No niin, kesätöissä ollaan ja lasten kanssa tulee päivät touhuttua.
Ei ole itsellä eka kerta ja väittäisin lasten komentamisen onnistuvan aikas hyvin. Työhön omaan aika vahvan kasvatuksellisen näkökulman, eli jos tänään kiellän pöydällä seisomisen niin huomenna sama linja jatkuu mutta pienemmällä taistelulla. Tough love linjaus kuvaakin työotettani, sillä säännöt ja yhtenäinen linja kaikkien työntekijöiden kesken tekee päivistä lapsille helpompia ja turvallisempia mielestäni.
Harmi vain, että päivät alkaa ja loppuu vitutukseen, kun osa muista työntekijöistä on aivan päinvastaisella linjalla varsinkin jos pääsevät itse helpommalla. Vituttaa kanssa, ettei kukaan muu tunnu huomaavan asiaa tai sitten he eivät välitä. Pelkkänä "kesätyöntekijänä" on aika vaikea lähteä tällaisia asioita muuttamaan. Muutenkin työntekijä x kertoo lapsi ö:n olevan todella mukava ja helppo tapaus, mutta todellisuus on että hän sallii lapsen tehdä mitä sattuu tai sitten viettää aikaa hänen kanssaan vain yksin ilman muita häiriötekijöitä.
Tiedän, että on pikkumaista tulla tänne valittamaan, mutta selkeästikään en voi lähteä muuttamaan työpaikkakulttuuria tai aiempien kesien tapoja työntekijöiden kesken. Lapsethan ovat todella mukavia ja ymmärtävät ihan perussäännöt ja seuraukset.
Vielä joitakin viikkoja jäljellä...
Vituttaa..
kesäpiika
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742326- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212013- 621944
- 1001841