... jaksa enää...

pesti hulluuteen

Ja inhoan tätä vaihetta. Riita on ohi, erottu on, takaisin ei ole paluuta mutta nyt kun kumpikaan ei käy enää kierroksilla niin väistämättä tulee mieleen että teinkö silti oikein suutuspäissäni.
Hän vedätti ja kusetti minua 6-0, valheita valheiden päälle, ja kiitos hyvien ystävien oon selvinnyt kuitenkin hengissä, muuten leviäis pää.
Se kummallinen tyhjyys, nyt kun kaikki on ohi, vyöryy päälle.
Oli ihan pakko ottaa pari päivää saikkua, yöunet on olleet minimissä ja herää siihen todellisuuteen että se kaikki onkin totta. Voi v...u. Muutama tunti sitten aloin siivoomaan raivolla, pakko saada edes nuo tavarat pois näkyvistä, sormus piiloon ja toivoa että kaikki unohtuu mahdollisimman nopeasti.

Noi riidat- ne niin syö naista -ymmärrän että on parempi erota kun kestää niitä. Jopa virkavaltaa piti pyytää viimeksi apuun kun alkoi mennä ihan överiksi.

Kun sais ees kunnolla nukuttua, kun aika kuluis ja armahtais.

Mitään ei ole enääe enmpää tehtävissä, vaan nää helkutin savuavat rauniot. Välillä annan vaan tuskan tulla, heikottaa, raivostuttaa, katkeroittaa. Ja se tieto että lopulta meidän on pakko tavata... ei vielä, ei ei. En ole siihenkään ihan valmis.
Ennenkun selvitän mitä kaikkea p... aa se ennätti tehä mun nimissä. Rauhotun ja vahvistun, jospa tänään sais jotain syötyäkin.

Ei tässä ole mitän järkeä, se kaikki hyvä mikä meillä joskus oli, onkin ollut täyttä valhetta.

Vedän hupparin tiukemmin päälle, vaihdan lakanat, heitän nekin roskiin, en tahdo mitään muistoja. Yhtään mitään.

1

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä mutta oppivain

Teit oikein .

Hae ystävistä se tuki ja seura mitä nyt tarviit. Voisiko joku vaikka yöpyä luonasi muutaman yön ja olla vaan läsnä.
      En kehoita puhumaan asioista koko ajan mutta hiljainen ystävän läsnäolokin parantaa haavoja. Tiedän tuon.

Jaksamista. tonen 6-0 oli reppana 9 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2634
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      101
      2537
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1374
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1271
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      122
      1256
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      302
      1228
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      20
      997
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      977
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      969
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      887
    Aihe