Ja inhoan tätä vaihetta. Riita on ohi, erottu on, takaisin ei ole paluuta mutta nyt kun kumpikaan ei käy enää kierroksilla niin väistämättä tulee mieleen että teinkö silti oikein suutuspäissäni.
Hän vedätti ja kusetti minua 6-0, valheita valheiden päälle, ja kiitos hyvien ystävien oon selvinnyt kuitenkin hengissä, muuten leviäis pää.
Se kummallinen tyhjyys, nyt kun kaikki on ohi, vyöryy päälle.
Oli ihan pakko ottaa pari päivää saikkua, yöunet on olleet minimissä ja herää siihen todellisuuteen että se kaikki onkin totta. Voi v...u. Muutama tunti sitten aloin siivoomaan raivolla, pakko saada edes nuo tavarat pois näkyvistä, sormus piiloon ja toivoa että kaikki unohtuu mahdollisimman nopeasti.
Noi riidat- ne niin syö naista -ymmärrän että on parempi erota kun kestää niitä. Jopa virkavaltaa piti pyytää viimeksi apuun kun alkoi mennä ihan överiksi.
Kun sais ees kunnolla nukuttua, kun aika kuluis ja armahtais.
Mitään ei ole enääe enmpää tehtävissä, vaan nää helkutin savuavat rauniot. Välillä annan vaan tuskan tulla, heikottaa, raivostuttaa, katkeroittaa. Ja se tieto että lopulta meidän on pakko tavata... ei vielä, ei ei. En ole siihenkään ihan valmis.
Ennenkun selvitän mitä kaikkea p... aa se ennätti tehä mun nimissä. Rauhotun ja vahvistun, jospa tänään sais jotain syötyäkin.
Ei tässä ole mitän järkeä, se kaikki hyvä mikä meillä joskus oli, onkin ollut täyttä valhetta.
Vedän hupparin tiukemmin päälle, vaihdan lakanat, heitän nekin roskiin, en tahdo mitään muistoja. Yhtään mitään.
... jaksa enää...
pesti hulluuteen
1
152
Vastaukset
- tyhmä mutta oppivain
Teit oikein .
Hae ystävistä se tuki ja seura mitä nyt tarviit. Voisiko joku vaikka yöpyä luonasi muutaman yön ja olla vaan läsnä.
En kehoita puhumaan asioista koko ajan mutta hiljainen ystävän läsnäolokin parantaa haavoja. Tiedän tuon.
Jaksamista. tonen 6-0 oli reppana 9 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904