahalla puutteitasi. tosinainen hakee rakkautta ja kunnon rakastajaa, eikä mitään isi maksaa- hahmoa. ellei sitten ole todella tunnevammainen ja typerä ja lapsellinen, toki jotkut naisista niinkuin miehistä on.

        Totuus on kuitenkin se että tosinainen valitsee komeasta vaihtoehdosta rikkaan.

        Jos paikalle ilmestyy kaksi miestä:

        1. komea mies, työtön ja osaa rakastaa,
        2, komea mies, rikas, ei osaa rakastaa.

        niin nainen valitsee tosinaisuudestaan huolimatta vaihtoehdon kaksi, koska kyky rakastaa tulee ilmi vasta vähintään viikkojen kuluttua ensitapaamisesta.

        Tässä ei ole kyse siitä jättääkö hän miehen muutamien kuukausien jälkeen, vaan siitä kumman hän valitsee ensiksi. Päivänselvää on se ettei se köyhä mies ole roikkumassa hyllyllä valmiina kun nainen pettyy valintaansa.

        Naiset eivät tuota tunnusta, koska tunnettu tosiasia sekin on että naiset kuvittelevat olevansa ajatustenlukijoita. Se taas johtuu naisen korostuneista narsistisista piirteistä, eli oman erinomaisuuden korostumisesta miesten huomion jälkeen.

        Siksi kannattaa vain ilmoittaa varallisuus, auto, asumismuoto ja pituuden ja painon suhde. Ulkonäöstä on turha välittää koska naiset erehtyvät joka tapauksessa.


    • itrfiyfffycieszöiuh

      Tässä taas nähdään, kuinka fiksoituneita miehet ovat. Kelpaa vain yhdenlaiset naiset, muuhun ei älli riitä.

    • Paskat en ala mitään

      Luovutan. Minkään naimamestarin kanssa on turha ruveta kilpailemaan, kyllä sen tietää kenelle ne haarat aukeavat. Vetäydyn peräkammariini viinapullon kanssa, pistän pornot ruudulle pyörimään ja itken ja runkkaan ja kiroan perkeleen nussittuvittuisia spermareikähuoria. Vitun huorat! Vittu että sitä vitun pillua ei voi antaa! Paskavitut paskanaiset! Paska paska paska paska!

    • En tietenkään

      En tietenkään luovuta. Jatkan epäluotettavien juoppojen pyydystämistä räkälöistä enkä aio miettiäkään mitään muuta. Sitten joskus voimme mennä naimisiin ja alkoholisoitua YHDESSÄ !

    • Öykkäri mikä öykkäri

      Pitäisikö KAIKKIEN juosta silmät ummessa jokaisen vastaan tulevan naisen perässä kuola suupielestä valuen. Silloin varmaan löytää hyvän ja uskollisen tulevaisuuden naisen.

      Sellaiset henkilöt, jotka jakelevat tuollaisia neuvoja ei tule löytämään kestävää ihmissuhdetta koskaan.

      Kukahan täysijärkinen nainen haluaisi sellaisen miehen itselleen, jonka tärkein päämäärä on kilpailla vieraista naisista ajatuksenaan: "Katsotaan heittääkö kaveri hanskat tiskiin .... vai vetääkö se turpaan....?

      Tuollaisilla periatteilla ei tässä maailmassa pitkälle pötkitä !!!

    • sinkku3

      Eipä ole kukaan tyttöystävä lähtenyt vielä öykkärin mukaan, koska öykkärit ovat kehitysvammaisia !!!! Niinpä taitaa olla ne naisetkin, jotka lähtee sellaisen mukaan. Siinähän se naisen taso mitataan eikä kukaan sellaista naista jää haikailemaan. Eikä niitä muuten kovin paljon olekaan...

      • ökkjkk

        Mielenkiintoista kuinka ihmiset luovat aina kärjistetyn olkiukon kun tulee aloituksentapaisista aiheista kyse.

        Öykkäri on vain yksi tyyppi niistä mahdollisista naista liehittelemään ilmestyvistä miehistä.

        Koska sanot että kukaan tyttöystävä, on siitä pääteltävä että niitä on sinulla riittänyt ja olet siis suosittu naisten joukossa. Suosiosi vuoksi sinä kärsit bias-harhasta, elil näkökulma harhasta, kun et voi nähdä kokemustesi perusteella koko kuviota. Ainoat tyypit jotka yrittävät viedä sinulta tyttöystäviä ovat öykkärit, koska ovat siihen tarpeeksi tyhmiä ja/tai uhkarohkeita.

        Suurin osa miehistä ei ole kovin suosittuja naisten keskuudessa, joten heitä jallittamaan riittää erityyppisiä liehittelijöitä eikä pelkästään noita öykkäreitä. Esimerkiksi jos mies käy hetkeksi baaritiskillä ja sillä aikaa joku liehittelijä ehtii paikalle, voi se jo riittää siihen että drinkkinsä hakenut lyö hanskat tiskiin.

        Ylempänä on kuvattu myös tilanne jossa nainen pyörittää ystäväpoikarinkiä, jolloin öykkerinä onkin nainen itse.

        Mahdollisuuksia on monia, eikä se onneksi ole tyypillistä että joku öykkäri tunkee apajille uhoamaan vaikka amerikkalaiset teinileffat sellaisesta kertovatkin.


    • kukahan1

      Kukahan normaali tuppaa pöytään, jossa istuu pariskunta juttelemassa. Jos joku sellaiseen pöytään tuppautuu niin sitä ei voi kyllä kutsua miksikään muuksi kuin öykkäriksi.

