OMA mielipiteeni on että mihet on parhaimmillaan työvaatteissa! Sori, nii se vaa on:) halusin vaa udella moniko nainen aattelee samoin:) mutta ei oo mitää pillifarkkumiehiäkää vastaa;)
ei seksiä ilman dimexiä:D
miehekäs?
2
1926
Vastaukset
- Työkalupakin aarteet
Mä oon ihan "kuumana" miehekkäisiin rakennustyömiehiin, siis niiden karskiin tyyliin. Ja, ah, turvallisuus toi kypärät päähän ja se on vielä plussaa! Itse olen maalarinainen mutta jotenkin ne maalarimiesten kuteet ei säväytä. Paras on kirvesmies jolla on työkalupussi ja vasara vyötäröllä ;-) Tihkuvat seksiä...No, tietenkin muutenkin miehekäs ulkomuoto...Kyllä työt luistaa ;-)
- kalu mielessä
KALUPUSSI!! on omat kalut piilossa,jossain muualla.
Kalujen kalu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561753- 301450
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22925- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857