No niin, kesätöissä ollaan ja lasten kanssa tulee päivät touhuttua.
Ei ole itsellä eka kerta ja väittäisin lasten komentamisen onnistuvan aikas hyvin. Työhön omaan aika vahvan kasvatuksellisen näkökulman, eli jos tänään kiellän pöydällä seisomisen niin huomenna sama linja jatkuu mutta pienemmällä taistelulla. Tough love linjaus kuvaakin työotettani, sillä säännöt ja yhtenäinen linja kaikkien työntekijöiden kesken tekee päivistä lapsille helpompia ja turvallisempia mielestäni.
Harmi vain, että päivät alkaa ja loppuu vitutukseen, kun osa muista työntekijöistä on aivan päinvastaisella linjalla varsinkin jos pääsevät itse helpommalla. Vituttaa kanssa, ettei kukaan muu tunnu huomaavan asiaa tai sitten he eivät välitä. Pelkkänä "kesätyöntekijänä" on aika vaikea lähteä tällaisia asioita muuttamaan. Muutenkin työntekijä x kertoo lapsi ö:n olevan todella mukava ja helppo tapaus, mutta todellisuus on että hän sallii lapsen tehdä mitä sattuu tai sitten viettää aikaa hänen kanssaan vain yksin ilman muita häiriötekijöitä.
Tiedän, että on pikkumaista tulla tänne valittamaan, mutta selkeästikään en voi lähteä muuttamaan työpaikkakulttuuria tai aiempien kesien tapoja työntekijöiden kesken. Lapsethan ovat todella mukavia ja ymmärtävät ihan perussäännöt ja seuraukset.
Vielä joitakin viikkoja jäljellä...
Vituttaa..
kesäpiika
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623