      Ai on se mielenkiintoista kuinka ihmiset luovat aina kärjistetyn olkiukon kun tulee aloituksentapaisista aiheista kyse. Mitähän kärjistettyä siinä on ettei sellaiseen pöytään tarvi tuppautua, missä on vaimo ja mies tai vaikka poika ja sen tyttöystävä? Miksi sinne tarvisi mennä ?

      Mitä vittua se sulle kuuluu kuka on "suosittu" ja kuka ei! Onko sulla joku itsetunto-ongelma ?

      Kun ei pysty pätemään oikein millään niin kehittää stoorin kovasta naistenmiehestä. Ei ole pätemiskeinoja, koska koulu on jäänyt kesken ja työt koostuu lähinnä roskien keräämisestä kadulta. Naisetkin, joita sinulla on ollut on jotain halpahintaisia, alamittaisia, laitakaupungin juoppoja joiden kanssa kukaan ei viitsi olla 2 viikkoa kauempaa !!!

      Käytöksesi kuvastaa lähinnä päätöntä poukkoilua ilman päämäärää !!!

      Niin kauan kuin laatu korvaa määrän voi löytää luotettavan kumppanin, johon voi luottaa. Muuten liikutaan todella heikoilla jäillä !!!

      • jhvljh

        Sinulla on ainakin lukemisen ymmärtämisessä pahoja puutteita, kuin myös siinä mihin väliin pitäisi vastata.

        Noiden perusteella viestiäsi ei voi oikein ottaa vakavasti.


    • tietokonespammaaja

      Minun itseluottamustani kohottaa suunnattomasti kirjoittelemalla täällä 16m2 kämpässäni viestejä sinkuille, jotka ovat ulkona nauttimassa auringonpaisteesta.

      Vaimokin on tainnut jo lähteä lätkimään, kun se ei ymmärrä että kauniina kesäpäivänä täytyy spammailla sinkkupalstalla !!!

    • perkelex

      Pitääpä antaa öykkärin näkökulma aiheeseen.

      Suurin osa suomalaisista miehistä on aivan tavattoman nössöjä. Heiltä voi viedä tikkarin, tyttöystävän tai vaikkapa rahat kreikkaan ihan tuosta noin. Pientä kitinää jossain netin syövereissä saattaa ilmentyä, mutta ketä se oikeasti kiinnostaa. Ei ketään.

      Mitä on tapahtunut niiden miesten jälkeläisille, jotka sotivat ravakkaasti ja yhdessä naistensta kanssa rakentivat tämän maan? Kuinka on syntynyt kilttien ja itsetuntonsa hukanneiden poikasten lauma? Minkä ihmeen takia ei voi edes mielipidettään sanoa? Ettei vain joku loukkaannu?

      Sitten sitä itketään tuoppiin tai verkkoon ja ihmetellään, että kun minä olen NIIN HYVÄ IHMINEN, niin miksi minua ei ole palkittu. Kun olen aina ollut hiljaa ja syönyt puuroni, niin missä on palkintoni? Miksi tuolla fasisti-sialla on perhe ja näyttävät vielä ihan onnellisilta? Kun ymmärrän todellista tasa-arvoa, niin miksi en saa pesää? MISSÄ ON PALKINTONI?

      Ei kuulkaas. Ei siitä että olet "hyvä" eli toivoton vässykkä mitään palkintoa elämässä saa. Ei ole mitään hyvä ihminen palkkiolautakuntaa, joka antaa sinulle ihqun tyttöystävän kun olit niin "hyvä". Et ole enää lastentarhassa.

      Siis mitä tehdä? Pitääkö ruveta niin maan kamalaksi öykkäriksi ja viralliseksi paskiaiseksi? No ei pidä. Voisi vaikka yrittää pitää huolen itsestään ja läheisistään. Eikä anna kaikkien hyppiä nokilleen. Pitää päänsä silloin kun selvästi on oikeassa. Ei kitise kokoajan jonninjoutavista. Ei pelkää niin tavattomasti loukkaavansa muita.

      Siis kuka vastaa? Sinä vastaat. Ei ole aina kivaa eikä mikään takaa onnistumista, mutta kyllä se lammastelun voittaa.

      Siis vastauksena alkuperäiseen kysymykseen "heitäkö hanskat tiskiin?" on:

      Et heitä jos nainen kiinnostaa.

      Ugh. Olen puhunut.

      • mies32

        Sotahan muuten nimenomaan on muokannut suomalaista kansanluonnetta siihen suuntaan, ettei omaa mielipidettä uskalla sanoa. Ei sodassa päätöksiä tehdä demokraattisesti tykinruuan mielipiteitä kuunnellen. Tämän takia Ruotsissa keskustellaan paljon enemmän, kun siellä ei ole 200 vuoteen sodittu. Ja jo aiemmin suomalaiset alusmaalaiset saivat luvan oppia mutisemaan hiljaa yksikseen, koska liian äänekkäästä kapinoinnista lähti henki, kuten nyt vaikka Nuijasodassa.


    • döglfksjs

      Älä nyt ainakaan missään nimessä mene luovuttamaan ellet tiedä onko hän kiinnostunut sinusta. Olen naisena huomannut kun kaksi kaverusta on vuorotellen osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. En ole missään nimessä kiinnostunut molemmista. Olen hyvin ihastunut toiseen miehistä mutten ota hänen tunteistaan selvää sillä hän vaikuttaa jääneen taka-alalle ja minusta tuntuu ettei hän ole enää kiinnostunut. Kun toiselle miehistä vastaan ystävänä eikä minulla ole mitään tunteita häntä kohtaan. Kuinka turhauttavaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe